SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen die zwaar gelovig is, heeft iets waarom ze zich zo schuldig voelen
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.Do what you love, love what you do!![]()
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mss moet ik ff op paiq kijken dan wat er nu gestuurd was, nog niet gekeken nl. sinds zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Do what you love, love what you do!![]()
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet dat dat er is, maar oke doe mijn bestquote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey @Sally
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ieder moment als ik zoiets lees...quote:Op maandag 21 juli 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom hij altijd zo wazig lult; hij wil niet uit elkaar vallen!
Het hele zutje valt in elkaar...
Of... uit elkaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
onderander. dus die winkel beetje dingetjes op de goeie plek zetten (gaaaaaaap) met paar her-intreders of andere die daar waren niet voor een taakstraf. maar omdat ze psychisch in de knoop zaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?
Nog erger eigenlijk dat als taakstraf dat ze ervan profiteren.
Maar oke kon wel beetje met ze relativeren en kletsen enzo. en was altijd wel leuk.
Omdat ik was er voor een taakstraf, maar dat was een hele gevolg omdat ik natuurlijk helemaal ff psychisch niet lekker zat.
Dat heeft mss nog geholpen ook voor anderen, meer alsdan dat "bedrijf" dat deed.
Ik vind het niet oke of vond dat niet daar dus.
btw niet veel lang nadat ik daar was, ging die hele kringloop ten gronde en opgeheven.Do what you love, love what you do!![]()
Deze TT he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Welk...?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook voor mij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar was je nou?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas leest het even door en neemt nog maar eens een koffieHow can I make this topic about me?![]()
let wel er was ook een kringloop van de hulporganisatie van de brug waar ik zat voor hulpverlening, die deden het wel goed.
ook met iets van hulp geven dus. totaal niet waar ik die taakstraf bij had.Do what you love, love what you do!![]()
Was hier onweer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja die lult aan 1 stuk doorquote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als je daar een beetje in meedraait zie je heus wel dingen gebeuren. Als je een scherpe blik hebt tenminste.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
onderander. dus die winkel beetje dingetjes op de goeie plek zetten (gaaaaaaap) met paar her-intreders of andere die daar waren niet voor een taakstraf. maar omdat ze psychisch in de knoop zaten.
Nog erger eigenlijk dat als taakstraf dat ze ervan profiteren.
Maar oke kon wel beetje met ze relativeren en kletsen enzo. en was altijd wel leuk.
Omdat ik was er voor een taakstraf, maar dat was een hele gevolg omdat ik natuurlijk helemaal ff psychisch niet lekker zat.
Dat heeft mss nog geholpen ook voor anderen, meer alsdan dat "bedrijf" dat deed.
Ik vind het niet oke of vond dat niet daar dus.
btw niet veel lang nadat ik daar was, ging die hele kringloop ten gronde en opgeheven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging jij niet eten zo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja daarom, maar denk eigenlijk wat daar gebeurde niet helemaal oke was.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je daar een beetje in meedraait zie je heus wel dingen gebeuren. Als je een scherpe blik hebt tenminste.
En weet ook niet waarom het precies toen is opgeheven.
Kijk het hielp mij wel toen omdat ik er wel positief in stond en sowieso niet meer aan het drinken was.
maar het was geen uitzondering dat er iemand gewoon totaal bezopen kwam.....
Tja. goed, ga mij niet vertellen dat dat klopt of de bedoeling is van een taakstraf he.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
nog niet want zover was ik nog niet.....quote:Op maandag 21 juli 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?
Hoi trouwens
Eerste keus is altijd personeel.En dat gaat zelfs zo dat ze het eerst op MP zetten om te verkopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff stukje rijdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet eerst nog naar de bios!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lege zaal, en dan komen er mensen precies naast me zitten man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laat een stinkscheetquote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Lege zaal, en dan komen er mensen precies naast me zitten man3Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Poept een haai in het bos?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hallo, moeders zit aan de andere kant naast mequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegd
En mijn scheten ruiken naar maneschijn
jij durft te fokken met je moeder naast je?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja hallo, moeders zit aan de andere kant naast meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen grenzenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij durft te fokken met je moeder naast je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe!!!! Kijken. Nu!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef kree het volgende:
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze baas hequote:Op maandag 21 juli 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk af!
@:loveislikeakiss
owh het viel mee. gewoon vraag over een vraag die ik stelde, niks meer.quote:
Nog geen dooddoener dus
Ok, bedankt voor de info heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ben wel blij dat ze niet gelijk helemaal gaat uitvragen aan mij en ik alleen maar moet vertellen.
Voor nu is het redelijk 50/50 en hoef ik ook niet het eruit te zuigen dat ze wat verteld.
Pluspuntje wel.
ze kwam beetje met eigen dingen en vragen
* kree aproves.Do what you love, love what you do!![]()
heb wel weer een nieuwe match ook van paiq, maarja dat is hun marketing model. mss maar ff laten gaan.
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Heb er net ook een gekregen.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:05 schreef kree het volgende:
heb wel weer een nieuwe match ook van paiq, maarja dat is hun marketing model. mss maar ff laten gaan.
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.
Zwaar uit de richting. Dat was het voor deze week.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.![]()
Deze ultieme hosselaarquote:Op maandag 21 juli 2025 19:05 schreef kree het volgende:
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.![]()
Die kan gewoon matches laten lopen omdat hij al genoeg aan zijn hoofd heeft![]()
Wat een beest, wat een baas
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had je naar weer 1 nieuwe match?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er net ook een gekregen.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.
Ik heb gekeken en ik had er 11de eerste keer
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Check het maar even - wie weet hele leuke dingen...quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef kree het volgende:
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegdHow can I make this topic about me?![]()
Ik snap er echt geen reet van.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze ultieme hosselaar![]()
Die kan gewoon matches laten lopen omdat hij al genoeg aan zijn hoofd heeft![]()
Wat een beest, wat een baas
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.![]()
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Had je naar weer 1 nieuwe match?
Dus ik moet gaan lappen denk ik anders wordt dat niet wat.![]()
Vrouw = EZmodequote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Film begint!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat gaat lekker. JE hebt ze voor het kiezen dus.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Duurder abonnement nemenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen reet van.
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.![]()
![]()
Dat was hier ook, voorafgaandquote:
Maar viel wel mee.
Flinke regen en wat gerommeld en geflits (ja - andere volgorde)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Amy is een vrouw dus iedere vent met een hartslag matched haar.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.
Kree en GroteTijd zijn de hossel koningen van Europa, daar moet je jezelf niet mee vergelijkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelukkig geen hagelbuienquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was hier ook, voorafgaand
Maar viel wel mee.
Flinke regen en wat gerommeld en geflits (ja - andere volgorde)
Zal hier ook wel mee vallen denk ik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja klopt, dat is ook zo. Dat zijn level 5 spelers. Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amy is een vrouw dus iedere vent met een hartslag matched haar.
Kree en GroteTijd zijn de hossel koningen van Europa, daar moet je jezelf niet mee vergelijken![]()
Ik krijg er vooral uit Amsterdam nu.... een Nicole. houd niet van sporten.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er net ook een gekregen.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.
ja maar jij bent vrouw. bedenk ff dat wij als mannen dat niet zo hebben meestalquote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wow geen sport? die moet je trouwen, vraag ff of ze ook kettingrookt.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik krijg er vooral uit Amsterdam nu.... een Nicole. houd niet van sporten.![]()
heb ff hoi gestuurd.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Check het maar even - wie weet hele leuke dingen...Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor, ik krijg helemaal niet zo maar matches? Ik weet ook niet waar ik die moet vinden.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.
Ik heb gewoon 1 quiz helemaal ingevuld en dat was gelijk een match.
En allemaal van die fotoreacties die ik ook kan toevoegen als ik wil. Maar geen matches zo maar. Of misschien krijg ik ze wel en zijn er nu allemaal mannen boos dat ik nooit wat terug zeg
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatie
Sinds gister weet ik het niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatieIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hahaha mazzelkont.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg helemaal niet zo maar matches? Ik weet ook niet waar ik die moet vinden.
Ik heb gewoon 1 quiz helemaal ingevuld en dat was gelijk een match.
En allemaal van die fotoreacties die ik ook kan toevoegen als ik wil. Maar geen matches zo maar. Of misschien krijg ik ze wel en zijn er nu allemaal mannen boos dat ik nooit wat terug zeg![]()
Ja jullie als bezette mannen mogen mooi meedelen in het leed dat daten heetquote:Op maandag 21 juli 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds gister weet ik het niet meer.
Ergens wel leuk om mee te lezen over alle date troubles
Ja is toch mooi manquote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Gedeelde smart is halve smart.![]()
als je je net weer aanmeld krijg je er een paar om je te lokken.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarna meestal idd eentje per week.
tis het verdienmodel van die sites. naja denk dat ze het uitbuiten ook, want geloof niet dat het eerlijk gaat.
Hun model is niet gebaseerd om mensen te matchen (hoewel ze dat zo voordoen). maar om er zoveel mogelijk geld uit te slepen en je te verlijden om te betalen.
als je dat doorhebt, dan maakt het niet uit en afentoe tref je iemand waar je ff leuk mee kunt kletsen.
heb het allang door dat systeem.Do what you love, love what you do!![]()
Ja of je match gewoon met je interesses?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat lekker. JE hebt ze voor het kiezen dus.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan begint het echte gezeik pas echtquote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is toch mooi man
Gedeelde smart is halve smart.![]()
Probeer scheidingquote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan begint het echte gezeik pas echt![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
laatje niet verleiden, kun je beter gelijk een betaalde nemen waarbij ook vrouwen net zoveel betalen.quote:
Paiq doet het erom en durf te wedden dat t zo ingericht is dat je als man minder match krijgt als vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is pas duur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dacht ook al dat matched wel aardigquote:Op maandag 21 juli 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow geen sport? die moet je trouwen, vraag ff of ze ook kettingrookt.
Ja als ik reageer welquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
Oke @:Vino_Tinto jij hebt een quiz toch?
Komen daar ook gesprekken uit?ik kan 2 keer gratis reageren, daarna kost het credits.
En 150% van mijn eigen vermogen afstaan, ik ga wel gewoon lekker vaak naar het buitenland voor ultra mega super über belangrijke werktrips voor 700 dagen per jaarquote:![]()
nee joh doe ik ook niet. alleen voor weetjes gebruik ik het wel soms.quote:
maar wil me niet slimmer overdoen als wat ik ben zelf. val je toch door de mand later.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 150% van mijn eigen vermogen afstaan, ik ga wel gewoon lekker vaak naar het buitenland voor ultra mega super über belangrijke werktrips voor 700 dagen per jaar![]()
Zo te lezen het laatstequote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik mis AVZNMG nog steeds wel eens somsquote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatie
Klinkt als de eindbaas, ik ben nog in level 1, de datingwereldquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja dat is zeker waar. Maar het is wel gewoon ruk. Ik moet nu een week wachten omdat ik net gematched ben aan iemand uit fucking Tiel.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
als je je net weer aanmeld krijg je er een paar om je te lokken.
Daarna meestal idd eentje per week.
tis het verdienmodel van die sites. naja denk dat ze het uitbuiten ook, want geloof niet dat het eerlijk gaat.
Hun model is niet gebaseerd om mensen te matchen (hoewel ze dat zo voordoen). maar om er zoveel mogelijk geld uit te slepen en je te verlijden om te betalen.
als je dat doorhebt, dan maakt het niet uit en afentoe tref je iemand waar je ff leuk mee kunt kletsen.
heb het allang door dat systeem.
Dus zit er aan te denken maar gewoon de geldlap te trekken.![]()
Ja dan heeft ze je waar ze je hebben moet.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan begint het echte gezeik pas echt![]()
![]()
![]()
is het ook en als je het niet voor de lol doet, met hoop op hopelijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
maar als je het doodserieus gaat nemen. dan kom je van koude kermis thuis denk.
het kan altijd, mijn zusje lukte het ook via Tinder. en denk heb ik leuke schoonbroer aan nu. maar het is wel een kans van 1 op mss 100 dat je dan iemand ook echt treft waarmee het klikt.
al met al wil niet zeggen dat het wel leuke gesprekjes zijn soms trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja ik heb die abbo's eens bekeken en je krijgt iig 1 match per dag.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
laatje niet verleiden, kun je beter gelijk een betaalde nemen waarbij ook vrouwen net zoveel betalen.
Paiq doet het erom en durf te wedden dat t zo ingericht is dat je als man minder match krijgt als vrouw.
Ik heb het idee dat juist Paiq het fijnst is qua microtransacties. Tinder is nog veeeeeeel erger.
En om lekker te kunnen daten moet je wel een beetje lullen, niet 1 kansloze match en dan een week niets.![]()
niet op paiq als je eenmaal aan het praten bent?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja als ik reageer welik kan 2 keer gratis reageren, daarna kost het credits.
topic over mensen die het lastig hadden met versieren enzo, heeft heel lang gelopen in R&P dat topic.quote:
Vanaf beetje begin fok wel zelfs denk.Do what you love, love what you do!![]()
Huh? Heb het over mannen die op mijn quiz reagerenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
niet op paiq als je eenmaal aan het praten bent?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja geen bal aan. Daarom ben ik maar wat anders gaan doenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Dotteke![]()
Een hoop dating geweld hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liefde kent geen afstand KW!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Maar het is wel gewoon ruk. Ik moet nu een week wachten omdat ik net gematched ben aan iemand uit fucking Tiel.
Dus zit er aan te denken maar gewoon de geldlap te trekken.
"denk ik" is het.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
topic over mensen die het lastig hadden met versieren enzo, heeft heel lang gelopen in R&P dat topic.
Vanaf beetje begin fok wel zelfs denk.
Niet "denk".How can I make this topic about me?![]()
naja dat is wat die site wil iig.....quote:Op maandag 21 juli 2025 19:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Maar het is wel gewoon ruk. Ik moet nu een week wachten omdat ik net gematched ben aan iemand uit fucking Tiel.
Dus zit er aan te denken maar gewoon de geldlap te trekken.
Haha je benieuwd maken enzo en je daardoor te laten betalen.
Maar oke eigen keuze, je kunt er best paar euro op gooien. Maar oke ook wel eens gedaan.
maar garandeert geen succes.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is toch uiteindelijk renamed naar Relaties SC, en dat een jaar of wat terug renamed naar R&P SCquote:Op maandag 21 juli 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
topic over mensen die het lastig hadden met versieren enzo, heeft heel lang gelopen in R&P dat topic.
Vanaf beetje begin fok wel zelfs denk.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoax, 800km is niet ver genoeg om te claimen dat je geen bereik hebt en dus onmogelijk de liefde van je leven te woord te kunnen staanquote:Op maandag 21 juli 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er zitten wel grenzen aan. 800 km is toch wel ver.
Vroeger heb ik daar ook wel gepost. Maar is daar ook behoorlijk stil gewordenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk renamed naar Relaties SC, en dat een jaar of wat terug renamed naar R&P SCIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geen idee, dat was voor mijn tijd.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk renamed naar Relaties SC, en dat een jaar of wat terug renamed naar R&P SCHow can I make this topic about me?![]()
Tinder nog erger idd, maar er zijn ook wel serieuze die niet doen aan gratis dingen. waarvoor je gelijk betaald.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik heb die abbo's eens bekeken en je krijgt iig 1 match per dag.
Ik heb het idee dat juist Paiq het fijnst is qua microtransacties. Tinder is nog veeeeeeel erger.
En om lekker te kunnen daten moet je wel een beetje lullen, niet 1 kansloze match en dan een week niets.
Dan heb je iig de meer serieuzere te pakken.
Nu heb ik zoiets vind het zo ff best. maar denk als je echt serieus wat zoekt dat je bij die betaalde aan het betere adres bent.
zonder de "gratis" optie dus.
Al met al vind ik het idee van paiq ook wel oke, dat je niet gelijk alleen foto ziet en daarop kunt oordelen.Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vroeger heb ik daar ook wel gepost. Maar is daar ook behoorlijk stil gewordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als je wat kwijt wil of advies, dan wil je ook serieuze reacties. En ik weet niet of je die daar ook krijgt.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vroeger heb ik daar ook wel gepost. Maar is daar ook behoorlijk stil gewordenHow can I make this topic about me?![]()
Maar Groningen - Venlo is niet zo verquote:Op maandag 21 juli 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar er zitten wel grenzen aan. 800 km is toch wel ver.
Had ik al gezegd dat ik van mijn Muis hou en (letterlijk) naar de uiteinde van de wereld zou gaan voor haar![]()
Oke dan wordt dat mijn target voor vanavond.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja als ik reageer welik kan 2 keer gratis reageren, daarna kost het credits.
![]()
Ja, dat heb je al eens gezegd. Sowieso een paar dagen terug zei je dat.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van mijn Muis hou en (letterlijk) naar de uiteinde van de wereld zou gaan voor haar![]()
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh doe ik ook niet. alleen voor weetjes gebruik ik het wel soms.
maar wil me niet slimmer overdoen als wat ik ben zelf. val je toch door de mand later.![]()
Geen idee. Soms is fok 1 grote trolquote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je wat kwijt wil of advies, dan wil je ook serieuze reacties. En ik weet niet of je die daar ook krijgt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ahw, liefdequote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
relaties SC is nog vervolg op die van R&P.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vroeger heb ik daar ook wel gepost. Maar is daar ook behoorlijk stil geworden
goh wat een tijden daar toen zeg. hahaha echt het is wel een legendarisch topic. maar volgens mij ook allang al weg.
Denk ook niet dat het nu nog zou kunnen, wat daar allemaal gezegd werd.Do what you love, love what you do!![]()
Weet niet of je betaald heb maar dan kost het geen creditsquote:Op maandag 21 juli 2025 19:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dan wordt dat mijn target voor vanavond.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb Nijmegen-Seattle gedaan een poos, daarna valt het meeste wel mee.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Groningen - Venlo is niet zo verI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ff kijken ik kan nog foto toernooi doen op paiq denk, ook altijd wel humor.Do what you love, love what you do!![]()
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 21 juli 2025 19:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee. Soms is fok 1 grote trolI'm surrounded by morons!
Als je date in bijvoorbeeld Tilburg blijkt te wonen, is dat te ver voor je?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef kree het volgende:
ff kijken ik kan nog foto toernooi doen op paiq denk, ook altijd wel humor.How can I make this topic about me?![]()
Ik snap echt helemaal niks van die quizen en foto toernooien op dating apps en voel me ineens heel oud![]()
het hangt ernaar van af, het zou niet handig zijn.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je date in bijvoorbeeld Tilburg blijkt te wonen, is dat te ver voor je?
Maar ik ben ook van liefde kent geen grenzen. maar dat komt niet na 3 zinnen chat bij mij.Do what you love, love what you do!![]()
Fok is een verzameling acts. Gelukkig veelal wel leuke actsquote:Op maandag 21 juli 2025 19:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Geen idee. Soms is fok 1 grote trolSame shit, different day
SC hopper present![]()
ze zien er zo verlept uit ook op die foto's die vrouwen????
naja ronde 2Do what you love, love what you do!![]()
Oooh, dan ga ik wel eerst een leuke Australiër zoeken.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb Nijmegen-Seattle gedaan een poos, daarna valt het meeste wel mee.
*insert down under grapje*
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Tinder nog erger idd, maar er zijn ook wel serieuze die niet doen aan gratis dingen. waarvoor je gelijk betaald.
Dan heb je iig de meer serieuzere te pakken.
Nu heb ik zoiets vind het zo ff best. maar denk als je echt serieus wat zoekt dat je bij die betaalde aan het betere adres bent.
zonder de "gratis" optie dus.
Al met al vind ik het idee van paiq ook wel oke, dat je niet gelijk alleen foto ziet en daarop kunt oordelen.
Heb ook in het verleden best vaak nog leuke dates gehad via Paiq.![]()
En bedankt Kreequote:Op maandag 21 juli 2025 19:35 schreef kree het volgende:
ze zien er zo verlept uit ook op die foto's die vrouwen????
naja ronde 2
Alles op de kop!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, dan ga ik wel eerst een leuke Australiër zoeken.
*insert down under grapje*I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
O dus het is bekende kost voor jou.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook.
Heb ook in het verleden best vaak nog leuke dates gehad via Paiq.How can I make this topic about me?![]()
Waarom is je topic dichtquote:Op maandag 21 juli 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:moonlight weet jij hier meer van?![]()
![]()
Nee, ik heb nog gratis.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Weet niet of je betaald heb maar dan kost het geen credits![]()
Maar straks heeft iedereen hier een date en is DTS leeg... Iedereen weg, op date
Ja, maar denk erover een nieuw account onder een andere naam te starten. Met mijn voornaam en woonplaats kun je eenvoudig mn socials vinden en heb wel eens gehad dat mensen die ik had afgekapt daar weer contact zochtenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Zitten jullie daar onder je eigen naam?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ow, da's niet tof.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar denk erover een nieuw account onder een andere naam te starten. Met mijn voornaam en woonplaats kun je eenvoudig mn socials vinden en heb wel eens gehad dat mensen die ik had afgekapt daar weer contact zochtenHow can I make this topic about me?![]()
nou weet niet of jij erbij zat, maar kan wel tip geven voor wat voor foto ik leuk vind?\quote:
tis bs he dit, want juist wat ik niet wil, maar je krijgt dan keuzes voorgeschoteld.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar toch was het vroeger anders. Snap je me?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is een verzameling acts. Gelukkig veelal wel leuke actsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja hoor, waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Zitten jullie daar onder je eigen naam?![]()
Ja ik zit niet onder vino_tintoquote:Op maandag 21 juli 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Zitten jullie daar onder je eigen naam?Nee ik ga nog niet daten johquote:Op maandag 21 juli 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar straks heeft iedereen hier een date en is DTS leeg... Iedereen weg, op date
Ja hoor, na mijn studententijd heb ik daar dates geregeld.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dus het is bekende kost voor jou.
Dingen zoals relatieplanet en zo voelden voor mij aan als een sollicitatiegesprek.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de tipquote:Op maandag 21 juli 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet of jij erbij zat, maar kan wel tip geven voor wat voor foto ik leuk vind?\
tis bs he dit, want juist wat ik niet wil, maar je krijgt dan keuzes voorgeschoteld.
Kun jij punten pakken GGquote:Op maandag 21 juli 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar straks heeft iedereen hier een date en is DTS leeg... Iedereen weg, op date![]()
whah ik heb er gelukkig nooit last van gehad, en hoop ook niet ooit.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar denk erover een nieuw account onder een andere naam te starten. Met mijn voornaam en woonplaats kun je eenvoudig mn socials vinden en heb wel eens gehad dat mensen die ik had afgekapt daar weer contact zochten
Maarja kan me voorstellen als zoiets gebeurt dat t lastig gaat worden. En voorbeelden genoeg over, daarom zijn er zoveel kloon.Do what you love, love what you do!![]()
GG zit op dating sites onder de naam 'Big Swinging Mega Fun Frikandel 3.8 genotjes'quote:
Dat zou nog eens mooi scoren zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
op paiq ik welquote:Op maandag 21 juli 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Zitten jullie daar onder je eigen naam?Do what you love, love what you do!![]()
En dat scoort joh, niet normaalquote:Op maandag 21 juli 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GG zit op dating sites onder de naam 'Big Swinging Mega Fun Frikandel 3.8 genotjes'
Oh daar maak ik me niet druk om.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, je weet maar nooit, rare figuren....![]()
Zin in frikandel nuquote:Op maandag 21 juli 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GG zit op dating sites onder de naam 'Big Swinging Mega Fun Frikandel 3.8 genotjes'It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja je hebt een niet veel voorkomende naamquote:Op maandag 21 juli 2025 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar denk erover een nieuw account onder een andere naam te starten. Met mijn voornaam en woonplaats kun je eenvoudig mn socials vinden en heb wel eens gehad dat mensen die ik had afgekapt daar weer contact zochtenSame shit, different day
SC hopper present![]()
nou kijk wat me tegen staat. van die gemaakte foto's of selfies. van alleen stukje gezicht enzo....quote:
Ook daar kun je je redelijk op verkijken.
Wat ik bv wel leuk vind is iets met wat met omgeving erachter (tip geeft gelijk wat om over te vragen. want waar is die foto gemaakt en hoe was dat etc etc)
erger nog overduidelijk gefotoshopte met alleen gezicht. of in zwart wit. kom ik ook vaak tegen.
En al met al het moet er beetje spontaan uitzien.
En niet een gemaakte foto.
Nu weet ik lastig want ben zo niet goed in op foto's staan, de enige van mij zijn leuk die gemaakt werden toen ik het niet wist.Do what you love, love what you do!![]()
De ene na de andere 'volslanke vrouw' die jouw frikandel willen komen proevenquote:
Tot ze horen dat ik in het Noorden woon. Dan kappen ze het gelijk af.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ene na de andere 'volslanke vrouw' die jouw frikandel willen komen proeven
Dat sowieso. Iedereen pakt de beste foto's met de leukste fliters eroverheen en niet de slechtste foto's.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen zit haar foto op te leuken natuurlijk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, "volslanke" vrouw hier, altijd hongerig.quote:
mwah ik heb dat nooit zo met vrouwen? niet gelijk oordeel over over waar ze wonen.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot ze horen dat ik in het Noorden woon. Dan kappen ze het gelijk af.
tis soms wel dat ik denk, hmmmmm dat is zover weg dan moet ik je echt heel leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Zie je DM, heb je nog een lekkere frikandel gestuurdquote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, "volslanke" vrouw hier, altijd hongerig.
lol naja hahaha ik weet niet of ik dat zo moet posten, heb er maar een paar willekeurige uitgepakt waarvan ik dacht die zijn spontaan gemaakt enzo.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heeft kree voor foto? Een still van de kook video?
Niet echt dat ik een full-face selfie erop zet die ik 100x over maak en dan nog denk, je ziet er ruk uit kree zo
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
trouwens zou dat werken denk? hahahahaquote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen filter erover heen gegooid.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso. Iedereen pakt de beste foto's met de leukste fliters eroverheen en niet de slechtste foto's.
Gewoon mijn fobo foto heb ik erop gezet
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je DM, heb je nog een lekkere frikandel gestuurd
Onee, niet posten hier hoor. Het was een grapje.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja hahaha ik weet niet of ik dat zo moet posten, heb er maar een paar willekeurige uitgepakt waarvan ik dacht die zijn spontaan gemaakt enzo.
Niet echt dat ik een full-face selfie erop zet die ik 100x over maak en dan nog denk, je ziet er ruk uit kree zoHow can I make this topic about me?![]()
Nu heb ik ook zin in een frituur snackies
nouja een filter voor ff betere kleuren enzo oke.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen filter erover heen gegooid.
maar overduidelijk gephotoshopt. daar kraak ik wel op af he.....Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook geen filter.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen filter erover heen gegooid.
En met achtergrond erbij, Kree zou trots zijn!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Met AI bewerkt?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen filter.
En met achtergrond erbij, Kree zou trots zijn!How can I make this topic about me?![]()
zekerquote:Op maandag 21 juli 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen filter.
En met achtergrond erbij, Kree zou trots zijn!![]()
doe maar gewoon zoals jezelf bent, nl zodra ik doorkrijg je doet je anders voor als je bent..... dan is t voor mij al niks meer.Do what you love, love what you do!![]()
trouwens hoe zie je dat voor je dan, met je bewerkte foto en komt t tot een date in het echt?
Wat dan he?Do what you love, love what you do!![]()
Flink veel make-up gebruikenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:51 schreef kree het volgende:
trouwens hoe zie je dat voor je dan, met je bewerkte foto en komt t tot een date in het echt?
Wat dan he?
een heel milde AI bewerking sta ik nog toe, maar het moet niet teveel verschillen van in het echt
Zeggen dat je een kink hebt voor mensen die 24/7 geblinddoekt zijn.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:51 schreef kree het volgende:
Wat dan he?🐙![]()
Ik ook nog nooit.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een Dating app gezienHow can I make this topic about me?![]()
Het is een beetje zoals bij je kleitablet alleen schrijft die dan terug.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een Dating app gezien🐙![]()
Nou wat ik toe nu toe lees een hoop teleurstellingen.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:54 schreef KoningWouter het volgende:
Jullie weten niet wat jullie missen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals bij je kleitablet alleen schrijft die dan terug.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, maar zo is het levenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou wat ik toe nu toe lees een hoop teleurstellingen.
nouja als iemand dit tegen mij zegt dan moet ik ook wel ff paar keer nadenken. niet dat het onmogelijk is, maar onwijs mijn voorkeur heeft t niet. Tis namelijk wel echt meer gedoe dan als bv iemand die dat niet heeft.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeggen dat je een kink hebt voor mensen die 24/7 geblinddoekt zijn.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een Dating app geziennouja het is altijd te proberen zeg maar. succes niet gegarandeerd iig.quote:
Dat is ook weer zo. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nouja het is altijd te proberen zeg maar. succes niet gegarandeerd iig.How can I make this topic about me?![]()
Heb al een reactie en ze geeft leuke antwoorden. Die ga ik misschien wel kiezen.quote:
Maar ik kan maar 1 match per dag krijgen vanuit een quiz dus ik wacht de resultaten even af.![]()
Ik maakte een grap.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als iemand dit tegen mij zegt dan moet ik ook wel ff paar keer nadenken. niet dat het onmogelijk is, maar onwijs mijn voorkeur heeft t niet. Tis namelijk wel echt meer gedoe dan als bv iemand die dat niet heeft.🐙![]()
ja joh beetje kletsen. na een weekje ofzo weet je het denk meestal wel of er verder kletsen inzit of vervolg.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb al een reactie en ze geeft leuke antwoorden. Die ga ik misschien wel kiezen.
Maar ik kan maar 1 match per dag krijgen vanuit een quiz dus ik wacht de resultaten even af.
Je noet het denk ook beetje zien van tis poging geven, succes altijd is het zeker niet.Do what you love, love what you do!![]()
waarom krijg ik alleen reacties van vrouwen uit Amsterdam????
naja iig quiz voor me staat klaar 36 jaar uit Amsterdam.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb maar 1 kans om iemand te kiezen. Als ik straks 5 reacties op mijn quiz heb kan ik uit 5 vrouwen kiezen ipv 1tje.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh beetje kletsen. na een weekje ofzo weet je het denk meestal wel of er verder kletsen inzit of vervolg.
Je noet het denk ook beetje zien van tis poging geven, succes altijd is het zeker niet.![]()
quote:![]()
Dat had ik van jou niet verwacht
Amsterdam - Katwijk is toch niet zo ver?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef kree het volgende:
naja iig quiz voor me staat klaar 36 jaar uit Amsterdam.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
tja. nouja is dat erg?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb maar 1 kans om iemand te kiezen. Als ik straks 5 reacties op mijn quiz heb kan ik uit 5 vrouwen kiezen ipv 1tje.
Bedoel vrouwen kiezen uit meer wss.
Ik vind die quiz wel aardig trouwens, kan er nog eentje doen zie ik.Do what you love, love what you do!![]()
heel NL is niet ver als ik iemand leuk vindquote:Op maandag 21 juli 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amsterdam - Katwijk is toch niet zo ver?
(btw dat is nog meer als een uur hoor met OV, maar komt vooral door bus van katwijk naar leiden)Do what you love, love what you do!![]()
veel dichterbij dan Tilburgquote:Op maandag 21 juli 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Amsterdam - Katwijk is toch niet zo ver?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooi toch? Lekker dichtbij voor je. Beter dan iemand uit Delfzijl.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:05 schreef kree het volgende:
naja iig quiz voor me staat klaar 36 jaar uit Amsterdam.How can I make this topic about me?![]()
geen idee ik hou de opties open, aan de ene kant vind ik het best zo alleen ook wel ff.quote:
Maarja mis toch beetje. ben best lang helemaal alleen wel in relatie.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt er ook zelf een maken he.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
tja. nouja is dat erg?
Bedoel vrouwen kiezen uit meer wss.
Ik vind die quiz wel aardig trouwens, kan er nog eentje doen zie ik.![]()
nouja uiteindelijk voor iedereen in NL is het wel te doen, tis maar hoeveel je ervoor over hebt. daarom klets ik ook graag ff wat langer. voor af te spreken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi toch? Lekker dichtbij voor je. Beter dan iemand uit Delfzijl.Do what you love, love what you do!![]()
zag het jaquote:Op maandag 21 juli 2025 20:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt er ook zelf een maken he.
Nee je moet juist sneller afspreken. Gewoon even een tijdje cammen en praten. En dan afspreken. Dat praten online voor wekenlang heeft geen nutquote:Op maandag 21 juli 2025 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja uiteindelijk voor iedereen in NL is het wel te doen, tis maar hoeveel je ervoor over hebt. daarom klets ik ook graag ff wat langer. voor af te spreken.![]()
weet ik dat is het algemene advies. maar heb er nog ff niet zo zin in. dus doe de voorzichtige methode.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je moet juist sneller afspreken. Gewoon even een tijdje cammen en praten. En dan afspreken. Dat praten online voor wekenlang heeft geen nutDo what you love, love what you do!![]()
op paiq kun je je aanmelden. en dan andere vullen vragen in die je kunt beantwoorden enzo.quote:
meerkeuze en wat open die ze bedachten.
Nu moet ik zeggen soms met meerkeuze zit mijn optie er niet bij. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Quiz op paiq.quote:
Heb je drie meerkeuze vragen waarop ze kunnen afvallen.
Daarna drie open vragen.
Vrouwen kunnen dan die quiz doen en je kunt er voor kiezen een gesprek te starten met eentje.![]()
Heb je goed hoor. 100% efficientie hoeft dan ook weer niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik dat is het algemene advies. maar heb er nog ff niet zo zin in. dus doe de voorzichtige methode.![]()
ja daar hoor ik over zodra ik bij fok kwam. 20 jaar terug. maar dat is niet van de grondquote:
mits ze je antwoorden accepteren dusquote:Op maandag 21 juli 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Quiz op paiq.
Heb je drie meerkeuze vragen waarop ze kunnen afvallen.
Daarna drie open vragen.
Vrouwen kunnen dan die quiz doen en je kunt er voor kiezen een gesprek te starten met eentje.
Mijn quizquote:
- Rook je?
- Langer dan 1,75?
- Jonger dan 46?
Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Wat zijn je hobby's
Wat drink je het liefst op het terras?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik heb op die quiz nog niks terug, wel berichtje van met die ik van het weekend sprak.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb 1 iemand die mn quiz niet gehaald heeft tot nu toe.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, je moet wel een beetje consequent zijn, anders raken we in de warquote:
hahaha mss kom ik je wel tegenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn quiz
- Rook je?
- Langer dan 1,75?
- Jonger dan 46?
Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Wat zijn je hobby's
Wat drink je het liefst op het terras?
maarja dan weet je sommige antwoorden al
Gelukkig was mijn post er direct na wel serieus.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, je moet wel een beetje consequent zijn, anders raken we in de war
🐙![]()
tis wel het standaard lijstje die ik nu min of meer al twee keer achter elkaar kreeg......quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bij de eerste val je al af. Tenzij je liegtquote:Op maandag 21 juli 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha mss kom ik je wel tegen
maarja dan weet je sommige antwoorden alIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja boeiend, het is een manier om gratis matches te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel het standaard lijstje die ik nu min of meer al twee keer achter elkaar kreeg......![]()
![]()
Maar doe je consequent 1 grap en dan weer 1 serieus? Of moeten we maar gissen hoe de vlag erbij hangt?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn post er direct na wel serieus.
Roll those dice.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar doe je consequent 1 grap en dan weer 1 serieus? Of moeten we maar gissen hoe de vlag erbij hangt?🐙![]()
neuh lieg niet en dat weet ik iddquote:Op maandag 21 juli 2025 20:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij de eerste val je al af. Tenzij je liegt
de rest, hmmms
Hoe gaat het met escaleren met die waar je al een tijdje mee chat dan?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh lieg niet en dat weet ik idd
de rest, hmmms![]()
wat maakt het trouwens uit wat iemand drinkt op een terrasje?
Eff vertel me ff wat is daar het idee achter die vraag?Do what you love, love what you do!![]()
Vul maar inquote:Op maandag 21 juli 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh lieg niet en dat weet ik idd
de rest, hmmmsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kijken of je alcoholist bent.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef kree het volgende:
Eff vertel me ff wat is daar het idee achter die vraag?![]()
"escaleren". klinkt als PUA wat er toen een tijdje was, doe ik niet aan. en nooit gedaan trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met escaleren met die waar je al een tijdje mee chat dan?Do what you love, love what you do!![]()
Als ze zegt van ik houd niet van zitten op een terras weet je al wat meer.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef kree het volgende:
Eff vertel me ff wat is daar het idee achter die vraag?How can I make this topic about me?![]()
Of we hetzelfde drinken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef kree het volgende:
Eff vertel me ff wat is daar het idee achter die vraag?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hahaha ja volgens mij komt het daar ook vandaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
"escaleren". klinkt als PUA wat er toen een tijdje was, doe ik niet aan. en nooit gedaan trouwens.![]()
Dat kan ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
dus als iemand zegt, drink biertje dan val je af?
Of het zit andersom. Dat als je geen alcohol drinkt je niet leuk genoeg bent.![]()
wat boeit dat nou op een date?quote:
Hahaha ik vind het een onhandige vraag.
Nee maar heb veel mannen die zeggen tripel en ik hou daar ook van.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
dus als iemand zegt, drink biertje dan val je af?Die heb ik nog niet gehadquote:
mss moet je dan vragen drink je alcohol of niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Of het zit andersom. Dat als je geen alcohol drinkt ben je niet leuk genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ook handig zijn. Die is gewoon de bobquote:Op maandag 21 juli 2025 20:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat kan ja.
Of het zit andersom. Dat als je geen alcohol drinkt je niet leuk genoeg bent.
naja snap je soort, maar oke voor een date als je elkaar niet kent, weet niet of je gelijk over dingen moet gaan denken wat drink je of wat voor soort?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee maar heb veel mannen die zeggen tripel en ik hou daar ook van.
[..]
Die heb ik nog niet gehad
Bedoel wss zijn er belangrijke dingen als je afspreekt behalve dat? waarom je elkaar leuk vond door ff kletsen bv?
Daarom praat ik ook ff liever wat langer ipv gelijk maar afspreken, want wil ook beetje weten of het de moeite is, zeker als het ver weg is.Do what you love, love what you do!![]()
Woosboest.
hohoho. dit is profiteur gedrag.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan ook handig zijn. Die is gewoon de bob
zal nog ff de rekening betalen ook, hahahaha
Ik ga sowieso helemaal nog niet afspreken.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
naja snap je soort, maar oke voor een date als je elkaar niet kent, weet niet of je gelijk over dingen moet gaan denken wat drink je of wat voor soort?
Bedoel wss zijn er belangrijke dingen als je afspreekt behalve dat? waarom je elkaar leuk vond door ff kletsen bv?
Daarom praat ik ook ff liever wat langer ipv gelijk maar afspreken, want wil ook beetje weten of het de moeite is, zeker als het ver weg is.
Al wilt mijn seksdateman dat wel heel graag
Is overigens wel de leukste die ik tot nu toe ben tegengekomen.
En heb een serieus gesprek met en man, die geen alcohol drinkt, alleen qua uiterlijk niet mijn type is. Mar het klikt wel... behalve de cavia.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Cavia's piepen meer denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga sowieso helemaal nog niet afspreken.
En heb een serieus gesprek met en man, die geen alcohol drinkt, alleen qua uiterlijk niet mijn type is. Mar het klikt wel... behalve de cavia.🐙![]()
Soa test vragen aan je seksmanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En heb een serieus gesprek met en man, die geen alcohol drinkt, alleen qua uiterlijk niet mijn type is. Mar het klikt wel... behalve de cavia.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
seksdaten ja? hahaha weet wat je hier zegtquote:Op maandag 21 juli 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En heb een serieus gesprek met en man, die geen alcohol drinkt, alleen qua uiterlijk niet mijn type is. Mar het klikt wel... behalve de cavia.
Oke ja dat is ff een andere als ik bedoel nu om hiermee te bereiken.
Maarre ook daar genoeg over op paiq hoor, bedoel ben meiden met zwepen tegen gekomen.
Dus iemand ff inwikkelen in folie, die zullen er ook wel zijn.
Omschrijf het in je profiel zou ik zeggen voor wie het aangaat.
btw ik seks date je mss wel hoor
Ik heb een knaagdieren fobiequote:Maar ga niet met hem afsprekenquote:nog niet aan toe joh
Ja die begon gelijk over seks. Dat hij stoute dingen met mij wil doenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
seksdaten ja? hahaha weet wat je hier zegt
Oke ja dat is ff een andere als ik bedoel nu om hiermee te bereiken.
Maarre ook daar genoeg over op paiq hoor, bedoel ben meiden met zwepen tegen gekomen.
Dus iemand ff inwikkelen in folie, die zullen er ook wel zijn.
Omschrijf het in je profiel zou ik zeggen voor wie het aangaat.
btw ik seks date je mss wel hoor
nee jij stouterd. trouwens maakt niet uit wie er over begon, tis maar wat je ermee zelf wil doenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb een knaagdieren fobie
[..]
Maar ga niet met hem afsprekennog niet aan toe joh
[..]
Ja die begon gelijk over seks. Dat hij stoute dingen met mij wil doen
Ja maar wel een leuke vent . En directeur van een software bedrijf.quote:
Maar nee. Ga ik echt niet doen....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh, kak ik vergat de directkans ronde vandaag. M'n wekker ging af, maar drukte hen weg want was nog in de bibliotheek.
🐙![]()
Geen direct kans woningen vandaagquote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, kak ik vergat de directkans ronde vandaag. M'n wekker ging af, maar drukte hen weg want was nog in de bibliotheek.
paspoort in zee gooien en binnen komen als vluchteling en je hebt grotere kans.quote:
sorry dat ik het zeg trouwens.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: