SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aan te raden voor een workcation?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en logee'tje zijn nog steeds wakker!![]()
![]()
![]()
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!quote:![]()
![]()
misschien even plassen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu gebeuren denk ik. Ze reageert niet meer. Jammer wel.![]()
Mooie Top 6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan ik beter hier blijven :quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed zo, lekker streng.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!![]()
![]()
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!quote:![]()
![]()
Heel pedagogisch.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
![]()
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!quote:![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooienquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
over tien jaar doe je dat niet meer denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nee dat hebben ze gisteren en eergisteren al gehad!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien![]()
![]()
En wat blikjes Red Bull.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn toch de fijne momenten voor een kind hoor, leuke logeerpartijen, plezier maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ja ehhhhh nee inderdaad niet, nee!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
over tien jaar doe je dat niet meer denk ik![]()
![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit zijn toch de fijne momenten voor een kind hoor, leuke logeerpartijen, plezier maken.
Net lekker een Snake game met elkaar zitten spelen (ik op de PC en zij om de beurt op de laptop), en gisteren en eergisteren bij de buren lekker op de Playstation van die 3D shoot-'em-up games zitten spelen.
Vandaag 4,5 uur wezen zwemmen met allerlei waterpistolen en floaties enzo, dikke lol!![]()
![]()
Er is de afgelopen 3 dagen flink wat junkfood bij hen naar binnen gegaan!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wel wat frikandelbroodjes erbij
Vanmiddag vroeg Mini-ToT of ze weer wat gezonds mochten gaan eten!
(Daar hamer ik altijd wel behoorlijk op, maar wel gaaf dat hij er zelf over begon nu!![]()
![]()
Trots!!!)
![]()
quote:LE-ZEN!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is de afgelopen 3 dagen flink wat junkfood bij hen naar binnen gegaan!
Vanmiddag vroeg Mini-ToT of ze weer wat gezonds mochten gaan eten!
(Daar hamer ik altijd wel behoorlijk op, maar wel gaaf dat hij er zelf over begon nu!![]()
![]()
Trots!!!)
![]()
![]()
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonkenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijvenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Rumquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoeveel kost zo'n ding per maand?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijven![]()
Het is geen woensdagavond toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken![]()
![]()
That sucksquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar naar bed denk ik. Jammer genoeg zal mijn droom om met een camper door Europa te trekken een droom blijvenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een hoop geld volgens mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Teveel om de huur op te zeggen. En ik ben niet alleen om over de toekomst te beslissen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Als het geen woensdagavond was en ik niet al op bed lag had ik rum ingeschonken
Ook niet verkeerd.![]()
goeie smoes ....quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Internet valt bij haar telkens weg. Snoei irritant.
maar het gesprek gaat verder wel naar wens?
zonder details vrij te geven![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Teveel om de huur op te zeggen. En ik ben niet alleen om over de toekomst te beslissen.
Alternatief?![]()
Rumtime.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een camper door europa toeren is wel echt heel vet.
Misschien er een kopen? Gewoon een gebruikt exemplaar, oude Transit of Transporter of iets in die richting. Als je er maar in kan eten/slapen en eventueel douchen toch? Voor de rest kan je op van die standplaatsen ook wel veel doen of bij een benzinepomp of sportschool kan je altijd gratis douchen of voor 1-2 euro.
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Morgen, donderdagavond vind ik altijd semi - weekendquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zou ook wel een camper willen hebben en dan racefiets mee en lekker op wat plekken fietsen en dan in de camper slapen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien er een kopen? Gewoon een gebruikt exemplaar, oude Transit of Transporter of iets in die richting. Als je er maar in kan eten/slapen en eventueel douchen toch? Voor de rest kan je op van die standplaatsen ook wel veel doen of bij een benzinepomp of sportschool kan je altijd gratis douchen of voor 1-2 euro.
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.
We hebben een vouwwagen wat vooral mijn vrouw heel leuk vind.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind zo`n oude ook veel meer charme hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.quote:
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is donderdagquote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen, donderdagavond vind ik altijd semi - weekend
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Is een hele hoop water om je heen geen alternatief voor het zien van een boel Europese landen?quote:![]()
![]()
Luister nu Marsupilami.quote:
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Weet natuurlijk niet wat er budget technisch mogelijk is, maar voor 5-6000 euro heb je wel een heel mooi goed onderhouden (al dan niet oudere) camper. Is wat beter te overzien dan zo'n ding te huren voor onbepaalde tijd, wat ook gewoon 1000-2000 per maand kost gemiddeld.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een hele hoop water om je heen geen alternatief voor het zien van een boel Europese landen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.Ik heb er één en ik ben er trots op
te laatquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoeba Hoeba.quote:
Ja. Ik ga slapen. Ik word verdrietig van het gelul over dromen die toch niet uit komen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker sliepe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinderen zijn hinderen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het is dan ook mijn droom, maar nkgmaald: ik beslis niet alleen over de toekomst en daarbij heb ik nog kinderen om rekening mee te houden.![]()
![]()
Maar als je wakker wordt, dan droom je nog?quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:15 schreef DJMO het volgende:
Ja. Ik ga slapen. Ik word verdrietig van het gelul over dromen die toch niet uit komen.
Hee maf ze he!![]()
![]()
Reken ik goed.quote:
Zet die fles ff neer...quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja profvoetballer worden door er niet meer in 🫤![]()
Je bent op dreef ToT.quote:
Ja, ga zo weer mokerhard liggen meuren aangezien die klotekoters voor het ochtendgloren weer op m'n maag zullen staan te bouncen!quote:![]()
![]()
quote:Lepel!quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja profvoetballer worden door er niet meer in 🫤![]()
![]()
Benidorm.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: