SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ze hebben hem vandaag nauwelijks getest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij Visma ook aan hun hoofd krabben vol ongeloof bij de vorm van Pogacar?
Simon rijdt een rustig tempo om Lipowitz niet te ver te laten lopen en om Jonas niet te slopen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef noodgang het volgende:
Jonas heeft de benen ook gevoeld en gelooft t wel lijkt t. Met Simon op kop ga je Pogacar geen pijn doen
Denk dat Pogacar zich voornamelijk vol ongeloof aan zijn hoofd krabbeld maar Visma bedankt voor het terugbrengen van zijn teamgenoten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze bij Visma ook aan hun hoofd krabben vol ongeloof bij de vorm van Pogacar?
Gezien het aantal renners dat in deze groep blijft en zelfs ervoor denk ik dat vooral de eigen vorm tegenvalt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Fretwork het volgende:
Ik geloof wel dat het laatste stuk nu ook steil is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop wel dat Beno er al achter is dat ze de Loze vanaf de andere kant aan het beklimmen zijn, voor de start had die het nog over hoe die het een leuke klim vond met een zeer zware laatste 5km.
Tja, zeg t maar, op de Madeleine reed Yates een paar minuten op kop voor die af moest geven en nu al de halve klim, dus echt hard zal t niet gaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simon rijdt een rustig tempo om Lipowitz niet te ver te laten lopen en om Jonas niet te slopen?
Ik vind het wel leuk,quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeetje, Andries met steeds meer kritiek, die staat straks op de zwarte lijst van UAE én Visma!
En van de NOS.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeetje, Andries met steeds meer kritiek, die staat straks op de zwarte lijst van UAE én Visma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |