SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, maar ik heb ook nog zat andere dingen te doen. Nog even wat boodschappen halen, opruimen, ditjes en datjes. Nog even een powernap....quote:How can I make this topic about me?![]()
Mwah valt mee. Gewoon aanbiedingen kopen. En drink maar maximaal 3 bakkies per dagquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Gewoon aanbiedingen kopen. En drink maar maximaal 3 bakkies per dagHow can I make this topic about me?![]()
Als.je afwasmachine, past er prima een koffiezetapparaatquote:
Mijn afwasmachine staat daar tegen het kozijn aanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als.je afwasmachine, past er prima een koffiezetapparaat![]()
![]()
Ik heb totaal maar 35 meter.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb een spuuglelijke oude keuken, maar heb er wel zeeën van ruimte.Hee peeps!
Buitenmaat![]()
Heyquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
Ik heb een spuuglelijke oude keuken, maar heb er wel zeeën van ruimte.Hee peeps!
Hoe is het
Omtrek van je huis, bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb totaal maar 35 meter.
Buitenmaat![]()
35 m2 mquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb totaal maar 35 meter.
BuitenmaatIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja best kut; Mini-ToT is nu bij zijn moeder.quote:
Gelukkig zit ik wel leuk te videobellen met m'n vriendin, en haar kinderen zijn ook dol op mij!![]()
![]()
Ik weet niet eens precies hoeveel vierkante meter ik hier ook al weer heb. 140 geloof ik? En dan nog kom ik ruimte te kort!![]()
![]()
Aww gelukkigquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja best kut; Mini-ToT is nu bij zijn moeder.
Gelukkig zit ik wel leuk te videobellen met m'n vriendin, en haar kinderen zijn ook dol op mij!
Koffie
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Komende week wat papierwerk invullen voor haar en 1 van haar kinderen zodat ze 3 maand hier naar toe kunnen komen!quote:![]()
![]()
Het senseoapparaat op het aanrecht, daar zitten al 2 pads in. Op het rechter knopje drukken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Wat een service, done. Wat heb je d'r in? Ik zwartquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het senseoapparaat op het aanrecht, daar zitten al 2 pads in. Op het rechter knopje drukken.
Well, life can be a riot
quote:Hallo getint wijntje
Well, life can be a riot
Een wolkje melk heb ik erin altijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat een service, done. Wat heb je d'r in? Ik zwart
How can I make this topic about me?![]()
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een wolkje melk heb ik erin altijd.
Lekker man trouwens, klein beetje melk d'r in.
Dronk het altijd met melk en suiker. Paar jaar terug cold turkey gegaan naar zwart en alleen heel zelden nog een beetje melk er in. Of als ik bij een vriend ben die nu na 4-5 jaar nog niet weet dat ik 't puur zwart drink met een suikertjeWell, life can be a riot
Oh lekker!quote:
Ik nu koffie en ben m'n flesje water wat in de vriezer lag aan 't laten ontdooien
Well, life can be a riot
thanks.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gaan we regelen
Dronk het altijd met melk en suiker. Paar jaar terug cold turkey gegaan naar zwart en alleen heel zelden nog een beetje melk er in. Of als ik bij een vriend ben die nu na 4-5 jaar nog niet weet dat ik 't puur zwart drink met een suikertje
Koffie zwart is me echt te bitter, een beetje melk erin is toch wel nodig.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu aan de schoonmaak.
Armin op de achtergrond aan
KoffieeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met of zonder melk boeit me geen ene kut, maar suiker moet er wel in.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gaan we regelen
Dronk het altijd met melk en suiker. Paar jaar terug cold turkey gegaan naar zwart en alleen heel zelden nog een beetje melk er in. Of als ik bij een vriend ben die nu na 4-5 jaar nog niet weet dat ik 't puur zwart drink met een suikertje
Geen zoetjes, gewoon echt suiker.![]()
Wen je vanzelf aanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
thanks.
Koffie zwart is me echt te bitter, een beetje melk erin is toch wel nodig.
Well, life can be a riot
Dat lijkt me toch ook wel lekker wonen hoorquote:
Well, life can be a riot
Nee, suiker hoeft niet meer (vroeger wel). Maar zonder melk krijg ik koffie niet weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met of zonder melk boeit me geen ene kut, maar suiker moet er wel in.
Geen zoetjes, gewoon echt suiker.
En liefst ook echte koffiemelk, niet van die canderel zoetjes. Dan is 1 zo'n zakje ook niet genoeg....How can I make this topic about me?![]()
Het houdt jou en je spullen droog en warm!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ach, het is een dak boven mijn hoofd![]()
![]()
Klopt, melkpoeder is gewoon kut.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, suiker hoeft niet meer (vroeger wel). Maar zonder melk krijg ik koffie niet weg.
En liefst ook echte koffiemelk, niet van die candarel melkpoeder). Dan is 1 zo'n zakje ook niet genoeg....
Zwart vind ik prima, met melk vind ik prima, maar als je er melkpoeder in flikkert moet dat poeder dan ook echt gewoon licht vochtig zijn van de koffie die er doorheen zit.![]()
De OGquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@ VOF De Kunst!
![]()
Jammer dat ze de laatste tijd vrij weinig nieuws meer uit brengt; zou wel leuk voor tong80 enzo zijn!quote:![]()
![]()
Tijdje gezegd dat een hutje op de hei me ideaal leek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch ook wel lekker wonen hoor
Scheelt niet veel, maar ondertussen is het om meerdere redenen een beetje onpraktisch geworden.![]()
Die is toch meer van Imca Marina?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer dat ze de laatste tijd vrij weinig nieuws meer uit brengt; zou wel leuk voor tong80 enzo zijn!![]()
![]()
Hmmm. Teveel spullen of ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tijdje gezegd dat een hutje op de hei me ideaal leek.
Scheelt niet veel, maar ondertussen is het om meerdere redenen een beetje onpraktisch geworden.
Een vriend van mij is nu actief aan 't zoeken naar zoiets als woning, en waarom ook niet? Je hebt best veel ruimte (waar hij naar kijkt, dat soort chalets. Zijn 35-50 m2) en je woont in feite vrijstaand.Well, life can be a riot
De toeren van Rita waren vorige eeuw al stilgevallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde stijl; allemaal muziek die gepresenteerd werd door de onlangs overleden snor.
Imca is 84![]()
Lekker thnx.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die kans is vrij groot denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Benieuwd voor hoeveel vleugel ze gaan i.v.m. regenkans morgen
want een herhaling van Silverstone geleden wil je ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo welkom krijg ik nu nooitquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee idd. Dan maar iets inleveren in de kwaliquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kans is vrij groot denk ik
want een herhaling van Silverstone geleden wil je ook niet![]()
precies P2 is ook primaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee idd. Dan maar iets inleveren in de kwali
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:
Als je uit de voeten kan, is er ook niet zo veel aan de hand.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmmm. Teveel spullen of ?
Een vriend van mij is nu actief aan 't zoeken naar zoiets als woning, en waarom ook niet? Je hebt best veel ruimte (waar hij naar kijkt, dat soort chalets. Zijn 35-50 m2) en je woont in feite vrijstaand.
Maar die voeten en benen weten ff wat.
Vandaar die rollator.
Mijn auto heeft dit jaar ook nog geen meter gereden, omdat ik mezelf nog steeds niet vertrouw met de koppeling.
En je zit meestal buitenaf en lopend naar dorp is nog te ver.![]()
Yeahhhhh eindelijkquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar in de kwali wordt dat lastig... Je zag hoe groot het gat gister was![]()
zolang ze maar niet all in gaan voor de quali
en rekening houden met een natte baan morgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat iddquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en rekening houden met een natte baan morgen![]()
![]()
Dat is wel heftig man...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je uit de voeten kan, is er ook niet zo veel aan de hand.
Vandaar die rollator.
Mijn auto heeft dit jaar ook nog geen meter gereden, omdat ik mezelf nog steeds niet vertrouw met de koppeling.
En je zit meestal buitenaf en lopend naar dorp is nog te ver.Denk je dat je met de tijd de rollator weer aan de kant kan gooien?
Well, life can be a riot
Ik ga nu wel all in en kom eraanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en rekening houden met een natte baan morgen![]()
![]()
Je levert wel een hoop in.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als je uit de voeten kan, is er ook niet zo veel aan de hand.
Vandaar die rollator.
En je zit meestal buitenaf en lopend naar dorp is nog te ver.Gaat het uiteindelijk wel beter, net wat Grotetijd zegt?
Beeld vanuit mijn keukenraam
Moeders kwam weer buurten met haar kindjes.
Filmpje in mijn sig is van hun dag 2![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:55 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje in mijn sig is van hun dag 2
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel heftig man...Denk je dat je met de tijd de rollator weer aan de kant kan gooien?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je levert wel een hoop in.Gaat het uiteindelijk wel beter, net wat Grotetijd zegt?
Er zit voorlopig nog steeds een stijgende lijn in.
Restschade zal er altijd zijn.![]()
Oppassen; straks verpauwpert het daar helemaal!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:55 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje in mijn sig is van hun dag 2![]()
![]()
Dat is zó vet!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:55 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje in mijn sig is van hun dag 2
Dat soort dingen ziet een gemiddeld mens niet vanuit z'n woning/flatje hoor. Wat dat betreft is zo'n Chalet/Recreatie woning toch echt 10/10Well, life can be a riot
Restschade is hartstikke kut. Maar de stijgende lijn is wel positiefquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het.
Er zit voorlopig nog steeds een stijgende lijn in.
Restschade zal er altijd zijn.
Well, life can be a riot
Voors en tegens iddquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zó vet!
Dat soort dingen ziet een gemiddeld mens niet vanuit z'n woning/flatje hoor. Wat dat betreft is zo'n Chalet/Recreatie woning toch echt 10/10![]()
GODSAMME VENTquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen; straks verpauwpert het daar helemaal!
Je vergat de
Well, life can be a riot
Mja.,het pakt de langste zenuwen eerst. Die in je benen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Restschade is hartstikke kut. Maar de stijgende lijn is wel positief
Zal waarschijnlijk ook het langste duren voor het weer een beetje normaal wordt.
Het grootste gerommel zit dan ook nog van mijn knieen naar mijn voeten.
En die heb je net nodig met lopen en zelfs overeind houden.
Maar het is niet meer zo gek dat ik het gevoel heb dat ze elk moment onder me vandaan kunnen zakken.![]()
Heeft CIDP trouwens ook iets met CVID te maken? Ik klik toevallig net wat aan waar dit in vernoemd wordt.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: