Dat zou de hele koers doodgooien, gaan ze in de volgwagens enkel nog naar de metertjes kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Hulde aan de diefquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:51 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de man op de motor geen moment gemist, Renaat.
Dan hadden we amerikaanse regisseurs moeten hebben. Conservatieve fransen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
Tobias, krijg eens last van je maag. Zeg ik met het oog op de pouletjes.
Alcohol?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
O Connor verliest nauwelijks tijd op groep Pogacar. Dit kan niet
Dit gaat niet echt harder nee.quote:
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.quote:
Ik ga die conclusie ook maar trekken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vingegaard moet rotslecht zijn.
Ik zie het, Brailsford probeert het te redden. Hij gaat net als Freeman geschorst worden voor het toedienen van doping aan "enkele renners"quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |