Raymond Mens, Maurice de Hond. Er zit wel weer echte kwaliteit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:29 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk dat Nederland sinds Bolkestein, sinds Fortuijn stemt voor een kleinere overheid, lagere belastingen, minder migratie, meer ruimte voor ondernemers maar men krijgt dat nooit omdat de meerderheid van de kamer links is.
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
De logica van Dilan.
Aan een ouderwetse partij met 5 zetelsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:46 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel een bak zijn als Dilan de positie van de VVD als dominante partij rechts van het midden verspeelt aan het CDA.
Een vervelende journalist moet haar eens vragen: "Je moet kiezen: of met de PVV in een kabinet of met GLPvdA in een kabinet? Geen uitwegen, je moet een keuze maken!"quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:47 schreef Szura het volgende:
Dilan is een trainwreck, als ze richting de 15 virtuele zetels zakt slaat de paniek bij die partij wel toe
Ik wil wel de lusten maar niet de lasten, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Het volk wil een kleinere overheid, behalve als blijkt wat er dan niet meer gebeurt. Zo gaat dat al 20 jaar.
Heeft het niks te maken met de lage lonen die VVD voorstaat. Concurrentiepositie is alles toch? Of is Dilan nu zo wap dat ze NSC ook al links vindt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:29 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk dat Nederland sinds Bolkestein, sinds Fortuijn stemt voor een kleinere overheid, lagere belastingen, minder migratie, meer ruimte voor ondernemers maar men krijgt dat nooit omdat de meerderheid van de kamer links is.
![]()
![]()
De logica van Dilan.
Tjeeee wat liegt die dame. Er is nooit een linkse kamermeerderheid geweest in Nederland. (zie de clip op 7.50 min)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:29 schreef -XOR- het volgende:
maar men krijgt dat nooit omdat de meerderheid van de kamer links is.
Wanneer is dat ooit gebeurd? Het omgekeerde is waar, men denkt juist altijd dat meer ambtenaren altijd alles oplost. Ook de VVD.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:04 schreef DrMarten het volgende:
Dat gezeik over die kleinere overheid iedere keer blijft ook zo idioot.
Lekker bezuinigen op het ambtenarenapparaat om vervolgens te ontdekken dat fraude niet meer opgespoord wordt, processen vastlopen etc. En dan er weer een godsvermogen tegenaan gooien om de boel op te lossen, een zooi (deels tijdelijk) extra personeel aan te nemen etc en dan 5 jaar later weer rustig hetzelfde roepen.
Het is in de eerste plaats het gevolg van misplaatste politieke daadkracht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wanneer is dat ooit gebeurd? Het omgekeerde is waar, men denkt juist altijd dat meer ambtenaren altijd alles oplost. Ook de VVD.
Het aantal ambtenaren is vooral ondergeschikt aan wat je wil en niet wil. De VVD wil ook gewoon heel veel van de overheid. Dat gaat niet zonder veel ambtenaren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wanneer is dat ooit gebeurd? Het omgekeerde is waar, men denkt juist altijd dat meer ambtenaren altijd alles oplost. Ook de VVD.
Onder de overgebleven kiezers wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend dat Geert zoveel vertrouwen heeft met zijn onwetende, ja-knikkende partij.
Ik denk zo dat ze die al kwijt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:46 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel een bak zijn als Dilan de positie van de VVD als dominante partij rechts van het midden verspeelt aan het CDA.
Extremisten zijn nou éénmaal meer in trek, zowel aan de linkerkant als de rechterkant.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:09 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik denk zo dat ze die al kwijt is.
De PVV is de dominante partij op radicaal rechts en qua centrumrechts zit de autoriteit al bij Bontebal omdat Dilan teveel schreeuwt met grote woorden en daardoor gravitas mist.
Wie gaat er echt los ? Bedoel je in Amerika. Bedoel je wereldwijd ?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Extremisten zijn nou éénmaal meer in trek, zowel aan de linkerkant als de rechterkant.
Ben op dat gebied wel benieuwd hoe de wereld eruit had gezien mocht Trump niet verkozen zijn afgelopen jaar. Je merkt aan beide kanten dat men nu echt los gaat.
Redelijk midden, dan moet jij wegblijven Dilanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:29 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
De logica van Dilan.
Waar zijn die linkse extremisten dan echt in trek? Als er van extreemrechts gewonnen wordt zie ik dat vooral door middenpartijen gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Extremisten zijn nou éénmaal meer in trek, zowel aan de linkerkant als de rechterkant.
Ben op dat gebied wel benieuwd hoe de wereld eruit had gezien mocht Trump niet verkozen zijn afgelopen jaar. Je merkt aan beide kanten dat men nu echt los gaat.
Ik zat ook al te denken, in welk land wordt er nu echt links beleid gevoerd? In welk land wordt er aantoonbaar genivelleerd?quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waar zijn die linkse extremisten dan echt in trek? Als er van extreemrechts gewonnen wordt zie ik dat vooral door middenpartijen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |