SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik had deze TT nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
4 in de klok.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lulu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
TestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:18 schreef MooieTop6 het volgende:
TestNog een test graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo te zien een nieuwe hobbyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doet me aan een film denken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ghost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TestGeeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk dat ik het gifje nog een keer moet bekijkenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezien![]()
Oh, ik had niet eens door dat ze wat aan het doen wasquote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog 14 keer bekeken en het valt idd nog mee. Ze is een pro.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gifje nog een keer moet bekijkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheidquote:Op zondag 27 juli 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog 14 keer bekeken en het valt idd nog mee. Ze is een pro.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed ideequote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheid![]()
Rode Panda UI.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheid
TestMja. Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle schunnige gedachtes gehad die hier gesuggereerd worden.
Typische dag van een pottenbakker.![]()
Vlaams poepen?quote:
Hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstipquote:Op zondag 27 juli 2025 16:40 schreef Paul het volgende:
Ik heef ook een spel bedacht
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Was nr3. en een droger met allemaal weessokken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstip
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstip
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sandra?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of never mind the.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is : Mind the gap.quote:
Wel mooi gevonden. Ik moest lachen.quote:
Lachen is gezondquote:Op zondag 27 juli 2025 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel mooi gevonden. Ik moest lachen.![]()
![]()
Echt wel.quote:
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat wil je me zeggen?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:05 schreef Paul het volgende:
benieuwd of @:freshfruit dan al wakker is hee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net 2 volle tassen met blikjes/flesjes ingewisseld. Toch bijna 7 euro
Wie het kleine niet eertWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hier gaat het het in de pot voor voor Vriendin naar Amerika.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Grotetijd het volgende:
Wie het kleine niet eert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik stel het altijd uit want die machines zijn hier altijd stukquote:Op zondag 27 juli 2025 17:09 schreef Grotetijd het volgende:
Wie het kleine niet eert
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het briefgeld (5 euro) ging al meteen op de spaarrekening. Maar het kleingeld wat ik kreeg (1.60) heb ik een potje voor in een kast, als die vol is ga ik dat inwisselen en koop ik daar wat leuks vanquote:Op zondag 27 juli 2025 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaat het het in de pot voor voor Vriendin naar Amerika.
Well, life can be a riot
Ze hebben er hier bij de winkel 3 naast elkaarquote:Op zondag 27 juli 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik stel het altijd uit want die machines zijn hier altijd stuk
En ze hebben ook zo'n flessenautomaat punt gemaakt zodat je op locatie je flessen in kunt leveren ne het direct op je rekening krijgt.Well, life can be a riot
zelfs danquote:Op zondag 27 juli 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze hebben er hier bij de winkel 3 naast elkaar
En ze hebben ook zo'n flessenautomaat punt gemaakt zodat je op locatie je flessen in kunt leveren ne het direct op je rekening krijgt.
het is kanaleneiland dus er staat ook vaak iemand met 4 vuilniszakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze kunnen ze ook afstellen , kwam ik laatst achter. Dan maar 3 bonnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
na 3 bonnen mag je niet naar de zelfscanquote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kunnen ze ook afstellen , kwam ik laatst achter. Dan maar 3 bonnen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ooooh, nee okequote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zelfs dan
het is kanaleneiland dus er staat ook vaak iemand met 4 vuilniszakkenWell, life can be a riot
En dan naar de kassa hier.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na 3 bonnen mag je niet naar de zelfscan
Goedendag, ik kom even cashen.quote:
Had net wel een blunder.
Een maatje van mij was hier net en zei "je hoeft niet de hele winkel door, je kan gewoon naar de servicebalie"
Dus ik loop de winkel in, lever de flessen in. Zie groot een bord staan "servicebalie" maar geen mo-ge-lijk-heid om daar bij te komen. Komt er iemand naar me toe "de servicebalie moet u naar toe" dus ik zeg "daar sta ik nu toch"
"nee, de servicebalie is "hier" *wijst 5 Meter verder naar balie*
PfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWell, life can be a riot
ingewikkeld verhaal heequote:Op zondag 27 juli 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
Had net wel een blunder.
Een maatje van mij was hier net en zei "je hoeft niet de hele winkel door, je kan gewoon naar de servicebalie"
Dus ik loop de winkel in, lever de flessen in. Zie groot een bord staan "servicebalie" maar geen mo-ge-lijk-heid om daar bij te komen. Komt er iemand naar me toe "de servicebalie moet u naar toe" dus ik zeg "daar sta ik nu toch"
"nee, de servicebalie is "hier" *wijst 5 Meter verder naar balie*
PfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja heeeee sgatquote:Well, life can be a riot
de cashzelfscan van de ah kun je ook je moneys van krijgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is net een gokkast.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
de cashzelfscan van de ah kun je ook je moneys van krijgen
Altijd moneyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze moeten nog even dubbel of niks invoeren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wilt u uw eigen bonnetje cashen, of een random bonnetje?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moeten nog even dubbel of niks invoeren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:Op zondag 27 juli 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wilt u uw eigen bonnetje cashen, of een random bonnetje?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh ohquote:Op zondag 27 juli 2025 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
net money betaald om iemand te kunnen berichten op paiqHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
net money betaald om iemand te kunnen berichten op paiq
520 monies jonge!quote:Op zondag 27 juli 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatst gedaan met 10 volle koopzegelsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik laat mijn spaarboekje altijd uitbetalen zodra die vol is
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan hop, zo naar de spaarrekeningIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nu maar hopen hee dat ze me accpeteert, anders money voor nietsquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
weet ze dat je money hebt?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:28 schreef Paul het volgende:
[..]
nu maar hopen hee dat ze me accpeteert, anders money voor nietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
op paiq moet je vaak money betalen als je een ander eerste berichtje wil sturen bij de foto-wedstrjidquote:
voor mannen toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
op paiq moet je vaak money betalen als je een ander eerste berichtje wil sturen bij de foto-wedstrjidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze is echt een sgat echt een lieverd, daarom had ik er wel wat muntjes voor over hee
Ik betaal helemaal niks aan paiqIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
geen idee, maar met daten is er wel een verschilquote:Op zondag 27 juli 2025 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]is voor vrouwen altijd gratissssssssssssss?
*Lust geen koffie*![]()
@Vino_Tinto was het gratis voor jou hee als je reageerde op mannen bij de fotowedstrijd ten aller tijde?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat komt wel goed.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
wat is er hee, morgen 8.15 aanwezig zijn he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand nog filmtips?
Ik heb netflix, prime, Disney enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Iemand nog filmtips?
Ik heb netflix, prime, Disney enthunderbolts*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Lust geen koffie*![]()
Iemand nog filmtips?
Ik heb netflix, prime, Disney enzeg eerst ff of de fotowedstrijd voor jou altijd gratis wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl klanten broodjes eten, staan in de kelder van Bakker Bart honderden wietplanten
Boven de geur van versgebakken broodjes, beneden de walm van wietplanten. Een Almeerder dacht zijn Bakker Bart te redden van het faillissement door in de kelder een wietplantage te beginnen. Nu dreigt juist dat faillissement door zijn ‘oplossing’.Uw ADH vitamine Worst
Neequote:Op zondag 27 juli 2025 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
zeg eerst ff of de fotowedstrijd voor jou altijd gratis was2 per dag ofzo?
Iemand nog filmtips?
Ik heb netflix, prime, Disney enGeen NPO? Ik heb vannacht No Shit gekeken. Gelachen en tranen. Topserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik snap je niet, ik moet soms wel 18 muntjes betalen als ik een bericht wil sturen (soms maar 2 of gratis btw)quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
misschien niet handig
[ Bericht 95% gewijzigd door Paul op 27-07-2025 17:42:39 (misschien niet handig) ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:36 schreef Paul het volgende:
kijk ik moet zo kiezen zoLinks onder is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gewoon 50/50 over een paar dates gezienquote:Op zondag 27 juli 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, maar met daten is er wel een verschilIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat voor serie is dat? Klinkt als een Netflix docu over constipatiequote:Op zondag 27 juli 2025 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen NPO? Ik heb vannacht No Shit gekeken. Gelachen en tranen. Topserie.Uw ADH vitamine Worst
ivg met andere recente films uit de franchise was het wel beterquote:
gisteren brave new world gekeken, die was pittig saaiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede filmquote:ik vind de manier waarin ze in deze film mentale gezondheid ter sprake stellen een hele goede
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een dame die Gilles de la Tourette heeft en lerares is.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat? Klinkt als een Netflix docu over constipatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je kan foto-toernooi doen maar je kan ook quizjes doen wat vinotinto deed altijdquote:Op zondag 27 juli 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
paiq was toch juist geen vleeskeuring?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mag je die foto`s hier zomaar plaatsen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 27-07-2025 17:42:26 (misschien niet handig) ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tsjaquote:Op zondag 27 juli 2025 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Mag je die foto`s hier zomaar plaatsen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
onder spoiler mag tochquote:Op zondag 27 juli 2025 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Mag je die foto`s hier zomaar plaatsen?
Fuck privacy jwtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Meh. Precies alle comic reliefs bij elkaar gezet en alle cliché grappen erop los gelaten.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ivg met andere recente films uit de franchise was het wel beter
gisteren brave new world gekeken, die was pittig saai
Heet meeste zag je wel mijlen ver aankomen kakken.![]()
Lijkt me niet echt de bedoeling.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Untamed is an American drama murder mystery television series for Netflix set in Yosemite National Park starring Eric Bana, Lily Santiago, Rosemarie DeWitt and Sam Neill. It was released on July 17, 2025 on Netflix.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@Paul kan alles maken hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Siquote:Op zondag 27 juli 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Untamed is an American drama murder mystery television series for Netflix set in Yosemite National Park starring Eric Bana, Lily Santiago, Rosemarie DeWitt and Sam Neill. It was released on July 17, 2025 on Netflix.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Klopt als een busquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
maak eens 300 posts in 1 minuut danquote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef Paul het volgende:
ik mag niets meer dan andere, Freshfruit stooktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kan ik niet hee, kan niemand dnek ikquote:Op zondag 27 juli 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maak eens 300 posts in 1 minuut danWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik stook niet, zal ik jouw foto`s gaan plaatsen zonder toestemming?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb toch weggehaald, ik dacht kan wel omdat het geen mensen van fok zijnquote:Op zondag 27 juli 2025 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik stook niet, zal ik jouw foto`s gaan plaatsen zonder toestemming?
En het is hem weer geluktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
er werd feedback gegeven aan paul en hij heeft er mooi op gereageerd en actie ondernomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hoort beter te weten dat dit not done is.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb toch weggehaald, ik dacht kan wel omdat het geen mensen van fok zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen jammer dat die feedback steeds nodig isquote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
er werd feedback gegeven aan paul en hij heeft er mooi op gereageerd en actie ondernomen![]()
mensen maken fouten enzo hequote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hoort beter te weten dat dit not done is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
beetje feedback soms is voor iedereen handigquote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die feedback steeds nodig is
een muis krijgt 5 minuten zoomies en dan bam
*Lust geen koffie*![]()
En zo komt hij overal mee weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo is hetquote:Op zondag 27 juli 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
er werd feedback gegeven aan paul en hij heeft er mooi op gereageerd en actie ondernomenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik zie paul niet iedere week fotos van mensen postenquote:Op zondag 27 juli 2025 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar toch niet steeds dezelfde fouten?
als dit vaker is gebeurd is het niet handig nee
*Lust geen koffie*![]()
zo is het maar netquote:Op zondag 27 juli 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zie paul niet iedere week fotos van mensen posten
als dit vaker is gebeurd is het niet handig neeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is vaker gebeurdquote:Op zondag 27 juli 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zie paul niet iedere week fotos van mensen posten
als dit vaker is gebeurd is het niet handig nee![]()
![]()
waar heb je het over, alsof ik elke dag/week hier fouten begaquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Leef je uitquote:Op zondag 27 juli 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor billenkoek![]()
Uiteindelijk draait het er weer op uit dat iemand hier op vakantie gaatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga weer even naar B&B.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh popcorntijdquote:Op zondag 27 juli 2025 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik stook niet, zal ik jouw foto`s gaan plaatsen zonder toestemming?![]()
![]()
mag ik een keer overslaan?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Uiteindelijk draait het er weer op uit dat iemand hier op vakantie gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor billenkoek
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:31 schreef Paul het volgende:
@:Vino_Tinto was het gratis voor jou hee als je reageerde op mannen bij de fotowedstrijd ten aller tijde?![]()
![]()
Oh nou dan neem ik wel iemand anders mee naar BaliIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iemand nog filmtips?
Ik heb netflix, prime, Disney enUntamed of Too Much op NetflixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heyyyquote:Op zondag 27 juli 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh nou dan neem ik wel iemand anders mee naar Bali![]()
ik ben ook meer van stedentripsquote:Op zondag 27 juli 2025 17:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Oh nou dan neem ik wel iemand anders mee naar Bali
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe gelijk 6 maand tegenwoordig.
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd leuk, nieuwe steden ontdekken....![]()
![]()
Deze man houdt niet van half werkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Groene curryquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wij hebben kip maar wat we ermee doeni s nog de vraagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Opeten, lijkt me?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben kip maar wat we ermee doeni s nog de vraagHow can I make this topic about me?![]()
Als ze nog leeft, dan kan ze eieren leggen voor jequote:Op zondag 27 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben kip maar wat we ermee doeni s nog de vraagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eerst even slachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaaaa maar gaat het gekruid of in de saus of in de oven of met aardappesl of met rijst of pasta etc etc etcquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh nee is al minimaal een maand doodquote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als ze nog leeft, dan kan ze eieren leggen voor je
vorige loonperiode de borsten van gekocht en in stukjes in zakjes in de vriezer gedeponeerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In welke vorm?quote:Op zondag 27 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben kip maar wat we ermee doeni s nog de vraag
Pootjes?
Filets?![]()
Ik hou ook van borsten maar dit is nog nooit in me opgekomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon pottenbakkenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou ook van borsten maar dit is nog nooit in me opgekomen![]()
Ow, hmja. Keuzes....quote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jaaaa maar gaat het gekruid of in de saus of in de oven of met aardappesl of met rijst of pasta etc etc etcHow can I make this topic about me?![]()
Nondeju dat waren wel een paar kluiten hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is lekker met serranohamquote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn we toch weer terug bij de meloenen heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch nog maar een keer checkenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nondeju dat waren wel een paar kluiten hoor![]()
Ik ook, gewoon voor de zekerheidquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja die heb ik welquote:
ga morgen weer kijken voor meloenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van je meloenen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede techniek, maar ik zie wel 2 punten van aandachtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
als het kouder was geweest komen er ook 2 puntenquote:Op zondag 27 juli 2025 18:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Goede techniek, maar ik zie wel 2 punten van aandachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nu vol aandacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Killem is op stedentrip?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, Killem is niet op stedentripIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hebben we allemaal al een TT in gedachten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: