ripquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef NailQueen het volgende:
In mijn leenauto zit alleen Skyradio ingesteld. Ik moet jullie dus helaas het slechte nieuws vertellen dat het vandaag geen Ed Sheeran-vrije dag is. Morgen weer een nieuwe kans.
Uitknop?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef NailQueen het volgende:
In mijn leenauto zit alleen Skyradio ingesteld. Ik moet jullie dus helaas het slechte nieuws vertellen dat het vandaag geen Ed Sheeran-vrije dag is. Morgen weer een nieuwe kans.
Beste oplossing.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de radio uit het raam gegooid
Het is nog een schrale troost dat zijn tactisch onnavolgbare keuzes hem in elk geval niet in het groen hebben laten afstappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach Mathieu
dus sowieso geen groen voor hem
In een Leenauto zou je You’ll Never Walk Alone op repeat verwachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:00 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In een Leenauto zou je You’ll Never Walk Alone op repeat verwachten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leen was er weerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 12:19 schreef NailQueen het volgende:
Mijn auto is alweer klaar en kan haar vanavond ophalen!
Alleen de bougies moesten vervangen worden en er was iets met de uitlaat. Het is niet goedkoop maar ik had het erger verwacht.quote:
Is dat omdat Belgen bekend staan om hun goede en scherpe humor of omdat ze Lee Towers niet kennen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Troel het volgende:
Ik dacht altijd dat Fred een echte Belg was, maar als je een Lee-grap maakt, kan dat toch bijna niet?
Maar wat is een echte Belg?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Troel het volgende:
Ik dacht altijd dat Fred een echte Belg was, maar als je een Lee-grap maakt, kan dat toch bijna niet?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:06 schreef Troel het volgende:
SPOILER: geheimpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte het laatste voor zequote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat omdat Belgen bekend staan om hun goede en scherpe humor of omdat ze Lee Towers niet kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |