Ik geloof niet dat iemand wenst dat het in Spa gaat regenen, want dan wordt er gewoon niet geracet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
@Nattekat kon het niet latenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kans op een nat weekend is wel heel hoog.
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand wenst dat het in Spa gaat regenen, want dan wordt er gewoon niet geracet.
Als het maar niet Spa 2021 wordt.quote:
Geen sprint maar sprayt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.
Of de helikopters niet kunnen vliegen, want dan wordt er ook niet geredenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.
Of er stroompjes water over het asfalt lopen omdat het circuit gewoon een verouderd zooitje is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of de helikopters niet kunnen vliegen, want dan wordt er ook niet gereden
Die was wel matig ja. Verder hoort regen er wel gewoon bij op Spa natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het maar niet Spa 2021 wordt.
Dat is echt enige GP geweest dat kwalificeren je positie in de race en uiteindelijk de finishvlag betekende.
Zie ik nu voor het eerst banden die niet opvolgend zijn? (C1-C3-C4)quote:
Foutje denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie ik nu voor het eerst banden die niet opvolgend zijn? (C1-C3-C4)
Of is dat vaker gebeurd en heb ik dat gemist?
Heh, apart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch niet
https://www.formula1.com/(...)5G9r7T9TZNTbPp8GOsho
Is eerder gebeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel bijzonder, meer racen maar minder bandjesquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch niet
https://www.formula1.com/(...)5G9r7T9TZNTbPp8GOsho
quote:With the Sprint format in play, drivers will have 12 sets of tyres available rather than the usual 13.
raar verhaalquote:Verstappen vierde de afgelopen weken vakantie op Sardinië, waar al dan niet toevallig ook Mercedes-teambaas Toto Wolff was. "Ik was aan het zwemmen in de oceaan", zegt Verstappen. "Ik maak me niet druk om dat soort geruchten. Ik was op vakantie met familie en vrienden. Dat er dan toevallig ook nog andere mensen in de buurt zijn, kan natuurlijk gebeuren. Er zijn wel meer mensen op het eiland dan alleen Toto en ik."
What happens in Sardenie, stays in Sardenie.quote:
Sardinië en zwemmen in de oceaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt wel mee toch
Voor mensen met jachten is Sardinië een vrij standaard plek om aan te leggen in die regionen. Lekker dichtbij Monaco.
Oh dat gedeeltequote:Op donderdag 24 juli 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sardinië en zwemmen in de oceaan
Een paar weken geleden nog de Masta kink gereden in real life.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Die was wel matig ja. Verder hoort regen er wel gewoon bij op Spa natuurlijk.
Ps: het oude circuit is vet om in de sim in VR te racen. En dan bedoel ik niet die met de oude busstop chicane, hoewel die ook nog altijd beter is dan wat we nu hebben, maar dat dubbel zo lange circuit.
Die rijdt in 2027 voor Mercedes of er staat binnenkort een AMG One in de garagequote:
Pirelli wil met wat grotere verschillen tussen de banden proberen wat meer verschillende strategieën te krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://speedcafe.com/mas(...)st-dangerous-corner/quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een paar weken geleden nog de Masta kink gereden in real life.
quote:
Die was om 10 uur al wegquote:
Dat wordt dus weer een bocht 1 uitvalbeurt.quote:
Gelukkig gaat de GP wel gewoon doorquote:
Het is Spa, ik wacht het nog even af.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de GP wel gewoon door
Touche broerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is Spa, ik wacht het nog even af.
België is niet ver van Groot Brittannië. Qua afstand is minder groot dan Hongarije en Groot Brittannië.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Klinkt niet goed dat GP er weer niet bij is. Lijkt dichtbij iemand te willen/moeten blijven.
Zet hem op!quote:
Dat weet je nog niet, er is regen voorspeld voor zondagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de GP wel gewoon door
*Staat genoteerd*quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verder ben ik er vandaag niet bij, andere verplichtingen
Het is niet gecanceld dus voor nu gaat die gewoon door.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet, er is regen voorspeld voor zondag
EDIT Spuit 11
Present.quote:
Eens.quote:
Nomnomnom.quote:
Mag het hopen met 7 minuten in de sessie.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max netjes, maar zit nog meer in.
idd, sneller dan maxquote:
Niet meerquote:
Typisch maxquote:
Gaat wel als de brommer op Monzaquote:
Waar zie je dat aan? / Waar kun je dat aan zien?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max zijn Red Bull heeft weer een low downforce package erop.
Maar daar zitten we nu nietquote:
De blikjes moeten verkocht wordenquote:
Yupquote:
Sector 1 en 3. En zijn kleinere achtervleugel (wel dezelfde als Silverstone)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zie je dat aan? / Waar kun je dat aan zien?
Nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:51 schreef vosss het volgende:
Wat voor privé omstandigheden heeft GP?
2de keer al nu. Is daar iets van uitgelekt?
Nepfan gespot.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verder ben ik er vandaag niet bij, andere verplichtingen
Waarom moet je dat zo nodig weten?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:51 schreef vosss het volgende:
Wat voor privé omstandigheden heeft GP?
2de keer al nu. Is daar iets van uitgelekt?
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 1 en 3. En zijn kleinere achtervleugel (wel dezelfde als Silverstone)
Omdat ik nieuwsgierig benquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom moet je dat zo nodig weten?
Lagaan. Gewoon prive omstandigheden.
Is voor dit circuit beter dan voor Silverstone. Zelfs met regen, las ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sector 1 en 3. En zijn kleinere achtervleugel (wel dezelfde als Silverstone)
Zeker. Moeilijker om in te halen in de race als hij goed kwalificeert.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat zijn top speed dan ook hoger ligt?
Is te hopen voor Max. Heel slecht in Silverstone was die ook niet, zonder spin stond die op het podium.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is voor dit circuit beter dan voor Silverstone. Zelfs met regen, las ik.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik verwacht dat Max dit weekend toch een podiumplaats pakt.
Best grote kans dat die op het podium staat inderdaad. Ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga zelfs voor een overwinning als ik sommige tech experts mag geloven.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom probeert de McLaren de tactiek van nieuwe PU.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ga zelfs voor een overwinning als ik sommige tech experts mag geloven.
De RBR zou beter geschikt zijn voor dit circuit dan de McLarens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |