Niels is ook blij dat hij geen renner meer is.quote:
Nuyens was datquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Albert stond toch loodrecht tegenover WOUT in die rechtszaken? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nick Nuyens was het.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Mansjester het volgende:
Albert stond toch loodrecht tegenover WOUT in die rechtszaken? Of ben ik in de war met iemand anders?
Die wordt morgen op dat klimmetje van 9% snoeihard gelost.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout rijdt een smerig slechte Tour, maar daar hebben we het verder niet over natuurlijk.
HIj mag niet starten van Potjekar.quote:
Wel een mooie omgeving.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
En we starten weer eens een VVV item in.
Dat valt reuze mee hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Helaas alleen met bejaarden zo te zien.
Mooie hotels hebben ze daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sersj, we gaan het hebben over Rwanda.
Winnaar Valle d’Aosta, en eerst nog de Tour l’Avenir proberen winnen!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jarno Widar genoemd. Topfavoriet!
Maar niet teveel druk, rustig blijven!
Leek me nog eerder een sneer richting Clement. Het zit echt heel diep.quote:
Zullen Del Toro en Christen en zo weer bij de beloften gaan fietsen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Widar is overigens absoluut niet de topfavoriet op het parcours in Rwanda.
Mag niet meer. Geen WT-renners meer in de U23quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zullen Del Toro en Christen en zo weer bij de beloften gaan fietsen?
O ja, die regel is nu ingegaan. Dan gaat die vlieger niet op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Mag niet meer. Geen WT-renners meer in de U23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |