SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ga je voor de hele fam lappen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klopt
2 huisjes voor 10 mensen is 3134 euro
als je de huisjes ook naast elkaar wil hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook te langquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Had als tt: rapper sjors de nieuwe vanile ijs
Maar telaat
iets nieuws wat ik gemist heb?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar telaatUw ADH vitamine Worst
Sjors doet het nu met Blogmama.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar telaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is zij hiervan op de hoogte?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alright stop, collaborate and listenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en met toegang tot disney voor 1 dag komt er nog 600 bij
eten enzo is een tzt probleem
ga het idee toch nog niet nu voorleggen bij de fam
en ik wil een goede portie wel sponsoren want ik ben suikertanteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, was misselijk, maar nu weer honger. Ik ga tosti makenquote:(want mn brood is een beetje oud)
Ik ga paiq eraf gooien. En dan over jaartje ofzo weer installerenquote:
Ik word echt moe van al die mannendie zitten er echt 24/7 op ofzo
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lijkt FOK! wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga paiq eraf gooien. En dan over jaartje ofzo weer installeren
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik heb nu wel een leuke reactie op mijn quiz. Eindelijk iemand met een beetje diepgang. Moet alleen tot morgen wachten totdat ik haar kan toevoegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ben nu aan het chatten met iemand maar dat is een beetje eenrichtingsverkeer. Denk dat ik het pauzeer tot morgen.![]()
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruiseUw ADH vitamine Worst
Hahaha ken het probleem, ik heb er ook maar met vlagen zin in.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
hoe was je dagquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik heb nu wel een leuke reactie op mijn quiz. Eindelijk iemand met een beetje diepgang. Moet alleen tot morgen wachten totdat ik haar kan toevoegen.
Ben nu aan het chatten met iemand maar dat is een beetje eenrichtingsverkeer. Denk dat ik het pauzeer tot morgen.
goed
nog zomerplannen?
ja, strandvakantie
oh waar
zoutelande
ah leuk
jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe was je dag
goed
nog zomerplannen?
ja, strandvakantie
oh waar
zoutelande
ah leuk
ja
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zien![]()
![]()
Als zij betalen, gewoon doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruise
Yupquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
i like thatquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan ook lekker zijn toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
zou zomaar eens kunnen dat ik dit najaar voor het eerst in eeuwigheid met ouders op vakantie ga, maar ze willen alleen cruise
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegen
Cruise naar Tenerife dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn toch?
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Welke vraag zou jij willen dat ze aan jou zou stellen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou precies zoiets. Moet de antwoorden er echt uit trekken en ze heeft pas een keer een vraag aan mij gesteld.
Ga eigenlijk alleen nog door om even de foto te zienWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik heb er gewoon nu 3 op offline gezet. Nou ja dat ik offline benquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ken het probleem, ik heb er ook maar met vlagen zin in.
En heb er een zooi verwijderd
Beetje zoals jij op fok dusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
"Neuken?"quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke vraag zou jij willen dat ze aan jou zou stellen?
I'm surrounded by morons!
Deh.quote:
Ben in Mei in parijs geweest voor de eerste x als volwassen persoon (laatste x was echt zeker 28 jaar geleden) en ik vond het toch echt wel mooi hoor.
Iedereen draagt iets anders, 90% is modieus, er heerst daar niet zo'n "we willen allemaal anders zijn, dus gaan we hetzelfde kleden" cultuurtje als hier. De gebouwen zijn prachtig, en er is zó veel moois te zien en te beleven.
Dacht op een gegeven moment dat ik "gewoon" in een parkje rondliep met een koffietentje erbij, bleek dat Jardin Du Luxembourg te zijn
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Denk het niet, laatste keer dat ik ging was ik nog een arme studentquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker cruisen Hema.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Oei, in mijn hoofd zijn cruises altijd heel prijzig.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk het niet, laatste keer dat ik ging was ik nog een arme studentWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ga een keertje alleen met korte vakantie, dan kan je goed uitvinden of het wat voor jou isquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn toch?
Ik wil zo graag op vakantie, maar durf gewoon nog niet alleen. Probeerde mijn ouders mee te krijgen nasr tenerife. Maar mijn moeder wil niet meer vliegenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: