WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Wel een stevig opgeknapte haarlijn.quote:
Kijk eens om je heen en zie waar de jeugd op fietst. Vreemde opmerking van Sergequote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Sersj denkt dat de e-bike niet aan de jongeren wordt verkocht.
Femke denkt daar anders over.
Femke, die zouden ze nog eens uit moeten nodigenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Sersj denkt dat de e-bike niet aan de jongeren wordt verkocht.
Femke denkt daar anders over.
Beter zou iedereen Sersj vergetenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benno is Sersj niet vergeten!
Tsja, die mag elke dag Ine mag neuken… Dan zou ik ook met een paar weken een gewicht hebben als VPP.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sersj staat scherper dan toen hij renner was.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bondscoach Sersj wil weten wie er allemaal naar het WK gaan.
Das war einmalquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tsja, die mag elke dag Ine mag neuken… Dan zou ik ook met een paar weken een gewicht hebben als VPP.
Die zijn allang gescheiden toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tsja, die mag elke dag Ine mag neuken… Dan zou ik ook met een paar weken een gewicht hebben als VPP.
Die zijn al jaren uit elkaar Hans.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, ik loop achter ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die zijn al jaren uit elkaar Hans.
quote:De aanleiding voor haar getuigenis? De intrede van Ine Beyen, die door sommigen als "de vrouw te veel" werd gezien. Kort daarvoor was Beyen gescheiden van wielerbondscoach Serge Pauwels, naar verluidt omdat hij haar zou hebben betrapt met Ruben.
Marcel Kittel vond het jammer dat het in de eerste etappe op de kant ging omdat hij een volledige pelotonsprint wilde zienquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mensen die meer massasprinten willen, kan ik niet volgen.
Jose is nu nog ziedend denk ik.quote:
Ik heb spijt dat ik naar de NOS keek.quote:
quote:
Renaat en José hebben het goed gemaakt.quote:Renaat: "Er zijn mensen die denken dat we slaande ruzie hebben gehad."
José: "Kom hier dat ik je een kus geef. Maar nee, ik wind me dan op. Ik zie en voel het gebeuren. Dan heeft Vingegaard nog het geluk - of het ongeluk - dat Lipowitz voor hem de kastanjes uit het vuur heeft gehaald. Het kon, Lipowitz geeft de voorzet. En dan nog doet hij het niet. En dat vind ik zo jammer."
Hij verdient wel een Odieltje hier voor toch?quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verdient wel een Odieltje hier voor toch?
quote:
Nou nou nou nou nou.quote:
Als ik David Rozman was zou ik dat serieus overwegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
De hele INEOS ploeg wil van de Brienenoordbrug springen.
Ik sluit niet uit dat hij een zetje krijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:21 schreef Kloit het volgende:
[..]
Als ik David Rozman was zou ik dat serieus overwegen.
Toch komt hij al beter uit zijn woorden dan een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vraag mij af of Arensmen een nieuwe generatie gaat inspireren. Het is bepaald geen Boogerd.
Samen met Brailsford?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij een zetje krijgt.
Ik dacht even dat hij de nieuwe Wilco zou worden, maar dit soort momenten moet zijn zelfvertrouwen nog wel verder sterken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch komt hij al beter uit zijn woorden dan een paar jaar geleden
Sir Dave Brailsford voor je.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef Mansjester het volgende:
In vergelijking met INEOS is iedereen benaderbaar
In een Tour met veel tijdritkilometers misschien nog wel de moeite van het proberen waard.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:26 schreef H.Vviv het volgende:
Tour moet je niet willen om een klassement te rijden, Giro en Vuelta kan wel.
12 minus Pogacar zelf. Klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:28 schreef Felagund het volgende:
Hij staat 12e op 52 minuten,. Hij is de laatste die binnen het uur staat, er zijn maar 11 die binnen het uur staan van Pogacar.
Hier gaat iets mis.
Matig inderdaadquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Niels zegt minder dan de gemiddelde vrouw aan deze tafel.
Roel van Sintmaartensdijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Pogacar de naam zijn die na Lutsenko het vaakst verkeerd wordt uitgesproken?
Geen Loetsenko?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Pogacar de naam zijn die na Lutsenko het vaakst verkeerd wordt uitgesproken?
Het eerste woord dat je krijgt bij Google ter aanvulling als je Andrej Hauptman in tikt is dopage.quote:
Er heeft nog nooit een cleane Sloveen rondgereden, heel bijzonder cultuurtje daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het eerste woord dat je krijgt bij Google ter aanvulling als je Andrej Hauptman in tikt is dopage.
Waarom staat er dan een o in plaats van een a? Russische namen worden toch fonetisch vertaald?quote:
En ook weer mooi alles goed aan het praten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Niels valt echt vies tegen. Nog saaier dan Dumoulin.
Die beleeft de job anders dan dat Bert zijn job beleefde!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sersj is het palmares van Pogacar aan het oplepelen. Wonderkind.
Ze doen maar wat met die vertalingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:35 schreef Kloit het volgende:
[..]
Waarom staat er dan een o in plaats van een a? Russische namen worden toch fonetisch vertaald?
Sersj heeft ook nog David Rozman als verzorger gehad.quote:
Niels is ook blij dat hij geen renner meer is.quote:
Nuyens was datquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Albert stond toch loodrecht tegenover WOUT in die rechtszaken? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nick Nuyens was het.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Albert stond toch loodrecht tegenover WOUT in die rechtszaken? Of ben ik in de war met iemand anders?
Die wordt morgen op dat klimmetje van 9% snoeihard gelost.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout rijdt een smerig slechte Tour, maar daar hebben we het verder niet over natuurlijk.
HIj mag niet starten van Potjekar.quote:
Wel een mooie omgeving.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
En we starten weer eens een VVV item in.
Dat valt reuze mee hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Helaas alleen met bejaarden zo te zien.
Mooie hotels hebben ze daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sersj, we gaan het hebben over Rwanda.
Winnaar Valle d’Aosta, en eerst nog de Tour l’Avenir proberen winnen!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jarno Widar genoemd. Topfavoriet!
Maar niet teveel druk, rustig blijven!
Leek me nog eerder een sneer richting Clement. Het zit echt heel diep.quote:
Zullen Del Toro en Christen en zo weer bij de beloften gaan fietsen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Widar is overigens absoluut niet de topfavoriet op het parcours in Rwanda.
Mag niet meer. Geen WT-renners meer in de U23quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zullen Del Toro en Christen en zo weer bij de beloften gaan fietsen?
O ja, die regel is nu ingegaan. Dan gaat die vlieger niet op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Mag niet meer. Geen WT-renners meer in de U23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |