Geen van deze opties biedt immuniteitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:43 schreef Metalfrost het volgende:
Vrijheid is een illusie. De vrijheid die je hebt is accepteren dat dit zo is en zoeken naar mogelijkheden om deze illusie in stand te houden cq meer rechten naar je toe te trekken. Je kunt je verstoppen in de verzorgingsstaat (makkelijkst), een bedrijfsvorm oprichten (gemiddeld), juridisch registreren als rechtspersoon (gemiddeld moeilijk), diplomatieke rechten verschaffen (moeilijk) of internationaal aanzien verschaffen als soeverein (zeer moeilijk tot onmogelijk).
Er zullen misschien wat stappen ofwel mogelijkheden tussenin zitten, maar daar heb ik geen zicht op.
(kon het me zo hup 1 2 3 niet bedenken)
TS is niet op zoek naar immuniteit, TS is op zoek naar vrijheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:46 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Geen van deze opties biedt immuniteit
Kopen zal je moeten
Immuniteit is te koopquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Buiten spelomgevingen om, bestaat immuniteit niet.
Natuurlijk zul je kopen moeten. Geld is er niet voor niks.
Tesla is een bedrijf.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:49 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Meest recentelijk.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)20het%20hoofd%20zag.
is dit je slimste Antwoord of Ben je doelbewust losse flodders aan het schietenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Tesla is een bedrijf.
Heb ik genoemd in mijn eerste reactie.
En vanuit gaande dat het verhaal echt is (k denk persoonlijk van wel want ik zie eigenlijk geen trolgrap)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:29 schreef FrenchDuck het volgende:
Beetje raar verhaal, maar ik kreeg een brief dat er een melding is gedaan door een van hun partners en dat ze nu mijn huis willen controleren omdat ik mij zaakjes niet op orde heb. Dit moet de man zijn geweest die ongevraagd mijn dakgoot heeft schoongemaakt, want die is een week of 3 geleden toen ik op vakantie was in mijn tuin geweest zonder mijn toestemming en die viezerik heeft toen vast naar binnen zitten loeren. Er zal vast wel wat gelegen hebben aan een vieze onderbroek of nog wat afwas op het aanrecht/gaspitten, maar niet echt iets vies ofzo. Oh wacht de frietpan stond nog buitennauw nauw nauw wat een rommeltje he? Valt reuze mee
Ik weet dat hij er geweest is want de buren hebben dat gezegd, ik heb nu rondom een alarm installatie met camera’s aan moeten leggen want dit gaat mij niet nog een keer gebeuren.
Ook heb ik totaal geen zin om iets met die brief te doen, maar oké ik ben dit verplicht heb ik al gelezen op internet want het is niet mijn eigen huis.
Is toch niet normaal dat we dit allemaal moeten accepteren in een land als Nederland, waar is mijn vrijheid gebleven?
Hij zegt dat het zijn huis niet is…quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als huurder ben je minimaal eens per jaar verplicht om de verhuurder toe te laten tot de woning. Wel op afspraak, onaangekondigt mag dus niet.
Ik weet niet waar die onzin vandaan hebt maar dat is je reinste bullshit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als huurder ben je minimaal eens per jaar verplicht om de verhuurder toe te laten tot de woning. Wel op afspraak, onaangekondigt mag dus niet.
Ja, dus heeft de verhuurder/eigenaar recht op eens per jaar toegang.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij zegt dat het zijn huis niet is…
In de meeste huurcontracten is dit opgenomen (als de verhuurder slim is). Recht van verhuurder, wil nog niet zeggen dat ie er gebruik van maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die onzin vandaan hebt maar dat is je reinste bullshit.
Het is zijn huis niet. Staat in de OP.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Kortom, je hebt een enorme vieze teringbende van je huis gemaakt, dat is nú opgevallen en de verhuurder wil graag weten of de schade in de duizenden of tienduizenden euro’s gaat lopen.
Tja, jouw vrijheid eindigt waar je de regels van jouw huurcontract overtreedt. Daar staat vast iets in over netjes omgaan met.
We horen het wel wanneer je een terechte klacht hebt OF zodra je met spoed op zoek gaat naar vervangende woonruimte.
Bij woningbouwverenigingen is dat niet gebruikelijk. En als dat er niet in staat hoeft TS geen hond binnen te laten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dus heeft de verhuurder/eigenaar recht op eens per jaar toegang.
[..]
In de meeste huurcontracten is dit opgenomen (als de verhuurder slim is). Recht van verhuurder, wil nog niet zeggen dat ie er gebruik van maakt.
(In al mijn huurcontracten so far is het opgenomen als artikel, maar de verhuurders hebben er nog nooit of zelden gebruik van gemaakt)
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is zijn huis niet. Staat in de OP.
Het is niet zijn eigen huis zegt die. Dat klopt idd als je een huis huurt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |