SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Rustig aan, niet teveel bolken.![]()
Maar leuk dat je er weer bent.![]()
En thx![]()
![]()
Daar sta ik nuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:49 schreef Shii het volgende:
[..]
In het tweede rijtje is ook weleens leuk.![]()
![]()
Ieder die bolkt is sowieso al een groots kampioen onder de grootste kampioenen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee johquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hotelletje boeken onder een schuilnaam en een wegwerp prepaid nummer nemen en gewoon een avondje hakken, rammen, tanken en vlammen en door
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja eigenlijk wel goedquote:Toe aan vakantie wel, maar dat moet nog even wachten.
Hoe is het met m'n koekie?![]()
Tomorrow, tomorrow, we go to the land of the kloten tomorrowquote:![]()
KOEKJEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Let me free you from the sorrow,
let me guide you to tomorrow.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee al een tijd niet meer, maar heb nogwel vakantie dus gewoon doorsnaaien shiiquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trip down memory lane op npo radio 2
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker hoor, geniet ervan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee al een tijd niet meer, maar heb nogwel vakantie dus gewoon doorsnaaien shii![]()
![]()
Ik merk dat ik weer verkeerd bezig ben en dus weer dingen van collega's aan het overnemen zoals afgelopen 4 jaar tijdens de zomerperiode, dus ik ga voor de verandering flink wat vrij nemenUw ADH vitamine Worst
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk dat ik weer verkeerd bezig ben en dus weer dingen van collega's aan het overnemen zoals afgelopen 4 jaar tijdens de zomerperiode, dus ik ga voor de verandering flink wat vrij nemen![]()
De komende vier jaar gewoon doorgaan met dingen van collega's overnemen. Voornamelijke vrije dagen en vakantie van hen overnemen tijdens de zomerperiode!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk dat ik weer verkeerd bezig ben en dus weer dingen van collega's aan het overnemen zoals afgelopen 4 jaar tijdens de zomerperiode, dus ik ga voor de verandering flink wat vrij nemen![]()
Goed bezig, Hemaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk dat ik weer verkeerd bezig ben en dus weer dingen van collega's aan het overnemen zoals afgelopen 4 jaar tijdens de zomerperiode, dus ik ga voor de verandering flink wat vrij nemen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dan ben je pas echt een goede collega!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De komende vier jaar gewoon doorgaan met dingen van collega's overnemen. Voornamelijke vrije dagen en vakantie van hen overnemen tijdens de zomerperiode!![]()
![]()
![]()
Siert je dat je dat doet, maar vooral goed dat je aan jezelf denkt nu.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik merk dat ik weer verkeerd bezig ben en dus weer dingen van collega's aan het overnemen zoals afgelopen 4 jaar tijdens de zomerperiode, dus ik ga voor de verandering flink wat vrij nemenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als Hema zich voor volk, vaderland en de zaak opoffert en alle vrije en vakantie uren van alle collega's overneemt is hij meteen werknemer van de eeuw en krijgt hij gelijk een ere positie met bijbehoren salaris van 450.000 euro per maand, een gouden hand druk van 4,5 miljoen euro en na 5 jaar zichzelf opofferen voor zulke heroďsche kan hij met vervroeg pensioen met behoud van zijn zuur verdiende salarisquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben je pas echt een goede collega!![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Hema zich voor volk, vaderland en de zaak opoffert en alle vrije en vakantie uren van alle collega's overneemt is hij meteen werknemer van de maand en krijgt hij gelijk een ere positie met bijbehoren salaris van 450.000 euro per maand, een gouden hand druk van 4,5 miljoen euro en na 5 jaar zichzelf opofferen voor zulke heroďsche kan hij met vervroeg pensioen met behoud van zijn zuur verdiende salaris
Uw ADH vitamine Worst
Het is hem gegundquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Hema zich voor volk, vaderland en de zaak opoffert en alle vrije en vakantie uren van alle collega's overneemt is hij meteen werknemer van de eeuw en krijgt hij gelijk een ere positie met bijbehoren salaris van 450.000 euro per maand, een gouden hand druk van 4,5 miljoen euro en na 5 jaar zichzelf opofferen voor zulke heroďsche kan hij met vervroeg pensioen met behoud van zijn zuur verdiende salaris![]()
![]()
![]()
Je moet er natuurlijk wel iets voor overhebben!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En als je zulke daden verricht voor 10 jaar krijg je zelfs alle grootste medailles zoals de Willems orde, medal of honour, de Victoria Cross en zulks en 10 keer het pensioen wat je na 5 jaar zou krijgen
Een beetje zoiets als wanneer je DTS wint dusquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
En als je zulke daden verricht voor 10 jaar krijg je zelfs alle grootste medailles zoals de Willems orde, medal of honour, de Victoria Cross en zulks en 10 keer het pensioen wat je na 5 jaar zou krijgen![]()
![]()
Bij het winnen van DTS krijg je toch 450 miljoen miljard euro per weekquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetje zoiets als wanneer je DTS wint dus
Ja gaat wel weer lekker, heb knoop doorgehakt om een andere baan te gaan zoeken. Sindsdien weer een beetje rustigerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel goedToe aan vakantie wel, maar dat moet nog even wachten.
Hoe is het met m'n koekie?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2336 / +98 / +75 / 7391 / 8363
2. FreshFruit / 1571 / +91 / +154 / 2547 / 3319
3. KillemWieft / 897 / +11 / +37 / 741 / 1058
4. gebrokenglas / 877 / +32 / +28 / 3038 / 3664
5. MooieTop6 / 603 / +66 / +38 / 2735 / 3114
6. _UserName_ / 563 / +29 / +23 / 500 / 682
7. Lovely / 530 / +3 / +7 / 2382 / 2770
8. mario390 / 434 / +3 / +0 / 876 / 1150
9. Helenattenek / 425 / +15 / +0 / 517 / 653
10. loveislikeakiss / 425 / +4 / +0 / 2302 / 2575
11. DJMO / 418 / +14 / +4 / 855 / 1134
12. Dr.Mikey / 352 / +6 / +8 / 423 / 570
13. marc0871 / 340 / +2 / +22 / 757 / 980
14. Fogel / 330 / +4 / +11 / 1032 / 1282
15. hemarookworst / 328 / +6 / +10 / 1084 / 1322
16. MizzezAmy / 325 / +10 / +4 / 1860 / 2137
17. kree / 315 / +41 / +5 / 1291 / 1523
18. KoningWouter / 292 / +8 / +15 / 1104 / 1268
19. maily / 289 / +0 / +2 / 1114 / 1272
20. Sally / 278 / +4 / +0 / 285 / 405SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh zou kunnen, ik geef daar niet om en heb het allemaal gedoneerdquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij het winnen van DTS krijg je toch 450 miljoen miljard euro per week![]()
![]()
Oh dat is een grote stap! En het feit dat dat je rustiger maakt, de goede stapquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer lekker, heb knoop doorgehakt om een andere baan te gaan zoeken. Sindsdien weer een beetje rustiger![]()
![]()
Ik ga mijn oude jurken nu echt wegdoenze zijn niet meer zo heel mooi van stof en ik wil wat minder kleding maar wel beter afgestemd
![]()
![]()
Mag ik ze hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga mijn oude jurken nu echt wegdoenze zijn niet meer zo heel mooi van stof en ik wil wat minder kleding maar wel beter afgestemd
![]()
![]()
De enige echte Bolk kingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zegjij hebt andere dingen die jou staan
![]()
![]()
Nope. Morgen eerste kijker. Dus in de ochtend even aan de schoonmaak.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen met nog wilde plannen voor het weekend?
En ga verder weer met veel opruimen.
Jij?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Slapenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Ga jij dat overtreffen?![]()
Hey Bolkqueenquote:
Hoop dat ik ook wat meer slaap dit weekend. En verder niks heel spannends. Misschien uit eten wel, wat top zou zijn als dat luktquote:
En hey Dottie
quote:Oud bolkqueen. Bolk niet meer zo hard.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitslapen. Stofzuigen. Chillen. En jij?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen met nog wilde plannen voor het weekend?![]()
Eens een bolkqueen altijd een bolkqueenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Oud bolkqueen. Bolk niet meer zo hard.![]()
Dat chillen klinkt als muziek in de orenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitslapen. Stofzuigen. Chillen. En jij?
Voor mij ^Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Na deze maand stop ik er ook meequote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Oud bolkqueen. Bolk niet meer zo hard.
Samen chillen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat chillen klinkt als muziek in de oren
Voor mij ^![]()
Chillen met je billen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uitslapen. Stofzuigen. Chillen. En jij?![]()
![]()
Morgen niets herstellen van het boezemfibrileren wat een uurtje geleden begonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:53 schreef StevenHyde het volgende:
Oh Dot, was het weer zo verquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen niets herstellen van het boezemfibrileren wat een uurtje geleden begon![]()
![]()
Echt. Jammer wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind jou met en zonder jurk wel echt watquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik vind jou in een jurk niet echt wat![]()
![]()
Het is rond 21.15 uur begonnen en is nog bezig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is rond 21.15 uur begonnen en is nog bezig.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel veel de laatste tijd Dot. Hoop dat het snel minder mag worden (sorry ik val in herhaling maar niet minder gemeend)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen niets herstellen van het boezemfibrileren wat een uurtje geleden begon
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind jou met en zonder jurk wel echt wat![]()
![]()
Wat kut zeg, valt er niets tegen te doen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is rond 21.15 uur begonnen en is nog bezig.![]()
Dank je wel. Was nu bijna 2 weken geleden Moet ergens in aug naar de ha dan kaart ik het wel aanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel veel de laatste tijd Dot. Hoop dat het snel minder mag worden (sorry ik val in herhaling maar niet minder gemeend)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lijkt me erg verstandig jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Was nu bijna 2 weken geleden Moet ergens in aug naar de ha dan kaart ik het wel aanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb wel tabletjes maar volgens mij helpt dat niet zoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat kut zeg, valt er niets tegen te doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je al op je vakantie bestemming?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Woutquote:
Ow echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow echt?
Ja ach, pro-tip: neem nooit een ex-vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee was toen 3 weken terug op vakantie gegaan en nu alweer meer dan een week terugquote:
Neuk de wie = gij?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:14 schreef PerfectlySplendid het volgende:
It’s gonna be perfectly splendid
Maar ongetwijfeld welkom enzo, kloontje!![]()
![]()
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuk de wie = gij?
Maar ongetwijfeld welkom enzo, kloontje!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, pro-tip: neem nooit een ex-vrouw.
Maar dank voor de tip![]()
![]()
Laat ik nu door je UI de ken dat Amy was. Sorryquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee was toen 3 weken terug op vakantie gegaan en nu alweer meer dan een week terug
'neem' in welke zin van het woord?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, pro-tip: neem nooit een ex-vrouw.
Ik vind het nu al een matige actquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuk de wie = gij?
Maar ongetwijfeld welkom enzo, kloontje!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Haha geeft niet, logischquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik nu door je UI de ken dat Amy was. SorryIk denk zelf soms ook dat ik amy ben (door de ui hoor)
Ja deze keer gaat het een stevig staartje krijgen.quote:
Wel voor haar overigens, maar toch....ellende!![]()
![]()
Dat had ik ook evenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik nu door je UI de ken dat Amy was. Sorry![]()
![]()
Hee ik heet niet Max he!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
'neem' in welke zin van het woord?![]()
Pfff hoop gedoe dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze keer gaat het een stevig staartje krijgen.
Wel voor haar overigens, maar toch....ellende!
Balen man![]()
![]()
Ja sorryquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook al 4 dickpics gekregen sinds deze UI![]()
![]()
En 5 nuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, sorry nog voor die file met 450 gb aan foto's. Op minder kreeg ik hem er niet opquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook al 4 dickpics gekregen sinds deze UI
Ik kan de politie er zelfs bij betrekken gezien de ernst van zaken, maar dat gaat me ook wel weer erg ver, ook al heeft zij dat in het verleden wel bij mij gedaan en heeft ze er (ook al stond ik volledig in mijn recht) ook mee gedreigd.quote:
Er zijn mensen die me bepaalde dingen hebben aangeraden tegenover haar die ik ff niet wil herhalen.![]()
![]()
En dat voor je karige 30cm?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, sorry nog voor die file met 450 gb aan foto's. Op minder kreeg ik hem er niet opI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Echt fantastisch!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, sorry nog voor die file met 450 gb aan foto's. Op minder kreeg ik hem er niet op![]()
![]()
Ja gaan ze stuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, dan gaan de FOK! servers liggen te smoken he?quote:
winzip!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, sorry nog voor die file met 450 gb aan foto's. Op minder kreeg ik hem er niet opHow can I make this topic about me?![]()
Lekker danquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent dus een kerel?Dan trek ik mijn welkom weer in hoor!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan de politie er zelfs bij betrekken gezien de ernst van zaken, maar dat gaat me ook wel weer erg ver, ook al heeft zij dat in het verleden wel bij mij gedaan en heeft ze er (ook al stond ik volledig in mijn recht) ook mee gedreigd.
Er zijn mensen die me bepaalde dingen hebben aangeraden tegenover haar die ik ff niet wil herhalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb wel een 450k ultra mega Uber HD camera en hij vroeg op zeer gedetaileerde foto'squote:
Hey Amyquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Zo dit is minder verwarrend deze UI (hoop ik)![]()
![]()
Er zijn vast users met een fetisj voor ditquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Zo dit is minder verwarrend deze UI (hoop ik)~FEYENOORD~
Ach, die autocorrect is soms best eigenwijs.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor de edit zou ik gezegd hebben: Niet doen, gewoon relaxed blijven!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow leuk een kromme, die had ik nog niet![]()
![]()
In het kort: Mini-ToT verdedigen en me aan de afspraken houden (wat niet in goede aarde viel) versus Epstein-achtige praktijken aan de andere kant.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha geeft niet, logischIk denk zelf soms ook dat ik amy ben (door de ui hoor)
Voor een geel poppetje die met zijn hoofd schut terwijl hij een knakworst in zijn mond heeft?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn vast users met een fetisj voor ditBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
In het kort: Mini-ToT verdedigen en me aan de afspraken houden (wat niet in goede aarde viel) versus Epstein-achtige praktijken aan de andere kant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:23 schreef StevenHyde het volgende:
Zo dit is minder verwarrend deze UI (hoop ik)
Flatbeat?![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROM.........quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow leuk een kromme, die had ik nog niet![]()
Vast en zekerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voor een geel poppetje die met zijn hoofd schut terwijl hij een knakworst in zijn mond heeft?~FEYENOORD~
Wow, dat is wel heavy shit dudequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
In het kort: Mini-ToT verdedigen en me aan de afspraken houden (wat niet in goede aarde viel) versus Epstein-achtige praktijken aan de andere kant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is fijn om te horen lezenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De nodige instanties zijn ingelicht en staan gelukkig volledig achter Mini-ToT en mij.![]()
![]()
Heftig, sterkte ermee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar. En alles moet je loggen en vastleggen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De nodige instanties zijn ingelicht en staan gelukkig volledig achter Mini-ToT en mij.How can I make this topic about me?![]()
De ellende blijft aanhouden zo te lezenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De nodige instanties zijn ingelicht en staan gelukkig volledig achter Mini-ToT en mij.
Thanks.quote:
Het is echt fucked up gewoon.
Dit gaat over een paar weken een echt enorme oorlog opleveren.![]()
Fuck ja, absoluut!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig maar. En alles moet je loggen en vastleggen?![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Dit gaat over een paar weken een echt enorme oorlog opleveren.
Echt ja...deels vindt men dat het enorm meevalt tussen ons, maar bepaalde dingen escaleren als een malle.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ellende blijft aanhouden zo te lezen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sterkte 😘quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn....
![]()
Wat vreselijk kerel. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en heelveel sterkte
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
Ik weet niet wat te zeggen, maar hoop dat het allemaal toch in de kiem gesmoord kan worden omwille van iedereen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Thanks man. De komende tijd gaat echt zwaar worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat vreselijk kerel. Sterkte ermee
Gelukkig is de ander op de hoogte dat de instanties ook op de hoogte zijn, dus zal Mini-ToT hopelijk veiliger zijn.![]()
Ja niks zo erg lijkt me dat je je zorgen moet maken om je kind. Hoop dat ze er tempo achter zettenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man. De komende tijd gaat echt zwaar worden.
Gelukkig is de ander op de hoogte dat de instanties ook op de hoogte zijn, dus zal Mini-ToT hopelijk veiliger zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[..]Heftig. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helaas is het al lange tijd aan de gang. Ik heb er enorm tegen gestreden en het leek gestopt te zijn, maar ik kreeg signalen dat het met ups en downs was.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat te zeggen, maar hoop dat het allemaal toch in de kiem gesmoord kan worden omwille van iedereen.
Een paar dagen geleden kreeg ik te horen dat het nog steeds fout was, en heb actie ondernomen, met alle gevolgen van dien maar het jong moet beschermd worden!![]()
Zolang je zelf maar rustig blijft en alles meldquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja...deels vindt men dat het enorm meevalt tussen ons, maar bepaalde dingen escaleren als een malle.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed dat je voor je kleine man opkomt, dat zou iedere ouder moeten doen en dan had je niet dit soort gedoe. Het belang van het kind zou bij iedere ouder voorop moeten staan, maar helaas...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas is het al lange tijd aan de gang. Ik heb er enorm tegen gestreden en het leek gestopt te zijn, maar ik kreeg signalen dat het met ups en downs was.
Een paar dagen geleden kreeg ik te horen dat het nog steeds fout was, en heb actie ondernomen, met alle gevolgen van dien maar het jong moet beschermd worden!![]()
![]()
Uiteindelijk: it’s gonna be perfectly splendidquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas is het al lange tijd aan de gang. Ik heb er enorm tegen gestreden en het leek gestopt te zijn, maar ik kreeg signalen dat het met ups en downs was.
![]()
[..]Ze houdt zich groot voor je pa. . Wat fijn dat jullie dit nog hebben kunnen doen. Wat een leuk idee. Hopelijk hoeft ze niet te lang te lijden 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]Sterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel mooie dag
Doe ik!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar rustig blijft en alles meld
Hoewel dat rustig blijven soms wel moeilijk is als de ander het niet is.![]()
De ander kijkt alleen naar wat ze zelf wil, niet wat in het belang van Mini-ToT is...quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Goed dat je voor je kleine man opkomt, dat zou iedere ouder moeten doen en dan had je niet dit soort gedoe. Het belang van het kind zou bij iedere ouder voorop moeten staan, maar helaas...![]()
Snap ik. Maar je staat wel sterk als het je luktquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik!
Hoewel dat rustig blijven soms wel moeilijk is als de ander het niet is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn helaas genoeg mensen die hun kind als chantagemiddel of speelbal gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De ander kijkt alleen naar wat ze zelf wil, niet wat in het belang van Mini-ToT is...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg mensen die hun kind als chantagemiddel of speelbal gebruiken.![]()
![]()
Dat soort mensen.....
![]()
Ja echt wel he, jeetje!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef PerfectlySplendid het volgende:
Ik vind het nogal wat om je ex van Epstein praktijken te beschuldigen.![]()
Ieders zooi is voor diegene even belangrijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier ook met mijn zooi aan kom nu. Dat van jou is serieus ook echt heftig.![]()
![]()
ToT, iedereen heeft z'n eigen sores, groot of klein, voor iedereen anders, en daar is hier gewoon ruimte voor naast elkaar toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier ook met mijn zooi aan kom nu. Dat van jou is serieus ook echt heftig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
ToT, iedereen heeft z'n eigen sores, groot of klein, voor iedereen anders, en daar is hier gewoon ruimte voor naast elkaar toch?![]()
![]()
Ieder heeft zijn eigen problemen, shit, zooi en problemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier ook met mijn zooi aan kom nu. Dat van jou is serieus ook echt heftig.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Warm bad genotquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
ToT, iedereen heeft z'n eigen sores, groot of klein, voor iedereen anders, en daar is hier gewoon ruimte voor naast elkaar toch?~FEYENOORD~
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
ToT, iedereen heeft z'n eigen sores, groot of klein, voor iedereen anders, en daar is hier gewoon ruimte voor naast elkaar toch?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Neee helemaal niet. Dit moet je echt niet zeggen of denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier ook met mijn zooi aan kom nu. Dat van jou is serieus ook echt heftig.dacht ik reageer even zo ipv een multi quote post
Zeker!quote:
Beetje jammer van dit kloontje die ineens moeilijk gaat doen, maar whatever.
Daar buiten blijft het duidelijk dat deze club echt top is!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Neee helemaal niet. Dit moet je echt niet zeggen of denkendacht ik reageer even zo ipv een multi quote post
![]()
In ieder geval heel veel sterkte gewenst!![]()
Hoiiiiquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
In ieder geval heel veel sterkte gewenst!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn vader zat op het laatst ook aan een morfinepomp, maar zijn lichaam reageerde er........nee, fuck it.
Reageerde er niet goed op.![]()
Gewoon tr zetten tot.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Flikker een teringeind op zeg, ik weet wat ik zeg!
@yvonneIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Laat je niet wegpesten man. Blijf gewoon. Is het niet waardquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
Geen idee wie dit figuur is, maar ik ben weer ff weg.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat moet ook hoor ToT.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik hier ook met mijn zooi aan kom nu. Dat van jou is serieus ook echt heftig.How can I make this topic about me?![]()
Likequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
Beter maar even negeren en eventueel een TR.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
TR afgehandeldquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:50 schreef Shii het volgende:
Beter maar even negeren en eventueel een TR.~FEYENOORD~
Je bent een weerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:53 schreef ToT het volgende:
Ja idd, ik moet me idd niet laten wegjagen door iemand die faket terminale kanker te hebben.
Ik ook, ik doe dit meer op gevoelquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mis een hoop informatie. Denk ik maar goed ook
~FEYENOORD~
ja wees maar blijquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mis een hoop informatie. Denk ik maar goed ook![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: