Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringequote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
Terechte klacht. Het is chef of neef, niet bro
Ik ben eerder een meneer en niet een bro.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe ver ben je dat niveau precies ontstegen dan? Klinkt alsof het ventje ongeveer net zo oud is als jouw vriendin namelijk.
Geeft je dat een machtig gevoel ja?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringe
[..]
Ik ben eerder een meneer en niet een bro.
Nee, gewoon netjes en beschaafd en beleefd tegen elkaar zoals dat ons is geleerd tijdens de opvoeding.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geeft je dat een machtig gevoel ja?
ik zeg chef of vriendin tegen iedereen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:37 schreef SuperNeger het volgende:
Ik vind "man" (op z'n Nederlands) wel gewoon netjes. Maar dingen als "bro" en zo is echt cringe
Ok nicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:36 schreef Mikeytt het volgende:
Terechte klacht. Het is chef of neef, niet bro
"meastro"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik zeg chef of vriendin tegen iedereen.
Vooral bij heteromannen die denken dat ze mannelijk zijn 'vriendin'... dan worden ze soms viesmad.
Maar niet helemaal conform de realiteit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee, gewoon netjes en beschaafd en beleefd tegen elkaar zoals dat ons is geleerd tijdens de opvoeding.
Is ie ‘t nu wel of is ie ‘t nu niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
Aldus iemand die zich online voordoet als een 'neger'.
Sterker nog, het is niet zomaar een neger, het is een superneger.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is ie ‘t nu wel of is ie ‘t nu niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |