4 paarden met figuren als Jezus, Schaakmans en Jungels die natuurlijk nooit gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cyclingmaster is diep verdeeld. Dit kan een mooie of een lelijke dag worden.
Als Vermaerke wint verzacht dat de pijn nog enigszinsquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat ik hier de enige is die blij is met de huidige ontwikkeling
Hier ook. Maar ik verwacht geen wonderen. Dit wordt een GC sprintquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Vermaerke wint verzacht dat de pijn nog enigszins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Ach dat pukkeltje op het eind dat sprinten ze met 40 omhoog, zal je zien /squote:Op maandag 1 september 2025 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Een vlakke rit morgen aldus Cyclingmaster, dus de sprinters staan bij de meest gekozen renners.
Inmiddels kijken ze naar etappe 7 als vergelijkquote:Op maandag 1 september 2025 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Een vlakke rit morgen aldus Cyclingmaster, dus de sprinters staan bij de meest gekozen renners.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar pak ik al even 5 ton op jou
Dit had ik met klootzak Cristian Rodriguezquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit te wachten op de XXX wil not start today als ik even naar de Appie ga.
Ik ook. Wel teleurgesteld in Garofoli, Dunbar, en Ramses.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
6/9 mee maar dit is een te grote groep.
Ik ben een ziener.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Castrillo die ineens benen heeft
Spreiding op zo'n etappe is ook wel tricky. Ook kans dat je een dik zwart paard mist op die manier.quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:15 schreef wimderon het volgende:
2!
13!
Ayuso ipv Vine en geen Ciccone/Pidcock voor de spreiding.
Bedankt William Junior Lecerf.
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik aan moet met vandaag
Ik kijk er verder nooit, maar de Deen juist niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:43 schreef franklop het volgende:
De 'grote' NL sites voorspellen een klassements-dag
Ik durf al te hopenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag er wél over nagedacht en de vlucht gekozen, dus nu wordt het gewoon weer het klassement
Goede keus.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pedersen om 13.30u er nog uitgehaald omdat ik hem toch wel erg duur vond..
Verstandigquote:Op woensdag 3 september 2025 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Pedersen om 13.30u er nog uitgehaald omdat ik hem toch wel erg duur vond..
Dit lijkt me gewoon geen uitslagquote:Op woensdag 3 september 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat ze geen uitslag doen. Hoop dat ze de eindstand bij 3km pakken
Altijd tegen mijquote:Op woensdag 3 september 2025 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen uitslag, daar heb ik me een partijtje mazzel.
Nu dus definitief.quote:BERICHT VAN SPELLEIDING | 18:17 UUR :
Door protestacties tijdens etappe 11, heeft de Vuelta-organisatie de etappe geneutraliseerd. In navolging van de Vuelta en andere wielerspellen, kan er ook op Cyclingmaster geen etappe-uitslag worden ingevoerd en zal etappe 11 niet meetellen.
Ik rekende mij ook al rijk met Pidcock als captain.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
BOEHHHHHH
Dit had mijn dag moeten worden met Jorgenson, Hindley, Riccitello.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |