SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik rond het af maar je hebt: 38 miljoen euro aan langlopende schulden, 82 miljoen aan kortlopende schulden maakt 120 miljoen euro korte/langlopende schulden. Je hebt een eigen vermogen van 14 miljoen. Dat maakt 134 miljoen euro.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als je zo naar het jaarverslag kijkt, dan zou ik juist een cursus accountancy aanraden.
quote:Ook bij de financiële situatie van Feyenoord zijn vraagtekens te zetten: de club blijft steken op 18 van de 40 punten in de FRS-ranking en blijft daarmee slechts 3 punten verwijderd van verscherpt toezicht. De club heeft dezelfde waardering als 2023, ondanks de 40 miljoen euro aan Europese premies en de tientallen miljoenen aan transferinkomsten in 2024.
Zit daar die 150 miljoen aan verkopen sinds januari bij?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik rond het af maar je hebt: 38 miljoen euro aan langlopende schulden, 82 miljoen aan kortlopende schulden maakt 120 miljoen euro korte/langlopende schulden. Je hebt een eigen vermogen van 14 miljoen. Dat maakt 134 miljoen euro.
Ik zie niet waar je opmerking hout snijdt. Dramatische verhouding tussen eigen vermogen en vreemd vermogen. De verhouding tussen kortlopende vorderingen en kortlopende schulden is ook niet goed.
Maar goed je hoeft mij niet te geloven.
[..]
Meteen die pleister eraf trekken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Borges heeft zijn interview met Joep Schreuder al achter de kiezen.
Hij keek alsof ie in een vreemde sketch was belandquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Borges heeft zijn interview met Joep Schreuder al achter de kiezen.
Uhhh oepsie!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit daar die 150 miljoen aan verkopen sinds januari bij?
Dat het helpt lijkt me duidelijk. Maar het punt is dat Henkie me weg zet als gekkie als ik zeg dat 120 miljoen euro van de 134 miljoen euro op de balans schuld is. Zonder onderbouwing verder. Lul de behanger.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit daar die 150 miljoen aan verkopen sinds januari bij?
Februari beldequote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik rond het af maar je hebt: 38 miljoen euro aan langlopende schulden, 82 miljoen aan kortlopende schulden maakt 120 miljoen euro korte/langlopende schulden. Je hebt een eigen vermogen van 14 miljoen. Dat maakt 134 miljoen euro.
Ik zie niet waar je opmerking hout snijdt. Dramatische verhouding tussen eigen vermogen en vreemd vermogen. De verhouding tussen kortlopende vorderingen en kortlopende schulden is ook niet goed.
[..]
Dit is wel de kern van het verhaal. Geen enkele club in Nederland kan echt doorpakken bij een jaar zonder CL.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het helpt lijkt me duidelijk. Maar het punt is dat Henkie me weg zet als gekkie als ik zeg dat 120 miljoen euro van de 134 miljoen euro op de balans schuld is. Zonder onderbouwing verder. Lul de behanger.
Los daarvan denk ik dat Feyenoord financieel allemaal wel wat kwetsbaar oogt op papier. Je moet die Champions League eigenlijk niet missen als je wil doorpakken. Maar goed dat zijn open deuren.
quote:Transferverkopen Feyenoord in 2025 (bijgewerkt)
Speler Bestemming Opbrengst (¤ mln)
Santiago Giménez AC Milan 35
Dávid Hancko Atlético Madrid 30
Quilindschy Hartman Brighton 20
Marcos López Girona 3,5
Neraysho Kasanwirjo Rapid Wien 1
Patrik Walemark Molde FK 1,5
Ramon Hendriks Vitesse 0,7
Mimeirhel Benita Excelsior 0,5
Fredrik Bjørkan Verkocht (geschat) 0,3
Jacob Rasmussen Brøndby 2,0
Gjivai Zechiël SC Heerenveen 1,0
Aliou Baldé OGC Nice 6,0
🧾 Totale transferinkomsten 2025 (inclusief Hancko)
Bedrag (¤ mln)
Totale verkopen ≈ 102,5 miljoen eur
Totaal komen we dan uit opquote:Champions League-inkomsten
Feyenoord vestigde in het seizoen 2024/2025 een record wat betreft Europese inkomsten. In de Champions League verdiende de club:
Totaal: ¤76,5 miljoen, bestaande uit:
Startpremie: ¤18,62 mln
Mediagelden: ¤19,8 mln
Prestatiebonussen: ¤26,1 mln
Kaartverkoop: ¤12,0 mln
en.wikipedia.org
+2
fr12.nl
+2
transfermarkt.com
+2
Ik vind dit een hele rare act klaasquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:12 schreef Cryptonees het volgende:
Ik wil dat iedereen zich aan de feiten houdt want ik leeft bullshit
[..]
[..]
Totaal komen we dan uit op
76.5 + 102.5 = 179 miljoen
Die kut Kakkerlakken hebben nog nooit zoveel geld gezien
Baldé, Rasmussen, Bjorkan verkocht?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:12 schreef Cryptonees het volgende:
Ik wil dat iedereen zich aan de feiten houdt want ik lees bullshit
[..]
[..]
Totaal komen we dan uit op
76.5 + 102.5 = 179 miljoen
Die kut Kakkerlakken hebben nog nooit zoveel geld gezien
Maar goed als we dan toch koffiedik kijken en zo ook rekenen Heb je inmiddels ook wel 50/60 miljoen uitgegeven aan inkomende transfers. Zal wel het een en ander aan de strijkstok blijven hangen bij makelaars en dergelijke. Uitgaande is 150 ook niet netto.quote:
Klaas die een domme act doet is ook wel een beetje als Lex Immers die doet alsof ie Jhonny van de Beukering is.quote:
Ik vind dit een leuke vergelijkingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaas die een domme act doet is ook wel een beetje als Lex Immers die doet alsof ie Jhonny van de Beukering is.
Het wordt er niet beter op zeg maar.
Klaas? Ik ben geen Klaas. ik ken geen klaas hier. De enige Klaas die ik ken is Klaas Bruinsma. Dat was een hele goede vriend van me.quote:
quote:Wat ik persoonlijk, en dat wil ik even kwijt, wel vervelend vind, is dat best veel dingen lekken bij Feyenoord. Ik hoop heel erg dat Feyenoord-supporters dat ook beseffen. Want dat zit gewoon mogelijke transfers in de weg. Dat is nu ook een aantal keren het geval. Daarmee zeg ik niet dat elke primeur raak is, want soms zitten ze er ook naast, maar het helpt de club niet. Dat maakt het werk voor bijvoorbeeld Dennis te Kloese heel erg moeilijk. Stel dat wij met elkaar met een transfer bezig zijn, en het lekt te vroeg uit, dan moeten die Feyenoord-supporters die dat lekken, er wel rekening mee houden dat dit een negatieve uitwerking heeft op een mogelijke transfer voor hun club. Dat is denk ik wel iets, waarin ik hoop dat we beter met elkaar gaan meedenken. Het is een heel frustrerende factor en werkt het proces ook tegen. Soms hebben we net even een paar dagen nodig dat het even rustig blijft. Binnen onze samenwerking gaat het allemaal hartstikke goed, maar hoe dingen dan uitlekken, ik heb geen idee.’
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:34 schreef H.FR het volgende:
Robin is not amused en legt de vinger op de (een) zere plek
[..]
Hij heeft vermoedelijk al meerdere transfers verkloot de laatste jaren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt iedereen bij Feyenoord HAAT Jannes.
Ik vind de uitgaven wel vrij fors (vallen wel deels in verschillende boekjaren) zeker gezien de laatste jaarrekening en onzekerheid bij de Champions League. Dat scheelt al gauw een miljoen of dertig. In het slechtste geval geef je gechargeerd 50 miljoen uit plus CL gat dan verdampt de boel snel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel de kern van het verhaal. Geen enkele club in Nederland kan echt doorpakken bij een jaar zonder CL.
Daarom had Ajax zoveel geluk dat ze in een overleefjaar meteen weer top 2 eindigden.
Ik vind het stiekem ook wel grappig dat een narcistische zolderkamerautist nu al een jaar of vijf de hele club ontregeld krijgt met zijn primeurtjes. Past wel bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft vermoedelijk al meerdere transfers verkloot de laatste jaren.
Oude boekjaar (waar we met verkoop Gimenez en dikke CL inkomsten sowieso dik in de plus staan):quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind de uitgaven wel vrij fors (vallen wel deels in verschillende boekjaren) zeker gezien de laatste jaarrekening en onzekerheid bij de Champions League. Dat scheelt al gauw een miljoen of dertig. In het slechtste geval geef je gechargeerd 50 miljoen uit plus CL gat dan verdampt de boel snel.
Ze nemen wel al risico's.
Laat Wotte toch lekker gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oude boekjaar (waar we met verkoop Gimenez en dikke CL inkomsten sowieso dik in de plus staan):
Uit: Hartman, Lopez, Vd Belt, Benita +15 miljoen
In: Steijn -10 miljoen
Nieuwe boekjaar:
Uit: Milambo, Hancko, Pedersen, Sebaoui, Haen +55 miljoen
In: Valente, Diarra, Watanabe, Tengstedt, Bos -30/35 miljoen
Volgens mij valt dat enorm mee qua risico.
Ik vind dat helemaal niet grappig. Maar je kan niet voorkomen dat zo'n gek bereid is de club te schaden voor z'n eigen ego. Dus moet je in ieder geval zorgen dat dat lek niet zit in de binnenste kring die zich bezighoudt met transfers.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel grappig dat een narcistische zolderkamerautist nu al een jaar of vijf de hele club ontregeld krijgt met zijn primeurtjes. Past wel bij Feyenoord.
Maar ook wel lastig natuurlijk, zo’n hijgende Jannes met een aluminium-hoedje. Alleen je gaat er ook nooit meer vanaf komen. Die vent is echt knettergek, en zolang hij weleens een echt nieuwtje heeft zal hij een publiek hebben.
Dit soort discussies zijn vooral vaak vermoeiend omdat iedereen van alles kan beweren tot het jaarverslag uit is, maar wat er deze maand gebeurt zien we pas in oktober 2026 terug.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat Wotte toch lekker gaan.
Er zijn 3 elementen die ik hiervoor wil aanhalen. Nog los van het feit dat Feyenoord allerlei aankopen doet, maar jij de conclusie trekt dat een interne discussie wel moet gaan over de financiële mogelijkheden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
[..]
Zo is het ook weer. Jannes heeft alleen primeurs omdat iemand hem die bezorgd. Die iemand moet optyfen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig. Maar je kan niet voorkomen dat zo'n gek bereid is de club te schaden voor z'n eigen ego. Dus moet je in ieder geval zorgen dat dat lek niet zit in de binnenste kring die zich bezighoudt met transfers.
Als SinterSjaak het lek is moet je hem vandaag nog de club uit werken, dat is onacceptabel.
Je leert het niet he? Waarom staat Paxiao er niet bij?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oude boekjaar (waar we met verkoop Gimenez en dikke CL inkomsten sowieso dik in de plus staan):
Nieuwe boekjaar:
Ik probeer het ook maar een plekje te geven hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig. Maar je kan niet voorkomen dat zo'n gek bereid is de club te schaden voor z'n eigen ego. Dus moet je in ieder geval zorgen dat dat lek niet zit in de binnenste kring die zich bezighoudt met transfers.
Als SinterSjaak het lek is moet je hem vandaag nog de club uit werken, dat is onacceptabel.
In het jaarverslag waar die positie uit gequote wordt, staat letterlijk:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwe boekjaar:
Hiervan is ook een deel al weer geïnvesteerd, maar dit is het echte bedrag en niet het bedrag wat we moeten gokken wat er overblijft na zaakwaarnemers, andere club-vergoedingen etc.quote:Na balansdatum zijn Mats Wieffer, Ramon Hendriks, Marcus Pedersen (huur met koopoptie), Lutsharel Geertruida, Ondrej Lingr en de jeugdspelers Tidjany Toure, Nesto Groen en Lennard Hartjes getransfereerd. Samen met doorverkopen op eerdere transfers waaronder die van Crysencio Summerville is met deze transfers een positief resultaat vergoedingssommen gerealiseerd van circa EUR 45 miljoen
Dat klopt grotendeels, maar als iemand met cijfers gaat strooien, vind ik het geen probleem om daar inhoudelijk op te reageren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort discussies zijn vooral vaak vermoeiend omdat iedereen van alles kan beweren tot het jaarverslag uit is, maar wat er deze maand gebeurt zien we pas in oktober 2026 terug.
Als er meerdere keren in de media over geklaagd wordt is het sowieso erger dan bij Ajax en PSV. Dat betekent dat de reguliere transferwatchers (zoals Fabrizio, maar ook binnenlandse zoals Mounir Boualin) minder informatie hebben van die clubs dan bij ons. Daardoor vermoed ik dat het meer is dan alleen zaakwaarnemers die er belang bij hebben, want voor alle grote clubs zou wel iemand te vinden zijn die het wil publiceren. Bij ons komt het echt van binnen de club.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer het ook maar een plekje te geven he
Het probleem zit denk ik niet eens binnen de club, het zullen vooral zaakwaarnemers, buitenlandse media, andere louche figuren zijn die dankbaar gebruik van hem maken. Jannes zal gewoon in zijn waanbeelden blijven hangen. Ik weet niet hoe je dit nog oplost, ik denk dat het onmogelijk is eigenlijk.
Ajax en PSV hebben dan ook niet zo’n schaamteloze debiel met een netwerk. Je moet ook niet vergeten dat Jannes het meeste heeft opgebouwd toen hij nog niet zo erg geradicaliseerd was, tussen 2019 en zo’n 2021 was hij op zich een prima bron. Daar teert hij ook nog wel een beetje op, waardoor hij het nu kan doen met een combinatie van louche bronnen en zijn eigen onzin.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er meerdere keren in de media over geklaagd wordt is het sowieso erger dan bij Ajax en PSV. Dat betekent dat de reguliere transferwatchers (zoals Fabrizio, maar ook binnenlandse zoals Mounir Boualin) minder informatie hebben van die clubs dan bij ons. Daardoor vermoed ik dat het meer is dan alleen zaakwaarnemers die er belang bij hebben, want voor alle grote clubs zou wel iemand te vinden zijn die het wil publiceren. Bij ons komt het echt van binnen de club.
Wat ik wil zeggen is dat als zaakwaarnemers voelen dat ze iets moeten lekken dat ze dat zullen doen, of een club nou iemand zoals Jannes heeft of niet. Er is altijd wel iemand te vinden die het wil publiceren. Hoe groot het netwerk van Jannes is maakt in zo'n scenario niet uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben dan ook niet zo’n schaamteloze debiel met een netwerk. Je moet ook niet vergeten dat Jannes het meeste heeft opgebouwd toen hij nog niet zo erg geradicaliseerd was, tussen 2019 en zo’n 2021 was hij op zich een prima bron. Daar teert hij ook nog wel een beetje op, waardoor hij het nu kan doen met een combinatie van louche bronnen en zijn eigen onzin.
Bovendien is de hele situatie gewoon vrij zeldzaam, want die vent is echt de weg kwijt. Hij heeft een website waar hij zelf de hele redactie is maar nog wel mensen naar komen, hij beschadigt de club moedwillig maar is er zelf van overtuigd dat hij het allemaal ‘in clubbelang’ doet. Zo iemand kan je eigenlijk niet repliceren.
Tijd dat men eens bij Jannes in de voortuin gaat staan, lijkt me niet heel ver weg meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer het ook maar een plekje te geven he
Het probleem zit denk ik niet eens binnen de club, het zullen vooral zaakwaarnemers, buitenlandse media, andere louche figuren zijn die dankbaar gebruik van hem maken. Jannes zal gewoon in zijn waanbeelden blijven hangen. Ik weet niet hoe je dit nog oplost, ik denk dat het onmogelijk is eigenlijk.
Dat zou, voor de verandering, nou eens totaal terecht zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijd dat men eens bij Jannes in de voortuin gaat staan, lijkt me niet heel ver weg meer eigenlijk.
Die website is inmiddels alweer vrij irrelevant. Volgens mij heeft hij daar ook een soort ‘ruzie’ of ‘meningsverschil’ mee. Het nieuws staat net zo snel op FR12 als op 1908.nl. Verder post hij al die primeurs alweer een tijdje via zijn oude account.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bovendien is de hele situatie gewoon vrij zeldzaam, want die vent is echt de weg kwijt. Hij heeft een website waar hij zelf de hele redactie is maar nog wel mensen naar komen, hij beschadigt de club moedwillig maar is er zelf van overtuigd dat hij het allemaal ‘in clubbelang’ doet. Zo iemand kan je eigenlijk niet repliceren. Échte clubliefhebbers (zonder stoornis) waren op dit punt allang gekapt, andere transferwatchers zullen niet zo gauw een hyperfocus hebben op één club.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jannes zal gewoon in zijn waanbeelden blijven hangen. Ik weet niet hoe je dit nog oplost, ik denk dat het onmogelijk is eigenlijk.
Denken dat je een club kan chanteren met je domme nieuwtjesplatformquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:08 schreef Alaianaya het volgende:
Jannes die dreigt targets online te gooien als Feyenoord "niet stopt met janken"Wat een figuur.
Dat geloof ik dus niet, als dat echt zo was hadden ze die allang gevonden. Dit speelt al jaren en is absoluut niet subtiel meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat als zaakwaarnemers voelen dat ze iets moeten lekken dat ze dat zullen doen, of een club nou iemand zoals Jannes heeft of niet. Er is altijd wel iemand te vinden die het wil publiceren. Hoe groot het netwerk van Jannes is maakt in zo'n scenario niet uit.
Ik vrees dat er iemand binnen de club zit met een hekel aan Te Kloese.
1. Uiteraard is het laaghangend fruit maar je conclusie op basis van dat toch wel opmerkelijke saldo is ook kort door de bocht. Ik neem aan dat je de liquide middelen aan de activa zijde bedoeld? Mijns inziens geeft het wel degelijk iets fundamenteels iets over de kasstroom van de club. Zeker in een branche waar liquiditeit van belang is om slagkracht te hebben. Het is niet ondenkbaar dat transfers bemoeilijkt worden als je die operationele slagkracht mist als men teveel geld vooraf eist?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
Er zijn 3 elementen die ik hiervoor wil aanhalen. Nog los van het feit dat Feyenoord allerlei aankopen doet, maar jij de conclusie trekt dat een interne discussie wel moet gaan over de financiële mogelijkheden.
1) Je beschrijft aan de passiva-kant alleen de banktegoeden. Voor jou is deze blijkbaar heel belangrijk, maar vanuit een accountancy oogpunt zou ik die wat minder belangrijk plaatsen. Als je een opmerking wil maken over een kaspositie, dan moet je veel meer inzicht hebben in de verwachting van de kasstromen over tijd dan een enkele momentopname.
2) Je beschrijft de schuldpositie ten opzichte van eigen vermogen. Het klinkt misschien interessant, maar eigenlijk is het veel interessanter om die schuldpositie af te zetten tegen het bezit en de betaalbaarheid van de schuld. Je hoeft geen enkele Feyenoorder te overtuigen dat we komen uit een tijd waarin dit eigenlijk negatief was en dat we nu uit deze tijd ontsnapt zijn. De schuldenpositie is juist enorm verbeterd en we hebben onze loansharks vanuit de haven grotendeels uitgekocht.
3) Wel of geen kwalificatie van de Champions League is niet relevant voor de begroting, omdat Feyenoord de begroting maakt zonder de inkomsten vanuit Europa van het komende jaar. Dus dat mislopen van de inkomsten kan heel relevant zijn naar de toekomst, maar niet nu. Dit is een van de grootste redenen waarom het salarisplafond wat Feyenoord hanteert zoveel lager ligt. Wat wel door Feyenoord gebruikt wordt in zijn financiële positie zijn de verkopen die er gedaan zijn, ook de verkopen die na de afsluiting van het gebroken boekjaar maar die nog wel in het jaarverslag genoemd worden, maar dus niet in de cijfers zitten. Met daarbij nog de andere inkomsten vanuit de Champions League van het afgelopen jaar en de verkoop vanuit de winterse transferperiode.
Je kan het terug proberen te draaien naar mij, maar het is jouw analyse niet de mijne. Jij maakt de bewering dat intern gemor zou moeten komen uit een financiële positie. Dat terwijl er veel meer logischere verklaringen voor zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
1. Uiteraard is het laaghangend fruit maar je conclusie op basis van dat toch wel opmerkelijke saldo is ook kort door de bocht. Ik neem aan dat je de liquide middelen aan de activa zijde bedoeld? Mijns inziens geeft het wel degelijk iets fundamenteels iets over de kasstroom van de club. Zeker in een branche waar liquiditeit van belang is om slagkracht te hebben. Het is niet ondenkbaar dat transfers bemoeilijkt worden als je die operationele slagkracht mist als men teveel geld vooraf eist?
2. Ik vind dit een bijzondere take dat je dit als een of-of ziet terwijl het mijns inziens en-en is. Solvabiliteit hangt samen met de verhouding bezit schuld en de betaalbaarheid daarvan. Als je kijkt naar de verhouding tussen kortlopende vorderingen en kortlopende schulden dat is niet goed te noemen.
3. Is mijns inziens ook niet helemaal conform de realiteit aangezien het wel/niet halen van Champions League miljoenen wel degelijk operationeel tekorten kan afdekken of investeringen mogelijk maakt. Laat staan de liquide middelen die er op korte termijn uit voortvloeien. De begroting zal wel sluitend zijn maar operationeel is het natuurlijk wel degelijk een ding.
1. Kredietlijn her en der zeker dat heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je kan het terug proberen te draaien naar mij, maar het is jouw analyse niet de mijne.
1. Ik zie inderdaad dat Feyenoord enorme moeite heeft met transfers deze week. Als je het verslag een leest, dan weet je hoe ze aan liquiditeit komen.
2. Je mist hier de clue, het gaat om off-balance.
3. Het kan dat afdekken, alleen Feyenoord begroot niet op het halen van Europees voetbal in tegenstelling tot een aantal andere clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |