Dat is zowat de enige manier ja.. Terwijl je in Engeland dit kan krijgen: En ja, dat zijn de prijzen voor een volledige verpakkingquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
2 broden, boter en een pak suiker. Overleven lukt dan wel.
Heb je nog geld over voor een voorgedraaide joint.
Ja, maar niet 28 cent zoals in de VK.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:03 schreef miss_sly het volgende:
10 pond is 11,53 in euro. Lijkt een klein verschil, maar dat is toch 10% meer.
Aldi heeft ook wel echt heel goedkope etenswaren, zoals macaroni voor 64 ct.
Niet te vreten die rotzooi, waarom zou je jezelf zo martelen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Aldi heeft ook wel echt heel goedkope etenswaren, zoals macaroni voor 64 ct.
Dode vissen uit blik etenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar niet 28 cent zoals in de VK.
Of tonijn voor omgerekend ongeveer 63 eurocent per blik
ik eet helemaal geen dode dierenquote:
Die goedkope pasta is prima te doen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet te vreten die rotzooi, waarom zou je jezelf zo martelen.
Gewoon De Cecco halen. Iets duurder maar pasta kost alsnog geen drol vergeleken met andere ingrediënten.
Die hebben ze niet bij AH.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
Rustichella d'Abruzzo**
deze:
[ afbeelding ]
Dat is allemaal gezever van het WEF die boos zijn dat ze uit de EU gingen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Dat is in Nederland toch echt MINIMAAL 300% duurder allemaal??Hoe kunnen dingen in de VK zo ongelooflijk goedkoop zijn terwijl hun economie er zo slecht voor staat?
Volgens mij ben je nog goedkoper uit als je die joint zelf draait.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Marsenal het volgende:
2 broden, boter en een pak suiker. Overleven lukt dan wel.
Heb je nog geld over voor een voorgedraaide joint.
Boordevol vitamine, mineralen en proteïne. 👍🏼quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:12 schreef Ridocar het volgende:
Been there, done that.
Havermout met suiker en gekookt water, brood met boterhammenworst, en spaghetti met ketchup zijn de basis. Al het andere is leuk meegenomen.
Damm, dat is duurder dan thuisbezorg elke dagquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef augurk2025 het volgende:
Ik woon alleen en geef dagelijks 30 tot 40 euro aan uit boodschappen. Dus 10 euro voor 5 dagen gaat mij niet lukken.
Huh ? Pasta is pasta. Juist 1 van de dingen die je goedkoop kan inkopen en dat het nog prima smaakt. Net als rijst.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet te vreten die rotzooi, waarom zou je jezelf zo martelen.
Gewoon De Cecco halen. Iets duurder maar pasta kost alsnog geen drol vergeleken met andere ingrediënten.
Ik heb eens goedkope pasta gehad en die was echt niet te eten, heb toen alles weg kunnen gooien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Huh ? Pasta is pasta. Juist 1 van de dingen die je goedkoop kan inkopen en dat het nog prima smaakt. Net als rijst.
Hier ook. Ongeveer een half jaar op enkel pasta met tomato frito geleefd (met zo een brikje kom je 5 dagen toe) en wat brood met goedkope choco.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:35 schreef raptorix het volgende:
Toen ik 25 jaar terug echt weinig geld had (had een startup) at ik veel rijstepap met stroop gecombineerd met zelfgemaakte Goulash en aardappelen in Bulk, kom je ook een heel eind.
Nee klopt wel, eenmaal kwaliteit gewend is al die goedkope rotzooi niet te eten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eens goedkope pasta gehad en die was echt niet te eten, heb toen alles weg kunnen gooien.
Vandaar dat ik erop haat, geen idee of dat voor alle goedkope pasta's geldt maar daarna niet meer geprobeerd.
Normaal gesproken is het niet de pasta die de pasta lekker maakt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eens goedkope pasta gehad en die was echt niet te eten, heb toen alles weg kunnen gooien.
Vandaar dat ik erop haat, geen idee of dat voor alle goedkope pasta's geldt maar daarna niet meer geprobeerd.
Ik eet vaak heel sobere pasta waarbij je de pasta echt goed proeft en niet volgooit met saus en dergelijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het niet de pasta die de pasta lekker maakt.
Ja dat dacht ik dus ook, ik had die gore pasta niet eens zelf gekocht maar zat in een pakket.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee klopt wel, eenmaal kwaliteit gewend is al die goedkope rotzooi niet te eten.
Maar nog erger, mijn kachel ging stuk, ja vervelend denk je, maar het was zo kou dat mijn handen niet meer goed konden programmeren, dus met mijn laatste geld een elektrisch kacheltje gekocht dat net genoeg was om mijn handen te verwarmen, en dat ik de boel kon launchen, met je fucking pech generatie die loopt te zeuren dat ze hun studielening moeten terugbetalen a 0%.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier ook. Ongeveer een half jaar op enkel pasta met tomato frito geleefd (met zo een brikje kom je 5 dagen toe) en wat brood met goedkope choco.
We zijn te verwend.
Kijk naar die opmerkingen over de pasta hier boven![]()
Pasta is pasta..
En hoe is dat afgelopen? Wanneer begon het geld op te leveren?quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar nog erger, mijn kachel ging stuk, ja vervelend denk je, maar het was zo kou dat mijn handen niet meer goed konden programmeren, dus met mijn laatste geld een elektrisch kacheltje gekocht dat net genoeg was om mijn handen te verwarmen, en dat ik de boel kon launchen, met je fucking pech generatie die loopt te zeuren dat ze hun studielening moeten terugbetalen a 0%.
Het geld begon enigszins op te leveren na ongeveer 8 maanden, niet veel, maar had ook niet veel kosten, ik kon er van leven met mijn partner. Ik heb uiteindelijk een bod van ongeveer 1.5 miljoen gehad maar dat heb ik uit principe niet aangenomen omdat dat puur over de opkoop van klanten ging, klanten die loyaal naar mij waren, en ik verkoop geen mensen uit. Waarom met 0 euro? Omdat ik uit een situatie kwam dat ik door omstandigheden geen geld had, niks mis mee, ik had een goedkoop huisje, gratis bedrijfsruimte, en hele lieve schoondouders.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hoe is dat afgelopen? Wanneer begon het geld op te leveren?
En waarom starten met 0 budget, microkredietje niet mogelijk toen?
Zeg dat maar niet tegen een Italiaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
We zijn te verwend.
Kijk naar die opmerkingen over de pasta hier boven![]()
Pasta is pasta..
Op, op alles is op!quote:
Klopt. Ik denk dat die dame in dat filmpje slim gecherrypicked heeft. Maar anders red je dat in UK niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 08:57 schreef Pajanus het volgende:
Wel bijzonder, in het algemeen zijn dingen in de VK juist een stuk minder betaalbaar, in ieder geval voor de bevolking daar dan.
1,5 maand geleden geweest (weliswaar vakantie) en het viel me echt enorm tegne hoe duur het daar allemaal was eigenlijk!
Denk dat veel dan echt niet ongezonder eten dan wanneer ze veel meer uit mogen geven en zich vol proppen met fast food....quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:30 schreef GerryDV het volgende:
Als je wil kan dat. Wordt alleen wel heel eentonig en waarschijnlijk niet erg lekker. Zal vooral veel koolhydraten zijn en weinig proteine of vitamines. Dus als je geen smaak hebt en niet zoveel om je lichaam geeft kun je op ¤10 wel een week overleven.
Die draagtas kun je van huis meenemen. Of je neemt gewoon geen tas. Bij de Jumbo zag ik halve broden liggen voor ¤ 0,25. Die waren dan wel een dag eerder gebakken, maar je kunt slechtere keuzes maken voor een tientje, denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:15 schreef Mathijsco het volgende:
In Nederland ben je al 5% van dat tientje kwijt aan een D66-draagtas met milieuheffing. Een brood? ¤2,80. Dan heb je nog ¤6,70 over om mee te nemen naar de volgende ronde. Gaston, wat zijn de prijzen?
Hij is een trol.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:59 schreef Duracell het volgende:
[..]
Damm, dat is duurder dan thuisbezorg elke dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |