Sportief niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:05 schreef tizitl2 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 juli 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Roglic of Lipowitz 3e wordt maakt toch ook geen reet uit?
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat er wel meer wielrenners zijn (behalve Roglic en Lipowitz, waarbij alleen Roglic het echt op hoog niveau deed) die in hun jonge jaren een andere sport deden?
HIJ was een veelbelovende voetballerquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat er wel meer wielrenners zijn (behalve Roglic en Lipowitz, waarbij alleen Roglic het echt op hoog niveau deed) die in hun jonge jaren een andere sport deden?
Potverdrie, net te laat met mijn edit!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?
Cavendish is goed met Rubik's cubes hoorde ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Edit: Oh ja, Evenepoel ook nog natuurlijk.
Nee, Vauqelin zit daar nog bijna een minuut achter.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Potverdrie, net te laat met mijn edit!
Jammer jongens, volgende keer beter!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
[..]
HIJ was een veelbelovende voetballer
Froome deed zelfs tijdens zijn actieve carrière nog aan hardlopenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
echt hoog niveau zei die erbijquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenepoel heeft bij PSV gevoetbald, wist je dat toevallig al?
Roglic loopt toch ook soms een morning run vlak voor een TDF etappe?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:09 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Froome deed zelfs tijdens zijn actieve carrière nog aan hardlopen
Ai, pijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
echt hoog niveau zei die erbij
Palzer en Zwiehoffquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.quote:
Maar die wint nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.
Zwarte lijst en dus kortsluiting bij Pogacar straks
Bonuspunten als ie nog de ploeg weet waar Lipo per öngeluk terecht kwam omdat zijn broer er fietstequote:
PCS mocht er niet meer op toch?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
PCS sexcamper binnen twee kilometer!!!!
Op deze manier wint Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een rit voor Jorgensen is ook leuk.
Zwarte lijst en dus kortsluiting bij Pogacar straks
Hij is juist alleen maar aan het verliezen op Lipowitz.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Onley is de schade ook aan het beperken in de vallei
Leek het niet opquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gall snapt toch ook wel waarom Roglic achter hem aan gaat rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |