SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
uitzonderingen nagelaten he, want soms weet ik ook ff niet welke afslag ik moet zijn enzo. en dan is het ff zoeken.
maar oke, gedraag je beetje normaal met rest van verkeer.
maar sommige vallen op en vaak zelfde idee wel.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt een zwaar levenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:04 schreef kree het volgende:
echt en het zijn die mensen die hele jaar een parkeervak gebruiken voor een auto die zeg maar nooit rijd.
Of eens in de maand. damn fucking hell. ja kan me daarover opnaaien dan wel ff.
maar denk ook al snel weer, ach ze weten niet beter.
het zijn ook nog dezelfde die zonder knipperen je afsnijden op de snelweg.
Of niet optrekken op een invoegstrook en met 80 km/h al 3 min aan het knipperen zijn
van ik ga er zo in maak ruimte.
Nouja zo heb ik het niet geleerd en kan nog een heel klaagboek hierover openen.
Gelukkig zit ik niet meer hele dagen op de weg nu. maar heb natuurlijk 3 jaar 500k/m dag gereden als het niet meer is. bij vorige werk.![]()
neuh hoor, maar heb veel gereden enzo en denk dat ongelukken veel vaker voorkomen worden als ze normaal doen.quote:
Of iig zoals mij rijbewijs aangeleerd werd.
9 v/d 10 keer komt het door dit soort dingen.
sta je weer uur in de file.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, ik rij al jaren zonder geldig nederlands rijbewijsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
neuh hoor, maar heb veel gereden enzo en denk dat ongelukken veel vaker voorkomen worden als ze normaal doen.
Of iig zoals mij rijbewijs aangeleerd werd.
9 v/d 10 keer komt het door dit soort dingen.
sta je weer uur in de file.![]()
Iiiiieeeeuwquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:21 schreef devzero het volgende:
Maar goed, tijd om mijn zolderkamertje hotelkamer te verlaten en weer sociaal te gaan doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is een eind laufenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Van Oostenrijk naar Nederland naar België![]()
![]()
Dat is het zekerquote:
En niet eens helemaal plat!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vals platquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is het zeker
En niet eens helemaal plat!![]()
Is ook een pittige tegenstanderquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond bijna van waluigi verloren met mariokartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Puntjesquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ook een pittige tegenstander
Ja mijn vrouw en dochter rijden ronf plek 5,6 en de compjoeter waluigi die is esport niveauBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gaat hard opeensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Puntjes
Ja mijn vrouw en dochter rijden ronf plek 5,6 en de compjoeter waluigi die is esport niveau![]()
En gezellig met zijn allen gamenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja je moet zelf ook aanwezig zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:50 schreef mario390 het volgende:
verdammt altijd om mitternacht laat je jemand lopen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja is een spel dat we alle 3 leuk vinden. Andere games doe ik alleen met mijn dochter. Ook leuk hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gaat hard opeens![]()
En gezellig met zijn allen gamenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een ABDL fetish!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:57 schreef mario390 het volgende:
vor wat heeft de en windel an??![]()
beeld s van hier
[ afbeelding ]
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hey Sally, ik ging laatst wandelen bij waar jij een tijd terug een foto van herkende. Wat een mooi gebied als je verder loopt. Echt goed om t hoofd te legen die mooie natuurquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb filmpjes gevonden van wasbeertjes die eten krijgen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, is heel mooi stukje nu geworden (eerst grindgat waar alleen maar snel strandje was en een achteraf paadje).quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Sally, ik ging laatst wandelen bij waar jij een tijd terug een foto van herkende. Wat een mooi gebied als je verder loopt. Echt goed om t hoofd te legen die mooie natuur
Inmiddels is het echt een moeras/wetland geworden aan de andere kant richting Elst.
Fietste er laatst weer langs (Arnhemse kant van de weg), en in een keer: tig bomen gekapt!
Kom ik een oud fotoalbumpje tegen... foto's uit 1992*... Toen waren die populieren al groot![]()
Dus ja, die zijn wel een keer 'op'
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja had de auto aan de Elst kant bij de linge gepareerd en heerlijk een eind gelopenquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, is heel mooi stukje nu geworden (eerst grindgat waar alleen maar snel strandje was en een achteraf paadje).
Inmiddels is het echt een moeras/wetland geworden aan de andere kant richting Elst.
Fietste er laatst weer langs (Arnhemse kant van de weg), en in een keer: tig bomen gekapt!
Kom ik een oud fotoalbumpje tegen... foto's uit 1996... Toen waren die populieren al groot![]()
Dus ja, die zijn wel een keer 'op'
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was zelfs 92 zag ik netquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja had de auto aan de Elst kant bij de linge gepareerd en heerlijk een eind gelopen- ipv 96
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou nee, mijn fotorolletjes waren al wel in kleur hoorquote:![]()
xD
Maar wel lief - mijn hondje staat ook op die foto's!
En het gebied van/rond de Plassen idd. Met van die mooie luchten bij zonsondergang en zo. Of bij zonsopkomst als ik de hond in de ochtend uit liet, vóór school.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach, tuurlijk wel.quote:
Leg je erbij neer en ga gewoon wat eten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
moet ik erst 5 min vorberijdenquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel.
Leg je erbij neer en ga gewoon wat eten.![]()
Heel leuk om zulke foto's terug te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nee, mijn fotorolletjes waren al wel in kleur hoor![]()
xD
Maar wel lief - mijn hondje staat ook op die foto's!
En het gebied van/rond de Plassen idd. Met van die mooie luchten bij zonsondergang en zo. Of bij zonsopkomst als ik de hond in de ochtend uit liet, vóór school.
Was zelf vd week ook door oude foto's aan het gaan toen ik in t huis van mijn ouders was. NostalgieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik nietsquote:
Ik kijk naar wasbeertjes die jelllo krijgen en het niet snappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel eens op vakantie gehad dat er iemand om half twee in de nacht hamburgers ging bakken en langzaam aan kwam iedereen naar de keuken want dat rook goedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hier als tiener vaak zat snachts frikandellen gebakken. Nu nooit meer snachts helaasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Denk dat mijn maag en serieuze mening zou hebben over frikandel na middernacht nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mag ik vragen, wat is er aan jou dat je zo slecht Nederlands spreekt? Maar wel hier op een Nederlands forum zit?quote:![]()
Niks mis mee, vind wat water en je reproduceert jezelf snelquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik realiseer me dat ik een gremlin ben geworden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: