SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hahahaha
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hahahahhahah, in mn hoofd klinkt het als een heel gemeen lachje
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
KlobWell, life can be a riot
Is het al tijd voor bier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Prima idee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is altijd tijd voor bierquote:Well, life can be a riot
Jaquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heeft een of andere attackquequote:Well, life can be a riot
Muis, hou eens opWell, life can be a riot
Dat is intens welquote:Well, life can be a riot
Nee dat hebben we doorquote:
Well, life can be a riot
Ik welquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Intens sneu!quote:Well, life can be a riot
Deze like snap ikquote:Op zondag 27 juli 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zitten hier allemaal al meer dan vijftien jaar, sneu is relatief op dat punt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neequote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
siuminiminiWell, life can be a riot
Dame Shii.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb het OH OH liedje gevonden met chatgpt
@FreshFruit @IJsdraakje @ToT @Vino_Tinto @Dr_Flash
Bekijk deze YouTube-videoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daarom zei ik het ookquote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek in dit geval muhahaha![]()
En hoi puzzie![]()
![]()
![]()
Vind het een beetje spammerig overkomenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Mag je hier niets meer in ONZ?![]()
Lijkt me dat je alles mag posten in onz, maar 't moet niet dit soort spambagger zijnWell, life can be a riot
Niet gezienquote:
Well, life can be a riot
Net als de plaatjes van KillenWieftquote:Op zondag 27 juli 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het een beetje spammerig overkomen![]()
Lijkt me dat je alles mag posten in onz, maar 't moet niet dit soort spambagger zijn![]()
![]()
Was ook een tijdje een hitje op Radio49.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit @:ijsdraakje @:tot @:Vino_Tinto @:Dr_Flash
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ow diequote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zegt dat dan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens opquote:Well, life can be a riot
Ohquote:![]()
Ja heb echt heerlijk geslapen. Slaap de laatste tijd weer op de bank maar lig beter dan in m'n bed
Well, life can be a riot
Van andere nachten ook niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens op![]()
![]()
Dr Jekyllquote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is gewoon regular muis maar met een snor. Verder geen verschil.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Well, life can be a riot
* boksquote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan het hier alleen maar mee eens zijn![]()
Dacht even dat het Els was.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:53 schreef Paul het volgende:
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owh heb je dan geen pijn aan je lichaam?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja heb echt heerlijk geslapen. Slaap de laatste tijd weer op de bank maar lig beter dan in m'n bed![]()
giel deed altijd bij dit nummer OHOH bij oh oh in het nummer maar dan met de teletubbiesquote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de teletubbies te denken met de lyrics waar hij mee aan kwam zetten.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh jee wat heeft @KillemWieft nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Juist, dat van vannacht. Dat sloeg ook compleet nergens op
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In de schuur (met vogels) bij mijn ouders hun huis daar waren ook muizen (TT). GoedemiddagbolkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat heb ik sowieso af en toequote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh heb je dan geen pijn aan je lichaam?Knieën en rug
Dus daarvoor maakt 't geen verschil
Well, life can be a riot
Hij was weer bezig met een ontzettende tietenspam. Beetje wat muis net deed maar dan met plaatjes van onnatuurlijke/onaantrekkelijke grote tettenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee wat heeft @:Killemwieft nou weer gedaan dan?Well, life can be a riot
Wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten.Well, life can be a riot
Het is onzinquote:Op zondag 27 juli 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
Wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat hij elke nacht post.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee wat heeft @:Killemwieft nou weer gedaan dan?![]()
Ik kom nog weinig in de nachtenquote:Op zondag 27 juli 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij was weer bezig met een ontzettende tietenspam. Beetje wat muis net deed maar dan met plaatjes van onnatuurlijke/onaantrekkelijke grote tetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geeft nietquote:Op zondag 27 juli 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu miste ik jouw post in da hahaha chaos![]()
Moonie![]()
![]()
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zitquote:Well, life can be a riot
waar hebben lullie het over heequote:Op zondag 27 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mot u ff meelezen hééééquote:Well, life can be a riot
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deel van het spel kan zijn om raar te postenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ONZ of niet, als iets vervelend / spammerig is, maakt 't niet uit in welk subforum je zit
Vind niet dat er restricties op moeten zijn
Zijn er zoveel die alleen maar voor![]()
![]()
![]()
gaan soms
Of 12x bolk in een uur
Of blubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laten we vooral heel het topic vol klagenquote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou ja... Dit was wel erg spammerig hoorquote:Op zondag 27 juli 2025 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maar het is ONZ , of je nou bolk, muahaha , tetten of smileys post. Is toch in feite hetzelfde?
Vind dat daar wel een verschil in zit tussen een smiley plaatsen af en toe, bolk roepen om de zoveel posts. Of elke post laten bestaan uit tieten of muhuhauhauhauhauhaWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: