1 zwaluw en zoquote:
Spin aroundquote:
P1quote:
Top en bottomquote:
Had ie toch Max moeten nemenquote:
Zal Lewis niet leuk vinden dat ie niet meer bestbetaalde coureur van de grid is.quote:
Norris vooral, dat zijn team de tegenwoordigheid van geest had om hem alsnog op tijd de baan op te sturen.quote:
De lantaarnpole naast de baan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht toch een McLaren op pole.
Helder lichtquote:
Russell wil niet 3e worden in het kampioenschap om de exit clausule van Verstappen te activerenquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Russell wil niet 3e worden in het kampioenschap om de exit clausule van Verstappen te activeren
Russell is there to stay maat.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Russell wil niet 3e worden in het kampioenschap om de exit clausule van Verstappen te activeren
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef Perox het volgende:
ow snap - die tour de france etappe deed me de kwali vergeten!
Ja, dat dit kanquote:
Mathieu van der Poedel niet op kopquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef Perox het volgende:
Je bent op tijd voor het hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:14 schreef Perox het volgende:
Ja en beter half kijken met jullie, dan in zijn geheel achteraf, maar dan alleenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent op tijd voor het hoogtepunt
Zal wel met dat grind te maken hebben.quote:
Cringe wel.quote:
Max had een nieuwe DRSquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk verschil: Lando gebruikte Drs in zijn outlap. Max niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in de ochtend.quote:
Op Spa niet zo, en Norris had zijn banden te vroeg opgerookt.quote:
Zolang Max in de DRS van Oscar kan blijven morgen zal het podium zo goed als gelijk blijven als de kwali uitslag. Of Max en Pia moeten al dom gaan doen in Le Combes, maar daar zie ik PIA te verstandig en snel voor.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Als ik dit zo zie, denk ik dat Norris er niet zo simpel voorbij gaat komen.
Achter het stuurquote:
Ferrari had sowieso al last van instabiliteit onder het remmen. De nieuwe achterwielophanging schijnt dat te verergeren, zeker in combinatie met de lage downforce setup.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze nu aan het discussieren of Hamilton wel de schuldige is van de spin....
Die lullen zelfs een banaan nog recht als het om bepaalde dingen gaatquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky zijn ze nu aan het discussieren of Hamilton wel de schuldige is van de spin....
Onsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist?
Behalve een zeldzaam foutje?
Op de onboards van Lewis klonkt het eerder alsof de engine breaking iets te hard insloeg of de versnellingsbak te fors terug schakelde al vermoed ik eerder het eerste omdat het geluid niet helemaal klopte met de met het terug schakelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die lullen zelfs een banaan nog recht als het om bepaalde dingen gaat
Dat doet me denken aan dat ene moment dat Max de baan afging vorig jaar in Hongarije.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de onboards van Lewis klonkt het eerder alsof de engine breaking iets te hard insloeg of de versnellingsbak te fors terug schakelde al vermoed ik eerder het eerste omdat het geluid niet helemaal klopte met de met het terug schakelen.
Als het Charlie was geweest had de Engelse pers het waarschijnlijk afgeschreven op driver error ofzo en waren ze verder gegaan met hun dag.
National bias galore.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan dat ene moment dat Max de baan afging vorig jaar in Hongarije.
Max was met Lewis aan het vechten voor bocht 3, Max ging zo wijd dat die buiten de baan ging. Bij Viaplay riepen ze dat het aan de auto lag, en bij Sky zeiden ze dat Max te laat remde. (lol)
Heerlijk om al die verschillende commentaren na afloop terug te luisteren bij sommige momenten.
Nou die heeft er iig niet heel veel zin meer in, lijkt het.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is gewoon toe aan pensioen.
Het is ook niet makkelijk om topprestaties te leveren als je de 40 eenmaal gepasseerd bent. Niet voor niks stoppen de meeste sporters ermee voor die leeftijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou die heeft er iig niet heel veel zin meer in, lijkt het.
Klopt, plus ik denk dat Lewis een heel ander beeld had van het seizoen voor het begon (bijv iig voor Mercedes rijden). bleek het gras bij de buren toch niet groener. Verder denk ik dat hij de drive niet meer heeft om een heel opbouwend traject door te gaan (zie ook zijn hekel aan de sim).quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om topprestaties te leveren als je de 40 eenmaal gepasseerd bent. Niet voor niks stoppen de meeste sporters ermee voor die leeftijd.
Eigenlijk een paar jaar geleden al, maar ja hij gelooft nog steeds in het sprookje om nog een keer wereldkampioen te worden. Terwijl op dit moment veel coureurs gewoon beter zijn dan hem.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is gewoon toe aan pensioen.
En Ferrari blijft altijd trekken kennelijk. Terwijl die afgezien van begin 2022 al sinds 2018 geen WK-waardige auto meer hebben gehad.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk een paar jaar geleden al, maar ja hij gelooft nog steeds in het sprookje om nog een keer wereldkampioen te worden. Terwijl op dit moment veel coureurs gewoon beter zijn dan hem.
Lewis is goed in een goede wagen thuisbrengen, het is geen vechter of hele goede rijder die met minder materiaal toe weet te slaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Klopt, plus ik denk dat Lewis een heel ander beeld had van het seizoen voor het begon (bijv iig voor Mercedes rijden). bleek het gras bij de buren toch niet groener. Verder denk ik dat hij de drive niet meer heeft om een heel opbouwend traject door te gaan (zie ook zijn hekel aan de sim).
En Sophie.quote:
Waterprobleem.quote:
Geen zin om zenderaanbod na te pluizen waar die zender zit.quote:
Hier op 27, maar zal vast bij jou ergens anders zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen zin om zenderaanbod na te pluizen waar die zender zit.
Die goede oude tijd toen je alle zenders zelf op een nummer moest zettenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier op 27, maar zal vast bij jou ergens anders zijn.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die goede oude tijd toen je alle zenders zelf op een nummer moest zetten
Ook geen Marvel.quote:
Bij KPN volgens mij nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu heb je dat ze zelf een update uitvoeren en dat bepaalde zenders dan opeens ergens anders staan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben hier om @:ESF1Gamer niet te teleurstellen
En bedankt voor je aanwezigheidquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Ambitieusquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Wabliefquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het tweede deel kan je niet inhalen
Dit gekke stukje Nederlands laten we maar zitten omdat dit zo'n lieve geste is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Nooit eens een dagje vrijquote:
Volgens mij toen ze ViaPlay toevoegde of zo, kwam die op de plek van Comedy Central en die ging ergens anders heen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij KPN volgens mij nog nooit last van gehad
Voel jij je wel lekker?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Gedurfd.quote:
Moet hij van ons.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nattekat aanwezig bij een sprintrace
Allemaal voor mijquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nattekat aanwezig bij een sprintrace
quote:
Nah.quote:
ja maar regenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Nu weet McLaren dat ze met minder vleugel moeten rijden morgen en is de race verneukt. Kutsprint.
Hup naar het circuit jij om het nat te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Nu weet McLaren dat ze met minder vleugel moeten rijden morgen en is de race verneukt. Kutsprint.
GOATquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Hamilton heel knap een Sauber ingehaald
Akkoordquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Allard mag ook nog even wat roepen voor de vorm.
Even.quote:
nog 3 te gaan voor een strafquote:
Ja duh, remmen is angst.quote:
Fear is the mind killer.quote:
Waarschijnlijk iets met geld.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:14 schreef Abdus18 het volgende:
reed gisteren nog lang spa, terug van een weekje landal, verbaasde me toch dat de files bij Spa altijd hetzelfde blijven, veranderd nooit, staan tot zeker 1km voor de afslag op de vluchtstrook op de brug bij Malmedy, dat ze daar nogsteeds niks op verzonnen hebben
Max en Piastri zijn van een andere klasse qua racen tegenover de restquote:
Ja, het was een grapje.quote:
Dat is België voor je.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:14 schreef Abdus18 het volgende:
reed gisteren nog lang spa, terug van een weekje landal, verbaasde me toch dat de files bij Spa altijd hetzelfde blijven, veranderd nooit, staan tot zeker 1km voor de afslag op de vluchtstrook op de brug bij Malmedy, dat ze daar nogsteeds niks op verzonnen hebben
moodquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fear is the mind killer.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:15 schreef DjVero het volgende:
Kan niet kijken verdorie. F1TV werkt kennelijk niet in het buitenland
Binnen de EU wel, hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:15 schreef DjVero het volgende:
Kan niet kijken verdorie. F1TV werkt kennelijk niet in het buitenland
Hij zit buiten de EUquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ga gewoon roamen.
Vroeger was een bericht over de banden het teken dat de snelste ronde er aan zat te komenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton is zijn achterkant kwijt.
Vechtende McLarens.quote:
Houden zoquote:
In de VS had ik ook geen problemenquote:
Ja, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger was een bericht over de banden het teken dat de snelste ronde er aan zat te komen
Probeert hij het zo af te dwingen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger was een bericht over de banden het teken dat de snelste ronde er aan zat te komen
Ook altijd achterlijk hoe ze het verkeer dan rondleiden, vanuit afslag Malmedy binnendoor bijna helemaal naar Stavelot, om dan om te draaien en weer terug naar Malmedy te gaan...quote:
VPN?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:19 schreef DjVero het volgende:
Ik lees idd net in de FAQ dat buitenland de EU de rechten er niet in zijn. Fuck dat!
Tranendal.quote:
We hebben een mercedes 2016 moment nodig dit seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:19 schreef DjVero het volgende:
Ik lees idd net in de FAQ dat buitenland de EU de rechten er niet in zijn. Fuck dat!
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben een mercedes 2016 moment nodig dit seizoen.
Altijd op tijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een Japanse trein is toch wel de beste trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |