Dat zou de hele koers doodgooien, gaan ze in de volgwagens enkel nog naar de metertjes kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Hulde aan de diefquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:51 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de man op de motor geen moment gemist, Renaat.
Dan hadden we amerikaanse regisseurs moeten hebben. Conservatieve fransen..quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik wil als toeschouwer hartslag, wattage en rpm zien van de renners
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
Tobias, krijg eens last van je maag. Zeg ik met het oog op de pouletjes.
Alcohol?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Onley alen Roglic even stoppen. En Benno laat je inhalen in de ijle lucht door die Colombiaan.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
O Connor verliest nauwelijks tijd op groep Pogacar. Dit kan niet
Dit gaat niet echt harder nee.quote:
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.quote:
Ik ga die conclusie ook maar trekken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vingegaard moet rotslecht zijn.
Ik zie het, Brailsford probeert het te redden. Hij gaat net als Freeman geschorst worden voor het toedienen van doping aan "enkele renners"quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De dopinginkoper van Ineos is door de ploeg weggestuurd omdat er een officieel onderzoek bezig is naar zijn rol in een oude dopingzaak.
Als het een Nederlander was zou er voor elke etappe een oranje mars zijn richting finishquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Er zijn dus mensen die serieus voor Pogi shit op de weg gaan verven, de leegheid van die levens
Enkele stukjesschrijvers hadden dit al ruimschoots voorzien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze kant van de Col de la Loze hoeft in ieder geval niet nog een keer als finish
G Maillot Jaune heeft een uur amper getrapt joh.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:02 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Benno vandaag gegeten dat hij dit weer kan??
Hij rijdt tegenover iemand die 100km geleden al moest lossen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:02 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Benno vandaag gegeten dat hij dit weer kan??
Ik had wat meer dood of de gladiolen strijd verwacht van Vingegaard en zijn maten.quote:
+/- drie kwartier.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Groene trui op +30, wat gaat de tijdslimiet zijn?
We hebben hier dan ook enkel kenners zitten natuurlijk!quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Enkele stukjesschrijvers hadden dit al ruimschoots voorzien.
Wel allemaal nog in een grote bus, dus onder controle.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Groene trui op +30, wat gaat de tijdslimiet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |