SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dit gelul zit niemand op te wachten iddquote:
Nee, maar als dit zo door gaat komen er daar minuten voorbij, er waren Tours waar de top 3 binnen een a twee minuten eindigden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die stond voor deze etappe al op 9+ dus dat is niet zo gek.
Ja oke wel gek maar niet dat het nu gaat gebeuren
Sorry hoorquote:
https://www.eurosport.nl/(...)e/2020/standen.shtmlquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, maar als dit zo door gaat komen er daar minuten voorbij, er waren Tours waar de top 3 binnen een a twee minuten eindigden.
Uitleg voor Henk en Ingridquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee hij moet wat proberen want hij moet tijdd goedmaken. Nou dat is nieuwe informatie hoor. ROT OP
Ja domme dingen zeggen kunnen we allemaalquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pogi zou zo in het vlakke kunnen demarreren
Een vlieger denk ik. Hoorde je die zieke wind effecten niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag voor die voetgangers toch hopen dat dat een drone was en niet een helicopter
Sportief niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef tizitl2 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 juli 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Roglic of Lipowitz 3e wordt maakt toch ook geen reet uit?
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat er wel meer wielrenners zijn (behalve Roglic en Lipowitz, waarbij alleen Roglic het echt op hoog niveau deed) die in hun jonge jaren een andere sport deden?
HIJ was een veelbelovende voetballerquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat er wel meer wielrenners zijn (behalve Roglic en Lipowitz, waarbij alleen Roglic het echt op hoog niveau deed) die in hun jonge jaren een andere sport deden?
Potverdrie, net te laat met mijn edit!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?
Cavendish is goed met Rubik's cubes hoorde ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Edit: Oh ja, Evenepoel ook nog natuurlijk.
Nee, Vauqelin zit daar nog bijna een minuut achter.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Potverdrie, net te laat met mijn edit!
Jammer jongens, volgende keer beter!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
[..]
HIJ was een veelbelovende voetballer
Froome deed zelfs tijdens zijn actieve carrière nog aan hardlopenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
echt hoog niveau zei die erbijquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?
Roglic loopt toch ook soms een morning run vlak voor een TDF etappe?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:09 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Froome deed zelfs tijdens zijn actieve carrière nog aan hardlopen
Ai, pijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
echt hoog niveau zei die erbij
Palzer en Zwiehoffquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.quote:
Maar die wint nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.
Zwarte lijst en dus kortsluiting bij Pogacar straks
Bonuspunten als ie nog de ploeg weet waar Lipo per öngeluk terecht kwam omdat zijn broer er fietstequote:
PCS mocht er niet meer op toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
PCS sexcamper binnen twee kilometer!!!!
Op deze manier wint Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.
Zwarte lijst en dus kortsluiting bij Pogacar straks
Hij is juist alleen maar aan het verliezen op Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Onley is de schade ook aan het beperken in de vallei
Leek het niet opquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gall snapt toch ook wel waarom Roglic achter hem aan gaat rijden?
Gall & Gall. Lekker man.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:13 schreef 4-elements het volgende:
Jammer dat Gall geen fietsende broer heeft.
doet denken aan de Schleckjes die zo met Evans zaten te ruziën dat Riis Sastre vooruit stuurde om "iets te proberen". En omdat de Schleckjes Evans er niet af kregen maar ook niet terugreden naar Sastre, won de man die in Spanje "Grijze Muis" werd genoemd ineens de Tour.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Visma is het spoor volledig bijster
Dat wel maar Roglic waait op deze manier wel redelijk terug als het gaat om de vierde plaatsquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is juist alleen maar aan het verliezen op Lipowitz.
Net zoals de Franse TV die de hele dag op DE AANVAL wacht?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
hele jaar op dit moment gewacht
hele jaar op col de la loze gewacht
enige wat ze kunnen doen, mannetje mee in de kopgroep voor wat kopwerk in de finale en proberen poki te laten breken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is Visma in godesnaam aan het doen joh.
Als ze op tijd aanzetten welquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Pogi en Vingegaard nog bij de top 4 kunnen komen?
De Wattage Bazookaquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:17 schreef Mykonos het volgende:
Frank van den Broek komt even langsvliegen! Vlaggetjes
Misschien moet Kuss winnen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:18 schreef Pistolero het volgende:
Generationele disasterclass van Visma.
Nee, ook nog de Glandon en Madeleine.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik maar denken dat Pogi en Vingegaard alleen de Col de la Loze zouden op rijden
Dan zou Jorgenson zich niet terug laten zakken lijkt mij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef Toby56 het volgende:
Ik vermoed dat Jonas gewoon heeft gezegd: "het wordt 'm niet vandaag."
Anders begrijp ik hier bar en bar weinig van.
Dan zou je juist volledig voor de etappewinst gaan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef Toby56 het volgende:
Ik vermoed dat Jonas gewoon heeft gezegd: "het wordt 'm niet vandaag."
Anders begrijp ik hier bar en bar weinig van.
We worden hier gejost!quote:
erg grappigquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ook nog de Glandon en Madeleine.
Voor Kuss, ja. Lol.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan zou je juist volledig voor de etappewinst gaan?
Juist niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
Als dit de zwaarste rit ooit is dan valt zo'n Tour de France best mee.
Dat is altijd wel te prijzen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wel een groot risico genomen in ieder geval
Hij zit nog steeds 2.5 minuut voor de groep geel.quote:
Dit is nu al oneindig veel erger dan UAE in de Giro.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
VLAB wil de UAE toestand in de Giro overtreffen?
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds 2.5 minuut voor de groep geel.
Hij moet gewoon in zijn eigen tempo naar boven rijden, zo vreemd is die actie niet van Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.
Hou jij het ff bij biatlon johquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.
Ja, bijna.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is nu al oneindig veel erger dan UAE in de Giro.
Ik eis dat alle renners en ploegleiders van Visma nog tijdens de rit levenslang geschorst worden.
Die houdt gewoon niet van flauwe grappen. Biathleten rammen gewoon door van start tot finish.quote:
Doitsers maken geen grappm.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die houdt gewoon niet van flauwe grappen. Biathleten rammen gewoon door van start tot finish.
Wordt misschien liever 5e zonder onzin, dan 3e met maffe diep doordachte tactische spelletjes.
Biatleten stoppen juist twee of vier keer per wedstrijd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die houdt gewoon niet van flauwe grappen. Biathleten rammen gewoon door van start tot finish.
Wordt misschien liever 5e zonder onzin, dan 3e met maffe diep doordachte tactische spelletjes.
Wanneer moeten ze schieten? Misschien pakt ie daar nog wat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Simmons heeft aan ski mountaineering gedaan (en wil dat wellicht weer oppakken na z'n carrière), net als Anton Palzer. Woods was 1500 meter-loper op best hoog niveau, Nordhagen en Hagenes langlaufer, Rondel inline skater, Jason Osborne en Cameron Wurf roeier. Er is zelfs een voormalig basketballer (Gorka Sorarrain). En er is zelfs nóg een ex-biatleet actief, Benjamin Prades!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Dan ben je niet 'even' aan t praten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Ben ik even met een collega aan het praten, is de hele groep plots weer bij elkaar?
Ja die waren ook met collega's aan het praten ipv doorfietsenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Ben ik even met een collega aan het praten, is de hele groep plots weer bij elkaar?
Ja dit valt ff tegen. Of vingegaard moet zometeen al gaan. Of Pogi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Behoorlijk teleurgesteld in het koersverloop.
Behalve Martinez.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
wat een kletskousquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef 4-elements het volgende:
Amber zat bij mij op de studie (wel een paar jaar hoger) dus die wist ik!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Simmons heeft aan ski mountaineering gedaan (en wil dat wellicht weer oppakken na z'n carrière), net als Anton Palzer. Woods was 1500 meter-loper op best hoog niveau, Nordhagen en Hagenes langlaufer, Rondel inline skater, Jason Osborne en Cameron Wurf roeier. Er is zelfs een voormalig basketballer (Gorka Sorarrain). En er is zelfs nóg een ex-biatleet actief, Benjamin Prades!
Amber Kraak was roeister, Kristen Faulkner was roeister, Elise Chabbey heeft aan de Olympische Spelen meegedaan in het kanovaren, Antonia Niedermaier doet nog steeds aan mountaineering en Rebecca Koerner was schoonspringster.
Natuurlijk ook een hoop kruisbestuiving met het schaatsen (Sablikova, Hughes, Kooij, Bos enz.)
Hallo Sven!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet natuurlijk ook kunnen. We voelen de benen van Vingegaard niet.
Relatief gezien was dit 'even'quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben je niet 'even' aan t praten.
https://www.procyclingsta(...)most-vertical-metersquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand al eens gekeken naar de hoogtemeters van die etappes van vroegah van 400 km?
Dit zit wel enigszins vol met oh ja-momentjes. Woods wist ik inderdaad, Nordhagen uiteraard ook, die zag ik eerder langlaufen dan wielrennenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Simmons heeft aan ski mountaineering gedaan (en wil dat wellicht weer oppakken na z'n carrière), net als Anton Palzer. Woods was 1500 meter-loper op best hoog niveau, Nordhagen en Hagenes langlaufer, Rondel inline skater, Jason Osborne en Cameron Wurf roeier. Er is zelfs een voormalig basketballer (Gorka Sorarrain). En er is zelfs nóg een ex-biatleet actief, Benjamin Prades!
Amber Kraak was roeister, Kristen Faulkner was roeister, Elise Chabbey heeft aan de Olympische Spelen meegedaan in het kanovaren, Antonia Niedermaier doet nog steeds aan mountaineering en Rebecca Koerner was schoonspringster.
Natuurlijk ook een hoop kruisbestuiving met het schaatsen (Sablikova, Hughes, Kooij, Bos enz.)
Vandaag vind ik persoonlijk veel leuker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
De beste etappes zijn de
_______/
Eergisteren was leuk
Of de vallei mag niet al te lang zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vandaag vind ik persoonlijk veel leuker.
Wat dacht je van Narvaezquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Armzalig, als Vaquelin er nog aanhangt is dit toeristentempo
OWS-genot.quote:
Iets met een muis.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Slobeend het volgende:
Behoorlijk teleurgesteld in het koersverloop.
Lijkt me mooi als je dat kan. Stukje vogel gevoel.quote:
Ho ho al 20 seconden eraf sinds Yates rijdt!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef Mykonos het volgende:
Meelijwekkend van Visma, komen geen seconde dichter ook
Weet je wie ook kan schansspringen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als je dat kan. Stukje vogel gevoel.
ja dit ja. De echt hoge getallen in de vorige eeuw dus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.procyclingsta(...)most-vertical-meters
James Bond.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je wie ook kan schansspringen?
Het seizoen van Met Glans Van De Schans?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, op die schans begint over twee weken het seizoen alweer
Vertel. Moppentopper.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit denk je echt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef Toby56 het volgende:
Jorgenson is aan het rochelen en gaat nu wachten op Vingegaard om hem naar een ritwinst te loodsen.
Met Je Glans Van De Schans.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het seizoen van Met Glans Van De Schans?
Jens Weisflogquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar niet echt uit de tijden van etappes van 300+ kilometerquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dit ja. De echt hoge getallen in de vorige eeuw dus.
Nee.quote:
En dan nog olumpies ook volgend jaar. Ik denk niet dat ik er veel van mee ga krijgen.quote:
Raar, op de OWS heb je genoeg tijd om alles te kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan nog olumpies ook volgend jaar. Ik denk niet dat ik er veel van mee ga krijgen.
Dat truitje heeft Jody ook wel eens aan gehad hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef Slobeend het volgende:
Lipowitz lijkt op Bernal, maar dan wit.
Ik hoopte op een ontploffing met een man tegen man gevecht voor 26 km lang, dit is inderdaad wel een beetje suf na de demarrage op de Madeleinequote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Bugno3 het volgende:
Ik moet even goed graven voor een grotere anticlimax
Ik heb nog geen foto van het briefje gezien en het is al achterhaald.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rugzak pakt de rit, schrijf maar op.
Ik heb volgens mij voor 10 dagen tickets, dus ik zal niet al te ruim in de tijd zitten voor andere zaken gok ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, op de OWS heb je genoeg tijd om alles te kijken.
Akkoord. Dat wordt wel uitgebreid terugkijken dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij voor 10 dagen tickets, dus ik zal niet al te ruim in de tijd zitten voor andere zaken gok ik
Oh ik dacht dat je andersom bedoelde.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Ik volg het strijdplan van Clement.
Jorgenson moest wachten, zei die, toen Jorgenson er vooraf werd afgegooid.
In september nog even curling terugkijken. Niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoord. Dat wordt wel uitgebreid terugkijken dan.
Weet je wie ook fan was van schansspringen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
Het gaat hier over schansspringen tijdens de finale van de koninginnenrit van de Tour.
Deze sport is morsdood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dat is het.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jorgenson kijkt ook van what the fuck is hier nu weer gebeurd
Gelukkig maar voor die arme sloebersquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet echt uit de tijden van etappes van 300+ kilometer
Alleen ijshockey is leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
De video voor Calgary 88 van David Foster is ook wel toepasselijk
Bekijk deze YouTube-video
Druk proberen te zetten in de afdaling. Uiteindelijk niet gelukt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:47 schreef Mykonos het volgende:
Jorgenson dus totaal nutteloos geweest vandaag
Die was op de Maddie alquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:48 schreef Bugno3 het volgende:
Straks nog even een alibi-aanval van Vinge. "AlLeS er AaN gedAAn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |