WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Kan op een flop uitdraaien ja.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wordt Montmartre niet gigantisch overschat?
Daar zat WOUT vorig jaar lachend in het wiel iets dat hem op een Vlaamse heuvel al jaren niet meer lukt.
Zal denk ik inderdaad wel meevallen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Daar zat WOUT vorig jaar lachend in het wiel iets dat hem op een Vlaamse heuvel al jaren niet meer lukt.
Dat moet Trek wel bij elkaar kunnen houden tot aan de tussensprint.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral morgen niet te gek doen voor de sprintpunten.
Vlaamse mannen ook toch? VDB, Gilbert.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom hebben de Vlaamse meisjes zo'n voorkeur voor peroxide kapsels?
Dit vind ik altijd een raar frame. Het gat achter die twee was behoorlijk groot, oftewel, ja, daar kun je het verschil maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Misschien is dit wel Febe haar natuurlijke kleur haarquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom hebben de Vlaamse meisjes zo'n voorkeur voor peroxide kapsels?
Dat lijkt me niet:quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is dit wel Febe haar natuurlijke kleur haar
Met natuurlijke uitgroeiquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is dit wel Febe haar natuurlijke kleur haar
We beginnen over de massage.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:41 schreef Kloit het volgende:
Hoe lang voordat Maarten naar Theuns/Stuyven gaat vragen?
Aan deze foto te zien heeft ze later ook haar neus laten verbouwen?quote:
Het is 10km aan 2 a 3%. Daar kun je je helemaal kapot rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat moet Trek wel bij elkaar kunnen houden tot aan de tussensprint.
Zo kun je zijn zorgwekkende haarlijn ook beschrijven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
Milan zijn voorhoofd is flink aan het groeien.
Hoop niet dat dit een bewuste keuze is geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Aan deze foto te zien heeft ze later ook haar neus laten verbouwen?
Er staat wel een bong naast Maartenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef The_Undertone het volgende:
Milan zit aan de medicinale cannabis?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
Milan zijn voorhoofd is flink aan het groeien.
Zeker als je zoals Milan al dagen op elke vluchtheuvel moet lossenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is 10km aan 2 a 3%. Daar kun je je helemaal kapot rijden.
Het zou zorgwekkend zijn als jonge vrouwen zich vrijwillig een Michael Jackson neus laten aanmeten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Aan deze foto te zien heeft ze later ook haar neus laten verbouwen?
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:42 schreef The_Undertone het volgende:
Milan zit aan de medicinale cannabis?
Lijkt mij wel een zeer vriendelijk persoon. Volgende keer een sprinter wel op een iets gemakkelijkere stoel zetten.quote:
Scherpte vragen van iemand met een vierkant hoofd?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef Kloit het volgende:
Maarten vraagt voor een tweede keer naar 'one more thing'. Hij is niet scherp.
* die graag fietstquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke indruk maakt de man die daar zit?
Hij heeft een goeie, mooie uitstraling.
Hij noemt zich een stier, maar het is een knuffelbeer.
Een sympathieke gast.
Met de juiste literaire naam zouden mensen dit omarmen als een schitterend gedicht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke indruk maakt de man die daar zit?
Hij heeft een goeie, mooie uitstraling.
Hij noemt zich een stier, maar het is een knuffelbeer.
Een sympathieke gast.
Voor een Sloveen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lars Peers, 15 jaar, heeft goud gepakt.
Kom er maar in, Stef Clement.
Karrel is als sugardaddy gewend dat de vrouwtjes zich als een huishoudster opstellenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel snapt er niets van dat vrouwen kinderen willen tijdens een carrière.
Qua sport? Die snap ik nog wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel snapt er niets van dat vrouwen kinderen willen tijdens een carrière.
Dat valt toch juist onder de keuze je carrière op een laag pitje te zetten voor kinderen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Karrel is als sugardaddy gewend dat de vrouwtjes zich als een huishoudster opstellen
Die ziet er misschien een mogelijkheid in?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:54 schreef Kloit het volgende:
Zou Lotte het met deze keuze van Topsport Vlaanderen eens zijn?
Stukje Vive le Promenadequote:Op woensdag 23 juli 2025 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel beloofde een paar dagen geleden dat hij rekening zou houden met het verzoek van Stijn Steels om voorzichtig te zijn met jonge renners.
En dan nu een kind van 15 gaan hypen.Dit programma is beter dan Jiskefet.
Is er een reactie van Robbe Ghys?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
Schuld van de Ollandse dat ze valt.
Volgens Robbe Ghys wel.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
Schuld van de Ollandse dat ze valt.
Dat zat Nicky dus niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:56 schreef The_Undertone het volgende:
Als vrouw zit je dan met de benen dicht![]()
Het eigen kanaal zou dit niet durven te publiceren nee.quote:
Scheelt dat er op de Col de la Loze geen dopingtijden zijn om uit de boeken te rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef Felagund het volgende:
Als we al dachten dat de Ventoux indrukwekkend/lachwekkend was, we gaan morgen nog meer beleven.
Het is nu sowieso een totaal andere klim.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij werd zo vroeg op de Col de la Loze gelost, dat het weinig met de Col de la Loze van doen had.
Wereldrecord obligate antwoorden vandaag. Alleen te verbreken door het een keer met drie Belgische meisjes te proberen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:08 schreef The_Undertone het volgende:
Als ze aan mijn deur passeren, probeer ik er wel bij te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dan niets meid.
Laura Verdonschot is hiervoor een prima kandidaatquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wereldrecord obligate antwoorden vandaag. Alleen te verbreken door het een keer met drie Belgische meisjes te proberen.
Of Kevin Pauwels. Maar die is van de aardbol verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wereldrecord obligate antwoorden vandaag. Alleen te verbreken door het een keer met drie Belgische meisjes te proberen.
Beetje motorcrossenquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of Kevin Pauwels. Maar die is van de aardbol verdwenen.
Bwoahhh.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of Kevin Pauwels. Maar die is van de aardbol verdwenen.
Merijn Zeeman met wat laffe antwoorden.quote:Heb je de passage van de Nederlandse ex-renner Stef Clement in de Avondetappe op de NOS meegekregen?
“Over de Belgische media. Hoe is dat ontvangen?”
We zouden de Belgische renners kapot maken. Jij hebt jarenlang met ons gewerkt. Zijn we dan zo erg?
“Ik heb dat nooit zo ervaren. Het is elk land eigen om zijn eigen sporters kritischer te behandelen dan de buitenlandse media dat doen. Zo is dat in Nederland en Engeland ook met het nationaal voetbalelftal. Het is iets wat erbij hoort voor de sporters...”
“Ik heb de evolutie van Wout van kortbij meegemaakt. Zes jaar geleden waren er nog veel mensen kritisch voor hem, zeker in de cross, maar intussen is hij in België een grote meneer en geniet hij veel respect. Ik denk dat Stef eerder doelde op Remco Evenepoel, die af en toe kritisch wordt benaderd in België.”
Je hebt ook met Evenepoel veel contact gehad. Hoe bekijk je zijn opgave?
“Ik begrijp dat wel. Toch de Tour uitrijden en iets voor een ploegmaat doen, was een piste, maar dan zou hij zo diep in zijn reserves tasten, dat ik denk dat de waarde voor zijn team veel groter is als hij nu heel goed gaat herstellen.”
Hij heeft deze Tour wel geen stap voorwaarts gezet, integendeel.
“Met zo’n moeilijke winter en makke basis, vind ik het helemaal niet zo gek dat dit is gebeurd. Remco moet nu goed rusten en dan nieuwe doelen stellen. Dat hij nog terugkeert naar de Tour om minimaal mee te doen voor het podium, en wie weet zelfs meer, staat voor mij buiten kijf.”
De vraag is met welk team?
“Ja, daar lees ik ook over. Red Bull wordt nu genoemd, maar zo goed zit ik niet meer in het milieu, om te weten of dat klopt... (lacht) Ik moet mij nu op jullie artikels baseren.”
Volgens Clement zijn die artikels te kritisch.
“Ik denk er anders over. Ik heb altijd een prima relatie gehad met de Belgische media. Ik heb niks te klagen, de renners ook niet, vind ik. Dat jullie zo massaal aanwezig zijn en informatie proberen achterhalen, is enkel positief voor deze sport.”
Heeft die de camera's van Vive le Velo gestolen vannacht? Verklaart wel waarom hij slecht rond rijdt.quote:
Wel een amateurversie dan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:56 schreef Szura het volgende:
De papa van De Buyst, is dat zoiets als Cees-Rein?
En het gaat weer over kinderen.quote:
Is er nieuws?quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:58 schreef Szura het volgende:
Hoe lang voor Karl begint over het nieuws dat is binnengekomen over Evenepoel?
Ik heb het idee dat sommige Nederlandse voetballers nog graag naar de koelkast lopen, ik noem een Wesley Sneijder of een Van der Vaart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het altijd volgespoten voetbal, waar iedereen na z'n carrière niet eens meer kan lopen van de bank naar de koelkast.
Hij reed kennelijk sinds het BK met een gebroken ribquote:
Zonder cortisonenspuit is Wout een stuk minderquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout genoemd.
Keihard gelachen om zijn schandalige prestatie vandaag weer. Klimmer Wout, das war einmal.
Wout kan naast sprinten nu ook niet meer klimmenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout genoemd.
Keihard gelachen om zijn schandalige prestatie vandaag weer. Klimmer Wout, das war einmal.
Mijn MANAGER is erop berekend dat hij de komende dagen in de ploeg komt en gaat schroeienquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thibau zag er nog heel fris uit!
Hij kan zondag nog uitpakken!
Hij krijgt een ODIELtje!quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oliver Naesen voor het eerst deze Tour heel willekeurig genoemd. Hij rijdt zo makkelijk dat ik hem nog nooit in beeld heb gezien.
Ze hebben vooral in de Vallei sur place gedaan vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat hebben ze nou aan de tijdslimiet aangepast, waardoor het niet lastig meer lijkt?
Deze winter is er altijd DE HOOPquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout kan naast sprinten nu ook niet meer klimmen
Verdienen wij zelf geen ODIELtje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen wij Vive de Velo ook vragen om de prijs voor meest onopvallende renner uit te delen?
Ollie maakt een goede kans zekerquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunnen wij Vive de Velo ook vragen om de prijs voor meest onopvallende renner uit te delen?
Het is ook iets van CMA en dan nog wat, echt een kutnaam.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Een grote naam, beursgenoteerd
Maar Karrel is de naam even vergeten.
Het mooiste moment van de winter is de week van de anticipatie voor het WK. Om dan na 5 minuten cross vast te stellen dat er een grote EEN isquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zware blubber-crossen moet hij nog wel aankunnen
Dat voorhoofd schminken kan enige tijd in beslag nemen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
Plugge doet er wel lang over om aan tafel te komen zitten.
Rimpels moeten nog gemaskeerd worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
Onderhandelingen over vragen die niet gesteld mogen worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
Of de haarlijn moet nog enigszins gefatsoeneerd worden?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Rimpels moeten nog gemaskeerd worden.
Bleef het daar maar bijquote:
Zorgwekkend hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |