abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218326389
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wat de VVD min of meer voorstelt: lagere uitkeringen en sobere inclusie criteria voor uitkeringen, maar sociale culturele problemen niet (willen) aanpakken zoals de massale asielmigratie, het niet optreden tegen ongehoorzaamheid vanuit de radicaal linkse groep zoals XR zal uiteindelijk leiden tot een maatschappij zoals een VK.

Werkende mensen met kapotte gebitten die duur moeten huren, maar wel enige mate van verzorgingsstaat aan de absolute onderkant omdat conservatief samenwerkt met links-liberaal.
Jup Tandarts wegbezuinigen, maar sem-zorg zoals fysiotherapie wel vergoeden, kunnen ze mooi laag betaalde fysiotherapeuten voor de volle mep aan het werk zetten, natuurlijk verenigt in conglomeraten van private equity.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218326398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat de VVD een partij voor ondernemers was is alweer 45 jaar geleden, tegenwoordig zijn het marionetten van multinationals en durf kapitaal. De VVD is nota bene tegen coffeeshops.
Ik ook, weg met die stoners, losers.
Vakman pur sang
pi_218326407
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 08:14 schreef Hexagon het volgende:
Bij "Hardwerkende Nederlander" denk ik altijd aan een zure, saaie burgerlul zonder vrienden, die in een vinexwijk woont, een middelmatige vrouw heeft en een baantje als midden-manager bij een of andere corporate, dat net te weinig betaald om die dure keuken te kunnen kopen en waarbij hij een leasebak heeft die net niet indruk maakt op anderen.
Uiteindelijk vormt deze groep wel de motor van de economie, dus beetje meer respect mag wel (ookal heb je in de kern gelijk).
pi_218326408
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Jup Tandarts wegbezuinigen, maar sem-zorg zoals fysiotherapie wel vergoeden, kunnen ze mooi laag betaalde fysiotherapeuten voor de volle mep aan het werk zetten, natuurlijk verenigt in conglomeraten van private equity.
Ik vind dat elk echt gebrek aan het gebit kosteloos moet worden verholpen voor elke burger in Nl.
De gezondheid van het gebit is een recht als burger van een welvarend land.
Wil je dan allemaal lui met halve tanden of zwart gebit in je land.
Wel moet je die graaiers van tandheelkunde wat temperen.
Vakman pur sang
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:52:27 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218326410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:51 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Uiteindelijk vormt deze groep wel de motor van de economie, dus beetje meer respect mag wel (ookal heb je in de kern gelijk).
Kunnen ze ook zijn en wat meer genieten van hun leven.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:53:28 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218326417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zoiets ja. Wel dure vergroeningsmaatregelen invoeren (want ja samenwerking) die veelal voor de lager/midden/hogere middenklasse niet te betalen zijn. Wel subsidies aan grote bedrijven voor "innovatie" en "ontwikkeling" en zo verder.

Kinder toeslagen wel in stand houden waardoor er per saldo een financiering loopt vanuit de autochtone klasse naar de allochtone klasse om dat die gezinnen wel onderhouden moeten worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218326420
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 08:14 schreef Hexagon het volgende:
Bij "Hardwerkende Nederlander" denk ik altijd aan een zure, saaie burgerlul zonder vrienden, die in een vinexwijk woont, een middelmatige vrouw heeft en een baantje als midden-manager bij een of andere corporate, dat net te weinig betaald om die dure keuken te kunnen kopen en waarbij hij een leasebak heeft die net niet indruk maakt op anderen.
Die saaie lul is wel de beste type burger die je in je land kan hebben. Draagt meer bij dan dat die kost.
Veroorzaakt 0 overlast. Zorgt voor kinderen.
En dit lijkt een beetje afgunst van de “normale man” en je stelt ze wel heel loserachtig voor.
Vakman pur sang
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:54:08 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218326421
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik vind dat elk echt gebrek aan het gebit kosteloos moet worden verholpen voor elke burger in Nl.
Het gebit is hier een symbool, maar niet iets absoluuts wat ik bedoel he.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:55:00 #109
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_218326426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:20 schreef timmmmm het volgende:
quote:
- Schrappen van de Wet betaalbare huur

Prins Bernhards stem hebben ze in ieder geval, goed dat er iemand in Nederland opkomt voor de huisjesmelkers :')

nou dit inderdaad _O-
Robert Moog died for our synths
pi_218326430
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het gebit is hier een symbool, maar niet iets absoluuts wat ik bedoel he.
Naja naar aanleiding van een topic hier van iemand aan de onderkant van de samenleving die een belangrijke reparatie aan het gebit niet kan betalen en al nachten niet slaapt en tanden kan verliezen. Kwam ik daarop.
Ik ben wel rechts maar met dat soort dingen wel links, vergoed die shit!
Vakman pur sang
pi_218326439
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
De motivatie ansich, de ondernemer steunen, spreekt mij enorm aan.
Daarom zetten ze het er ook in, want types zoals jij trappen daar met open ogen in en hebben toch niet door dat ze daarmee bedoelen dat ze het grootkapitaal steunen.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:02:14 #112
319979 Fok-it
All is well
pi_218326463
Schaamteloos. En nog schaamtelozer dat je durft te claimen dat dit uitstekende plannen zijn.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218326469
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ook, weg met die stoners, losers.
Van mensen die blowen heb je over algemeen weinig last, in ieder geval een stuk minder dan mensen die veel zuipen. Daarnaast is het natuurlijk debiel dat dit niet gewoon op een legale manier kan.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:03:28 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218326470
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ze gaan regeren met links-liberale partijen. Dat strenger straffen minder asiel etc etc etc komt er niet. Omdat er toch financiering nodig is zal de AOW wel stijgen en de sociale uitkeringen voor de middenklasse verder beknot. Zo krijgt de werkende het slechtste van beide werelden.

Ik hoop zo dat men dit nu doorziet bij deze verkiezingen.
Nee, de mensen doorzien niets. Ze staan om zeven uur op om te gaan werken en denken dan ‘ik ben een hardwerkende Nederlander’. Dan horen ze op de televisie dat de vvd voor hardwerkende Nederlanders is en hun stemkeuze is gemaakt.
The End Times are wild
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:04:56 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218326483
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat privilege hebben enkel Oekraïners.
The End Times are wild
pi_218326484
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Naja naar aanleiding van een topic hier van iemand aan de onderkant van de samenleving die een belangrijke reparatie aan het gebit niet kan betalen en al nachten niet slaapt en tanden kan verliezen. Kwam ik daarop.
Ik ben wel rechts maar met dat soort dingen wel links, vergoed die shit!
Nouja, als je het financieel zou bekijken is het ook dom om gebitskosten niet te vergoeden aangezien dat een slecht gebit tot veel duurdere kosten qua ziektezorg kan leiden.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:06:01 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218326490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, de mensen doorzien niets. Ze staan om zeven uur op om te gaan werken en denken dan ‘ik ben een hardwerkende Nederlander’. Dan horen ze op de televisie dat de vvd voor hardwerkende Nederlanders is en hun stemkeuze is gemaakt.
Je slaat het wel erg plat en spreek nu wel met heel veel dedain over hen.
Probleem is dat ook bij een WNL of goedeavond NL hier niet dieper op wordt ingegaan. Hopelijk kan een Rob Oudkerk dit eens wat beter duiken. Zie je steeds meer in de media.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218326512
Het hele economische beleid van de VVD is gericht op de lonen drukken (ook voor STEM studenten). Daarom hebben we CAO's, daarom hebben we arbeidsmigranten, daarom hebben we expats. Door de migratie stijgen de huizen prijzen, wordt je 2x genaaid want met je karige loontje mag je dus naar verhouding kneiterveel geld kwijt zijn aan wonen.

Überhaupt bespottelijk dat er verplichte CAO's zijn. Wanneer gaan we dat nou eens aan de kaak stellen.

VVD
:r
pi_218326514
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je slaat het wel erg plat en spreek nu wel met heel veel dedain over hen.
Probleem is dat ook bij een WNL of goedeavond NL hier niet dieper op wordt ingegaan. Hopelijk kan een Rob Oudkerk dit eens wat beter duiken. Zie je steeds meer in de media.
Rob moet de nieuwe minister van Hoeren en Coke worden!
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:09:54 #120
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218326520
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je minder dan 100k verdient is stemmen op de VVD oliedom maar ja, er zijn nogal wat domme mensen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218326521
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Daarom zetten ze het er ook in, want types zoals jij trappen daar met open ogen in en hebben toch niet door dat ze daarmee bedoelen dat ze het grootkapitaal steunen.
Wow stoer joh een persoonlijke aanval.

Ik stem er niet op, want dat zie ik ook wel, dat wou ik er eerst bijzetten maar wachtte bewust op een eikel als jou die dat met nag-stemmetje zou schrijven.

Touché!
Vakman pur sang
pi_218326526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:09 schreef Alpha0 het volgende:
Het hele economische beleid van de VVD is gericht op de lonen drukken (ook voor STEM studenten). Daarom hebben we CAO's, daarom hebben we arbeidsmigranten, daarom hebben we expats. Door de migratie stijgen de huizen prijzen, wordt je 2x genaaid want met je karige loontje mag je dus naar verhouding kneiterveel geld kwijt zijn aan wonen.

Überhaupt bespottelijk dat er verplichte CAO's zijn. Wanneer gaan we dat nou eens aan de kaak stellen.

VVD
:r
De VVD is vast ook geen groot voorstander om eens te controlleren bij Uber of Thuisbezorgt hoe het daar zit met illegale arbeid, uiteraard pakten ze wel groot uit bij de opbouwers van de Albert Cuyp markt.
pi_218326536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als je minder dan 100k verdient is stemmen op de VVD oliedom maar ja, er zijn nogal wat domme mensen.
Bruto of netto?

Modaal verdient samen allang boven de 100K bruto. (Netto bijna niks)
Vakman pur sang
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:12:35 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_218326542
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wow stoer joh een persoonlijke aanval.
Als jij een stijfje krijgt van termen als 'de hardwerkende man' en "de ondernemer steunen' en je ziet na 15 jaar nog niet in hoe de modus operandi is van de VVD is dat gewoon gerechtvaardigde minachting.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 26 juli 2025 @ 11:12:35 #125
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218326543
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bruto of netto?

Modaal verdient samen allang boven de 100K bruto. (Netto bijna niks)
In je eentje sowieso.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')