SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aan te raden voor een workcation?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en logee'tje zijn nog steeds wakker!![]()
![]()
![]()
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!quote:![]()
![]()
misschien even plassen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu gebeuren denk ik. Ze reageert niet meer. Jammer wel.![]()
Mooie Top 6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan ik beter hier blijven :quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed zo, lekker streng.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!![]()
![]()
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!quote:![]()
![]()
Heel pedagogisch.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
![]()
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!quote:![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooienquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
over tien jaar doe je dat niet meer denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nee dat hebben ze gisteren en eergisteren al gehad!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien![]()
![]()
En wat blikjes Red Bull.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn toch de fijne momenten voor een kind hoor, leuke logeerpartijen, plezier maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ja ehhhhh nee inderdaad niet, nee!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
over tien jaar doe je dat niet meer denk ik![]()
![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit zijn toch de fijne momenten voor een kind hoor, leuke logeerpartijen, plezier maken.
Net lekker een Snake game met elkaar zitten spelen (ik op de PC en zij om de beurt op de laptop), en gisteren en eergisteren bij de buren lekker op de Playstation van die 3D shoot-'em-up games zitten spelen.
Vandaag 4,5 uur wezen zwemmen met allerlei waterpistolen en floaties enzo, dikke lol!![]()
![]()
Er is de afgelopen 3 dagen flink wat junkfood bij hen naar binnen gegaan!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wel wat frikandelbroodjes erbij
Vanmiddag vroeg Mini-ToT of ze weer wat gezonds mochten gaan eten!
(Daar hamer ik altijd wel behoorlijk op, maar wel gaaf dat hij er zelf over begon nu!![]()
![]()
Trots!!!)
![]()
quote:LE-ZEN!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 dagen flink wat junkfood bij hen naar binnen gegaan!
Vanmiddag vroeg Mini-ToT of ze weer wat gezonds mochten gaan eten!
(Daar hamer ik altijd wel behoorlijk op, maar wel gaaf dat hij er zelf over begon nu!![]()
![]()
Trots!!!)
![]()
![]()
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijvenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Rumquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoeveel kost zo'n ding per maand?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijven![]()
Het is geen woensdagavond toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken![]()
![]()
That sucksquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijvenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een hoop geld volgens mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Teveel om de huur op te zeggen. En ik ben niet alleen om over de toekomst te beslissen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken
Ook niet verkeerd.![]()
goeie smoes ....quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Internet valt bij haar telkens weg. Snoei irritant.
maar het gesprek gaat verder wel naar wens?
zonder details vrij te geven![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Teveel om de huur op te zeggen. En ik ben niet alleen om over de toekomst te beslissen.
Alternatief?![]()
Rumtime.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een camper door europa toeren is wel echt heel vet.
Misschien er een kopen? Gewoon een gebruikt exemplaar, oude Transit of Transporter of iets in die richting. Als je er maar in kan eten/slapen en eventueel douchen toch? Voor de rest kan je op van die standplaatsen ook wel veel doen of bij een benzinepomp of sportschool kan je altijd gratis douchen of voor 1-2 euro.
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Morgen, donderdagavond vind ik altijd semi - weekendquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zou ook wel een camper willen hebben en dan racefiets mee en lekker op wat plekken fietsen en dan in de camper slapen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien er een kopen? Gewoon een gebruikt exemplaar, oude Transit of Transporter of iets in die richting. Als je er maar in kan eten/slapen en eventueel douchen toch? Voor de rest kan je op van die standplaatsen ook wel veel doen of bij een benzinepomp of sportschool kan je altijd gratis douchen of voor 1-2 euro.
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.
We hebben een vouwwagen wat vooral mijn vrouw heel leuk vind.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind zo`n oude ook veel meer charme hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.quote:
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is donderdagquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen, donderdagavond vind ik altijd semi - weekend
Is een hele hoop water om je heen geen alternatief voor het zien van een boel Europese landen?quote:![]()
![]()
Luister nu Marsupilami.quote:
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een hele hoop water om je heen geen alternatief voor het zien van een boel Europese landen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.Ik heb er één en ik ben er trots op
te laatquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoeba Hoeba.quote:
Ja. Ik ga slapen. Ik word verdrietig van het gelul over dromen die toch niet uit komen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker sliepe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinderen zijn hinderen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.![]()
![]()
Maar als je wakker wordt, dan droom je nog?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:15 schreef DJMO het volgende:
Ja. Ik ga slapen. Ik word verdrietig van het gelul over dromen die toch niet uit komen.
Hee maf ze he!![]()
![]()
Reken ik goed.quote:
Zet die fles ff neer...quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja profvoetballer worden door er niet meer in 🫤![]()
Je bent op dreef ToT.quote:
Ja, ga zo weer mokerhard liggen meuren aangezien die klotekoters voor het ochtendgloren weer op m'n maag zullen staan te bouncen!quote:![]()
![]()
quote:Lepel!quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja profvoetballer worden door er niet meer in 🫤![]()
![]()
Benidorm.quote:
Gaat niet zo best daar: https://www.bndestem.nl/b(...)estaurants~a9596b38/quote:
Lege terrassen op Mallorca; sluiting dreigt voor honderden restaurants![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat niet zo best daar: https://www.bndestem.nl/b(...)estaurants~a9596b38/
Lege terrassen op Mallorca; sluiting dreigt voor honderden restaurants
Gewoon naar Tenerife of Lanzarote gaan
ik ga helemaal niet naar Spanjequote:Op woensdag 23 juli 2025 23:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon naar Tenerife of Lanzarote gaan![]()
![]()
Of naar , laat ook maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gewoon naar Tenerife of Lanzarote gaan
Viva España“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker koese.quote:
Zo'n nieuwe is vooral erg geavanceerd en dus duur, maar er kan ook veel meer kapot gaanquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind zo`n oude ook veel meer charme hebben.Well, life can be a riot
Vouwwagen is ook oke toch? Niet helemaal hetzelfde maar tochquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou ook wel een camper willen hebben en dan racefiets mee en lekker op wat plekken fietsen en dan in de camper slapen.
We hebben een vouwwagen wat vooral mijn vrouw heel leuk vind.Well, life can be a riot
onverwachts goed aan het genieten van een set van een artiest die normaal prulsetjes draaitUw ADH vitamine Worst
Met de oudere is een goed onderhouden moter wel belangrijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe is vooral erg geavanceerd en dus duur, maar er kan ook veel meer kapot gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best wat werk om op te zetten met voortent etc. Plus het bed is vrij klein. In de breedte maakt het niet uit maar in de lengte is wel minder. Want dan lig ik met mijn voeten buiten t matras in de lucht. Tenzij ik met mijn hoofd helemaal bovenaan het matras waar t schuin loopt ligquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vouwwagen is ook oke toch? Niet helemaal hetzelfde maar tochBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 23-07-2025 23:33:47 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las krulsetjesquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
onverwachts goed aan het genieten van een set van een artiest die normaal prulsetjes draait![]()
![]()
quote:
Ohquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Best wat werk om op te zetten met voortent etc. Plus het bed is vrij klein. In de breedte maakt het niet uit maar in de lengte is wel minder. Want dan lig ik met mijn voeten buiten t matras in de lucht. Tenzij ik met mijn hoofd helemaal bovenaan het matras waar t schuin loopt ligDat is wel echt kut dan inderdaad..
Well, life can be a riot
Maargoed mijn vrouw is 26cm kleiner dan ik ben dus die vindt het primaquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
OhDat is wel echt kut dan inderdaad..
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kleine vrouwen.
Soul is 1,65.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben 1.75. Vrouw waar ik (hopelijk) binnenkort mee ga daten is 1.56, wel ff een verschiletje, maar de FWB die ik had tot vanmiddag was 1.85 en dat vond ik ongemakkelijkerquote:
Well, life can be a riot
Niet gaan gooien hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gemiddeld.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben zelf 1,86. Niet overdreven lang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind eigenlijk alles van 1.60 tot 1.80 wel oke. Alles daar onder (dus ook die meid waar ik mee ga daten) is eigenlijk te klein vind ik..quote:
Maar goed, soms maakt persoonlijkheid veel goed
Well, life can be a riot
Hoge hakken helpt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles van 1.60 tot 1.80 wel oke. Alles daar onder (dus ook die meid waar ik mee ga daten) is eigenlijk te klein vind ik..
Maar goed, soms maakt persoonlijkheid veel goed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En in bed merk je er ook niks van.
Draagt ze eigenlijk nietquote:
Well, life can be a riot
Nou, dan kan een lengte verschil van een centimeter of 25-30 wel lastig zijn hoor somsquote:
Well, life can be a riot
Goede tip, heb twee cm extra nodig voor die magische 180quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Volg mij voor meer tips.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* hemarookworst gaat freshfruit hele tijd achtervolgenUw ADH vitamine Worst
Op hakken?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
* hemarookworst gaat freshfruit hele tijd achtervolgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marioquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die man die onder jou post is dat
Ja maar jijquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goede tip, heb twee cm extra nodig voor die magische 180
Rick Astley
Well, life can be a riot
jij singel, hij ook, jullie mogen elkaar, 1+1 = 2quote:Uw ADH vitamine Worst
Nee mario is oudquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij singel, hij ook, jullie mogen elkaar, 1+1 = 2Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah okay weer wat geleerd. Dacht altijd kleiner. Dan kan ik dus terecht KABOUTERTJE! roepen naar mijn vrouw.quote:
Grapje hoor.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neequote:Op donderdag 24 juli 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je weleens pics van hem gezien trouwens?
Heer Killem.quote:
Prima volgende TT.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:13 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret! De “nachtmensjes” zijn gearriveerd!
Eensquote:Well, life can be a riot
Dat was wel een dikke chaos.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Strandrellen 2009
ROTTERDAM HOOLIGANS!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi nachtmensjequote:Op donderdag 24 juli 2025 00:13 schreef KillemWieft het volgende:
Uit met de pret! De “nachtmensjes” zijn gearriveerd!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoek van Holland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
positie aboutaleb aan een zijden draadje toen die net in functie wasquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Strandrellen 2009
ROTTERDAM HOOLIGANS!!!Uw ADH vitamine Worst
![]()
Als gemiddeld watquote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Ben zo terug. Eerst vreten.Killem
Eet smakelijk![]()
Ja of nee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Match made in heaven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou opquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zij zoekt man , jij zoekt vrouw
Hoe op zou Mario zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vino kan best lief zijn hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:29 schreef mario390 het volgende:
ik zoek niemand en het werkt sowiezo niet de entfernung“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met wat?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:29 schreef mario390 het volgende:
ik zoek niemand en het werkt sowiezo niet de entfernungIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Afstand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja , was ik even vergeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gemiddeld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik val gewoon op jongeren mannen. Ik kan er niks aan doenquote:
Ex is 2 jaar jonger
Cougar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie leeftijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat valt ook mee en iemand kan ook iets ouder dan jou zijn en jonger uit zien?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik val gewoon op jongeren mannen. Ik kan er niks aan doen
Ex is 2 jaar jongerUw ADH vitamine Worst
Ford.quote:
Entfernung!quote:Well, life can be a riot
Als je dan een stijve krijgt val je flauwquote:Well, life can be a riot
Ik niet. Anders had ik haar wel uitgenodigd voor een leuke avond hier in Crooswijk.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dus de 30+ FOK!kers vallen af?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nee niet de piemel mannen
Die moet gewoon gemiddeld zijn
Nou boys, we kunnen wel stoppen met moeite doen!Well, life can be a riot
Gewoon een cockring om je nek doen. Zo doe ik dat altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je dan een stijve krijgt val je flauwProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Focus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat welquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat valt ook mee en iemand kan ook iets ouder dan jou zijn en jonger uit zien?
Al chat ik nu met een 45 jarige vinoloog.
En met een onwijs lekker ding die 33 is
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus de 30+ FOK!kers vallen af?
Nou boys, we kunnen wel stoppen met moeite doen!quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel
En met een onwijs lekker ding die 33 isIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik doelde op 30+ CM. Als jij een gemiddelde pener zoekt dan valt 90% van FOK! wel afHebben allemaal 30+ CM.
Well, life can be a riot
Was dat niet de zanger van INXS die dat ook deed?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een cockring om je nek doen. Zo doe ik dat altijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo oud ben ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel
En met een onwijs lekker ding die 33 is
Uw ADH vitamine Worst
Ow.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik doelde op 30+ CM. Als jij een gemiddelde pener zoekt dan valt 90% van FOK! wel afHebben allemaal 30+ CM.
Nee ik wil een gemiddelde piemel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was dat niet de zanger van INXS die dat ook deed?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat is een gemiddelde piemel? Heb wel eens gelezen dat zo'n 250ml colablikje qua omtrek wel is wat veel vrouwen "ideaal" vinden qua girth/diameter.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow.
Nee ik wil een gemiddelde piemel.
Maar qua centimeters loopt het altijd zo uiteen.Well, life can be a riot
Maar een vinoloog past wel bij je.
En dan die van 33 on the side.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft hij je al gevraagd geld te sturen om zijn bedrijf te redden?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel
En met een onwijs lekker ding die 33 is![]()
Weet ik hetquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde piemel? Heb wel eens gelezen dat zo'n 250ml colablikje qua omtrek wel is wat veel vrouwen "ideaal" vinden qua girth/diameter.
Maar qua centimeters loopt het altijd zo uiteen.
15-17 cm?
Effe googleIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oh parookaville was afgelopen weekend
maar tomorrowland eist alle aandacht op in de mediaUw ADH vitamine Worst
Hejquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet ik het
15-17 cm?
Effe google![]()
![]()
Dat duurt meestal even. Vertrouwen winnen heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeft hij je al gevraagd geld te sturen om zijn bedrijf te redden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heet op kik ook blablanla vinoquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een vinoloog past wel bij je.
En dan die van 33 on the side.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gun ik ze ook wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
oh parookaville was afgelopen weekend
maar tomorrowland eist alle aandacht op in de media“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de afgelopen 30 jaar is de gemiddelde grootte van de penis in erectie met 24% toegenomen. Volgens een in februari 2023 gepubliceerde wetenschappelijke studie van onderzoekers van de Stanford University is de gemiddelde lengte van een penis in erectie nu 15,23 cm. De gemiddelde omtrek in erectie is 11,6 cm.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Die heeft dus een relatie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij heet op kik ook blablanla vinoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zijn wel de bestequote:Well, life can be a riot
Oeh, op het randje dan nogquote:
Well, life can be a riot
Ga je dan daten met een meetlint in je tas ook?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
In de afgelopen 30 jaar is de gemiddelde grootte van de penis in erectie met 24% toegenomen. Volgens een in februari 2023 gepubliceerde wetenschappelijke studie van onderzoekers van de Stanford University is de gemiddelde lengte van een penis in erectie nu 15,23 cm. De gemiddelde omtrek in erectie is 11,6 cm.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is kik?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij heet op kik ook blablanla vino![]()
Gewoon de "METEN" app op je iPhonequote:Op donderdag 24 juli 2025 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je dan daten met een meetlint in je tas ook?
Als je denkt dat iemand liegt, hoppa.Well, life can be a riot
Kik Messaging, Chat App, Groups & Communitiesquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chat programma. Ik heb paiq eraf gegooid.quote:
De vinoloog, de seksdate man en de 33 jarige lekkernij toegevoegd op kikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik hou sowieso niet van piemelsquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je houdt niet van onbesneden piemels in je kont?
Well, life can be a riot
Geloof er niks van. Mensen (lees: mannen) die op kik zitten hebben iets te verbergen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij ligt net als ik in scheidingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ownee de 33 jarige lekkernij zit niet op kik wel op telegram.
Wil mijn nummer nog niet geven aan die 3Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Echt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Mensen (lees: mannen) die op kik zitten hebben iets te verbergen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mensen op Telegram vertrouw ik sowieso niet. Maar dat kan door een (klein) traumaatje komenWell, life can be a riot
Telegram zit ook veel gespuis.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ownee de 33 jarige lekkernij zit niet op kik wel op telegram.
Wil mijn nummer nog niet geven aan die 3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja, ik ben verwijderd door mijn saaie match en heb twee lui zelf verwijderd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Chat programma. Ik heb paiq eraf gegooid.
De vinoloog, de seksdate man en de 33 jarige lekkernij toegevoegd op kik
Kan niet zeggen dat ik het echt een succes vind dat paiq.![]()
Ben blij dat die van mij er nog zit jaquote:Well, life can be a riot
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen op Telegram vertrouw ik sowieso niet. Maar dat kan door een (klein) traumaatje komen
Scuziquote:Maar als ik het woord Telegram lees krijg ik al ontzettende jeuk
Well, life can be a riot
Snap ik helemaal. Raar zooitje daar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ScuziMaar als ik het woord Telegram lees krijg ik al ontzettende jeuk
Dat klopt. Maar ik wil mijn telefoonnummer nog niet geven aan ze. Dus vandaag kik en telegram.quote:
Alleen vinoloog was heel erg braaf op paiq. Maar gaat nu los op.kik
Dus misschien heeft @KillemWieft wel.gelijk
Kom maar op met je verhaal!quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ScuziMaar als ik het woord Telegram lees krijg ik al ontzettende jeuk
Zacht uitgedrukt jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Raar zooitje daar.Well, life can be a riot
Killem heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik wil mijn telefoonnummer nog niet geven aan ze. Dus vandaag kik en telegram.
Dus misschien heeft @:killemwieft wel.gelijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij zijn juist heel behulpzaam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat daar dit niet het tijdstip voor isquote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat daar dit niet het tijdstip voor isLaat maar, ik weet al genoeg. Over gespuis gesproken. Wat een vies volk is dat zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwen die ik spreek op datingsites zeggen bijna allemaal hetzelfde, dat ze niet zo snel zijn in ';t geven van telefoonnummers omdat het grotendeel van de mannen op de een of andere manier denkt dat ze al vrij spel hebben zodra ze een telefoonnummer hebben gescoord en dus hun ware aard kunnen laten zien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik wil mijn telefoonnummer nog niet geven aan ze. Dus vandaag kik en telegram.
Dus misschien heeft @:killemwieft wel.gelijk
Ik vind je dan een ontzettende teringleijer, want je moet jezelf niet anders voordoen dan hoe je bent. En als je zoiets gebruikt puur om je seksuele frustratie te botvieren moet je chemisch gecastreerd worden.Well, life can be a riot
Gewoon op Second Love zoeken. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus misschien heeft @:killemwieft wel.gelijk
Niet leuk. Dan maar voor 33 jarige toyboy
Was mijn idee telegram. Hij wilde whatsappIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De vrouwen die ik spreek op datingsites zeggen bijna allemaal hetzelfde, dat ze niet zo snel zijn in ';t geven van telefoonnummers omdat het grotendeel van de mannen op de een of andere manier denkt dat ze al vrij spel hebben zodra ze een telefoonnummer hebben gescoord en dus hun ware aard kunnen laten zien.
Ik vind je dan een ontzettende teringleijer, want je moet jezelf niet anders voordoen dan hoe je bent. En als je zoiets gebruikt puur om je seksuele frustratie te botvieren moet je chemisch gecastreerd worden.![]()
![]()
Dat bedoel ik....quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar, ik weet al genoeg. Over gespuis gesproken. Wat een vies volk is dat zeg.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat daar dit niet het tijdstip voor isOh dat gedoe ja. Ik dacht iets met een ex of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee, met mijn ex had ik niets op dat platform te zoekenquote:Op donderdag 24 juli 2025 00:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh dat gedoe ja. Ik dacht iets met een ex of zo.![]()
Maar dat was ook een niet zo'n hele fijne dame zoals die mij behandelde, maar he.
TIJD VOOR LEUKE DINGEN
Well, life can be a riot
Ik ben mijn bril kwijt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: