SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waardoor? Ik heb vrij dun haar, kan het ook niet lang dragen, het breekt gewoon af.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn eigen haar is daardoor wel voller gewordenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eclat collageen. Elke ochtend drink ik datquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waardoor? Ik heb vrij dun haar, kan het ook niet lang dragen, het breekt gewoon af.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ff werken dus tijd om te bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja, dit is 'vrijwillig'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij had toch weekend vanaf half 2 gister
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, hoort nog wel gewoon bij mijn werkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morguh GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel betaald? Of echt vrijwillig?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, hoort nog wel gewoon bij mijn werkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
💩 💩 💩 💩 💩
Dan nog een bak koffie en een peuk en dan effe douchenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
150%quote:
Nondeju deze bolk kost me puntenquote:
Mogge Dottie
Lekker poepen @ 150%
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woop woop wupper taler style
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gangdam heeft niks tegenover WuppertalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die kleur
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Oe puretech, ver vanaf blijvenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Na ongeveer 100k kan de distributieriem die deze motoren gebruiken aangetast zijn door de olie waar deze riem door heen gaat.
De riem laten vervangen kost bij een puretech-motor zomaar 2000 euro, zorg in ieder geval dat die al vervangen is als je dat lelijke mormel gaat kopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En als je te laat ben met het vervangen van die riem, kan je hele blok vastlopen![]()
Ik wist niet dat die C1's deze motortjes haddenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:13 schreef MooieTop6 het volgende:
En als je te laat ben met het vervangen van die riem, kan je hele blok vastlopen![]()
Ik wist niet dat die C1's deze motortjes hadden
De distributieriem in de olie laten lopen. een onbegrijpelijke zet.How can I make this topic about me?![]()
Ik kan het opzich wel begrijpen, maar vervolgens hebben ze het zo gemaakt dat letterlijk de hele motor eruit moet om de riem te vervangen, is zo maar meer als een dag werk voor een monteurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De distributieriem in de olie laten lopen. een onbegrijpelijke zet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of nouja, het kan ook zijn dat het een soort van opzet is omdat motoren dan sneller stuk gaan door knappende distrbutieriemen of vervuiling omdat het rubber in de olie terecht komt.How can I make this topic about me?![]()
opzet misschien? Zodat een garage langer bezig is en meer kan vragen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kan het opzich wel begrijpen, maar vervolgens hebben ze het zo gemaakt dat letterlijk de hele motor eruit moet om de riem te vervangen, is zo maar meer als een dag werk voor een monteurHow can I make this topic about me?![]()
En ze hadden daar dan een apart oliecompartiment voor moeten gebruiken, en niet de olie die door je hele motor gaat, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:16 schreef MooieTop6 het volgende:
En ze hadden daar dan een apart oliecompartiment voor moeten gebruiken, en niet de olie die door je hele motor gaat, man3How can I make this topic about me?![]()
De fabrikant geeft daar niks om, de dealers zijn allemaal losse bedrijfjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
opzet misschien? Zodat een garage langer bezig is en meer kan vragen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ford vanaf 2019, die hebben ook geen riem meer dacht ikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De schuld van GGquote:
Morguh MT6quote:
Lekker slipe gedaan?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je haar koffie gegeven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is wel jammer dat die kleine autootjes er bij een hoop fabrikanten uitgaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Binnenkomen, en mijn groet aan jou was een bolk voor MT6quote:
Ik heb voor deze gerichte bolkactie direct de TR-knop gebruikt, uiteraardIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet echt, vanaf een uurtje of 3.30 tot 5.30 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Max 8000 euro.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ford vanaf 2019, die hebben ook geen riem meer dacht ik
En wegen belasting max 25 euro .Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Al twee keer gedaanquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Met wegenbelasting max 25 dan zit je wel aan die C1's en Aygootjes vast, denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Max 8000 euro.
En wegen belasting max 25 euro .Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt, vanaf een uurtje of 3.30 tot 5.30 uur
Zie hier het probleem!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie geserveerd vandaag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben jij voor problemen of voor het aangaan van uitdagingen?quote:How can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben jij voor problemen of voor het aangaan van uitdagingen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schiet gvd dan eens op Jah!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie geserveerd vandaag.
Ja en Peugeot 108.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met wegenbelasting max 25 dan zit je wel aan die C1's en Aygootjes vast, denk ik
Renault twingo?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zou voor een Aygo gaan. Of Ford Ka maar weet niet hoe het met die riem zitquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en Peugeot 108.
Renault twingo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
8.45 begonnen, ik vind het tijd voor koffieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou voor een Aygo gaan. Of Ford Ka maar weet niet hoe het met die riem zitHow can I make this topic about me?![]()
Aygo is ook leukquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zou voor een Aygo gaan. Of Ford Ka maar weet niet hoe het met die riem zit
https://www.marktplaats.n(...)ee-b426-dd9e5c3f8140Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, het is een leuke wagen. En heel erg betrouwbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aygo is ook leuk
https://www.marktplaats.n(...)ee-b426-dd9e5c3f8140How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind een Aygo ook wel bij je passen.
Ik wilde erbij typen "ik heb m zelf ook", als een echte verkoper....quote:
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde erbij typen "ik heb m zelf ook", als een echte verkoper....
Ik vind het lastig. Ik wil leuke velgen en een schermpjequote:
@MooieTop6 die hebben geen schermpjes volgens mij. Die ford ka's
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gelukkig heeft @Lovely nog wel de kans gekregen om te winnen vorige maand
Gewoon iedereen helemaal de moeder bolken jwtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En tellen niks mis mee
Hey tekstquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Gewoon iedereen helemaal de moeder bolken jwt
Maar mt6 ik weet het echt niet meer qua auto hoor
De 1 zegt aygo de ander zeg dit. Dan weer over distrubitieriemen
Liev doen gvd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon een mooie Aygo op zoeken, die staat van die 107 en C1 ver bovenaanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
De 1 zegt aygo de ander zeg dit. Dan weer over distrubitieriemenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is 'graag voor @DJMO'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar die aygo zijn wel duurder, zeker als ik en velgen en een scherm wilquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon een mooie Aygo op zoeken, die staat van die 107 en C1 ver bovenaan
Hou het simpel. Ga voor de auto die je leuk vindt en doe voor het kopen een aankoopkeuring. Als je een auto goed onderhoud is het wel prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
De 1 zegt aygo de ander zeg dit. Dan weer over distrubitieriemen![]()
Hmm ik denk in totaal iets van 6 weken per jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe je dat vaak dan? Want voor $235 per jaar maak je daar niet 1 keer gebruik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik denk in totaal iets van 6 weken per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter te duur dan niet te koop.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar die aygo zijn wel duurder, zeker als ik en velgen en een scherm wil
Ik denk dat in dit geval goedkoop over een tijdje duurkoop gaat wordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik weet dus niet wat ik leuk vindquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hou het simpel. Ga voor de auto die je leuk vindt en doe voor het kopen een aankoopkeuring. Als je een auto goed onderhoud is het wel prima.
Ik wil klein, max 25 euro per maand wegenbelasting.
Leuke velgen, en een schermpje. En max 7500 euro
Alle leuke auto;s staan in het bijna buitenland(groningen enzo )
Zeker en vastquote:
ow![]()
De Toyota Aygo X is de opvolger van de Aygo en is een compacte crossover, terwijl de Aygo een traditionele stadsauto is. De Aygo X is groter, hoger, breder en langer dan de vorige Aygo en heeft een hogere zitpositie. Verder heeft de Aygo X een stoerder uiterlijk en is voorzien van technologieën zoals Toyota Safety Sense.
Nee wil niet groter
Een letterquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat is het verschil tussen een aygo en een aygo x?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of de tijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Immer goedslecht!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe issie met Amy?
Nog steeds goedslecht?
Maar nu op vakantie. Er is iemand onderweg om verse broodjes te halen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Eindelijk iemand die het onthoudtquote:
Iwtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Immer goedslecht!
Maar nu op vakantie. Er is iemand onderweg om verse broodjes te halen.
Oeh lekker
Waar zit je ergens?![]()
Echt dan probeer je je auto te verkopen en dat zet je er maar 3 foto;s op
Die is wel mooi, wel veel kms voor een aygoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)29-a64a-0a03c8de102eIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo maar eens testen hoe snel mijn huurauto wil rijden op de autobahn. Wuppertaler Schwebebahn, here we come
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:18 schreef Fogel het volgende:
Zo maar eens testen hoe snel mijn huurauto wil rijden op de autobahn. Wuppertaler Schwebebahn, here we come
Heb je nog steeds diezelfde van van de week?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die is wel mooi, wel veel kms voor een aygo
Wil rond de 100.000
Ik geef het even op met auto's zoeken
Volgende week weer kijken
Iedereen mist @Moonlightquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Does liefquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nummer 1 voor volgende maand is al bekend
Jij was toch Haags? Wie ben je nu echt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg alleen dat de nummer 1 van volgende maand al bekend is.
Dat is geen sneer niks, nada noppes
🍳 🍳 🍳Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey Vinoquote:
Lief dat je vraagt, Ja gaat weer, alleen moe maar dat is normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Dottie![]()
Gaat ie weer wat beter nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker eitjesquote:
Ik ga denk ik lunchen straks
Gerookte zalm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je nog moet eten
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:41 schreef DJMO het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je nog moet eten
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet wat ik leuk vind
Ik wil klein, max 25 euro per maand wegenbelasting.
Leuke velgen, en een schermpje. En max 7500 euro
Alle leuke auto;s staan in het bijna buitenland(groningen enzo )
* gebrokenglas probeert een tactvolle reactie te verzinnen maar slaagt daar niet in.quote:How can I make this topic about me?![]()
Maar daar heb ik wel een paar leuke autootjes gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas probeert een tactvolle reactie te verzinnen maar slaagt daar niet in.
Ze zijn daar ook goedkoperIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Let op met koffiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas probeert een tactvolle reactie te verzinnen maar slaagt daar niet in.Werewolf![]()
Ik ben al klaar
Ik denk dat ik voor de gerookte zalm ga.quote:
Maar kan ook tonijnsalade worden
In ieder geval vis
Likequote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik kon zo snel geen andere wijnsmiley vinden.
🍷Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
verdejo? Wat is dat nu weer?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar dan ga ik voor een witte verdejo
Even Copilot vragen.How can I make this topic about me?![]()
De huurauto kan 190
Dat is niet snelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een nauwkeurige meting van de snelheid wordt u tevens per post thuisgestuurd, inclusief begeleidende fotoquote:
Nee, da's niks. Dan schakel ik pas een keer door naar de zesde versnelling.quote:
Witte wijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
verdejo? Wat is dat nu weer?
Even Copilot vragen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik mis @GlitseyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik weet het niet meer Dotquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was toch Haags? Wie ben je nu echt?![]()
![]()
Is niet lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:47 schreef marc0871 het volgende:
Zo ff wat heet water op een paar lepeltjes oplos gieten.
Mag ik dat vinden?
Ja dat mag ik
Vervelend hoor. Rustig aan doen dan maarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt, Ja gaat weer, alleen moe maar dat is normaal![]()
![]()
Dat magquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is niet lekker
Mag ik dat vinden?
Ja dat mag ik![]()
![]()
Komt mooi uitquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
me2
kan net even
precies zo onder lunchtijd
Daarna ga ik ook weer naar buiten![]()
![]()
kom je helpenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt mooi uit
Daarna ga ik ook weer naar buiten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
genietenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hola
Ik ga zo een vino nemen op terras
ander dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:55 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb geen andere koffie, apparaat of zelfs filters in huis.
(te lui om terug te lezen )
Oplosquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ander dan?
(te lui om terug te lezen )![]()
ik heb nu senseoquote:
altijd bonen gehad
maar apparaat was op
dus dan maar ff zoietsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelfs daar heb ik geen ruimte voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nu senseo
altijd bonen gehad
maar apparaat was op
dus dan maar ff zoiets
Ik heb de ruimte van een snijplank om te werken in mijn keukentje.
De rest staat vol![]()
Als ik moet kiezen als ik geen bonenmachine meer heb, dan kies ik voor de dolce gusto. VIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Een noodmaatregel, ik begrijp het.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nu senseo
altijd bonen gehad
maar apparaat was op
dus dan maar ff zoiets
Da's toch heel erg duur?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik moet kiezen als ik geen bonenmachine meer heb, dan kies ik voor de dolce gusto. VHow can I make this topic about me?![]()
oei das wel krap jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen ruimte voor.
Ik heb de ruimte van een snijplank om te werken in mijn keukentje.
De rest staat volThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja maar zo duurquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik moet kiezen als ik geen bonenmachine meer heb, dan kies ik voor de dolce gusto. VThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: