quote:Op zondag 27 juli 2025 23:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als er op grote schaal etnische zuiveringen en staatsgestuurde moordpartijen plaatsvinden, zeker van een Westerse mogendheid, is het van belang dat we daarop ingrijpen.
ah, kijk, daar is komt de ware aard naar boven.quote:
Radicaal linkse elementen van GL ja. Die denken vaak wel zo.quote:Op zondag 27 juli 2025 23:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als er op grote schaal etnische zuiveringen en staatsgestuurde moordpartijen plaatsvinden, zeker van een Westerse mogendheid, is het van belang dat we daarop ingrijpen.
Piri, daar kwam de ware aard naar boven.quote:Op zondag 27 juli 2025 23:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ah, kijk, daar is komt de ware aard naar boven.
Dit Israelisch regime zou geen bevriende overheid moeten zijn en PvdA/GL wil het grote schild ook helemaal niet omlaag hebben.quote:Op zondag 27 juli 2025 23:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Radicaal linkse elementen van GL ja. Die denken vaak wel zo.
Dit heeft namelijk niets met onze sociaal democratie te maken, een bevriend land zijn verdediging willen ontzeggen.
Bij Piri liggen de prioriteiten altijd bij mensenrechten, zo ook nu.quote:Op zondag 27 juli 2025 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Piri, daar kwam de ware aard naar boven.
quote:Op maandag 28 juli 2025 00:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Piri liggen de prioriteiten altijd bij mensenrechten, zo ook nu.
Misschien zou je eens een boek moeten lezen over wat populisme inhoudt.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
En dan Wilders en Yesilgoz populisten noemen
Niet nodig, ik heb het PvdA-GL congres gezien.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een boek moeten lezen over wat populisme inhoudt.
LOL, je hebt dus echt geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb het PvdA-GL congres gezien.
Jawel, en jij ook, dat is het mooie.quote:
Wat heeft dat met populisme te maken?quote:Op maandag 28 juli 2025 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, en jij ook, dat is het mooie.
Roep gewoon 'MENSENRECHTEN', spreek het correcte deel der natie aan en presto, je hebt jezelf tot onnavolgbaar hoge hoogten van morele superioriteit verheven. Tegen mensenrechten kun je toch niet zijn? Kom, stem Pvda-GL.
Charlatans
quote:
Jouw stem hebben ze, he?quote:Op maandag 28 juli 2025 00:08 schreef -XOR- het volgende:
Misschien zou je eens een boek moeten lezen over wat populisme inhoudt.
Zeker, ik vind het mooi dat PvdA naar haar sociaal-democratische wortels terugkeert. Bovendien juich ik de Oecumene hoog- en middelbaar opgeleid links toe.quote:
Wanneer je dat boek over populisme leent bij de bieb, neem ook een boek over sociaal-democratie mee.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het mooi dat PvdA naar haar sociaal-democratische wortels terugkeert.
Ik kan je zeggen dat ik genoeg heb gelezen over de de theoretische wortels van de sociaaldemocratie en de bewegingen die deze door de tijd heen heeft gemaakt om te weten waarvoor de stroming staat.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer je dat boek over populisme leent bij de bieb, neem ook een boek over sociaal-democratie mee.
Domela Nieuwenhuis draait zich in zijn graf om bij dit gedrocht dat PvdA-GL heet.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik genoeg heb gelezen over de de theoretische wortels van de sociaaldemocratie en de bewegingen die deze door de tijd heen heeft gemaakt om te weten waarvoor de stroming staat.
Haha, voor Domela Nieuwenhuis zou PvdAGL veel te gematigd zijn, maar dat je juist Domela Nieuwenhuis aanhaalt als door jou vermeend tegenstander geeft wel aan dat je niet helemaal weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Domela Nieuwenhuis draait zich in zijn graf om bij dit gedrocht dat PvdA-GL heet.
Oh niet alleen Nieuwenhuis. Ook Troelstra. Ook Drees.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Haha, voor Domela Nieuwenhuis zou PvdAGL veel te gematigd zijn, maar dat je juist Domela Nieuwenhuis aanhaald als door jou vermeend tegenstander geeft wel aan dat je niet helemaal weet waar je het over hebt.
Je mag me wel eerst even vertellen waarom uitgerekend revolutionair en internationalist Domela Nieuwenhuis tegen deze fusie zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh niet alleen Nieuwenhuis. Ook Troelstra. Ook Drees.
Maar ik ga zeer gaarne een discussie met je aan over die 'wortels'. En ik verneem vooral heel graag hoe sinds de fusie met GL die wortels weer hervonden zijn.
Barst los.
Mij dunkt dat de prijzige klimaat- en milieuregelzucht van GL - dat vooral de minder bedeelden raakt - niet op diens goedkeuren kan wachten.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je mag me wel eerst even vertellen waarom uitgerekend revolutionair en internationalist Domela Nieuwenhuis tegen deze fusie zou zijn.
Welkom ouwe wannabe kolonist.quote:Op zondag 27 juli 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De enige kerk die ik zie is de totaal doorgeslagen en onbelezen Pro-Palestina sekte.
Ik denk dat ie dat prima zou vinden, die handkar in de binnenstad. Domela Nieuwenhuis was namelijk niet van de consumentistische burgerlul die gezapig tevreden in zijn doorzonwoning naar SBS6 zou zitten kijken.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mij dunkt dat de prijzige klimaat- en milieuregelzucht van GL - dat vooral de minder bedeelden raakt - niet op diens goedkeuren kan wachten.
Lijkt me sowieso wel koddig om te zien wat hij zou zeggen over het 'handkar-in-de-binnenstad' idee van de Haarlemse GL-delegatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |