Doug heeft het gewoon voor elkaar gekregen om zich bij de Giro en de Vuelta naar binnen te glijden, onderschat die man niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij als Tietema vanwege de Franse licentie straks eerder een wildcard krijgt
Ik zat te kijken wie ik verder zou meenemen naast Moschetti en Nizzolo (rijdt wel meer achteruit dan vooruit), maar ik heb het opgegeven. Wat een kutteam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt ze met uitzondering van Enekoitz allemaal invullen, ja.
De La Cruz en Donovanquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wie ik verder zou meenemen naast Moschetti en Nizzolo (rijdt wel meer achteruit dan vooruit), maar ik heb het opgegeven. Wat een kutteam.
Let maar op, volgend jaar WT.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doug heeft het gewoon voor elkaar gekregen om zich bij de Giro en de Vuelta naar binnen te glijden, onderschat die man niet.
Dat is stevige kost voor een tijdritquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Een absurde demonstratie van Rodrigo Contreras.
De licentie kopen van Intermarche kan alleen nog wel eens een probleem gaan worden, met Cofidis dat ineens weer in gang schiet en alle fusieperikelen zie ik Intermarche de rest van het seizoen nog amper punten pakken. Degraderen is nog steeds een optie.quote:
Oscar Sevilla op een half uur gefinisht van die dikke, nadert dan toch echt het einde?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Een absurde demonstratie van Rodrigo Contreras.
Inclusief onnavolgbare teamnaam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is wel een beetje je FPCL team als je de eerste ronde overslaat, in de tweede ronde alleen Pidcock pakt en daarna maar pakt wat over is.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef heywoodu het volgende:
DQ'tje voor twee Nederlanders van Jan van Arckel op Guadeloupe. Lekker afsnijden en bij een kruising proberen weer bij het peloton te komen, als ware het 1907.
[ x ]
https://www.procyclingsta(...)deloupe/2025/stage-2
Medelijden met de mensen die vanaf de start Bobbie Traksel moeten aanhoren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:42 schreef H.Vviv het volgende:
Medelijden met de commentatoren die vanaf de start de Ronde van Polen moeten verslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |