SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik had deze TT nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
4 in de klok.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lulu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
TestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:18 schreef MooieTop6 het volgende:
TestNog een test graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo te zien een nieuwe hobbyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doet me aan een film denken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ghost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TestGeeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk dat ik het gifje nog een keer moet bekijkenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezien![]()
Oh, ik had niet eens door dat ze wat aan het doen wasquote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft een hoop rommel dat pottenbakken, dat zie je in dit gifje ook. Als kind ooit mijn nieuwe jas verkloot door op een beurs bij mijn ouders weg te lopen en mee te doen met pottenbakken workshop dinges. Mijn moeder nooit zo boos gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog 14 keer bekeken en het valt idd nog mee. Ze is een pro.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gifje nog een keer moet bekijkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheidquote:Op zondag 27 juli 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nog 14 keer bekeken en het valt idd nog mee. Ze is een pro.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goed ideequote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheid![]()
Rode Panda UI.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kijk nog een keertje, voor de zekerheid
TestMja. Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle schunnige gedachtes gehad die hier gesuggereerd worden.
Typische dag van een pottenbakker.![]()
Vlaams poepen?quote:
Hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstipquote:Op zondag 27 juli 2025 16:40 schreef Paul het volgende:
Ik heef ook een spel bedacht
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 8.15 uur #1
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Was nr3. en een droger met allemaal weessokken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstip
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 1440 topics openen voor elk tijdstip
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sandra?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of never mind the.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: