SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Maar uiteindelijk is het Rusland dat zich echt gemengd heeft in Oekraïne. Je zou dus kunnen zeggen dat Verhofstadt en Van Baalen het gelijk aan hun kant hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Voor Oekraiene en de veelal jonge protestanten was het een enorme boost.
Feit is dat het een vorm van beïnvloeding is vanuit de EU. Ze stonden er niet per toeval.
De inval is pas geweest ná hun optreden en vele andere zichtbare en onzichtbare activiteiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het Rusland dat zich echt gemengd heeft in Oekraïne. Je zou dus kunnen zeggen dat Verhofstadt en Van Baalen het gelijk aan hun kant hebben.
Daar word nogal aan voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het Rusland dat zich echt gemengd heeft in Oekraïne. Je zou dus kunnen zeggen dat Verhofstadt en Van Baalen het gelijk aan hun kant hebben.
Ja maar edelachtbare, ik sloeg mijn vriendin pas in elkaar nadat ze vreemd wilde gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De inval is pas geweest ná hun optreden en vele andere zichtbare en onzichtbare activiteiten.
Nee ze stonden er niet per toeval, maar "per toeval" hebben ze wel het gelijk van die revolutie aangetoond.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Voor Oekraiene en de veelal jonge protestanten was het een enorme boost.
Feit is dat het een vorm van beïnvloeding is vanuit de EU. Ze stonden er niet per toeval.
Zoals?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De inval is pas geweest ná hun optreden en vele andere zichtbare en onzichtbare activiteiten.
Zichtbaar: dat beruchte gesprek van Victoria Nuland die aangeeft hoe de post-Janoekovytsj er uit ziet.quote:
Wat is er berucht aan dat gesprek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zichtbaar: dat beruchte gesprek van Victoria Nuland die aangeeft hoe de post-Janoekovytsj er uit ziet.
En vele andere zaken opgeschreven zijn in boeken. Ik heb geen zin om hier een lange lijst neer te plempen met bronvermelding om vervolgens te horen dat dat allemaal onzin is. Of dat Russen Oekraieners Kolholzen noemen. Ik steek moeite in een post.
Nee, nee, was niet een eerdere presidents-kandidaat vergiftigd na een bezoekje aan Rusland?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat doen ze. Dat klopt. Maar hier in dit topic zijn er al mensen die oproepen om Russen te vermoorden en de wens uitspreken dat dit in WO2 had moeten gebeuren. En dat zijn dan figuren die niet eens last van hun hebben. Ik vind dat ontzettend primitief. Maak je daar eens boos over.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is er berucht aan dat gesprek.
En ik ben dol op onderbouwde posts met bronnen. En je ontkent nu gewoon dat er Russen zijn die Oekrainiers zo noemen?
Allemaal vanwege een schreeuwende VVD'er en VLD'er.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat is geheid afgestemd, maar het is niet alsof er vanuit het EP of de raad opdracht is gegeven daar een verhaal af te draaien.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:34 schreef sp3c het volgende:
Van Baalen ging daar (naar eigen zeggen) heen omdat er heel veel demonstranten neergeschoten werden en hij dacht dat als er westerse politici tussen zouden staan de politie minimaal wat voorzichtiger zou zijn
Vind ik niet zo heel veel mis mee, naief misschien en je ku t je af vragen of het daadwerkelijk iets uit heeft gemaakt want hetwas op dat moment al een bekeken zaak maar ik vind het op zich niets vreselijks
Maar zouden Russische politici hier ook grote groepen demonstranten mogen toespreken op de dam? Zolang het maar niet is afgestemd met de Russische regering?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat is geheid afgestemd, maar het is niet alsof er vanuit het EP of de raad opdracht is gegeven daar een verhaal af te draaien.
En daar loopt dat hele verhaaltje alweer spaak
Het doet er niet toe, ze hadden echt geen toestemming gekregen van hun bazen om die kant op af te zakken toen het allemaal nog 50/50 was en et wild in de rondte werd geschotenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat is geheid afgestemd, maar het is niet alsof er vanuit het EP of de raad opdracht is gegeven daar een verhaal af te draaien.
En daar loopt dat hele verhaaltje alweer spaak
Vaak zat gedaan. Ik zie namelijk nog steeds in dat er een heleboel Russen zijn die hier simpelweg niets van willen hebben maar in een autocratie leven waar die mening ze letterlijk de kop kan kosten, dus nee. Ik ben er niet voor om te generaliseren en oproepjes om "de Russen" op de meest primitieve manieren om te leggen..zou me geen haar beter maken dan de vatniks die er rondlopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat doen ze. Dat klopt. Maar hier in dit topic zijn er al mensen die oproepen om Russen te vermoorden en de wens uitspreken dat dit in WO2 had moeten gebeuren. En dat zijn dan figuren die niet eens last van hun hebben. Ik vind dat ontzettend primitief. Maak je daar eens boos over.
Ik heb vandaag al behoorlijk wat bronmateriaal gepost, en het enige wat ik krijg te horen is dat het onzin is. Ja hallo, ik ben geen typemachine.
Het was in Kiev, niet in Moskouquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar zouden Russische politici hier ook grote groepen demonstranten mogen toespreken op de dam? Zolang het maar niet is afgestemd met de Russische regering?
Dat ook inderdaad, alleen sluit dat niet aan bij het "de eu heeft zich er actief in gemengd" narratieve.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het doet er niet toe, ze hadden echt geen toestemming gekregen van hun bazen om die kant op af te zakken toen het allemaal nog 50/50 was en et wild in de rondte werd geschoten
Ik heb bron materiaal aangeleverd -NOS- over dat er Russische Esten/Estse Russen (whatever) het stemrecht ontnomen is én dat de Russische Orthodoxe kerk aan banden is gelegd. Verder is voldoende duidelijk dat van Baalen/Verhofstadt daar begin 2014, en dat telefoontje van Nuland is op youtube terug te luisteren. Ik heb geen openstaande kwesties staan dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan. Ik zie namelijk nog steeds in dat er een heleboel Russen zijn die hier simpelweg niets van willen hebben maar in een autocratie leven waar die mening ze letterlijk de kop kan kosten, dus nee. Ik ben er niet voor om te generaliseren en oproepjes om "de Russen" op de meest primitieve manieren om te leggen..zou me geen haar beter maken dan de vatniks die er rondlopen.
Maar je wezelt je er onderuit want tot nu toe heb ik geen bronnen gezien voor je stellingen. Dat geeft verder ook niet maar als jij zegt dat je voor eea bronnen hebt lijkt dat me handig.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zouden Russische politici hier ook grote groepen demonstranten mogen toespreken op de dam? Zolang het maar niet is afgestemd met de Russische regering?
FAFO'dquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Een Amerikaan die met zijn hele gezin naar Rusland verhuisde om te ontsnappen aan een, naar eigen zeggen, te ‘woke’ Amerika, is nu door de Russen naar de frontlinie in Oekraïne gestuurd. Dat schrijft The Telegraph. ‘Hij wordt voor de wolven gegooid’, klaagt zijn vrouw.
https://www.gelderlander.(...)t-gestuurd~af346ec7/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel je vergelijking met de Dam klopt niet. Verhofstad en van Baalen stonden immers ook niet op het Rode Plein.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb bron materiaal aangeleverd -NOS- over dat er Russische Esten/Estse Russen (whatever) het stemrecht ontnomen is én dat de Russische Orthodoxe kerk aan banden is gelegd. Verder is voldoende duidelijk dat van Baalen/Verhofstadt daar begin 2014, en dat telefoontje van Nuland is op youtube terug te luisteren. Ik heb geen openstaande kwesties staan dacht ik.
Wel wacht ik nog op jouw antwoord:
[..]
Is al oud en is nu ook maaienvoer. Wel rot voor de kinderen maar ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Een Amerikaan die met zijn hele gezin naar Rusland verhuisde om te ontsnappen aan een, naar eigen zeggen, te ‘woke’ Amerika, is nu door de Russen naar de frontlinie in Oekraïne gestuurd. Dat schrijft The Telegraph. ‘Hij wordt voor de wolven gegooid’, klaagt zijn vrouw.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt niet cherry pikken in welk deel van het verhaal je instapt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken, dat zijn bronnen over compleet andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb bron materiaal aangeleverd -NOS- over dat er Russische Esten/Estse Russen (whatever) het stemrecht ontnomen is én dat de Russische Orthodoxe kerk aan banden is gelegd. Verder is voldoende duidelijk dat van Baalen/Verhofstadt daar begin 2014, en dat telefoontje van Nuland is op youtube terug te luisteren. Ik heb geen openstaande kwesties staan dacht ik.
Wel wacht ik nog op jouw antwoord:
[..]
En dat België of Duitsland vervolgens een invasie doet in Nederland? Want dat scenario is natuurlijk in Oekraïne gebeurd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kwamen toch pas na 2014?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De andere optie was dat ze hadden moeten lijden onder dragqueens die verhalen voorlezen aan kinderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je moet hem nageven, in een drassig weiland je ingewanden weer naar binnen proberen te proppen is allesbehalve wokequote:
Dat is tenminste dan ook iets wat echt heel erg is, in tegenstelling tot mensenhandel en seksuele uitbuiting en dat vervolgens proberen in de doofpot te stoppen. Maar dat is wel erg offtopic van me.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
De andere optie was dat ze hadden moeten lijden onder dragqueens die verhalen voorlezen aan kinderen.
De mening dat we te vroeg gestopt zijn met WOII, en ook het Russische regime hadden moeten omgooien is iets anders dan Russen willen uitmoorden. Want dat deed Stalin zelf wel namelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
Nee dat doen ze. Dat klopt. Maar hier in dit topic zijn er al mensen die oproepen om Russen te vermoorden en de wens uitspreken dat dit in WO2 had moeten gebeuren. En dat zijn dan figuren die niet eens last van hun hebben. Ik vind dat ontzettend primitief. Maak je daar eens boos over.
En voor wie echt opgelet heeft ; Putin was dermate verzoenend/welwillend richting het westen dat hij is teruggefloten door wat ex soviet coryfeeën (lees: vriendjes die hem macht vergaarden)quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De mening dat we te vroeg gestopt zijn met WOII, en ook het Russische regime hadden moeten omgooien is iets anders dan Russen willen uitmoorden. Want dat deed Stalin zelf wel namelijk.
Voor heel veel WOII-veteranen hield WOII trouwens pas echt op met de val van de muur, alleen toen kwam Putin...
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Maar goed. Ik heb mijn punt wel gemaakt.
Nee je bent voor de zoveelste keer de les gelezen en je gaat inderdaad over een een tijdje exact dezelfde onzin herhalen die dan ook weer weerlegd wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Maar goed. Ik heb mijn punt wel gemaakt. Ik kom weer terug hier als die 50 42 dagen voorbij zijn.
Ik durf te wedden dat het nog geen week duurt -net zoals de vorige keer- of ik krijg mentions met mijn naam erin.
Momenteel gebeurt er op dit dossier toch niet zoveel.
Dat niet alleen, je hebt ook geen enkel punt gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent het er niet mee eens. Das wat anders.
Nee hoor. Ik vind deze discussie een herhaling van zette. We praten hier al maanden over hetzelfde. Er zijn nu ook geen schokkende of nieuwe ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee je bent voor de zoveelste keer de les gelezen en je gaat inderdaad over een een tijdje exact dezelfde onzin herhalen die dan ook weer weerlegd wordt.
En dan dat slachtofferrolletje er bij ook. Staat je niet goed man. Stay out of the kitchen if you cant stand the heat. Of beter nog, lees je in voor je met zulke stellingen komt
Het is even wachten op de val van Pokrovsk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind deze discussie een herhaling van zette. We praten hier al maanden over hetzelfde. Er zijn nu ook geen schokkende of nieuwe ontwikkelingen.
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lukpwkc7d223
😪 "Russian World" in Donbas… In the photos - the dried-up Khanzhonkiv reservoir.
💦 10 years of occupation - once flourishing Donetsk sees water once every four days.
Ja, dezelfde boelshit verkondigen, alle weerleggingen negeren en weer wegrennen. Dat is php.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind deze discussie een herhaling van zette. We praten hier al maanden over hetzelfde. Er zijn nu ook geen schokkende of nieuwe ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |