Aranburu was wel echt heel slechtquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij Cofidis hebben ze de benen wel weer gevonden na de Tour.
Sinds de Giro: 5-1-1-1-19-1-2-5-1. Gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben de extreem ongeloofwaardige Del Toro helemaal beu.
Nog minder leuk is dat Ayuso ineens heeft besloten een modelploegmaat is geworden. Ze pakken ons echt alles af.
'Sprinter' Sparfel wint de koninginnerit met finish bergop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs achter sprinter Sparfel.
Ik heb er overigens wel vertrouwen in. Hij is gewoon nog niet helemaal stabiel. Zagen we in Roemenië ook al. Mijn take is dat e zondag bij de beste 5 zit.
Jeetjequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Sprinter' Sparfel wint de koninginnerit met finish bergop.
Oorluis?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met het favoriete huisdier van Mani in de kopgroep.
Doodzonde en lachwekkend dat we Kern Pharma niet gaan zien. En dan weer zo'n dramatische ploeg van Arkea wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij wordt genegeerd in de uitslag, maar fenomeen Haimar Etxberria is vierde geworden. Dat wordt echt een fantastische puncheur.
Kopman Kruijswijk!(?)quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het deelnemersveld in Polen is zelfs voor de Ronde van Polen matig.
Het zal wel iemand van UAE worden, anders kom je al uit bij Poole, Ulissi of Tiberi.
Het grootste probleem blijft natuurlijk dat ze hebben gesmeekt om een extra ploeg uit te kunnen nodigen en dat de keus toen op Q36.5 is gevallen. Ik ga ze dat nooit vergeven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Doodzonde en lachwekkend dat we Kern Pharma niet gaan zien. En dan weer zo'n dramatische ploeg van Arkea wel.
Maar goed, dat is een bekende plaat.
Kern Pharma had gewoon met Miquel, Etxeberria, Parra, Berrade, Cobo, Ruiz, Brustenga en Uriarte kunnen starten. Dat is wel een lekker teampje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grootste probleem blijft natuurlijk dat ze hebben gesmeekt om een extra ploeg uit te kunnen nodigen en dat de keus toen op Q36.5 is gevallen. Ik ga ze dat nooit vergeven.
Guillén daarna ook nog met zijn flopuitleg dat er ook Spanjaarden bij Q36.5 rijden! Ja, we gaan met z'n allen op de banken staan voor David de la Cruz, Marcel Camprubi en David Gonzalez, zeker.
Het ergste vind ik nog wel dat de reactie van Kern Pharma ze niet in dank is afgenomen, die ploeg zien we misschien wel nooit meer in de Vuelta. Stukje rancune.
Iribar en Gutierrez in plaats van Brustenga en Uriarte, maar inderdaad. We zijn bestolen, Bob.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kern Pharma had gewoon met Miquel, Etxeberria, Parra, Berrade, Cobo, Ruiz, Brustenga en Uriarte kunnen starten. Dat is wel een lekker teampje.
Hij laat daarvoor ook nog het WK MTB schieten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iribar en Gutierrez in plaats van Brustenga en Uriarte, maar inderdaad. We zijn bestolen, Bob.
Genieten van achtste wereldwonder Pidcock die weer drie weken lang geen hol gaat laten zien.
Vanhoucke en Frison dan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doug zal toch niet zo dom zijn om al zijn Spanjaarden mee te nemen naar de Vuelta? Dan win je gegarandeerd niets. Nou ja, al zal je zonder ook niets winnen ha-ha
Q36.5 wordt alleen maar erger. Eddie Dunbar, Chris Harper, Xandro Meurisse, Quinten Hermans en Brent Van Moer erbij, wat een allegaartje. En nét Yves Lampaert misgelopen, leg het allemaal maar uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij laat daarvoor ook nog het WK MTB schieten.
En Q36.5 kunnen ze beter opheffen
Je kunt ze met uitzondering van Enekoitz allemaal invullen, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doug zal toch niet zo dom zijn om al zijn Spanjaarden mee te nemen naar de Vuelta? Dan win je gegarandeerd niets. Nou ja, al zal je zonder ook niets winnen ha-ha
Ik kom niet meer bij als Tietema vanwege de Franse licentie straks eerder een wildcard krijgtquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Q36.5 wordt alleen maar erger. Eddie Dunbar, Chris Harper, Xandro Meurisse, Quinten Hermans en Brent Van Moer erbij, wat een allegaartje. En nét Yves Lampaert misgelopen, leg het allemaal maar uit.
Benieuwd hoe Doug zich een weg richting de Tour gaat weten te glibberen.
Doug heeft het gewoon voor elkaar gekregen om zich bij de Giro en de Vuelta naar binnen te glijden, onderschat die man niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als Tietema vanwege de Franse licentie straks eerder een wildcard krijgt
Ik zat te kijken wie ik verder zou meenemen naast Moschetti en Nizzolo (rijdt wel meer achteruit dan vooruit), maar ik heb het opgegeven. Wat een kutteam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt ze met uitzondering van Enekoitz allemaal invullen, ja.
De La Cruz en Donovanquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wie ik verder zou meenemen naast Moschetti en Nizzolo (rijdt wel meer achteruit dan vooruit), maar ik heb het opgegeven. Wat een kutteam.
Let maar op, volgend jaar WT.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doug heeft het gewoon voor elkaar gekregen om zich bij de Giro en de Vuelta naar binnen te glijden, onderschat die man niet.
Dat is stevige kost voor een tijdritquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Een absurde demonstratie van Rodrigo Contreras.
De licentie kopen van Intermarche kan alleen nog wel eens een probleem gaan worden, met Cofidis dat ineens weer in gang schiet en alle fusieperikelen zie ik Intermarche de rest van het seizoen nog amper punten pakken. Degraderen is nog steeds een optie.quote:
Oscar Sevilla op een half uur gefinisht van die dikke, nadert dan toch echt het einde?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Een absurde demonstratie van Rodrigo Contreras.
Inclusief onnavolgbare teamnaam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is wel een beetje je FPCL team als je de eerste ronde overslaat, in de tweede ronde alleen Pidcock pakt en daarna maar pakt wat over is.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef heywoodu het volgende:
DQ'tje voor twee Nederlanders van Jan van Arckel op Guadeloupe. Lekker afsnijden en bij een kruising proberen weer bij het peloton te komen, als ware het 1907.
[ x ]
https://www.procyclingsta(...)deloupe/2025/stage-2
Medelijden met de mensen die vanaf de start Bobbie Traksel moeten aanhoren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:42 schreef H.Vviv het volgende:
Medelijden met de commentatoren die vanaf de start de Ronde van Polen moeten verslaan
Groenewegen vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Sjuut in Polen bij een kut-sprintetappe, je verwacht het niet.
Matig sprintveld idd, eigenlijk sowieso een matig startveld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was hij ook aan zijn stand verplicht
Zag ook nog een klein bultje middenop de weg binnen de laatste kilometerquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd letterlijk levensgevaarlijke Poolse wegen.
Toch een leuke 11e plek van Gerben Thijssen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag voor het eerst dit jaar een goede lead-out van Intermarche.
Het enige nadeel: de sprinter was in geen velden of wegen te bekennen.
Zijn best.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat was die gozer van EF eigenlijk allemaal aan het doen?
Silent ban?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef wimderon het volgende:
Enigma Lafay maar weer eens van een startlijst verdwenen.
Die zat ergens in 341e positie. Nog wel netjes 11e.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag voor het eerst dit jaar een goede lead-out van Intermarche.
Het enige nadeel: de sprinter was in geen velden of wegen te bekennen.
Volgens Steef wel.quote:
Hij komt slechts op een leeftijd dat ie zijn dagen moet uitzoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Oscar Sevilla dan nu echt uitgegloeid?
De Doglocy Classic niet serieus nemenquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Oscar Sevilla dan nu echt uitgegloeid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |