Boomstammetjes, krieltjes en rode koolquote:Op zondag 27 juli 2025 15:30 schreef Rnie het volgende:
Oke, wat gaan we eten vanavond?
Ik spinazie met een bal gehakt
al langquote:Op zondag 27 juli 2025 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze nou al aan het blazen met die tractor?
Brandstof verbrandenquote:
Nee, ze zijn aan het wachten tot de verf op de safety car is opgedroogdquote:
Ik bedoelde dat Senna in 1998 nog best kort terug overleden was ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, jij reageert op de boze Schumi en niet op @:DJVero?
Ze zijn nog niet eens begonnen, vrij lang dusquote:Op zondag 27 juli 2025 15:32 schreef Cryptonees het volgende:
Wat xijn de regels van FIA. Hoe lang mag de race stil liggen in dit geval?
Hier nietquote:Op zondag 27 juli 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay gooit er vast nu 100 reclameblokken tegenaan.
De race is nog niet begonnen dus technisch gezien ligt die nog niet stilquote:Op zondag 27 juli 2025 15:32 schreef Cryptonees het volgende:
Wat xijn de regels van FIA. Hoe lang mag de race stil liggen in dit geval?
Is belangrijkquote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze zijn aan het wachten tot de verf op de safety car is opgedroogd
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 27 juli 2025 15:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Heeft Coulthard jaren later niet een beetje toegegeven dat hij het bewust had gedaan?
Ze moeten in drie uur twee uur racen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De race is nog niet begonnen dus technisch gezien ligt die nog niet stil
Denk dat de vetbak aangeslingerd gaat worden straksquote:Op zondag 27 juli 2025 15:30 schreef Rnie het volgende:
Oke, wat gaan we eten vanavond?
Ik spinazie met een bal gehakt
Dat is strategische dan wel een goede zet geweest van de FIA om de race gelijk stil te leggen. De eerste goede actie van de FIA in jaren.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De race is nog niet begonnen dus technisch gezien ligt die nog niet stil
en ik huilend in bed als 8 jarige omdat Schumi uitviel (en het ook zn kampioenschap koste uiteindelijk dacht ik)quote:Op zondag 27 juli 2025 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Schumacher reed die race niet uit. Die dook de pit en en ging verhaal halen bij Coulthard en wilde hem op z'n bek slaan wegens poging doodslag.
Helderquote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Senna in 1998 nog best kort terug overleden was ja.
Hier ookquote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens GPRadio loopt de klok, net als volgens Sky
Weet niet wat ik erger vind. Het commentaar of de mensen die er nog steeds geld voor betalen.quote:
Tja, gebeurt somsquote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet wat ik erger vind. Het commentaar of de mensen die er nog steeds geld voor betalen.
Ja maar niet dat ze gelijk beginnen met een ingekorte race. Hoop ik.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten in drie uur twee uur racen.
Dikke kans van wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar niet dat ze gelijk beginnen met een ingekorte race. Hoop ik.
Ze hebben alleen een warmup lap gereden. Dan loopt voor zover ik weet de klok nog niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
Alles aan dat gezicht van Bearman schreeuwt gewoon 'verwend rotjoch'.
vorig jaar duurde de race 1 uur en 19 minuten. Appeltje eitje dusquote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze moeten in drie uur twee uur racen.
Dus moet kunnenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
vorig jaar duurde de race 1 uur en 19 minuten. Appeltje eitje dus
Meer of minder dan Russell?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
thee met melkquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Thee met melk, terecht dat ze geen kampioen worden.
Gewoon een Brit in de F1 dusquote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoor net dat als de formatieronde loopt, is het 3 uur. Wanneer de start is geweest, moet het binnen 2 uur klaar zijn. Dus voor de start 3 uur, na de start 2 uur.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een warmup lap gereden. Dan loopt voor zover ik weet de klok nog niet.
nu nog een biscuit er bijquote:Op zondag 27 juli 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel een Brits team bij RBR met melk ik de thee
Volgens mij waarschijnlijk nog niet. Maar @Starflyer is het ah uitzoeken nu.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zou daar erg aan zijn?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet wat ik erger vind. Het commentaar of de mensen die er nog steeds geld voor betalen.
En een goede schep suiker zodat je tenminste de thee niet meer proeftquote:
Suiker met thee.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een goede schep suiker zodat je tenminste de thee niet meer proeft
dan springt het glazuur ook van je tandenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En een goede schep suiker zodat je tenminste de thee niet meer proeft
FIA kennendequote:
Beter moeten opletten bij Engelse les vroegerquote:Op zondag 27 juli 2025 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou daar erg aan zijn?
Ik betaal ook gewoon F1TV en gebruik dan Viaplay commentaar.
Mods gaan niet over bansquote:
Why so serieusquote:
M'n Engels is prima.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beter moeten opletten bij Engelse les vroeger
Niet ons probleemquote:Op zondag 27 juli 2025 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk maar 1 F1 wedstrijd op een jaar.
We gaan het zienquote:
Op een jaar, Belg gespotquote:Op zondag 27 juli 2025 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk maar 1 F1 wedstrijd op een jaar.
Dan zijn de 3 uur al ruim om.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:40 schreef Cryptonees het volgende:
Er kan tot 20.00 uur geraced worden in verband met het licht denk ik. Dus ze hebben tot half zeven de tijd om te starten.
Kunnen we vanavond prima de IndyCar zienquote:Op zondag 27 juli 2025 15:40 schreef Cryptonees het volgende:
Er kan tot 20.00 uur geraced worden in verband met het licht denk ik. Dus ze hebben tot half zeven de tijd om te starten.
Ga je lopen stoer doen voetbalmodjequote:
Wow, hier schrik ik vanquote:Op zondag 27 juli 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je lopen stoer doen voetbalmodje
Hij heeft in een grijs verleden ook een seizoen F1 gemodquote:Op zondag 27 juli 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gedraag jequote:Op zondag 27 juli 2025 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verder even goede vrienden.quote:
Daarom krijg je er vaak ook een leeg glaasje naast om je glazuur in te leverenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan springt het glazuur ook van je tanden
full wets zijn er alquote:Op zondag 27 juli 2025 15:43 schreef butz0rs het volgende:
Misschien een idee om speciale banden te ontwikkelen om in de regen te rijden
Gouden tijdenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft in een grijs verleden ook een seizoen F1 gemod
Doelen ze meer op de Spa met water baden en zulks dan het circuitquote:
Dat valt wel meequote:Op zondag 27 juli 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen met de staart tussen de benen vertrokken.
ik denk 5 rondjes safety car en dan weer naar binnenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Al die lui zijn al dronken voor de race begint, die gaan geen F1 auto meer zien vandaag
Of juist tweemaal zoveel..quote:Op zondag 27 juli 2025 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Al die lui zijn al dronken voor de race begint, die gaan geen F1 auto meer zien vandaag
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of juist tweemaal zoveel..
Jaa de Mclarens gaan er beiden van af! Oh, huh, daar rijden er nog twee!
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
98 was wel een bizar vette race hoor. Mooie overwinning. Leeft Eddie Jordan eigenlijk nog?
quote:
Dis toch overleden vorig jaar of eerder dit jaar? Kanker.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
98 was wel een bizar vette race hoor. Mooie overwinning. Leeft Eddie Jordan eigenlijk nog?
Die is dood.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
De podcast die hij met Coulthard had was briljant.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
Nee, die is 20 maart 2025 overledenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:45 schreef vosss het volgende:
Oerend hardquote:
No shit sherlockquote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die is 20 maart 2025 overleden
Neenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef Cryptonees het volgende:
Kan deze race ook uitgesteld worden tot morgen?
Krijg je straks van die zatlappen die streakend de baan oprennenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
Echt? Jammer. Markant figuur vond ik dat altijd wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dis toch overleden vorig jaar of eerder dit jaar? Kanker.
Wat?! Ik geef gewoon antwoord op een vraagquote:
Als dat een feitelijke beschrijving was zou die een fysieke staart moeten hebben. Dat is niet zo mag ik aannemen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was een feitelijke beschrijving van de gebeurtenissen.
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt? Jammer. Markant figuur vond ik dat altijd wel.
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die is 20 maart 2025 overleden
teveel bier gedronkenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe kan @:vosss het nieuws over Jordan gemist hebben?
Dat klopt niet. De tijd dat er na de start niet gereden wordt wordt opgeteld bij die twee uur racetijd tot een maximum van drie uur. Dus dat telt ook pas na de start van de race.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik hoor net dat als de formatieronde loopt, is het 3 uur. Wanneer de start is geweest, moet het binnen 2 uur klaar zijn. Dus voor de start 3 uur, na de start 2 uur.
quote:c) Should two hours elapse from the start signal before the scheduled race distance is
completed, the leader will be shown the end-of-session signal when he crosses the
control line (the Line) at the end of the lap following the lap during which the two (2) hour
period ended, provided this does not result in the scheduled number of laps being
exceeded.
d) Should the race be suspended (see Article 57) the length of the suspension will be added
to this two (2) hour period up to a maximum total race time of three (3) hours, and the
leader will be shown the end-of-session signal when he crosses the control line (the Line)
at the end of the lap following the lap during which the sum of these periods ended,
provided this does not result in the scheduled number of laps being exceeded. If the
formation lap is started behind the safety car (see Article 49), the maximum total race
time of three (3) hours will commence at the scheduled race start time.
Als ze die baan nou eens gewoon gaan overdekkenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:47 schreef Mano_ het volgende:
Als die fans nou allemaal een bezem pakken...
[ afbeelding ]
Als je autosport fan bent en je geboorte jaar begint met 19 dan had je dat nieuws meegekregen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat?! Ik geef gewoon antwoord op een vraag
Ik heb toch wel een flinke staart tussen de benen hangen hoor bohhhhquote:Op zondag 27 juli 2025 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat een feitelijke beschrijving was zou die een fysieke staart moeten hebben. Dat is niet zo mag ik aannemen.
Al besprokenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze die baan nou eens gewoon gaan overdekken
Beter resetten ze deze hele sport, er is echt heel veel mis met de huidige F1 dat verder gaat dan angst voor wat regen.quote:
Als Max wint (en tegen die tijd ben ik ook lichtelijk aangeschoten) dan ren ik hier streakend door de woonkamer.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks van die zatlappen die streakend de baan oprennen
GMTAquote:
Heet ik @vosss ofzo?!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je autosport fan bent en je geboorte jaar begint met 19 dan had je dat nieuws meegekregen.
Klopt, maar omdat de start nog niet is geweest, geldt 3 uur. Als ze na een half uur kunnen starten is er dus 2.5 uur in totaal om uit te rijden (toch?)quote:Op zondag 27 juli 2025 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt niet. De tijd dat er na de start niet gereden wordt wordt opgeteld bij die twee uur racetijd tot een maximum van drie uur. Dus dat telt ook pas na de start van de race.
Niemand wil een dooie op hun gewetenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter resetten ze deze hele sport, er is echt heel veel mis met de huidige F1 dat verder gaat dan angst voor wat regen.
Dit.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter resetten ze deze hele sport, er is echt heel veel mis met de huidige F1 dat verder gaat dan angst voor wat regen.
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een flinke staart tussen de benen hangen hoor bohhhh
Een wielrenner op doping? Ik trapper niet in!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er vallen meert doden in het wielrennen dan in F1
Lijkt me ook.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat de start nog niet is geweest, geldt 3 uur. Als ze na een half uur kunnen starten is er dus 2.5 uur in totaal om uit te rijden (toch?)
Er zijn ook meer wielrenners dus dan mag datquote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Fietsen is geen sportquote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond 16:00 uur komt er een update vd FIAquote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef THEFXR het volgende:
We gaan naar de 1 uur toe en geen tijd van starten.
Ow zo kort geleden pas?quote:
Hup Spanje.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
Straks zappen alle kijkers naar de EK vrouwenvoetbal finale
Wel lekkere koekjesquote:
Die begint precies na de race, dat scheelt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
We starten dus niet voor 16:15quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rond 16:00 uur komt er een update vd FIA
Of overal op zaterdag de race met de zondag als reserve dag.quote:
Ja daar ging m'n koffiequote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
16:15 zou het droog moeten zijn.quote:
Er gaan ook meer mensen dood in het dagelijkse verkeer dan door haaien, dan is het alsnog geen slim idee om tussen een school haaien te gaan zwemmen zonder beschermingquote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vraag is of de klok al gestart isquote:Op zondag 27 juli 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat de start nog niet is geweest, geldt 3 uur. Als ze na een half uur kunnen starten is er dus 2.5 uur in totaal om uit te rijden (toch?)
Race start at 16:30.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rond 16:00 uur komt er een update vd FIA
Ik blijf nog liever naar vallende regen kijken,,quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
de tour is ook nog bezigquote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
Bedankt, we waren eigenlijk allemaal wel toe aan een feitje!quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto Wolff nu de langst zittende team principal in F1 met 14 jaar.
Tot zover dit feitje.
Niet voor 16:10 uur (10 min notice)quote:
Wel zonde van de koffie, want dat is tegenwoordig al niet te betalen ...quote:
Ik wel iig.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
Ja, als de formatieronde begint, gaan de 3 uur van start. Vanaf de start zelf zijn er nog 2 uur om de race af te maken.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vraag is of de klok al gestart is
Ik hou wat margequote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet voor 16:10 uur (10 min notice)
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel zonde van de koffie, want dat is tegenwoordig al niet te betalen ...
Sky probeerde het via Kravitz ook al bij Marko.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef Newone82 het volgende:
Dit is hilarisch.
Jos versus Nico Rosberg:
N: what do you think about Horner leaving (or something similar)
J: oh the management made the decision (and blah blah)
N: last year you said, you wanted Horner gone immediately
J: I have got nothing to say in that (🤯)
N: oh so now you are quiet, are you happy now?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, als de formatieronde begint, gaan de 3 uur van start. Vanaf de start zelf zijn er nog 2 uur om de race af te maken.
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens dr FIA is de klok nog inderdaad NIET gestart hoor ik net
huh?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens dr FIA is de klok nog inderdaad NIET gestart hoor ik net
Er vallen te weinig dooie wielrenners wat mij betreft.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle fans de zaklamp stand op hun telefoon zetten en op de baan richten en gewoon gas gevenquote:
Vanaf het moment van suspenden na de start, dacht ik te lezen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De 2 uur klok of de 3 uur klokquote:
Ja en dan is het droog genoeg dat Leclerc en Verstappen en de rest geen kans meer hebben om het nog van McLaren te winnen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef Fer het volgende:
Regen is gestopt, nu moet de wedstrijdleiding nog een kwartier vergaderen en dan tegen 16.15 dat de race over 10 minuten begint.
Het is altijd 100% nat op Spaquote:
Daar is de winnaar al bekendquote:Op zondag 27 juli 2025 15:53 schreef wdn het volgende:
[..]
de tour is ook nog bezig
vrouwendarts op VP
Roep ik al de hele tijd, dat de klok waarschijnlijk nog niet gestart is. Chiel zei dat de FIA dat ook zegt.quote:
De 3 uur klok uiteraard, duh..quote:
Hornet zat er 20 jaar. Hij heeftnog wat in te halen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto Wolff nu de langst zittende team principal in F1 met 14 jaar.
Tot zover dit feitje.
Ik hoor juist dat de klok wel gestart is.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roep ik al de hele tijd, dat de klok waarschijnlijk nog niet gestart is. Chiel zei dat de FIA dat ook zegt.
3 uur klok is nog niet gestart.quote:
ik heb meer last van die lui op die elektrische kinderfietsenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Er vallen te weinig dooie wielrenners wat mij betreft.
Jos is hier de zielige.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sky probeerde het via Kravitz ook al bij Marko.
Zuigers
FIA zegt van nietquote:Op zondag 27 juli 2025 15:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat de klok wel gestart is.
Omdat het meeste water door de diffiser wordt opgeworpen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom rijden F1 wagens niet met spatborden.(een systeem dat gemakkelijk moeten te monteren zijn tijdens regen) Zou ook enorm kunnen helpen tegen op spattend water
Al getest, werkte amper.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom rijden F1 wagens niet met spatborden.(een systeem dat gemakkelijk moeten te monteren zijn tijdens regen) Zou ook enorm kunnen helpen tegen op spattend water
MSNquote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef Cryptonees het volgende:
[ link | afbeelding ]
Over 14 minuten stopt het met regenen op die locatie zegt MSN weer
Zijn ze mee bezig.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
MSN? bestaat dat nogquote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef Cryptonees het volgende:
[ link | afbeelding ]
Over 14 minuten stopt het met regenen op die locatie zegt MSN weer
Dit is serieus een keer onderzocht, maar er was een daadwerkelijk probleem mee. Zal eens googlenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was de voorloper van whatsapp.quote:
Ik hoop dat er nootjes in je keel blijven hangenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Er vallen te weinig dooie wielrenners wat mij betreft.
Horner de langst zittende ooit?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hornet zat er 20 jaar. Hij heeftnog wat in te halen.
Moet jij niet in een Belgisch voetbalstadion zitten of is de competitie daar nog niet begonnen?quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Werkt niet geweldig.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat weet ik, ik ben van de MSN generatie. Maar voor nieuwswaarde hoef je daar niet heen te gaanquote:
Serieus ja?quote:
ik mis op Teams af en toe wel dat poppetje dat op het beeldscherm kloptequote:
Hebben ze mee getest en werkt niet. Veel van de spray wordt veroorzaakt door de lucht die onder de auto wordt gezogen en aan de achterkant omhoog komt.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat paperclipje in word was ook wel grappigquote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis op Teams af en toe wel dat poppetje dat op het beeldscherm klopte
Ik ben ook van de msn generatiequote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben van de MSN generatie. Maar voor nieuwswaarde hoef je daar niet heen te gaan
Klop klop klop.quote:
quote:
Lekker de hele tijd kutten door iemand's scherm te laten trillen.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De buzzer was wel leuk op msn.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die buzzers ja, irritante kutdingenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker de hele tijd kutten door iemand's scherm te laten trillen.
Je kunt er gelukkig nog wel memes mee maken op teamsquote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat paperclipje in word was ook wel grappig
Wat we niet hebben werkt helemaal niet.quote:
Heel de tijd off- en online gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
een groot spatbord achteraan monteren. Opgelost.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze mee getest en werkt niet. Veel van de spray wordt veroorzaakt door de lucht die onder de auto wordt gezogen en aan de achterkant omhoog komt.
Handig als een collega niet reageertquote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Teveel emoij's in dat programma stoppenquote:Op zondag 27 juli 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die buzzers ja, irritante kutdingen
Dag aerodynamicaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een groot spatbord achteraan monteren. Opgelost.
Hopen dat je crush het zag.quote:
Nouja, nu mogelijk niet meer dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begint precies na de race, dat scheelt.
Het was wel leuk jaquote:Op zondag 27 juli 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Teveel emoij's in dat programma stoppen
Als voor iedereen hetzelfde is is dat geen probleemquote:
dat dan weer wel.. of gewoon uit verveling om ruzie te zoeken en die persoon te blokkerenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopen dat je crush het zag.
Oh daar had ik geen ruzie voor nodig.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. of gewoon uit verveling om ruzie te zoeken en die persoon te blokkeren
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat paperclipje in word was ook wel grappig
Zit Bernd niet in de SC? Dit is de MCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |