Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringequote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
Terechte klacht. Het is chef of neef, niet bro
Ik ben eerder een meneer en niet een bro.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe ver ben je dat niveau precies ontstegen dan? Klinkt alsof het ventje ongeveer net zo oud is als jouw vriendin namelijk.
Geeft je dat een machtig gevoel ja?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringe
[..]
Ik ben eerder een meneer en niet een bro.
Nee, gewoon netjes en beschaafd en beleefd tegen elkaar zoals dat ons is geleerd tijdens de opvoeding.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geeft je dat een machtig gevoel ja?
ik zeg chef of vriendin tegen iedereen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef SuperNeger het volgende:
Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringe
Ok nicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
Terechte klacht. Het is chef of neef, niet bro
"meastro"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik zeg chef of vriendin tegen iedereen.
Vooral bij heteromannen die denken dat ze mannelijk zijn 'vriendin'... dan worden ze soms viesmad.
Maar niet helemaal conform de realiteit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee, gewoon netjes en beschaafd en beleefd tegen elkaar zoals dat ons is geleerd tijdens de opvoeding.
Is ie ‘t nu wel of is ie ‘t nu niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
Aldus iemand die zich online voordoet als een 'neger'.
Sterker nog, het is niet zomaar een neger, het is een superneger.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is ie ‘t nu wel of is ie ‘t nu niet?
Je had ook wel een grote mond tegen je moeder.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Beter dan iemand die ‘kankerhond’ tegen je zegt. Dat had ik dus pasgeleden bro.
Kom vechten dan smeerlapquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je had ook wel een grote mond tegen je moeder.
Ja dat is wel zo maar de meeste mensen zouden wel hun excuses aanbieden als ze mij benadelen, maar het gaat me meer om de manier waarop. "Bro" zeggen een paar 15 jarige pubers tegen elkaar als ze hangen in een speeltuintje omdat ze stoer naar elkaar willen doen. Zoiets zeg je niet tegen een nette volwassen man.quote:Op woensdag 23 juli 2025 01:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Och TS voelt zich weer superieur. Alsof de wereld rond hem draait. Wees blij dat hij sorry heeft gezegd.
Denk vooral dat de meeste mensen de ballen uit hun broek lachen als ze met jou in aanraking komenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar de meeste mensen zouden wel hun excuses aanbieden als ze mij benadelen, maar het gaat me meer om de manier waarop. "Bro" zeggen een paar 15 jarige pubers tegen elkaar als ze hangen in een speeltuintje omdat ze stoer naar elkaar willen doen. Zoiets zeg je niet tegen een nette volwassen man.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk vooral dat de meeste mensen de ballen uit hun broek lachen als ze met jou in aanraking komen
Dat is ook wel een goeie. Kan je unisex gebruiken.quote:
Dat heb ik echt nog nooit iemand tegen me horen zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:53 schreef Twiitch het volgende:
Wat fijn dat ze nog hun excuses aanbieden, tegen mij is het altijd "wat kijk je kkflikker tfoe" wat de klok slaat.
Maar tegen jou toch wel?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar de meeste mensen zouden wel hun excuses aanbieden als ze mij benadelen, maar het gaat me meer om de manier waarop. "Bro" zeggen een paar 15 jarige pubers tegen elkaar als ze hangen in een speeltuintje omdat ze stoer naar elkaar willen doen. Zoiets zeg je niet tegen een nette volwassen man.
Misschien zag ie je vriendin en ging ie er vanuit dat je ook 15 was.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat komt doordat je neger bent. Dan weten ze dat ze niet met je moeten spotten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit iemand tegen me horen zeggen.
Mijn vriendin is geen 15 dat zou niet mogen van de Nederlandse wetquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien zag ie je vriendin en ging ie er vanuit dat je ook 15 was.
Je moet ook niet te veel bij die middelbare scholen rondhangen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:35 schreef SuperNeger het volgende:
Dus ik was mijn mountainbike aan het parkeren bij de supermarkt. Is er net zo'n gast z'n vespa aan het achteruit halen om uit het parkeervak te halen. Beukt die zo zonder te kijken tegen m'n achterwiel aan. Dus ik voel dat en ik kijk zo en hij kijkt om echt zo'n nerdje die zegt "Oh sorry bro ik zag je niet". Van wtf bro, je kent me nog niet eens en noem je me bro. Zien we eruit alsof we dezelfde moeder hebben of zo?
Klacht: Mensen die denken straattaal tegen je te kunnen praten terwijl je zelf ver boven dat niveau bent
You right ma nigga.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn vriendin is geen 15 dat zou niet mogen van de Nederlandse wet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |