SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkiequote:Op zondag 27 juli 2025 10:05 schreef mario390 het volgende:
hoe dom beni ik![]()
![]()
![]()
![]()
vraag ik waar lovelivekiss is
daar was zij al op platz 8
gegaan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Iedereen in de pistache trends
Intussen zitten de Belgen in een kersen trendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een uitstekende TT inderdaad.quote:![]()
Die gebrokenglas weet ze wel te verzinnen. Een topper.
How can I make this topic about me?![]()
Ik was er ook een paar dagen nietquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schnell, werf dein Hendy aus dem Fensterquote:Op zondag 27 juli 2025 10:05 schreef mario390 het volgende:
hoe dom beni ik![]()
![]()
![]()
![]()
vraag ik waar lovelivekiss is
daar was zij al op platz 8
gegaan![]()
![]()
Handyquote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef maily het volgende:
[..]
Schnell, werf dein Hendy aus dem Fenster
Niet Hendy.
[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 27-07-2025 10:19:55 ]How can I make this topic about me?![]()
lovelivekissquote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar dagen niet
Gister nog wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar dagen niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat is ie welquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een uitstekende TT inderdaad.![]()
Die gebrokenglas weet ze wel te verzinnen. Een topper.
Ken je kriek bier niet?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kriek Lambiek.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is Kriek bier?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?![]()
![]()
Had je verkanzie?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisterenavond was ik er weer ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zal wel fruitbier van kersen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?
Maar beste mensen, België is 300 km hier vandaan, ik krijg dat allemaal niet mee.How can I make this topic about me?![]()
nee daar had ik niet gekijkt dat zij al hierquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkie
was en al op platz 8 gegangen was![]()
Kom uit je bubbelquote:Op zondag 27 juli 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar beste mensen, België is 300 km hier vandaan, ik krijg dat allemaal niet mee.
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik dacht ik beschrijf het wat explicieter voor GGquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Uit de provincie naar de stad? Het is hier heerlijk rustig.quote:
daar heb e me echt verarscht 5 dagen ben je niet en ik vrag nogquote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar dagen niet
waar je bent om dat ik extra niet gespelt heb daar was je al op 8![]()
Maar ze post ook meer dan 2x zoveel als jou, Mario.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb e me echt verarscht 5 dagen ben je niet en ik vrag nog
waar je bent om dat ik extra niet gespelt heb daar was je al op 8
Dan vind ik haar plaats in de scorelijst nog best meevallen.How can I make this topic about me?![]()
Het is zondagquote:Op zondag 27 juli 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uit de provincie naar de stad? Het is hier heerlijk rustig.
Zondag hoort rustig te zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hebben wel koopzondagen, vandaag is een koopzondag.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is zondag
Zondag hoort rustig te zijnHow can I make this topic about me?![]()
Nee nee nee nou niet doen alsof ik er moeite voor doequote:Op zondag 27 juli 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ze post ook meer dan 2x zoveel als jou, Mario.
Dan vind ik haar plaats in de scorelijst nog best meevallen.
Het moet hem wel gewoon komen aanwaaien héHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schande!quote:Op zondag 27 juli 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hebben wel koopzondagen, vandaag is een koopzondag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga vanmiddag even naar de stad... Gezellig, even een terrasje pakken, kijken of ik nog wat leuks zie, veel kledingwinkels hebben dingen in de sales momenteel....How can I make this topic about me?![]()
Hier geen terrasjesweerquote:Op zondag 27 juli 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga vanmiddag even naar de stad... Gezellig, even een terrasje pakken, kijken of ik nog wat leuks zie, veel kledingwinkels hebben dingen in de sales momenteel....
Regen
Hier is vandaag de supermarkt dicht!
Maar de vlindertuin is open
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Verbazend. Heb je nu een boodschappenprobleem?How can I make this topic about me?![]()
Nee, gewoon uit eten gaanquote:Op zondag 27 juli 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verbazend. Heb je nu een boodschappenprobleem?
Hier schijnt momenteel de zon en de weer-app zegt dat het droog bijft vandaag.quote:
Dus ik neem voor de zekerheid een paraplu mee.
mariposaquote:Op zondag 27 juli 2025 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Had je verwacht op 1 te staan dan?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:16 schreef mario390 het volgende:
door mijn doomheit 3 nächte niet
spelen ben ik nu op 10
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt nog een paar dagen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op 8 het gaat om dat dat ik te
lief (dom) was en gewacht heb op
likelivemiss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MariposeriaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet treuren, gewoon lekker posten en kijken hoever je komt nog.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op 8 het gaat om dat dat ik te
lief (dom) was en gewacht heb op
likelivemiss
De nieuwe maand begint al over enkele dagen.How can I make this topic about me?![]()
Dudje gaat morgen op vakantie dus dan is bij mij het hek van de damquote:
Gevalletje zou je niet rijk rekenenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lilak typt makkelijker. Ik kort jouw username ook af tot VT want het is wat lastig om je username snel te typen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh, Amy is over me heen gegaan![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ga je voor nummer 1 volgende maandquote:Op zondag 27 juli 2025 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dudje gaat morgen op vakantie dus dan is bij mij het hek van de dam
Gevalletje zou je niet rijk rekenen
Nee JustinK gaat weer winnenquote:Op zondag 27 juli 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ga je voor nummer 1 volgende maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo kan het dus ook Mario.quote:
Goedemorgen Fogel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk is het droogquote:Op zondag 27 juli 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga vanmiddag even naar de stad... Gezellig, even een terrasje pakken, kijken of ik nog wat leuks zie, veel kledingwinkels hebben dingen in de sales momenteel....![]()
Volgende maand nieuwe kansquote:
Scherpquote:Op zondag 27 juli 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee daarom heb je panda punten
Hey Meneer Fruitquote:Op zondag 27 juli 2025 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook Mario.
Goedemorgen Fogel.
Bolken in de nacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moeten we nou alles gaan uitleggen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vierde keer denk ik in 24 uur dat die vraag komt
Hierna weer de vraag wat zijn tijger puntenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten we nou alles gaan uitleggen?
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vierde keer denk ik in 24 uur dat die vraag komt
Hierna weer de vraag wat zijn tijger punten
En Tijgerpunten het tegenovergestelde.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pandapunten is niet geneukt punten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pandapunten is niet geneukt punten
Nah is meer hoe fancy je hebt geneuktquote:Op zondag 27 juli 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Tijgerpunten het tegenovergestelde.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus daar gaat het vooral om de 'hoe'.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah is meer hoe fancy je hebt geneuktHow can I make this topic about me?![]()
Met kaviaar en met goud belegde macrons speciaal ingevlogen uit Parijs.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nah is meer hoe fancy je hebt geneuktI'm surrounded by morons!
Wat is verschil tussen Brave new World en True ?
op Fok forum?
ik weet dit dus echt niet vandaar mn vraag,
Ja zover ik weet zijn ze allebij soort van vaag?
niet perse kut of depri maar of slecht ok gewoon wel vaag?de combi van deze twee zou dan X Files zijn ofzo?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
BNW= complotten
TRU= geesten, aliens, monsters
en ook deze vraag :
als in in videotheek een film zoek over spoken en geesten en monsters? Dan ga ik toe naar de afdeling : x?![]()
Ik ben zo blij dat ik nooit zwanger ga zijn
Er zit de laatste dagen iets te drukken op mijn blaas en ik word er gillend gek vanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan scoor je direct 10 tijgerpunten?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met kaviaar en met goud belegde macrons speciaal ingevlogen uit Parijs.How can I make this topic about me?![]()
Dat is toch die film met de rode Hulk?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:32 schreef marretak het volgende:
Wat is verschil tussen Brave new World en True ?
op Fok forum?
ik weet dit dus echt niet vandaar mn vraag,
Ja zover ik weet zijn ze allebij soort van vaag?
niet perse kut of depri maar of slecht ok gewoon wel vaag?
[..]
de combi van deze twee zou dan X Files zijn ofzo?
en ook deze vraag :
als in in videotheek een film zoek over spoken en geesten en monsters? Dan ga ik toe naar de afdeling : x?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iedere haarkleur is een puntquote:Op zondag 27 juli 2025 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus daar gaat het vooral om de 'hoe'.
Sommige beroepen zijn een punt
Aantal mensen
En alles wat je samen met een levenspartner doet verdubbeld de puntenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kaviaar uit Parijs?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aja dus na jou wordt nooit meer iemand geslacht?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er zit de laatste dagen iets te drukken op mijn blaas en ik word er gillend gek van![]()
![]()
Ja koffie gvd bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zal ik je kitzeln?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Er zit de laatste dagen iets te drukken op mijn blaas en ik word er gillend gek van![]()
En een handdoek graag.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn bloedlijn sterft met mijquote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef marretak het volgende:
[..]
Aja dus na jou wordt nooit meer iemand geslacht?
Ware het niet voor mijn vele neefjes en nichtjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zels in dit kutdorp gaat de ah om 8 uur openquote:
De gall en etos gaan wel pas om 11 uur openIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mits er stroom is.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zels in dit kutdorp gaat de ah om 8 uur open
De gall en etos gaan wel pas om 11 uur open
Billy Joel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja, ik verbaas iedereen met domme vragen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Scherp
Wat is iedereen scherp vandaag
Elke dag weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob de Nijs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zodra ze koffie hebben gehadquote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou dat valt toch heel mee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je weet wie het post toch?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou dat valt toch heel mee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
de strand is zonder alles, en nur 1 dixi staat daar![]()
Daar is de zee ook voor.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
de strand is zonder alles, en nur 1 dixi staat daar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hundert Leute, ein Dixi.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ook geen stand vor drinken kopen nur 1 dixi![]()
IkHeb denk ik een kat in mijn achterstequote:
Ze klopt steeds op de achterdeur maar als ik m dan open zet komt hij niet naar buiten
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik
[..]
Heb denk ik een kat in mijn achterste
Ze klopt steeds op de achterdeur maar als ik m dan open zet komt hij niet naar buiten
@mario390Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik
[..]
Heb denk ik een kat in mijn achterste
🐙![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mogge Marioquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja heb al een liter op.quote:
Nu douchen, boodschappen doen, chocolade eten en gamenvinotintaquote:Ook leuk
Goed bezigquote:Op zondag 27 juli 2025 10:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb al een liter op.
Nu douchen, boodschappen doen, chocolade eten en gamen
[..]
vinotintaOok leuk
*Lust geen koffie*![]()
I'm gonna duck you
Softly
I'm gonna screw you gentlyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kers =quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mooi mooiquote:
Kun je mee naar het snackbar uitje voor een roodkapje en sneeuwwitjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tenacious D.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
I'm gonna duck you
Softly
I'm gonna screw you gently“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2025 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je alles opgedronken had (wat je geknoeid had erbij he)
Even goed eten, goed drinken en even naar buiten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ja ja wass ist los wass ist dass?I'm surrounded by morons!
Mo-do.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op zondag 27 juli 2025 11:12 schreef mario390 het volgende:
menseninvasion in cannes op de straat gaan nu
zeker al 500 mensen, is geen demo![]()
Ik heb 2 worstenbroodjes op. Liter water. Nog geen koffie. En het regentquote:Op zondag 27 juli 2025 11:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even goed eten, goed drinken en even naar buiten.
Maar net gedoucht en voel mij al een stuk beter
Regendans gedaan in de douche?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb 2 worstenbroodjes op. Liter water. Nog geen koffie. En het regent
Maar net gedoucht en voel mij al een stuk beterI'm surrounded by morons!
Radler citrone.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fanta zeroquote:
Oe en ik neem cassis mee . Door al dat gecassis hier door @gebrokenglas heb ik trek in cassisIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Radler ist kein alkoholOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oeh, cassis, goed plan! Dat moet ik ook nog eens ergens drinken voor ik verder vlieg.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fanta zero
Oe en ik neem cassis mee . Door al dat gecassis hier door @:gebrokenglas heb ik trek in cassisI'm surrounded by morons!
Maar nu het debat
Welke cassis is het lekkerst?
Ik ga stiekem heel goed op doe goedkope Highway, maar die smaakt wel heel anders dan de ook erg lekkere HeroOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tijd voor vergelijkend onderzoek!quote:Op zondag 27 juli 2025 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nu het debat
Ik ga stiekem heel goed op doe goedkope Highway, maar die smaakt wel heel anders dan de ook erg lekkere HeroI'm surrounded by morons!
Hero cassis.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nu het debat
Ik ga stiekem heel goed op doe goedkope Highway, maar die smaakt wel heel anders dan de ook erg lekkere Hero“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei, heb ik dat veroorzaakt?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fanta zero
Oe en ik neem cassis mee . Door al dat gecassis hier door @:gebrokenglas heb ik trek in cassis![]()
quote:
Neequote:I'm surrounded by morons!
Eerst de koffie (met appeltaart(op een terras)) en nu cassisquote:
Net als @StevenHyde met zijn Bastognekoeken![]()
![]()
![]()
Zojuist even "geluncht" bij Ronald, best duur eigenlijk, 4 broodjes 28 euro. Oke, had wel 8 euro korting maar tochTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja en nu?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:56 schreef _UserName_ het volgende:
Zojuist even "geluncht" bij Ronald, best duur eigenlijk, 4 broodjes 28 euro. Oke, had wel 8 euro korting maar toch![]()
En nu kan ik er weer even tegenaanquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
In verhouding duurder dan goud.quote:
Maar beter duur dan niet te krijgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis het niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In verhouding duurder dan goud.
Maar beter duur dan niet te krijgen.![]()
Maar de baas zei ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag! 'K heb radijsjes, heule mooie, witte en rooie..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Waaaaaaarom?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar de baas zei ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag! 'K heb radijsjes, heule mooie, witte en rooie..![]()
Omdat ze niet recht zijn.quote:
en omdat ze naar het licht groeienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik snap het nu : BAN anen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smeer jij nu een ban aan?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
@Jyske heeft net ook banaan op. Komt wel dichtbij zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vrij in te vullenquote:
Vond ze het lekker?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:03 schreef _UserName_ het volgende:
@:Jyske heeft net ook banaan op. Komt wel dichtbij zo![]()
dat moet geen probleem zijn?quote:Op zondag 27 juli 2025 08:44 schreef _UserName_ het volgende:
[
Nee, inname rijbewijs destijds. VOG moet geen probleem zijn geloof ik
Ik heb dat trouwens verzwegen bij mijn sollicitatie, 3 jaar terug, omdat ik hem wel weer terugkreeg. iig tijdelijk.
Mooi verhaal helemaal technisch gezien had ik hem nl nog niet terug toen ik begon met werken daar (want CBR en rijbewijsbelang sloomheid). Kreeg hem wel terug maand ofzo erna althans tijdelijk een jaar,.
En het jaar daarna gaf het geen problemen en het jaar daar weer na ook niet. steeds met jaar verlengd.
Nu nog (hopelijk 1x dus)
Hoewel ik dus trouwens via justitie er een veroordeling op had, VOG kreeg ik gewoon. Maargoed het hangt af wat de punten zijn die de werkgever vraagt. Nu zijn die bij ons al vrij streng en ook antecedenten onderzoek,
Maar ook dat gaf geen problemen.
Ik ben er wel open over geweest want was ff jaar uit werk door dat hele verhaal dus moest iets daarop verzinnen. Dus heb toegegeven dat ik problemen met alcohol had gehad.
Oke dat hele rijbewijs vond ik niet van belang om te noemen en was dus ook niet nodig. Maar beetje op hete kolen gezeten wel. van wat als ik hem toch niet terug krijg.Do what you love, love what you do!![]()
Zou wel de laatste zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moontje.quote:
B: Ernie, er zit een banaan in je oorquote:
E: wat zeg je Bert?
B: er zit een banaan in je oor.
E: ik versta je echt niet
B: ER ZIT EEN BANAAN IN JE OOR
E: ik kan je niet horen, er zit namelijk een banaan in mijn oor.
Oepsquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
(70 cent per ontvangen bericht)quote:
En dan 4 SMSjes later: dank voor uw banaan vraag, u kunt niet meer reagerenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
AllesI'm surrounded by morons!
Is allesquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Of niets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het glas is altijd halfvolTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En anders bijschenken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ite iedereen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Koffie en een broodje ei
Well, life can be a riot
Gekookt of gebakken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet nodig, de bakker was open, broodjes en koffiekoeken waren lekkerquote:
Gebakkenquote:
Well, life can be a riot
Kree, hoe is't afgelopen met das auto?Well, life can be a riot
quote:
Hoe is u?quote:Well, life can be a riot
Ik zie veel bananenpraat.
Ik liep gisteren langs een banenenplantage, momentI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kree. Even een tip: Zet dit soort dingen nou niet op een openbaar forum, waar posts eeuwig bewaard blijven.quote:
Je kunt hier last mee krijgen. Beter haal je het weg en post je dit soort dingen niet meer.
Gewoon ongevraagd advies.
Veel!quote:I'm surrounded by morons!
Trossen los.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net aan 't ontwakenquote:
Well, life can be a riot
k heb het wel eens gezien in zo'n glazen hal met tropische planten in een dierentuin, bananenbomen.quote:How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: