SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ga je voor de hele fam lappen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt
2 huisjes voor 10 mensen is 3134 euro
als je de huisjes ook naast elkaar wil hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook te langquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Had als tt: rapper sjors de nieuwe vanile ijs
Maar telaat
iets nieuws wat ik gemist heb?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar telaatUw ADH vitamine Worst
Sjors doet het nu met Blogmama.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar telaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is zij hiervan op de hoogte?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alright stop, collaborate and listenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en met toegang tot disney voor 1 dag komt er nog 600 bij
eten enzo is een tzt probleem
ga het idee toch nog niet nu voorleggen bij de fam
en ik wil een goede portie wel sponsoren want ik ben suikertanteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, was misselijk, maar nu weer honger. Ik ga tosti makenquote:(want mn brood is een beetje oud)
Ik ga paiq eraf gooien. En dan over jaartje ofzo weer installerenquote:
Ik word echt moe van al die mannendie zitten er echt 24/7 op ofzo
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lijkt FOK! wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga paiq eraf gooien. En dan over jaartje ofzo weer installeren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik heb nu wel een leuke reactie op mijn quiz. Eindelijk iemand met een beetje diepgang. Moet alleen tot morgen wachten totdat ik haar kan toevoegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben nu aan het chatten met iemand maar dat is een beetje eenrichtingsverkeer. Denk dat ik het pauzeer tot morgen.![]()
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruiseUw ADH vitamine Worst
Hahaha ken het probleem, ik heb er ook maar met vlagen zin in.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
hoe was je dagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik heb nu wel een leuke reactie op mijn quiz. Eindelijk iemand met een beetje diepgang. Moet alleen tot morgen wachten totdat ik haar kan toevoegen.
Ben nu aan het chatten met iemand maar dat is een beetje eenrichtingsverkeer. Denk dat ik het pauzeer tot morgen.
goed
nog zomerplannen?
ja, strandvakantie
oh waar
zoutelande
ah leuk
jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe was je dag
goed
nog zomerplannen?
ja, strandvakantie
oh waar
zoutelande
ah leuk
ja
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zien![]()
![]()
Als zij betalen, gewoon doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruise
Yupquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
i like thatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ook lekker zijn toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruise
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegen
Cruise naar Tenerife dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn toch?
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welke vraag zou jij willen dat ze aan jou zou stellen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zienWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik heb er gewoon nu 3 op offline gezet. Nou ja dat ik offline benquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ken het probleem, ik heb er ook maar met vlagen zin in.
En heb er een zooi verwijderd
Beetje zoals jij op fok dusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
"Neuken?"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vraag zou jij willen dat ze aan jou zou stellen?
I'm surrounded by morons!
Deh.quote:
Ben in Mei in parijs geweest voor de eerste x als volwassen persoon (laatste x was echt zeker 28 jaar geleden) en ik vond het toch echt wel mooi hoor.
Iedereen draagt iets anders, 90% is modieus, er heerst daar niet zo'n "we willen allemaal anders zijn, dus gaan we hetzelfde kleden" cultuurtje als hier. De gebouwen zijn prachtig, en er is zó veel moois te zien en te beleven.
Dacht op een gegeven moment dat ik "gewoon" in een parkje rondliep met een koffietentje erbij, bleek dat Jardin Du Luxembourg te zijn
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Denk het niet, laatste keer dat ik ging was ik nog een arme studentquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker cruisen Hema.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Oei, in mijn hoofd zijn cruises altijd heel prijzig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk het niet, laatste keer dat ik ging was ik nog een arme studentWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ga een keertje alleen met korte vakantie, dan kan je goed uitvinden of het wat voor jou isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegenUw ADH vitamine Worst
Ok, jullie zijn moeilijk.quote:
Maaruh, echt niks mis met alleen reizenI'm surrounded by morons!
Maar ik weet dus niet op goed waar ik heen moetquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga een keertje alleen met korte vakantie, dan kan je goed uitvinden of het wat voor jou is
in najaar zal het wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, in mijn hoofd zijn cruises altijd heel prijzig.Uw ADH vitamine Worst
Maak me niet zoveel uit. Gewoon iets. Heb nu wel een vraag. De 2equote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vraag zou jij willen dat ze aan jou zou stellen?![]()
![]()
ditquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, jullie zijn moeilijk.
Maaruh, echt niks mis met alleen reizenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je hebt mijn nummerquote:![]()
Weer mislukt? Dit plet wel voor je imo.quote:
Ja maar dit ben ik niet gewendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, jullie zijn moeilijk.
Maaruh, echt niks mis met alleen reizen
Ik vind het gewoon beetje eng
1 van deze?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar ik weet dus niet op goed waar ik heen moet![]()
https://www.rotterdamthehagueairport.nl/vluchten/bestemmingen/Uw ADH vitamine Worst
Het went vanzelfquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar dit ben ik niet gewend
Ik vind het gewoon beetje eng
Maar was dus rond pinksteren voor het eerst alleen op vakantie geweest en dat is me echt goed bevallen, zo goed dat ik het vaker ga doenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
1 van deze?![]()
https://www.rotterdamthehagueairport.nl/vluchten/bestemmingen/
Misschien moet een een single reislustige vriendin zoeken
Ja dat moet niet. Even een stapje terug doen dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar dit ben ik niet gewend
Ik vind het gewoon beetje eng![]()
![]()
snap je nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer mislukt? Dit plet wel voor je imo.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hebben jullie trouwens The Poop Cruise gekeken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie trouwens The Poop Cruise gekeken?![]()
![]()
nee nog niet, is het wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie trouwens The Poop Cruise gekeken?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ditquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind het juist veel rust gevenI'm surrounded by morons!
En je vriendin dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja mopquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie trouwens The Poop Cruise gekeken?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
je hebt mijn nummerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien moet een een single reislustige vriendin zoekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb ook niet echt iemand om mee te reizen behalve 1 persoonquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien moet een een single reislustige vriendin zoeken
die zei dat die niet vaak op vakantie hoef en stond wel open om eens te reizen met mij, sprak hem laatst: ja ik was al paar weken op vakantie geweest vorige maand, in augustus al weekje weg dus geen vakantiedagen meervoel me beetje gepasseerd
Uw ADH vitamine Worst
Ben een keer alleen naar Curacao geweest 8 weken.
Dat vond ik afschuwelijk. Maar dat was ook voor werk.![]()
Pleit moest het zijn. Dat mensen niet meer boos op je worden omdat je geen act meer speelt. Dat je mij Calimero noemt neem ik op de koop toe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker rustigquote:
8 is ook wel langquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
Dat vond ik afschuwelijk. Maar dat was ook voor werk.
1 of 2 weken is ideaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Da's lang. En voor werk is ook weer anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
Dat vond ik afschuwelijk. Maar dat was ook voor werk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
ik was degene die met calimero kwamquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pleit moest het zijn. Dat mensen niet meer boos op je worden omdat je geen act meer speelt. Dat je mij Calimero noemt neem ik op de koop toe.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat wel hoor. Heb ook mijn duikbrevet gehaald en ben met een collega wezen stappen. En mijn pa kwam een weekje op bezoek.quote:
Maar was vooral heel veel alleen.
Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zelf de keuze heb gemaakt een huisje voor mijzelf te nemen en dus niet voor huisgenoten te gaan.
Maar dan nog. Voelde me ontzettend eenzaam. Ga ik niet opnieuw doen.![]()
Godver, weer Calimero in m'n kop.
IK WAS 'M NET WEER VERGETEN.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Misschien een andere vriendin of een goede kennis?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die kan dit jaar niet, ik denk pas volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van jou kan ik het ook wel hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik was degene die met calimero kwam“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is ook zeker lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
8 is ook wel lang
1 of 2 weken is ideaal
Misschien moet ik het nog eens proberen. Ik was toen wel heel anders dan nu.![]()
Want zij zijn groot en ik is klein...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffer met Lego mee, ga je bij een strandtentje bouwen,gegarandeerd aanspraak.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook zeker lang.
Misschien moet ik het nog eens proberen. Ik was toen wel heel anders dan nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaha ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koffer met Lego mee, ga je bij een strandtentje bouwen,gegarandeerd aanspraak.
Heb echt ook wel genoten daar hoor. Alleen naar een restaurant gaan vind ik daardoor ook helemaal niet gek meer.
Maar wat lilak al zei: 8 weken alleen is echt wel te lang. En was ook vaak moe van werk.![]()
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor. Heb ook mijn duikbrevet gehaald en ben met een collega wezen stappen. En mijn pa kwam een weekje op bezoek.
Maar was vooral heel veel alleen.
Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik zelf de keuze heb gemaakt een huisje voor mijzelf te nemen en dus niet voor huisgenoten te gaan.
Maar dan nog. Voelde me ontzettend eenzaam. Ga ik niet opnieuw doen.I'm surrounded by morons!
Nog maar paar uurtjes wachten en dan weer genieten van die zwoele stem van @FreshFruitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ook niet echt iemand om mee te reizen behalve 1 persoon
die zei dat die niet vaak op vakantie hoef en stond wel open om eens te reizen met mij, sprak hem laatst: ja ik was al paar weken op vakantie geweest vorige maand, in augustus al weekje weg dus geen vakantiedagen meervoel me beetje gepasseerd
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een andere vriendin of een goede kennis?
Ik had nog 2 mannelijke vrienden, maar die waren gezamenlijk, dus die zijn ook niet meer
Dus 1 beste vriendin
8 weken rust johquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha jij zou dat anders aanpakken?I'm surrounded by morons!
En ikquote:Waar danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:07 schreef Paul het volgende:
Nog maar paar uurtjes wachten en dan weer genieten van die zwoele stem van @:freshfruit
Niks mis mee. En thuis (thuis is waar je slaapt) rustquote:I'm surrounded by morons!
Ja ik was toen vrij jong he, denk 24 of zo. Ik wilde graag feesten en lol trappen. Maar dat ging niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks mis mee. En thuis (thuis is waar je slaapt) rust
Maar toen zat ik slecht in mijn vel ook, dus dat kan ook meegespeeld hebben.
Maar goed ik kaap het topic van Vino nu een beetje.![]()
what can i say exceptquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, weer Calimero in m'n kop.
IK WAS 'M NET WEER VERGETEN.
youre welcomeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vooruit maar.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
what can i say except
youre welcomeJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik was toen vrij jong he, denk 24 of zo. Ik wilde graag feesten en lol trappen. Maar dat ging niet zo makkelijk.
Maar toen zat ik slecht in mijn vel ook, dus dat kan ook meegespeeld hebben.
Maar goed ik kaap het topic van Vino nu een beetje.
vertel meer, ik wil ook in buitenland werken
beetje hoofdpijn
Ik zie meer licht nuIs effe wennen.
Er gaat een wereld voor mij open
Jij knalde ooit mijn twitternaam ook in DTS.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
mag denk ik zn twitternaam niet zeggen hee
Ik wil ook luisterenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij knalde ooit mijn twitternaam ook in DTS.
was per ongeluk, ben nu toch voorzichtig heequote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij knalde ooit mijn twitternaam ook in DTS.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tja wat wil je weten?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee hoor
vertel meer, ik wil ook in buitenland werken
Wat me bijstaat is dat het vooral wel echt lekker eten was. Dat vond ik helemaal niet zo erg om alleen te doen.
Leuke tentjes opgezocht. En had ook een auto dus ben dat eiland wel even over gecruised.
Maar wat me het beste bijstaat is dat het gewoon eenzaam was. Daarom was het leuk dat mijn pa en vriendin spontaan even langs kwamen een weekje.
Leg jij makkelijk contact?![]()
Ja ik vind dat wel echt bewonderingswaardig dat jij gewoon even alleen naar Italië bent geweest een paar maanden terug.quote:
Dat zou ik niet snel doen.![]()
Spannendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:23 schreef Paul het volgende:
[..]
zn stem is zo zwoel en spannende verhalen
ben ook 2 weken alleen in porto geweest paar jaar terugquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel echt bewonderingswaardig dat jij gewoon even alleen naar Italië bent geweest een paar maanden terug.
Dat zou ik niet snel doen.
vorig jaar geen alleen vakantie, toen zusje meegenomen naar japanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wil ook graag nog naar denemarken maar is ook zo'n net wel net niet afstand met de autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wowquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ook 2 weken alleen in porto geweest paar jaar terug
vorig jaar geen alleen vakantie, toen zusje meegenomen naar japan
Ja dat van Japan staat me een beetje bij maar toen kende ik je nog niet echt. Daar had je toch ook van die bruisballen voor in bad gekocht? Staat me nog bij.![]()
![]()
Ik moet mij er gewoon overheen zetten denk ik
Alleen op vakantie....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Verlichtend maantje in de duisternisquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
blijkbaar ben ik de reden dat fok traag is -__-
geloof je het zelf?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moontje.quote:
Zijne Konijnklijkheidquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verlichtend maantje in de duisternis![]()
![]()
![]()
![]()
Het gebrek aan investeringen in fatsoenlijke servers is totaal niet de reden dat fok zo traag als dikke stront door een dunne trechter is. Onmogelijk!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
geloof je het zelf?
Het moet een topic zijn, kan niet anders!
je moet ophouden met onzin in een onzin forum, watquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
geloof je het zelf?![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Bijnaquote:![]()
Nog 9 dagen bolken
en het was helemaal niet de bedoeling
Onzin in een onzin sub forum, het moet niet gekker gaan wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moet ophouden met onzin in een onzin forum, wat![]()
![]()
![]()
Zometeen gaan mensen nog klachten droppen in Klaagbaak![]()
![]()
![]()
Bolkqueenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bijna![]()
Nog 9 dagen bolken
en het was helemaal niet de bedoeling![]()
![]()
Als jullie mij als enige laten posten, eens kijken of de traagheid dan voorbij is. Even een poosje uittesten....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gebrek aan investeringen in fatsoenlijke servers is totaal niet de reden dat fok zo traag als dikke stront door een dunne trechter is. Onmogelijk!
Het moet een topic zijn, kan niet anders!How can I make this topic about me?![]()
kan dts ook dicht want jongens het is hier druk en dat maakt het traagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar ja ik ben zo ver gekomen, dan ga ik er maar voor![]()
![]()
Niet even pauzeren?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar ja ik ben zo ver gekomen, dan ga ik er maar voorHow can I make this topic about me?![]()
Lijkt me een zeer goede test! Dus iedereen stoppen met posten voor 9 maanden na deze post!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jullie mij als enige laten posten, eens kijken of de traagheid dan voorbij is. Even een poosje uittesten....
kun je een hele baby maken in die tijdquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer goede test! Dus iedereen stoppen met posten voor 9 maanden na deze post!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee wacht.., after this one!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer goede test! Dus iedereen stoppen met posten voor 9 maanden na deze post!![]()
Shit, daar gaat mijn master planquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je een hele baby maken in die tijd![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
kijk maar naar de dagcijfers
001. 456 loveislikeakiss
002. 322 Vino_Tinto
003. 238 MooieTop6
004. 207 KoningWouter
005. 199 FreshFruit
006. 178 gebrokenglas
007. 174 kree
008. 118 greysbones
009. 105 MizzezAmyIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
maar mensen geen onzin posten in onzin he
dat mag neit van yvonne
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
even iedereen een ban behalve jijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als jullie mij als enige laten posten, eens kijken of de traagheid dan voorbij is. Even een poosje uittesten....
Uw ADH vitamine Worst
DTS on tourquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 456 loveislikeakiss
002. 322 Vino_Tinto
003. 238 MooieTop6
004. 207 KoningWouter
005. 199 FreshFruit
006. 178 gebrokenglas
007. 174 kree
008. 118 greysbones
009. 105 MizzezAmy
Ja precies.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even iedereen een ban behalve jij
How can I make this topic about me?![]()
dus ik maak fok traag
en jullie zijn mijn entourageHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger was het VBL SC on tour. Maar dat is 1 grote saaie boel gewordenquote:
Hoewel ik wel mee doe aan het spelletje bij hun
quote:
Daar was het ook een referentie aanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vroeger was het VBL SC on tour. Maar dat is 1 grote saaie boel geworden
Hoewel ik wel mee doe aan het spelletje bij hun
Fok is wel sneller opeensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
dus ik maak fok traag
en jullie zijn mijn entourage
ze doen stoer daar maar zijn keyboardwarriors hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vroeger was het VBL SC on tour. Maar dat is 1 grote saaie boel geworden
Hoewel ik wel mee doe aan het spelletje bij hunWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jij niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ze doen stoer daar maar zijn keyboardwarriors hoor![]()
![]()
Danny heeft eindelijk weer zijn internet abbo betaald dus hebben ze de beperking op de snelheid opgehevenquote:
Sommige zijn ook wel lief hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ze doen stoer daar maar zijn keyboardwarriors hoor
@onlogisch
Gewoon ergens wat gereboot joh.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
My heart will goes on.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet Vlissingen?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
misschien even een extra servertje kopen voor danny in ruil voor likesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die kunnen ook eindelijk weer koelen.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En Yvonne heeft Lillak haar topic gesloten, scheelt ook al enorm
je mag het ook gewoon zeggen als je neit van me houdtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
En Yvonne heeft Lillak haar topic gesloten, scheelt ook al enormHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag het ook gewoon zeggen als je neit van me houdt
RisottoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Of 450 miljoen miljard topics aanmaken dat we alle posts moeten liken zoveel en vaak als mogelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
we kunnen van dts ook een grote likeboel van maken
Even van afgelopen nacht teruglezen, onder het genoeg van een heerlijk kopje
rip fokquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of 450 miljoen miljard topics aanmaken dat we alle posts moeten liken zoveel en vaak als mogelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ga je gangquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of 450 miljoen miljard topics aanmaken dat we alle posts moeten liken zoveel en vaak als mogelijkUw ADH vitamine Worst
geef je zo de samenvatting?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Even van afgelopen nacht teruglezen, onder het genoeg van een heerlijk kopjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou jij eens een keer kunnen kappen met dat super overdreven gedoe van je? 't is om je dood te ergerenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of 450 miljoen miljard topics aanmaken dat we alle posts moeten liken zoveel en vaak als mogelijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja maak mij maar weer jaloersquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Even van afgelopen nacht teruglezen, onder het genoeg van een heerlijk kopje
bolk gvd?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou jij eens een keer kunnen kappen met dat super overdreven gedoe van je? 't is om je dood te ergerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* Vino_Tinto gaat checken of er nog een beetje bonen in het apparaat zitIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zal er super mega ultra uber snel mee kappenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou jij eens een keer kunnen kappen met dat super overdreven gedoe van je? 't is om je dood te ergeren
ik moet nog koffie bijbestellen, m'n kilozak is weer leeg
Uw ADH vitamine Worst
dan is het toch echt jouw topicquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
bondage zegt dat het niet mijn schuld is
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet nog koffie bijbestellen, m'n kilozak is weer leeg
we hadden het nog wel over vakantiequote:
ga je ergens heen deze zomer?
cruise met je familie ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het aan haar topic had gelegen en de likes, dan ligt het eerder aan het like systeem en hoe die verwerkt worden dan aan het topic op zichquote:
Waar ik me trouwens echt kapot aan erger: lui die dezelfde opmerking blijven maken. Ik heb "last" van m'n oog (lees: er zit blijkbaar een gevoeligheidje in waardoor één van m'n ogen snel rood is. Doet verder niks en doet ook geen pijn, het ziet er alleen wat meh uit.)
Heb ik diegene ook al vaker uitgelegd, maar echt íedere keer als ik 'm zie, krijg ik er weer een vraag over. Als het niet iets is waar ik binnen een paar minuten wat aan kan fixen (iets tussen m'n tanden, shirt binnenstebuiten, weet ik wat) HOU JE BAKKES ER DAN OVER. IK BEN ME ER VAN BEWUST.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lief hondje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het like systeem is wel een slecht geschreven dingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het aan haar topic had gelegen en de likes, dan ligt het eerder aan het like systeem en hoe die verwerkt worden dan aan het topic op zichHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geweldig ,niks opkroppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik me trouwens echt kapot aan erger: lui die dezelfde opmerking blijven maken. Ik heb "last" van m'n oog (lees: er zit blijkbaar een gevoeligheidje in waardoor één van m'n ogen snel rood is. Doet verder niks en doet ook geen pijn, het ziet er alleen wat meh uit.)
Heb ik diegene ook al vaker uitgelegd, maar echt íedere keer als ik 'm zie, krijg ik er weer een vraag over. Als het niet iets is waar ik binnen een paar minuten wat aan kan fixen (iets tussen m'n tanden, shirt binnenstebuiten, weet ik wat) HOU JE BAKKES ER DAN OVER. IK BEN ME ER VAN BEWUST.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pssstquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik diegene ook al vaker uitgelegd, maar echt íedere keer als ik 'm zie, krijg ik er weer een vraag over. Als het niet iets is waar ik binnen een paar minuten wat aan kan fixen (iets tussen m'n tanden, shirt binnenstebuiten, weet ik wat) HOU JE BAKKES ER DAN OVER. IK BEN ME ER VAN BEWUST.
psssssst
er is iets met je oogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
[persoonlijke mening incomming] ik zie er eigenlijk ook niet de meerwaarde van in, net zoals dat hele 'punten systeem'. Het heeft niet echt toegevoegde waarde imo.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het like systeem is wel een slecht geschreven dingOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
J a eensquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[persoonlijke mening incomming] ik zie er eigenlijk ook niet de meerwaarde van in, net zoals dat hele 'punten systeem'. Het heeft niet echt toegevoegde waarde imo.
"Wat is je oog rood"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pssst
psssssst
er is iets met je oog
"Heb je het warm, je bent zo rood"
Gast. Je kent me inmiddels een paar jaar, dat is gewoon iets wat m'n huid (en oog) doet. Me daar continu bewust van maken, maakt het niet beter.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
je heeft geen geduldquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het like systeem is wel een slecht geschreven ding![]()
Misschien zeggen dat je er sperma in hebt gekregen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik diegene ook al vaker uitgelegd, maar echt íedere keer als ik 'm zie, krijg ik er weer een vraag over. Als het niet iets is waar ik binnen een paar minuten wat aan kan fixen (iets tussen m'n tanden, shirt binnenstebuiten, weet ik wat) HOU JE BAKKES ER DAN OVER. IK BEN ME ER VAN BEWUST.
Mweh, het is een collega.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zeggen dat je er sperma in hebt gekregen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
De likes kan ik ergens nog wel snappen al heeft het wel beetje heel late facebook/instagram/meta ripoff bijsmaak.quote:
En als dat het systeem in het back end trager maakt, is het het dan wel waard?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
er is wel een uitbreiding opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[persoonlijke mening incomming] ik zie er eigenlijk ook niet de meerwaarde van in, net zoals dat hele 'punten systeem'. Het heeft niet echt toegevoegde waarde imo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed. Avondeten regelen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Tijd om de airco aan te zetten. Het wordt nu benauwd binnenOw ja ik ging kijken of er nog wat in zatquote:
al drink ik nooit koffie na 17:00 uurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
IIk zal je 33ns een uitbreiding gevenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat heb ik een keer gehad, kon lenzen weg flikkerenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zeggen dat je er sperma in hebt gekregen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik slik het gewoon netjes door.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik drink vaak 's avonds na het eten nog een mok kopje.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tijd om de airco aan te zetten. Het wordt nu benauwd binnen
[..]
Ow ja ik ging kijken of er nog wat in zat
al drink ik nooit koffie na 17:00 uur
Kom maar eens naar het thuinhuisje, dan zullen we je eens laten voelen hoe een echte uitbreiding in zijn werk gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:51 schreef Mickytjuh het volgende:
I
[..]
Ik zal je 33ns een uitbreiding geven
Sperma in je oog doet echt zeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar dat is lastig als ze niet goed kunnen richtenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zouden de zaadcellen via je oog je brein in zwemmen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dan moet je het gewoon niet uit je mond laten halenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar dat is lastig als ze niet goed kunnen richtenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog 21 stops voor mijquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik drink vaak 's avonds na het eten nog een mok kopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb een juicy lucyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ooit wel een keer,m`n eigen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een ipa van Uiltje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat doe ik fout?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, als ik zoiets tegen collega's zou zeggen, zouden ze er daarna nooit meer over durven beginnenquote:
Naja de vrouwen van mijn afdeling dan, de mannen van techniek zouden waarschijnlijk alle details willen weten
jij nietquote:
die rode wijn is aan het stoken
gluhwein is hetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een Sangria zou nu ook lekker zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij niet
die rode wijn is aan het stoken
gluhwein is het“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sangria![]()
Ik verheug me erop
Mn leverwaarden waren verbeterd, dus het mag
Dat word saufen tot je enkel nog kan kraufenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Sangria![]()
Ik verheug me erop
Mn leverwaarden waren verbeterd, dus het mag![]()
en dan zuipen tot je leverwaarde niet meer goed zijn en dan weer wachten tot ze goed zijn en repeatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Sangria![]()
Ik verheug me erop
Mn leverwaarden waren verbeterd, dus het mag
Uw ADH vitamine Worst
Si si senor!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word saufen tot je enkel nog kan kraufen
Hou opquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Sangria zou nu ook lekker zijn.
Of een tinto de verano
Ja, krijg nu jaarlijkse controle in juli dus genoeg tijd om ze weer te laten normaliserenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan zuipen tot je leverwaarde niet meer goed zijn en dan weer wachten tot ze goed zijn en repeat
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk niet dat wijn lekker is op het moment![]()
quote:
Wijn is fijn en bier maakt plezier
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
zie je, wijn wil niet eens een plaatje zijn
Wine wine babyquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
zie je, wijn wil niet eens een plaatje zijn
Bolk op je stomme neus bitch!
Ik stond bij de lidl in de rij voor de kassa, ongeveer een stuk 10 wachtenden.
Ik zeg dus tegen de caissière dat er best een kassa bij open kan, omdat ik bij de Vomar allang m'n boodschappen gratis had gekregen.
Vrouw die 's tweede in de rij stond lachte me uit en vond dat ik maar bij de Vomar boodschappen had moeten doen als het daar zoveel beter was.
Ik gaf een snauw terug dat ik daar al geweest was en prompt werd er een tweede kassa open gegooid.
Eén keer raden wie er als eerste de winkel uit was
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik doe wel met je meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: