SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
Ai, ik kom er totaal niet op. Zo'n bekend nummer en bekende stem.
Is het Nederlands?
Ja, een heel stuk rustiger inderdaad. Helaas rijden er ook wel minder bussen, maar toch vind ik het reizen zo veel fijner.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
Is het bij jullie nu een stuk rustiger in het openbaar vervoer, livelink?
Of merk je het nog niet?
Dat kan ik me voorstellen. Tenminste als je niet te lang moet wachten op de bus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een heel stuk rustiger inderdaad. Helaas rijden er ook wel minder bussen, maar toch vind ik het reizen zo veel fijner.
Nee, hoewel de stemmen ook wel bekend klinken.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoewel de stemmen ook wel bekend klinken.
Ik ben zelf niet het zonnetje in huis op het werk. Ben best wel chagrijnig eigenlijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
En hoe is het nu op het werk?
Allemaal beter te behappen met de collega's?
Bij ons is het momenteel erg rustig. Ik ga af en toe gewoon even ergens een praatje maken.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet het zonnetje in huis op het werk. Ben best wel chagrijnig eigenlijk
Het is gewoon dat er weer een hele zooi nieuwe mensen binnen zijn gekomen en dat iedereen van alles aan mij vraagt en ik weet het dan wel, maar het feit dat ik het weet betekent niet dat ik het allemaal bedacht heb. Maar dan heb ik het idee dat ik ter verantwoording wordt geroepen voor alle keuzes in het verleden waar ik part noch deel aan heb gehad. En dus heb ik een paar keer flink chagrijnig gerageerd en meetings geweigerd en zo. Misschien was het ook niet zo slim om direct de dag na de uitvaart weer aan het werk te gaan. Ik ben ook gewoon moe. Fulltime werken en dan ben ik in het weekend veel bij mijn vader.quote:
Oh ja, die wist ik natuurlijk wel. Ik vergat even te raden.quote:
Livelink...... neem eens even tijd voor jezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er weer een hele zooi nieuwe mensen binnen zijn gekomen en dat iedereen van alles aan mij vraagt en ik weet het dan wel, maar het feit dat ik het weet betekent niet dat ik het allemaal bedacht heb. Maar dan heb ik het idee dat ik ter verantwoording wordt geroepen voor alle keuzes in het verleden waar ik part noch deel aan heb gehad. En dus heb ik een paar keer flink chagrijnig gerageerd en meetings geweigerd en zo. Misschien was het ook niet zo slim om direct de dag na de uitvaart weer aan het werk te gaan. Ik ben ook gewoon moe. Fulltime werken en dan ben ik in het weekend veel bij mijn vader.
En dan moet er ook nog van alles geregeld worden, zoals de urn bijzetten in het familiegraf en vandaag mijn hele lunchpauze bezig geweest met KPN opzeggen, enz.
Tja, het lukt gewoon steeds niet. Nu moet ik vrijdag naar de kaakchirurg en heeft mijn collega zich ziek gemeld en de andere collega is op vakantie. Tja, ik kan die afspraak nu ook niet meer afzeggen, maar dan zit ik daar weer over te stressen. Het zit gewoon allemaal niet mee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Livelink...... neem eens even tijd voor jezelf.
Dat heb jij ook soms nodig. Het is geen schande. Laat die nieuwelingen maar iemand anders lastig vallen.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het lukt gewoon steeds niet. Nu moet ik vrijdag naar de kaakchirurg en heeft mijn collega zich ziek gemeld en de andere collega is op vakantie. Tja, ik kan die afspraak nu ook niet meer afzeggen, maar dan zit ik daar weer over te stressen. Het zit gewoon allemaal niet mee.
Ja, best lekker inderdaad. Toen alle bakvissen ook verliefd waren op Ernst Janszquote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
Heb jij nog vakantieplannen dit jaar, Melting?
Ja..... die lag goed bij de dames.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best lekker inderdaad. Toen alle bakvissen ook verliefd waren op Ernst Jansz
Ga je dan in het Eftelinghotel? Of in een huisje? Klinkt heel erg leuk!quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja en nee.
In september heb ik 2 weken vakantie. Dan ga ik af en toe een dagje weg.
Keer naar de dierentuin, een dagje 2 kastelen bezoeken (Muiderslot en Kasteel De Haar, etc.....
En in oktober heb ik de hele familie uitgenodigd om ter ere van mijn 50e verjaardag in december 3 dagen all inclusive naar de Efteling te gaan.
Heb een boshoeve (12 persoons huis) afgehuurd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je dan in het Eftelinghotel? Of in een huisje? Klinkt heel erg leuk!
Ik vind het echt een goede manier om je 50e verjaardag te vieren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb een boshoeve (12 persoons huis) afgehuurd.
Ja, ik wilde iets bijzonders doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goede manier om je 50e verjaardag te vieren.
Vast wel. Wat kan er niet leuk zijn aan de WinterEftelingquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik wilde iets bijzonders doen.
Maar kwam er niet uit. Wat kun je anders gaan doen?
Dus hoop dat het leuk wordt.
Het is dan nog geen winter Efteling gelukkig. Dat vind ik vaak echt te koud.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Wat kan er niet leuk zijn aan de WinterEfteling
Dat is wel bizar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
How Bizar, maar kom even niet op de artiest. Zou het wel moeten weten.
Heeft wel een herkenbaar intro, inderdaad. Fijn nummer.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Deze is ook altijd fijn als je lekker mee kan schreeuwen.quote:
Goede avond, Mad.quote:
Ik zal niks zeggen…quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, Mad.
Ik denk dat jij de groep hierna wel zal kennen. Maar benieuwd of livelink deze ook nog kent.
Ola!quote:
Is dat niet K-otic? Damn I think I love youquote:
Titel is goed. Groep niet. Tenminste toen heetten ze zo niet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet K-otic? Damn I think I love you
Groep is wel goed, is niet de naam van het programma…quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is goed. Groep niet.
Dit is van zo'n talentenshow voortgekomen.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groep is wel goed, is niet de naam van het programma…
Ik kreeg al op mijn kop van de tandarts omdat ik die kaakchirurg de hele tijd was aan het uitstellen. Had de doorverwijzing al bijna een jaarquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Las net je stress voor vrijdag/de kaakchirurg.
Momenteel ben ik ziek (maar herstellende) en de afgelopen dagen was er bij ons maar 1 persoon van de 13.
De rest is op vakantie of ook ziek.
Geen stress!
Doei!
Foei...... voor het uitstellen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg al op mijn kop van de tandarts omdat ik die kaakchirurg de hele tijd was aan het uitstellen. Had de doorverwijzing al bijna een jaar![]()
Dus toen ik eindelijk belde kon ik al snel terecht (waarschijnlijk vanwege de vakantieperiode), dus terugkrabbelen is sowieso geen optie.
Ja, die talentenshow heb ik wel enigszins gevolgd toendertijd. Niet heel fanatiek, maar genoeg om me het wel te herinneren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is goed. Groep niet. Tenminste toen heetten ze zo niet.
Dit is van zo'n talentenshow voortgekomen.
Was het hier ook geen weer voor.quote:
Was er vorige week nog een extra wedstrijd nodig?quote:
Nee, de 2e wedstrijd is uitgespeeld vanaf de 6e inning en Amsterdam heeft toen gewonnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Was er vorige week nog een extra wedstrijd nodig?
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Captain & Tenylle - Do that to me one more time
Fijn voor jullie, jammer voor Hoofddorp. Ik ben een beetje in een einde Tour De France-gat gevallen. Die 3 weken verheug ik me altijd op en dan vind ik het zo jammer als dat voorbij is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de 2e wedstrijd is uitgespeeld vanaf de 6e inning en Amsterdam heeft toen gewonnen.
Het heeft wel een hoop gez ik opgeleverd, want nu is Hoofddorp uitgeschakeld en die dachten nog een kans te hebben.
Gelukkig nu ruim 2 weken geen honkbal…
Nu is toch Tour de France Feminin?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn voor jullie, jammer voor Hoofddorp. Ik ben een beetje in een einde Tour De France-gat gevallen. Die 3 weken verheug ik me altijd op en dan vind ik het zo jammer als dat voorbij is.
Ja, maar dat vind ik dan weer niet leuk.quote:
Vind het al knap dat je deze wist.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht eerst dat dit Sherbet was, maar die waren van Howzat…
Ja, moet altijd aan Skooby Doo denken. Geen idee waarom.quote:
Zelfde tekenstijl…quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moet altijd aan Skooby Doo denken. Geen idee waarom.
Het was gewoon echt een strip.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moet altijd aan Skooby Doo denken. Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was gewoon echt een strip.
[ afbeelding ]
Geweldige sound…quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
Deze stond op een Motown cassettebandje dat ik ooit had gekocht.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Smokey Robinson - The tears of a clown
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Toch een prachtig accent.
Stiekem hou ik van alle accenten en dialecten…
Ik vind de drums ook eigenlijk niet passen bij het nummer. Maar goed, dit is ook niet het hoogtepunt van de Bee Gees wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
De drums zijn een beetje a la Sledgehammer van Peter Gabriel…
Klopt. Nu hoor ik het ook.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
De drums zijn een beetje a la Sledgehammer van Peter Gabriel…
Nee, die was met Saturday Night Fever…quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind de drums ook eigenlijk niet passen bij het nummer. Maar goed, dit is ook niet het hoogtepunt van de Bee Gees wat mij betreft.
Ach ja, ik kwam er niet op. Ondanks de artiesten wel een lekker nummer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Since Youmre Gone - Adam & A Spicegirl (Mel B.)
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Since You're Gone - Adam & A Spicegirl (Mel B.)
B of C..... maakt niet zoveel uit.quote:
Je kon geen beter nummer kiezen om binnen te vallen.quote:
Je valt wel echt op een lullig moment binnenquote:
Ja weer aan de juiste kant daarvanquote:
Timing is niet mij sterke kantquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Je valt wel echt op een lullig moment binnen
Welkom terug in Nederland!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja weer aan de juiste kant daarvan![]()
Leuk ritje gehad vandaag. Zowel Hamburg als Bremen omzeild.
Of elders gaan wandelen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn wandeltochtjes in Austerlitz maar geschrapt voorlopig. Ik ga pas weer als die wolf dood is.
Ja, elders wel. Maar Austerlitz was wel precies een mooie wandeling van mijn vader naar huis.quote:
Gewoon zelf gaan blaffen. Misschien schrikt hem dat wel af.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, elders wel. Maar Austerlitz was wel precies een mooie wandeling van mijn vader naar huis.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn wandeltochtjes in Austerlitz maar geschrapt voorlopig. Ik ga pas weer als die wolf dood is.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
FC Utrecht gaat die Sheriff er mooi uitknallen
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Undercover - de cover van Baker Street
Ik ben al bang van honden, laat staan wolven. Ik voelde me al een tijdje niet zo op mijn gemak ook. Pak graag van die niet echte paadjes in het bos. Dat deed ik al niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan blaffen. Misschien schrikt hem dat wel af.
AZ heeft net al een elftal Finnen neergemaaid.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
FC Utrecht gaat die Sheriff er mooi uitknallen
Maak er maar gewoon een klopjacht van wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Het schijnt nogal lastig te zijn om die beesten te bejagen.
Ja, ik las het. Wie had dat gedachtquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AZ heeft net al een elftal Finnen neergemaaid.
Dat snap ik wel. Je wil er echt niet een tegenkomenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al bang van honden, laat staan wolven. Ik voelde me al een tijdje niet zo op mijn gemak ook. Pak graag van die niet echte paadjes in het bos. Dat deed ik al niet meer.
Ik had er niet veel vertrouwen in voorafquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Wie had dat gedacht
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Sam Cooke - What A Wonderful World This Could Be
Dat we allemaal in vrede kunnen leven.quote:
Mooi streven, maar ik vrees dat dat niet mogelijk is…quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat we allemaal in vrede kunnen leven.
Nee, het zal wel een droom blijven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi streven, maar ik vrees dat dat niet mogelijk is…
Het gaat allemaal niet de goede kant op nee.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi streven, maar ik vrees dat dat niet mogelijk is…
Ik zit de laatste tijd altijd wel een tikje onzeker ivm met mijn vader, maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik dinsdag of woensdag wel luisteren. Dinsdag wellicht een grotere kans dan woensdag, maar 0 garanties.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:38 schreef DJ11 het volgende:
De komende uitzending - wellicht zaterdag - is nummertje 499. Dat betekent dat editie 500 () zich aandient. Ik zit te denken aan een midweekse uitzending, bijvoorbeeld komende dinsdag of woensdag, als daar animo voor is.
Het voorlopige idee is om er een typische 11-uitzending van te maken, een soort dwarsdoorsnede van 500 uitzendingen. Maar andere ideeën zijn welkom.
Maar eerst nog nummertje 499
Snap ik, alle begripquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd altijd wel een tikje onzeker ivm met mijn vader, maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik dinsdag of woensdag wel luisteren. Dinsdag wellicht een grotere kans dan woensdag, maar 0 garanties.
Vooraf-track: rond 18:25:30quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Party (Like It's 499)
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ja. Als hij wil dat ik één keer per jaar Bright Eyes van Art Garfunkel draai, moet -ie er wat voor doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Nou @:Homijn blijft maar spammen dus maar eens een keertje luisteren hier.
Welkom aRd, goedenavondquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:27 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een stukje mee
Thnxquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Als hij wil dat ik één keer per jaar Bright Eyes van Art Garfunkel draai, moet -ie er wat voor doen.
Wees welkom
Wees welkomquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben er ook al (even) Maar nog niet in de reactiemodus geschoten,
quote:
Ik blijf maar heel even. Zit tv te kijken en dacht even een kijkje nemen hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:38 schreef DJ11 het volgende:
Voor de nieuwkomers en latere binnenkomers: ik draai tot 21:00 uur, dan neemt @:Melting het over.
Ik draai van alles wat. Oude muziek, ook kersverse, nieuwe muziek.
Er is ruimte voor verzoekjes / suggesties; deze zijn welkom via DM. Moet niet, mag wel
Sowieso leuk dat je even komt buurten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf maar heel even. Zit tv te kijken en dacht even een kijkje nemen hier
Volgens mij had ik jou dat ook al een keer beloofd, maar kwam ik waarschijnlijk steeds als er geen uitzending wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso leuk dat je even komt buurten.
Er zijn niet zo veel uitzendingen, je moet het net treffen. Melting zendt op donderdag om 19:00 uur en op zaterdag om 21:00 uur. Dat is bijna altijd zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou dat ook al een keer beloofd, maar kwam ik waarschijnlijk steeds als er geen uitzending was
o oke, dan zijn er inderdaad niet veel. Dan hang ik vaak al op de bankquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel uitzendingen, je moet het net treffen. Melting zendt op donderdag om 19:00 uur en op zaterdag om 21:00 uur. Dat is bijna altijd zo.
Ik vaak op zaterdag om 18:30 of 19:00 uur. Soms op een doordeweekse avond, onregelmatig
Dus gewoon het topic in de gaten houden.
Fijne avond toegewenst Dottekequote:
Prettige avond. Hopelijk tot een volgende keer.quote:
Dat vraagt om een lang verzoekje....quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de langste nummers in de uitzending vandaag![]()
Het Goede Doel - België (Is Er Leven Op Pluto...)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraagt om een lang verzoekje....
Ah, ik was deze weer een beetje vergeten, maar nog steeds mooi.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je wordt vergeleken met een jonge Elton John dan kan zoiets maar beter worden gezegd door.. Elton John![]()
De #2 uit mijn jaarlijst van 2021, in een door mij wat bewerkte versie (stukje studio, stukje live) die ik tot dusver alleen heb gedraaid in de uitzending van de bewuste jaarlijst.Jake Wesley Rogers - Pluto (DJ11 edit)
quote:Lekker Strand und lekker Meisje, lekker Vaka-antie
Lekker Chocomel und Vla, denn wir sind hi-i-igh
Lekker neuken op de Wallen zonder te betalen
Holland ist die geilste Stadt der Welt
Dank voor het luisteren en beterschapquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11.
Maar hoofdpijn zet wat door, dus ga toch maar op bed.
Fijne avond nog allemaal
Vervelend! Beterschap en tot een volgende keer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11.
Maar hoofdpijn zet wat door, dus ga toch maar op bed.
Fijne avond nog allemaal
Prima nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week gedebuteerd, deze week van de partij. Meestal is dat een heel goed teken over wat ik van een liedje vind.Lenny Monsou - Nightshift
Is dit die gast in zijn blauwe pak?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik volg deze artiest nog steeds. Hij brengt wel muziek uit, maar het krijgt amper aandacht. Zo goed als deze oud-Songfestival-inzending is het dan ook niet:JOWST - Grab The Moment
Eén van de meest gedraaide platen in 499 uitzendingen van ondergetekende...
Nee, deze was van Noorwegen en had een masker opquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit die gast in zijn blauwe pak?
De andere nummers waren ook mooi geweest trouwens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Niet Seal, niet Aerosmith, niet Gnarls Barkley en ook niet vele anderen..... (wel deze):Icehouse - Crazy
Fijn verzoekje van Livelink. De lijnen staan nog steeds open
Ooit komen ze allemaal op rijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
De andere nummers waren ook mooi geweest trouwens.
In het kader van hartstikke gek?quote:
Ik wou het net zeggen. Twijfel wel of ik de planten nog water moet geven, want enigszins gekmakend is het wel.quote:
Goedenavond devzero, welkomquote:
Hij komt wel eens buurten en heeft dan altijd Bright Eyes als verzoekje. En als tegenprestatie maakt hij reclame. Het is een prima deal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee of jullie hem kennen, maar ene @:homijn maakt overal reclame voor radio 49
Klopt. Ik heb een dealtje met hem gesloten. Als -ie z'n werk goed doet, draai ik rond kerst Bright Eyes van Art Garfunkel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee of jullie hem kennen, maar ene @:homijn maakt overal reclame voor radio 49
Het heeft ook wel iets onderzeeërigs in zich.quote:
Snap ik helemaal, maar het is een danceklassieker van jewelste. Baanbrekend, als je bedenkt dat -ie uit 1992 komt. Alweer 33 jaar oud dus. Pas in 1997 een hit geworden.quote:
Het is een beetje dat (techno) genre. Maar ik vind veel dingen van Charlotte de Witte wel goed. Haar ookquote:
Ik hou ook wel van dance, maar vaak wel het wat minder beukende. Meer melodieus en zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een beetje dat (techno) genre. Maar ik vind veel dingen van Charlotte de Witte wel goed. Haar ook
Dat origineel is ongeveer even oud als haar
Ik had dat laast met de Beach Boys. Ik was er echt van overtuigd dat hun liedje Barberent heette.. (Barbra-Ann).quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat het niet zo is, maar in mijn hoofd heet dit nummer 'The days of Shirley Temple'
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat het niet zo is, maar in mijn hoofd heet dit nummer 'The days of Shirley Temple'
Was dat een Barbe die te huur was?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had dat laast met de Beach Boys. Ik was er echt van overtuigd dat hun liedje Barberent heette.. (Barbra-Ann).
Geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat een Barbe die te huur was?
Proostquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik val meteen met m'n neus in de boter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Op de bingokaart mag Trevor Horn-productie weer worden afgevinkt![]()
Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
Hierna: een DDMomentje zonder DDM (en tevens een ideale instinker voor popquizzen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |