SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met paarden. Dat weet ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoek voor de grap eens op hoe de Duitsers in de tweede wereldoorlog hun logistiek organiseerden.
Ja, anders waren de Duitsers allemaal in januari 1943 in Stalingrad al helemaal uitgehongerd.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoek voor de grap eens op hoe de Duitsers in de tweede wereldoorlog hun logistiek organiseerden.
quote:Offensive actions of the enemy supported by 6 tanks, 3 APCs, 6 MT-LBs, an armored recovery vehicle, 12 ATGMs, 2 buggies, 41 motorcycles (54th separate mechanized brigade, 81st separate airmobile brigade)
Is dat de Siversk helemaal in het hoekie wat ze al 3 jaar niet kunnen veroveren?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:38 schreef skysherrif het volgende:
Grote gemechaniseerde aanval afgeslagen bij Siversk, ik wacht even tot iemand anders hem op twitter upload.
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Is dat de Siversk helemaal in het hoekie wat ze al 3 jaar niet kunnen veroveren?
NOSquote:Polen en bondgenoten hebben vannacht gevechtsvliegtuigen ingezet om de veiligheid van het Poolse luchtruim te garanderen, meldt het Poolse leger. Aanleiding hiervoor waren Russische aanvallen op het westen van Oekraïne, in de buurt van de Poolse grens.
Rond 03.30 uur Nederlandse tijd waren er waarschuwingen voor luchtaanvallen in het grootste deel van Oekraïne. Het is niet voor het eerst dat Polen gevechtsvliegtuigen inzet om de grens te bewaken.
Bij de Russische aanvallen werd volgens het Oekraïense leger een flatgebouw getroffen in het zuidoosten van Kyiv. Hierbij zouden ten minste acht mensen gewond zijn geraakt. Een van de gewonden zou er ernstig aan toe zijn.
Zeeeeeker zeeeeeker.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is voldoende gedocumenteerd en ook herkend, is niet controversieel meer.
Het is weer de bekende trope dat oekraine blijkbaar zelf niet van hun kremlin-oriented oligarchen af wilde, maar ze dat alleen deden omdat ze willoze trekpoppen zijn die altijd doen wat de VS/de EU willen.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zeg het niet graag dit ben ik wel met php eens.
Ik zie deze langskomen, ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:53 schreef oheng het volgende:
Totale chaos weer in de rus vliegwereld. Door een lek in hun systemen zijn 7000 servers, databases etc gewist. Hopelijk hebben ze ook de backups weten te corrumperen.
RIA: Aeroflot announces cancellation of 42 flights
Als de malware een X aantal maanden slapend aanwezig was heeft een restore ook weinig nut. Helemaal als die malware op meerdere VMs staat. De kans dat die weer actief wordt na een restore is waarschijnlijk tegen de 100%. Dan wordt het gewoon jaartapes terugzetten.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie deze langskomen, ja.
[ x ]
Zelfs met een volledige uptodate backup zit je tegen ~200 dagen werk aan te kijken, ~65 dagen als je 24/7 aan de slag gaat. En dat is smooth sailing, dan gaat er niks mis.
Bron: al die BCP documenten die ik heb geschreven.
Dat is de truc altijd, zorg dat je de over een langere tijd de backups pakt.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de malware een X aantal maanden slapend aanwezig was heeft een restore ook weinig nut. Helemaal als die malware op meerdere VMs staat. De kans dat die weer actief wordt na een restore is waarschijnlijk tegen de 100%. Dan wordt het gewoon jaartapes terugzetten.
Ouch.
Als ze de jaarbackup hebben besmet -als ze die in januari maken is dat zo- is er gegarandeerd een probleem voor Aeroflot.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:12 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat is de truc altijd, zorg dat je de over een langere tijd de backups pakt.
Backup/restore testen en disaster recovery is voor mietjes immers.
Perun heeft weer een fijne video gemaakt vol cijfers:
Bekijk deze YouTube-video
Hah ik wil het gezicht wel zien van de arme ITer die de tape uit de kluis haalt en erachter komt dat alles corrupt/encrypted is.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ze de jaarbackup hebben besmet -als ze die in januari maken is dat zo- is er gegarandeerd een probleem voor Aeroflot.
hoewel dat waar is is de vergelijking met Oekraïne weer een hele slechte.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zeg het niet graag dit ben ik wel met php eens. Door de avonturen van de VS zitten wij hier wel met een berg migranten en alle sociale en maatschappelijke problemen die hieruit voortvloeien zijn ook voor ons.
Misschien de VS eens een factuur sturen als ze weer lopen te zaniken dat de EU op hen parasiteert.
Bekijk deze YouTube-videoquote:AI-overzicht
The current price for Urals crude oil is approximately $65.49 USD per barrel.
More specifically, the Crude Oil Urals Europe CFR Spot price is at $65.49, according to Investing.com.
The price is delayed by 25 minutes.
The price is also reported as 65.49 on Investing.com India.
For reference, Urals oil is a Russian export blend of crude oil.
Nee we zitten met een hele berg migranten omdat wij onze grens niet goed bewaken, daar hebben de Amerikanen geen reet mee te makenquote:Op maandag 28 juli 2025 10:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zeg het niet graag dit ben ik wel met php eens. Door de avonturen van de VS zitten wij hier wel met een berg migranten en alle sociale en maatschappelijke problemen die hieruit voortvloeien zijn ook voor ons.
Misschien de VS eens een factuur sturen als ze weer lopen te zaniken dat de EU op hen parasiteert.
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Welke praktische dingen zijn nu niet uit te voeren?quote:Op maandag 28 juli 2025 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie deze langskomen, ja.
[ x ]
Zelfs met een volledige uptodate backup zit je tegen ~200 dagen werk aan te kijken, ~65 dagen als je 24/7 aan de slag gaat. En dat is smooth sailing, dan gaat er niks mis.
Bron: al die BCP documenten die ik heb geschreven.
Ik leef met hem mee.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Hah ik wil het gezicht wel zien van de arme ITer die de tape uit de kluis haalt en erachter komt dat alles corrupt/encrypted is.
Blyat, hash no good!
Die krijgt heel snel een kopje thee aangeboden denk ikquote:Op maandag 28 juli 2025 12:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Hah ik wil het gezicht wel zien van de arme ITer die de tape uit de kluis haalt en erachter komt dat alles corrupt/encrypted is.
Blyat, hash no good!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |