Zie je wel vaker, Kooymans en Ozzy bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Wel lullig voor Chiel Montagne. Weten mensen eindelijk dat die nog leefde, gaat de Hulk dood.
Meerdere afleveringen tho, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heeft hij 1 keer een gastrolletje in gespeeld...
Het waren er twee, aldus IMDB.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Meerdere afleveringen tho, als ik het me goed herinner.
Ik heb het te doen met die mensen die het moeten graven.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik lees dat hij geen contact meer had met die dochter Brooke. Ik vraag mij af of ze nu dan ook niet naar de begrafenis gaat??? Lijkt mij wel heftig om de begrafenis van je vader te skippen. Wat een sensatie.
Nee, maar wel een andere soort injectie.quote:
Hier leek het al alsof hij aan de zuurstoftank kon en de bewegingen gingen ook niet echt meer van een leien dakje.quote:
Ik ben van 86, en aangezien the A-team eind jaren 90 vaker werd herhaald dan zijn shows is dat wel wat is blijven hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het waren er twee, aldus IMDB.
LIjkt me niet echt iets waar je hem van zou moeten kennen dus naast zijn reguliere tv optredens.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij worstelde al een tijdje met zijn gezondheid.
Ik ook hoor. Ja ik weet dat hij een reality serie had maar denk als eerste aan The A-teamquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het waren er twee, aldus IMDB.
LIjkt me niet echt iets waar je hem van zou moeten kennen dus naast zijn reguliere tv optredens.
Voor zover je je druk kunt maken over of bezig kunt houden met iemand die je slechts uiterst oppervlakkig kent uit de entertainmentindustrie, maar: bij mij heeft hij ernstig afgedaan nadat dat kutzoontje van hem voor de zoveelste keer dronken veel te hard reed, crashte en zijn medepassagier daarna een kasplantje was geworden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
2 organisaties verwoest (medeverantwoordelijk) , wappie , maga en gewoon een klootzak .
Rip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |