Nee, ook nog de Glandon en Madeleine.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
En ik maar denken dat Pogi en Vingegaard alleen de Col de la Loze zouden op rijden
Dan zou Jorgenson zich niet terug laten zakken lijkt mij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef Toby56 het volgende:
Ik vermoed dat Jonas gewoon heeft gezegd: "het wordt 'm niet vandaag."
Anders begrijp ik hier bar en bar weinig van.
Dan zou je juist volledig voor de etappewinst gaan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:21 schreef Toby56 het volgende:
Ik vermoed dat Jonas gewoon heeft gezegd: "het wordt 'm niet vandaag."
Anders begrijp ik hier bar en bar weinig van.
We worden hier gejost!quote:
erg grappigquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ook nog de Glandon en Madeleine.
Voor Kuss, ja. Lol.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan zou je juist volledig voor de etappewinst gaan?
Juist niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
Als dit de zwaarste rit ooit is dan valt zo'n Tour de France best mee.
Dat is altijd wel te prijzen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wel een groot risico genomen in ieder geval
Hij zit nog steeds 2.5 minuut voor de groep geel.quote:
Dit is nu al oneindig veel erger dan UAE in de Giro.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
VLAB wil de UAE toestand in de Giro overtreffen?
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds 2.5 minuut voor de groep geel.
Hij moet gewoon in zijn eigen tempo naar boven rijden, zo vreemd is die actie niet van Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.
Hou jij het ff bij biatlon johquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minuut per tien kilometer is de regel toch? Dan haalt hij het wel.
Ja, bijna.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is nu al oneindig veel erger dan UAE in de Giro.
Ik eis dat alle renners en ploegleiders van Visma nog tijdens de rit levenslang geschorst worden.
Die houdt gewoon niet van flauwe grappen. Biathleten rammen gewoon door van start tot finish.quote:
Doitsers maken geen grappm.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die houdt gewoon niet van flauwe grappen. Biathleten rammen gewoon door van start tot finish.
Wordt misschien liever 5e zonder onzin, dan 3e met maffe diep doordachte tactische spelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |