SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ze hebben hem vandaag nauwelijks getest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij Visma ook aan hun hoofd krabben vol ongeloof bij de vorm van Pogacar?
Simon rijdt een rustig tempo om Lipowitz niet te ver te laten lopen en om Jonas niet te slopen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef noodgang het volgende:
Jonas heeft de benen ook gevoeld en gelooft t wel lijkt t. Met Simon op kop ga je Pogacar geen pijn doen
Denk dat Pogacar zich voornamelijk vol ongeloof aan zijn hoofd krabbeld maar Visma bedankt voor het terugbrengen van zijn teamgenoten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij Visma ook aan hun hoofd krabben vol ongeloof bij de vorm van Pogacar?
Gezien het aantal renners dat in deze groep blijft en zelfs ervoor denk ik dat vooral de eigen vorm tegenvalt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Ik geloof wel dat het laatste stuk nu ook steil is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop wel dat Beno er al achter is dat ze de Loze vanaf de andere kant aan het beklimmen zijn, voor de start had die het nog over hoe die het een leuke klim vond met een zeer zware laatste 5km.
Tja, zeg t maar, op de Madeleine reed Yates een paar minuten op kop voor die af moest geven en nu al de halve klim, dus echt hard zal t niet gaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simon rijdt een rustig tempo om Lipowitz niet te ver te laten lopen en om Jonas niet te slopen?
Ik vind het wel leuk,quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeetje, Andries met steeds meer kritiek, die staat straks op de zwarte lijst van UAE én Visma!
En van de NOS.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeetje, Andries met steeds meer kritiek, die staat straks op de zwarte lijst van UAE én Visma!
Dan gaat hij nog een demo geven en de Souvenir Henri Desgrange op zijn bank er bij schrijven. Kan hij weer een nieuwe horloge halen...quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor Pogacar is dit tempo een herstel ritje.
Wat?quote:
Dat heeft hij zelf nu ook door.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar moment om er af gereden te worden voor Roglic.
José heeft gezien persoonlijk leed wel wat respijtquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ach José weet ook niet dat we de andere kant oprijden
Dat zou de hele koers doodgooien, gaan ze in de volgwagens enkel nog naar de metertjes kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Hulde aan de diefquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:51 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de man op de motor geen moment gemist, Renaat.
Dan hadden we amerikaanse regisseurs moeten hebben. Conservatieve fransen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
Tobias, krijg eens last van je maag. Zeg ik met het oog op de pouletjes.
Alcohol?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
O Connor verliest nauwelijks tijd op groep Pogacar. Dit kan niet
Dit gaat niet echt harder nee.quote:
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.quote:
Ik ga die conclusie ook maar trekken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vingegaard moet rotslecht zijn.
Ik zie het, Brailsford probeert het te redden. Hij gaat net als Freeman geschorst worden voor het toedienen van doping aan "enkele renners"quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.
Als het een Nederlander was zou er voor elke etappe een oranje mars zijn richting finishquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Er zijn dus mensen die serieus voor Pogi shit op de weg gaan verven, de leegheid van die levens
Enkele stukjesschrijvers hadden dit al ruimschoots voorzien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze kant van de Col de la Loze hoeft in ieder geval niet nog een keer als finish
G Maillot Jaune heeft een uur amper getrapt joh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:02 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Benno vandaag gegeten dat hij dit weer kan??
Hij rijdt tegenover iemand die 100km geleden al moest lossen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:02 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Benno vandaag gegeten dat hij dit weer kan??
Ik had wat meer dood of de gladiolen strijd verwacht van Vingegaard en zijn maten.quote:
+/- drie kwartier.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Groene trui op +30, wat gaat de tijdslimiet zijn?
We hebben hier dan ook enkel kenners zitten natuurlijk!quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Enkele stukjesschrijvers hadden dit al ruimschoots voorzien.
Wel allemaal nog in een grote bus, dus onder controle.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
50+quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Kweenie.quote:
Eerbetoon aan Greg LeMond.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef Zorro het volgende:
Schieten ze met hagel? Dat doen ze bij de biatlon toch anders dacht ik?
Toen had Garin wel nog kunnen verliezen als hij de verkeerde trein had genomen!quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kweenie.
In 1903 stond Garin na 1 rit een minuut voor op Pagie, en een uur of meer op de rest.
Pagie viel uit in rit 2.
Tel uit je winst.
Treintjes werden in die tijd wel heel letterlijk genomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kweenie.
In 1903 stond Garin na 1 rit een minuut voor op Pagie, en een uur of meer op de rest.
Pagie viel uit in rit 2.
Tel uit je winst.
35 minuten op Georgetquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kweenie.
Pagie viel uit in rit 2.
Tel uit je winst.
Instructievideo voor de plakbidon.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:05 schreef Kingside het volgende:
Het feit dat Vauqelin deze klim het meest in beeld is van alle renners laat zien hoe sneu er geklommen wordt
Nee nee, dat was een jaar later.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen had Garin wel nog kunnen verliezen als hij de verkeerde trein had genomen!
Dat dacht een stagiair denk ik ook.quote:
Roglic rijdt alleen voor Primoz BV.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu zou Roglic dus wél op Lipowitz moeten wachten.
Visma is gewoon conditioneel wat minder dan Jumbo paar jaar terug. Dus dan telt je masterplan tot de voordeur.quote:
Misschien is die ook wel mokerslecht maar zo komen we daar niet achter.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor Pogi maakt het niet uit die vind het welletjes zo
Die maakt zelf ook nog kans op deze mankerquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu zou Roglic dus wél op Lipowitz moeten wachten.
In de laatste 50 meter misschienquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:13 schreef RipCity het volgende:
Die clement probeert ons al 4 uur wijs te maken dat er echt nog iets gaat gebeuren.
Froome ging rennend naar boven, dat bracht nog enigszins vermaak.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Deze etappe doet me denken aan de Froome jaren.
Pogi en Vinjego worden 2 en 3 jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rubio gaan ze nog kunnen bijbenen
Hij heeft nog wel twee minuten voorsprong.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Onley heel goedkoop richting podium. Lipowitz had echt pech met het koersverloop en de situaties waarin hij zich tot 2 maal toe bevond. Maar goed, achteraf is het makkelijk praten.
Hoezoquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Deze etappe doet me denken aan de Froome jaren.
Ik schakel net in. Wats gebeurt ?quote:
Het is dus echt erg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Al die supporters zouden met rotte tomaten moeten gaan gooien, wat een flopshow dit.
Ja niks eigenlijk. Dat is het hem juist.quote:
Wel zowaar een keer teruggebracht vandaag door zijn ploeg. Werd ze niet heel moeilijk gemaakt maar toch.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:15 schreef Mykonos het volgende:
Onley zo goed weer, zeker als je kijkt naar de knakenploeg waar hij voor rijdt
2 uur geleden was Vindigaard nog in de aanval.quote:
Ahja Bini is er welquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:17 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt die zwarte van europcar niet meer mee
Kan mij de reclames van Mooi was die tijd deel 2 nog herinneren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Chiel Montagne kon het allemaal niet meer aanzien blijkbaar
Oh Foxy Foxtrot met je elastieken benen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan mij de reclames van Mooi was die tijd deel 2 nog herinneren.
Ja nou dat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
Vinge gaat even Onley op het podium helpen, wat een ellende.
Nee nee, dat was Willibrord Fréquin.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:21 schreef Zorro het volgende:
Anton Geesink zou zeggen "HET IS EEN SCHANDE!"
Die stelen alleen fietsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog!quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat laatste stukje is nog wel zwaar.
Ook gewoon erg goede benen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:24 schreef H.Vviv het volgende:
wel respect voor het koersinzicht van O'Connor
Die verspeelt daardoor een 3e plek denk ik. Daardoor stond ie even helemaal stilquote:
Maar om dit nou een aanval te noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De klagers in dit topic. Een aanval van Jonas.
Het is een laffe hond dus?quote:
Maar die aanval wilden we niet in de laatste paar honderd meter, ongeveer 10km eerder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De klagers in dit topic. Een aanval van Jonas.
Jip.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die verspeelt daardoor een 3e plek denk ik. Daardoor stond ie even helemaal stil
'Definitief einde tijdperk Pogacar', was het twee jaar geleden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Vingegaard wint nooit meer wat. Onley is de nieuwe man.
Durf je te zeggen dat hij op de Ventoux en vandaag het niet echt heeft geprobeerd?quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:23 schreef Zorro het volgende:
Maar morgen gaat Vinegard het ECHT proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |