SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hahahaha
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hahahahhahah, in mn hoofd klinkt het als een heel gemeen lachje
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
KlobWell, life can be a riot
Is het al tijd voor bier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Prima idee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is altijd tijd voor bierquote:Well, life can be a riot
Jaquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heeft een of andere attackquequote:Well, life can be a riot
Muis, hou eens opWell, life can be a riot
Dat is intens welquote:Well, life can be a riot
Nee dat hebben we doorquote:
Well, life can be a riot
Ik welquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Intens sneu!quote:Well, life can be a riot
Deze like snap ikquote:Op zondag 27 juli 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal al meer dan vijftien jaar, sneu is relatief op dat punt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neequote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
siuminiminiWell, life can be a riot
Dame Shii.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb het OH OH liedje gevonden met chatgpt
@FreshFruit @IJsdraakje @ToT @Vino_Tinto @Dr_Flash
Bekijk deze YouTube-videoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daarom zei ik het ookquote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek in dit geval muhahaha![]()
En hoi puzzie![]()
![]()
![]()
Vind het een beetje spammerig overkomenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?![]()
Lijkt me dat je alles mag posten in onz, maar 't moet niet dit soort spambagger zijnWell, life can be a riot
Niet gezienquote:
Well, life can be a riot
Net als de plaatjes van KillenWieftquote:Op zondag 27 juli 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het een beetje spammerig overkomen![]()
Lijkt me dat je alles mag posten in onz, maar 't moet niet dit soort spambagger zijn![]()
![]()
Was ook een tijdje een hitje op Radio49.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit @:ijsdraakje @:tot @:Vino_Tinto @:Dr_Flash
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ow diequote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zegt dat dan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens opquote:Well, life can be a riot
Ohquote:![]()
Ja heb echt heerlijk geslapen. Slaap de laatste tijd weer op de bank maar lig beter dan in m'n bed
Well, life can be a riot
Van andere nachten ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens op![]()
![]()
Dr Jekyllquote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is gewoon regular muis maar met een snor. Verder geen verschil.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Well, life can be a riot
* boksquote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn![]()
Dacht even dat het Els was.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owh heb je dan geen pijn aan je lichaam?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja heb echt heerlijk geslapen. Slaap de laatste tijd weer op de bank maar lig beter dan in m'n bed![]()
giel deed altijd bij dit nummer OHOH bij oh oh in het nummer maar dan met de teletubbiesquote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de teletubbies te denken met de lyrics waar hij mee aan kwam zetten.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh jee wat heeft @KillemWieft nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens op
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In de schuur (met vogels) bij mijn ouders hun huis daar waren ook muizen (TT). GoedemiddagbolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat heb ik sowieso af en toequote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh heb je dan geen pijn aan je lichaam?Knieën en rug
Dus daarvoor maakt 't geen verschil
Well, life can be a riot
Hij was weer bezig met een ontzettende tietenspam. Beetje wat muis net deed maar dan met plaatjes van onnatuurlijke/onaantrekkelijke grote tettenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee wat heeft @:Killemwieft nou weer gedaan dan?Well, life can be a riot
Wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten.Well, life can be a riot
Het is onzinquote:Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
Wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat hij elke nacht post.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee wat heeft @:Killemwieft nou weer gedaan dan?![]()
Ik kom nog weinig in de nachtenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij was weer bezig met een ontzettende tietenspam. Beetje wat muis net deed maar dan met plaatjes van onnatuurlijke/onaantrekkelijke grote tetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geeft nietquote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu miste ik jouw post in da hahaha chaos![]()
Moonie![]()
![]()
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zitquote:Well, life can be a riot
waar hebben lullie het over heequote:Op zondag 27 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mot u ff meelezen hééééquote:Well, life can be a riot
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deel van het spel kan zijn om raar te postenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zit
Vind niet dat er restricties op moeten zijn
Zijn er zoveel die alleen maar voor![]()
![]()
![]()
gaan soms
Of 12x bolk in een uur
Of blubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laten we vooral heel het topic vol klagenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou ja... Dit was wel erg spammerig hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?
Vind dat daar wel een verschil in zit tussen een smiley plaatsen af en toe, bolk roepen om de zoveel posts. Of elke post laten bestaan uit tieten of muhuhauhauhauhauhaWell, life can be a riot
Af een toe een smiley?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja... Dit was wel erg spammerig hoor
Vind dat daar wel een verschil in zit tussen een smiley plaatsen af en toe, bolk roepen om de zoveel posts. Of elke post laten bestaan uit tieten of muhuhauhauhauhauha
Dit is onzin toch. Lekker onzin posten
Laten we 't maar gewoon rusten, mensen zijn het met elkaar eens of oneens. Maar lijkt me niet om nu DTS te gebruiken om er alleen maar over te klagen. Muis komt wel weer terug
Well, life can be a riot
Ik ben onderweg naar een snelkookpanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of random letters.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deel van het spel kan zijn om raar te posten
Vind niet dat er restricties op moeten zijn
Zijn er zoveel die alleen maar voor![]()
![]()
![]()
gaan soms
Of 12x bolk in een uur
Of blub“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Ironisch
Well, life can be a riot
Niet gehadquote:en er zat ook geen banaan in de sangria
Hey Daddy.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:09 schreef ToT het volgende:
Fun met Funda #342: vergane glorie
Huisje kopen, iemand?![]()
Mooi flip projectje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens op
Die plaatjes horen gewoon in de nacht bij @KillemWieft
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat daar wel een verschil in zit tussen een smiley plaatsen af en toe, bolk roepen om de zoveel posts. Of elke post laten bestaan uit tieten of muhuhauhauhauhauha
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
AMIEquote:Op zondag 27 juli 2025 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op?
Die plaatjes horen gewoon in de nacht bij @:KillemWieft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zeg al niks meer.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat daar wel een verschil in zit tussen een smiley plaatsen af en toe, bolk roepen om de zoveel posts. Of elke post laten bestaan uit tieten of muhuhauhauhauhauha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onaantrekkelijke tetten? Is dit een contradictio in terminis?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij was weer bezig met een ontzettende tietenspam. Beetje wat muis net deed maar dan met plaatjes van onnatuurlijke/onaantrekkelijke grote tetten
Hoezooooooo?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Onaantrekkelijke tetten? Is dit een contradictio in terminis?Well, life can be a riot
LILAKquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar om nou als baas te zeggen 'ik vind van niet' en dan je op vakantie te sturen...
De communicatie vanuit hogerop is ook nogal... RukNou dan doen we voor jou en ander likemeisjes nóg een keer een waarschuwing.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar om nou als baas te zeggen 'ik vind van niet' en dan je op vakantie te sturen...
De communicatie vanuit hogerop is ook nogal... Ruk
Ook al waarschuwen we al 20 jaar niet meer, maar goed, het schijnt voor wat kinders nodig te zijn.
Jip en janneke
FOK! is traag
Moes zegt nu even iets minder hoor kinders
Janneke smiespelt tegen Jip:
Straks als Moes niet kijkt gaan we heeeeeeeel stout doen.
Want dát is leuk.
Moes betrapt Jip en Janneke.
Ja maar, zegt Jip het is toch leuheeeeeeeeeeuk.
Moes stuurt Jip en Janneke zonder eten naar bed.
Jip en Janneke simpen.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Nee, we hier niet in klbquote:Op zondag 27 juli 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Laten we vooral heel het topic vol klagen![]()
Hai Puzz!
Ik dacht altijd dat simpen iets heel anders was
Maar mijn idee is fok al een week niet meer traag maar okéquote:Op zondag 27 juli 2025 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Nou dan doen we voor jou en ander likemeisjes nóg een keer een waarschuwing.
Ook al waarschuwen we al 20 jaar niet meer, maar goed, het schijnt voor wat kinders nodig te zijn.
Jip en janneke
FOK! is traag
Moes zegt nu even iets minder hoor kinders
Janneke smiespelt tegen Jip:
Straks als Moes niet kijkt gaan we heeeeeeeel stout doen.
Want dát is leuk.
Moes betrapt Jip en Janneke.
Ja maar, zegt Jip het is toch leuheeeeeeeeeeuk.
Moes stuurt Jip en Janneke zonder eten naar bed.
Jip en Janneke simpen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hier idd niet in de klbquote:![]()
Hoe is je vakantie Amzel?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is Moes een echt figuur uit Jip en Janneke? Want deze is nieuw voor meBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Takkie weet ik wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef StevenHyde het volgende:
Is Moes een echt figuur uit Jip en Janneke? Want deze is nieuw voor me“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stevenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef StevenHyde het volgende:
Is Moes een echt figuur uit Jip en Janneke? Want deze is nieuw voor me
Yvonde is onze oppermoes tog?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef StevenHyde het volgende:
Is Moes een echt figuur uit Jip en Janneke? Want deze is nieuw voor meMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, al dat geklaag, daar hou ik niet van!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hier idd niet in de klb l![]()
Hoe is je vakantie Amzel?
Ik mag niet klagen!
Nee het is hier prima, straks naar de botanische tuin met drakenboom en vlindertuin
Ik heb ook een takkiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, dat was je ban, maar traag is het zeker wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar mijn idee is fok al een week niet meer traag maar okéYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Deze man durft gewoon Yvonne te bolken, ballen van staal hoorquote:
Oh wauw! Dit klinkt interessant!!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al dat geklaag, daar hou ik niet van!
Ik mag niet klagen!
Nee het is hier prima, straks naar de botanische tuin met drakenboom en vlindertuin![]()
Ga je foto's maken?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Moi Lovy.quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parque_del_Drago hierheen! En hier https://www.mariposario.com/quote:Op zondag 27 juli 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wauw! Dit klinkt interessant!!![]()
Ga je foto's maken?
Ik ben benieuwd. Jaah, foto's maak ik zeker wel, misschien dat ik er nog wel eentje post vanavond
Twee dagen lang tegen die PC aan zitten schelden: "NEEHEE GODVER LUISTER NOU HET GAAT OH OH, OH OH, OH OH en dan OH OH!!!!"quote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Maar het is gelukt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh dank !! Prachtige plaatjens btwquote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parque_del_Drago hierheen! En hier https://www.mariposario.com/
Ik ben benieuwd. Jaah, foto's maak ik zeker wel, misschien dat ik er nog wel eentje post vanavond
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was lilak geband ja?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was je ban, maar traag is het zeker wel.Oei oei oei.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Was ook wel een heel lastige deze.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee dagen lang tegen die PC aan zitten schelden: "NEEHEE GODVER LUISTER NOU HET GAAT OH OH, OH OH, OH OH en dan OH OH!!!!"![]()
Maar het is gelukt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ga ik je stalken!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parque_del_Drago hierheen! En hier https://www.mariposario.com/
Ik ben benieuwd. Jaah, foto's maak ik zeker wel, misschien dat ik er nog wel eentje post vanavondIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff muziek tijdens het poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stond daar nou : Heg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerder onwetendquote:Op zondag 27 juli 2025 13:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze man durft gewoon Yvonne te bolken, ballen van staal hoor
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Beetje extra fosfor en kalium kan nooit kwaad voor een hegquote:
Respect!!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Beetje extra fosfor en kalium kan nooit kwaad voor een heg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo heeft iedereen een hobby.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het helemaal voor me en dat ziet er apart uitquote:Op zondag 27 juli 2025 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groeit een heg wellicht beter op
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pas op, daar ben ik net geweestquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk per ongeluk Liev
Voor iemand met ADD is het een raadsel wat hier staatquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
LOVE ?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor iemand met ADD is het een raadsel wat hier staat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou zelf eens opquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is echt zo lekker.quote:
Heul veul lovequote:Op zondag 27 juli 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor iemand met ADD is het een raadsel wat hier staat
Wat is dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er bestaan mensen die nog nooit het godenvoer meloen met rauwe ham op hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, ik kijk ook altijd of ik er iets in kan ontdekken. En soms bedenk ik een verhaal bij de smileysquote:Op zondag 27 juli 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor iemand met ADD is het een raadsel wat hier staat
Is er wel al iets bekend over de oorzaak? Of blijft het bij brandjes blussenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat was je ban, maar traag is het zeker wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga nu boodschappen doenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Er bestaan mensen die nog nooit het godenvoer meloen met rauwe ham op hebben
Dit is een geweldig ideeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nja dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat gek, dat ik dat nooit gegeten heb ?
Je zou kunnen overwegen het eens te proberen.![]()
![]()
Nee hoor, maar wel snel proberen! Serranoham met een Galiaquote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat gek, dat ik dat nooit gegeten heb ?![]()
![]()
![]()
![]()
De oranje meloen of de groenequote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel snel proberen! Serranoham met een Galia![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Waar meequote:
Well, life can be a riot
De oranje meloen of de groenequote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is Dudje aan het doenquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb dat wel eens gehad!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
Er bestaan mensen die nog nooit het godenvoer meloen met rauwe ham op hebben![]()
Maar je moet wel de goede ham en de goede meloen hebben, watermeloen met achterham lijkt me wat minderIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
It wetter rint my in e mûle.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De oranje meloen of de groene
[..]
Dat is Dudje aan het doen
Dat hebben ze daar in Espagne overal wel, denk ikquote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad!![]()
Maar je moet wel de goede ham en de goede meloen hebben, watermeloen met achterham lijkt me wat minderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga ik zeker doen, wat ik lust het allebeiquote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nja dat kan natuurlijk.
Je zou kunnen overwegen het eens te proberen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad!![]()
Maar je moet wel de goede ham en de goede meloen hebben, watermeloen met achterham lijkt me wat minder
*Lust geen koffie*![]()
Overal!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar in Espagne overal wel, denk ik![]()
Gisteren hadden we pastel de nata, moest een beetje gniffelen
Ja is wel een beetje frissigWell, life can be a riot
quote:![]()
Maar smaakt misschien wel heel lekker?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Beetje groente erbij, niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Meelie is moeilijk tevreden te stellen hoor!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan ook gewoon terugsturen in een restaurant. "Ik heb geen rucola besteld of wel dan? "quote:Op zondag 27 juli 2025 13:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Meelie is moeilijk tevreden te stellen hoor!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is nu in de aanbieding bij de lidl.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Owel pata negra het beste is
Dat kost de ober zijn fooi!quote:Op zondag 27 juli 2025 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ook gewoon terugsturen in een restaurant. "Ik heb geen rucola besteld of wel dan? "Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die is ook goed, maar wat minder te koop hier?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is nu in de aanbieding bij de lidl.
Owel pata negra het beste isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die maakt dat niet meer goed hoor.quote:
Muisquote:
Cassis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Kriekquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een heel stilleven in deze picaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee dit is cassisquote:
Maar sangria is wel lekkerderDe bestequote:Op zondag 27 juli 2025 13:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die is ook goed, maar wat minder te koop hier?
Soms in spaanse winkeltje rotterdam te koop.
Zou kunnen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar smaakt misschien wel heel lekker?![]()
Ja echt hequote:
Normaal ligt hij vol. Maar ja scheiden dus ga hem niet meer vullen
Ik neem het wijnrek wel mee
Maar gekregen van mijn moeder,dus van mij....quote:Op zondag 27 juli 2025 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja echt he
Normaal ligt hij vol. Maar ja scheiden dus ga hem niet meer vullen
Ik neem het wijnrek wel mee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja half liter flesjequote:quote:Op zondag 27 juli 2025 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar gekregen van mijn moeder,dus van mij....
Mooie plekkiequote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, en lekker zoet
Dit was gisteren
[ link | afbeelding ]
Lekkerrrrquote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, en lekker zoet
Dit was gisteren
[ link | afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was je hier aan het varen Amy?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, en lekker zoet
Dit was gisteren
[ link | afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij wil gewoon graag bij z'n vriendjes zijn. Zou hem snel opdrinken.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja echt he
Normaal ligt hij vol. Maar ja scheiden dus ga hem niet meer vullenNice.quote:Ik neem het wijnrek wel mee🐙![]()
Jij bent de zon.quote:
Als ik nu alcohol neem ga ik doodquote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wil gewoon graag bij z'n vriendjes zijn. Zou hem snel opdrinken.
[..]
Nice.
quote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
De meloenen bij de ah zijn om te huilenik zou over 5 minuten naar de AH gaan om meloen te halen
![]()
Ik neem heel soms die bakjes mee, maar liever van de groentewinkelquote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
De meloenen bij de ah zijn om te huilen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze zijn bij de plus in de aanbiedingquote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
De meloenen bij de ah zijn om te huilen
1+1 gratis
Kan wel dan moet je een hele halenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]ik zou over 5 minuten naar de AH gaan om meloen te halen
![]()
Jij bent de Lovy,dus ga met me mee.quote:
Je moet ze niet verwarren met uien he.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
De meloenen bij de ah zijn om te huilen![]()
Nee, terrasje aan de waterkant.quote:
Komende dondnerdag varen. Walvissen en dolfijnen spotten!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
oeh genietenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah, en lekker zoet
Dit was gisteren
[ link | afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
Maar het klopt wel wat LILAK zegt; die bij de Appie zijn echt slecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die wij halen niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het klopt wel wat LILAK zegt; die bij de Appie zijn echt slecht.![]()
Scoor je nu Bonuspunten?quote:
Dan heb je 2 meloenen!quote:Op zondag 27 juli 2025 14:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze zijn bij de plus in de aanbieding
1+1 gratis
Graag pics dan!
ik houd het bij mijn vertrouwde koffie.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt t bestellen als je toch op terras zit.
How can I make this topic about me?![]()
Met wat lekker erbij?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik houd het bij mijn vertrouwde koffie.
oja. een in het wild ipv achter glas in een dierentuinquote:Op zondag 27 juli 2025 14:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag ook een hagedis!How can I make this topic about me?![]()
Al wat in de sale gescoord?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik houd het bij mijn vertrouwde koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi!!quote:Op zondag 27 juli 2025 14:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag ook een hagedis!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is dat niet dubbel op?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker, een broodje gezond op een baguette
Oeh lekker hoor, smakelijkquote:Op zondag 27 juli 2025 14:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker, een broodje gezond op een baguette![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: