Voortuin (met plastic stoel) een optiequote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelf kan ze door de stank niet meer in haar achtertuin zitten.
Nee, buuv heeft het toilet gezien en het loopt over met stront.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen elektriciteit, oke, maar geen water?
Dan spoelt het toilet ook niet door?
Ik dacht in eerste instantie ook dat de man daar vast al een tijdje dood moet liggen. Maar dus niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vroeg me af of hij nog leeft.
Maar na het filmpje te hebben gezien, blijkt dat hij elke dag nog de deur uit te gaan om te gaan werken en dat hij zijn hypotheek betaald.
Nou als het voor overlast voor andere mensen zorgt, zou het in ieder geval voor hen wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Is iedereen niet zelf verantwoordelijk voor hun eigen gecreëerde shit?
Waarom zou een ander dat op moeten ruimen?
Hoe wil je iemand in een koopwoning eruit gooien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:12 schreef roos94 het volgende:
Als er een bekende NL'er/influencer in dat huis ernaast woonde met veel macht en volgers in sociale media moet je kijken hoe snel die kerel uit huis wordt gegooid. Maar het zijn gewone burgers die last ondervinden dus dan kun je de tering genieten.
Dus iemand in een koopwoning kan alles doen en laten wat ie wil ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand in een koopwoning eruit gooien?
Nee. Ik begin me ook af te vragen of het allemaal echt zo erg is als die buren beweren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus iemand in een koopwoning kan alles doen en laten wat ie wil ?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:55 schreef 215 het volgende:
Voor zover ik weet wordt water niet zo snel afgesloten omdat het een eerste levensbehoefte is. En als het al wordt afgesloten dan wordt sowieso schuldhulpverlening ingeschakeld.
https://www.rijksoverheid(...)n-als-ik-niet-betaal
Als ik zo het filmpje zie is het idd niet spic en span maar ik krijg sterk de indruk dat de buurvrouwen te veel tijd over hebben en er van alles bij fantaseren.
Niet alles, wel heel veel. De grens wordt meestal getrokken bij criminele activiteiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar wat voor reden zouden die buren hebben om zoiets te verzinnen, als ze er verder geen last van (zouden) hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Ik begin me ook af te vragen of het allemaal echt zo erg is als die buren beweren.
Het zal er niet schoon en netjes zijn, maar als ik zo van de buitenkant kijk zien er hier in de buurt ook best wat huizen zo uit.
En je kunt dus blijkbaar niet zomaar van het water worden afgesloten, de buren beweren dat hij dat is. En het is bijzonder dat deze meneer wel nog zijn huis uitgaat om te werken. Hij moet ongelofelijk stinken en smerig zijn als hij zich niet kan wassen , dat moet toch opvallen bij zijn collega’s.
Je water kan gewoon afgesloten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Ik begin me ook af te vragen of het allemaal echt zo erg is als die buren beweren.
Het zal er niet schoon en netjes zijn, maar als ik zo van de buitenkant kijk zien er hier in de buurt ook best wat huizen zo uit.
En je kunt dus blijkbaar niet zomaar van het water worden afgesloten, de buren beweren dat hij dat is. En het is bijzonder dat deze meneer wel nog zijn huis uitgaat om te werken. Hij moet ongelofelijk stinken en smerig zijn als hij zich niet kan wassen , dat moet toch opvallen bij zijn collega’s.
Oh, ik begrijp goed dat ze er last van hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar wat voor reden zouden die buren hebben om zoiets te verzinnen, als ze er verder geen last van (zouden) hebben?
Geen plan en niet veel mogelijkheden. Geen plekken in de GGZ ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Blijkbaar is het probleem ook dat gemeenten geen eenduidig plan hebben hoe deze problematiek aan te pakken. Ze doen het allemaal anders.
https://eenvandaag.avrotr(...)g-en-hoarding-154463
We weten dus helemaal niks van deze man, alleen wat de buren over hem vertellen. Daarom vraag ik me af of hij wel gaat werken; is het wel zo dan gaat hij misschien eerst naar een vriend/kennis om daar te douchen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
We weten dus helemaal niks van deze man, alleen wat de buren over hem vertellen. Daarom vraag ik me af of hij wel gaat werken; is het wel zo dan gaat hij misschien eerst naar een vriend/kennis om daar te douchen.
Is het niet zo, dan zit hij misschien wel elke dag in een park of zo.
Die buren zouden die man eens moeten volgen als hij weer 'naar zijn werk' vertrekt. Misschien dat er dan wat meer duidelijkheid in dit best wel vage verhaal komt.
Extra moeilijk doordat het een koopwoning is. Je kunt iemand niet zijn bezit uitgooien omdat het binnen een rommeltje is. Overlast aantonen doordat iemand opzettelijk een criminele aso is is al heel lastig, laat staan bij nog iets veel vagers als "ik zag een muis en dat komt vast door die vieze meneer".quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geen plan en niet veel mogelijkheden. Geen plekken in de GGZ ook.
Ik weet het. Ergens prima dat je zo beschermd bent tegen gedwongen opname, maar het schiet zijn doel best voorbij als de halve wijk niet meer in de achtertuin kan zitten door de stank uit een versmeerd huis.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Extra moeilijk doordat het een koopwoning is. Je kunt iemand niet zijn bezit uitgooien omdat het binnen een rommeltje is. Overlast aantonen doordat iemand opzettelijk een criminele aso is is al heel lastig, laat staan bij nog iets veel vagers als "ik zag een muis en dat komt vast door die vieze meneer".
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Worden huiseigenaren onteigend bij een wietkwekerij in huis? Huurders worden zonder pardon uitgezet en mogen tig jaar niets meer van de wbv huren.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet alles, wel heel veel. De grens wordt meestal getrokken bij criminele activiteiten.
Onteigenen durf ik niet te zeggen. Wel kunnen woningen worden tijdelijke of langdurig worden gesloten door de burgemeester op basis van of de artikel 174a Gemeentewet of artikel 13b Opiumwet bij hennepkwekerijen. Dat eerste artikel wordt vaker gebruikt bij criminele activiteiten als prostitutie vanuit huis of wapenhandel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Worden huiseigenaren onteigend bij een wietkwekerij in huis? Huurders worden zonder pardon uitgezet en mogen tig jaar niets meer van de wbv huren.
Die Fok!ers die de hele tijd zeiken over islamisering, woke, en omvolking.quote:
Want?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die Fok!ers die de hele tijd zeiken over islamisering, woke, en omvolking.
Lees het eens goed door. Het wordt niet gewoon domweg afgesloten maar pas na een aantal extra stappen en inschakeling van schuldhulpverlening.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je water kan gewoon afgesloten worden.
https://www.rijksoverheid(...)n-als-ik-niet-betaal
Ja, maar als iemand nergens op reageert…quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:44 schreef 215 het volgende:
[..]
Lees het eens goed door. Het wordt niet gewoon domweg afgesloten maar pas na een aantal extra stappen en inschakeling van schuldhulpverlening.
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Extra moeilijk doordat het een koopwoning is. Je kunt iemand niet zijn bezit uitgooien omdat het binnen een rommeltje is. Overlast aantonen doordat iemand opzettelijk een criminele aso is is al heel lastig, laat staan bij nog iets veel vagers als "ik zag een muis en dat komt vast door die vieze meneer".
Dit is de procedure volgens AIquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:44 schreef 215 het volgende:
[..]
Lees het eens goed door. Het wordt niet gewoon domweg afgesloten maar pas na een aantal extra stappen en inschakeling van schuldhulpverlening.
De kans is wel groot dat de hypotheekbank de hyptotheek direct volledig opeist.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
Worden huiseigenaren onteigend bij een wietkwekerij in huis? Huurders worden zonder pardon uitgezet en mogen tig jaar niets meer van de wbv huren.
Nee, vraag maar aan Noor Visser uit Zwolle.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke instanties hadden je ouder gebeld om dit te melden?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Dit was ook meer dan 15 jaar lang naast mijn ouders. Hele aardige buren, waar het al een rommeltje en beetje viezig was. Na het overlijden van buurvrouw viel de man in een zwart gat en toen werd het pas echt goor. In de zomer rook je het regelmatig in de achtertuin en regelmatig last van ongedierte.
Lang verhaal kort, er is nooit iemand langsgekomen om hulp te bieden. Zal hier ook niet gebeuren.
Ook zo'n bizarre situatie, waarbij het me niets verbaast als het de kift is die het veroorzaakt heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan Noor Visser uit Zwolle.
Gewoon een gevoel.quote:
Want bij extreem-progressieve hoerenlopers kun je gebakken ei van de grond eten en niet aan de schijt raken?quote:
In godsnaam, kan die discussie niet ergens anders? Dit heeft geen fluit met links of rechts te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want bij extreem-progressieve hoerenlopers kun je gebakken ei van de grond eten en niet aan de schijt raken?
Van wat ik weet de woningbouw (want de man had een huurwoning), gemeente en wijkhulp.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welke instanties hadden je ouder gebeld om dit te melden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |