SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen die zwaar gelovig is, heeft iets waarom ze zich zo schuldig voelen
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.Do what you love, love what you do!![]()
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mss moet ik ff op paiq kijken dan wat er nu gestuurd was, nog niet gekeken nl. sinds zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Do what you love, love what you do!![]()
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet dat dat er is, maar oke doe mijn bestquote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey @Sally
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ieder moment als ik zoiets lees...quote:Op maandag 21 juli 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom hij altijd zo wazig lult; hij wil niet uit elkaar vallen!
Het hele zutje valt in elkaar...
Of... uit elkaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
onderander. dus die winkel beetje dingetjes op de goeie plek zetten (gaaaaaaap) met paar her-intreders of andere die daar waren niet voor een taakstraf. maar omdat ze psychisch in de knoop zaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?
Nog erger eigenlijk dat als taakstraf dat ze ervan profiteren.
Maar oke kon wel beetje met ze relativeren en kletsen enzo. en was altijd wel leuk.
Omdat ik was er voor een taakstraf, maar dat was een hele gevolg omdat ik natuurlijk helemaal ff psychisch niet lekker zat.
Dat heeft mss nog geholpen ook voor anderen, meer alsdan dat "bedrijf" dat deed.
Ik vind het niet oke of vond dat niet daar dus.
btw niet veel lang nadat ik daar was, ging die hele kringloop ten gronde en opgeheven.Do what you love, love what you do!![]()
Deze TT he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Welk...?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook voor mij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar was je nou?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas leest het even door en neemt nog maar eens een koffieHow can I make this topic about me?![]()
let wel er was ook een kringloop van de hulporganisatie van de brug waar ik zat voor hulpverlening, die deden het wel goed.
ook met iets van hulp geven dus. totaal niet waar ik die taakstraf bij had.Do what you love, love what you do!![]()
Was hier onweer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja die lult aan 1 stuk doorquote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als je daar een beetje in meedraait zie je heus wel dingen gebeuren. Als je een scherpe blik hebt tenminste.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
onderander. dus die winkel beetje dingetjes op de goeie plek zetten (gaaaaaaap) met paar her-intreders of andere die daar waren niet voor een taakstraf. maar omdat ze psychisch in de knoop zaten.
Nog erger eigenlijk dat als taakstraf dat ze ervan profiteren.
Maar oke kon wel beetje met ze relativeren en kletsen enzo. en was altijd wel leuk.
Omdat ik was er voor een taakstraf, maar dat was een hele gevolg omdat ik natuurlijk helemaal ff psychisch niet lekker zat.
Dat heeft mss nog geholpen ook voor anderen, meer alsdan dat "bedrijf" dat deed.
Ik vind het niet oke of vond dat niet daar dus.
btw niet veel lang nadat ik daar was, ging die hele kringloop ten gronde en opgeheven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging jij niet eten zo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja daarom, maar denk eigenlijk wat daar gebeurde niet helemaal oke was.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je daar een beetje in meedraait zie je heus wel dingen gebeuren. Als je een scherpe blik hebt tenminste.
En weet ook niet waarom het precies toen is opgeheven.
Kijk het hielp mij wel toen omdat ik er wel positief in stond en sowieso niet meer aan het drinken was.
maar het was geen uitzondering dat er iemand gewoon totaal bezopen kwam.....
Tja. goed, ga mij niet vertellen dat dat klopt of de bedoeling is van een taakstraf he.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
nog niet want zover was ik nog niet.....quote:Op maandag 21 juli 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?
Hoi trouwens
Eerste keus is altijd personeel.En dat gaat zelfs zo dat ze het eerst op MP zetten om te verkopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff stukje rijdenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet eerst nog naar de bios!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lege zaal, en dan komen er mensen precies naast me zitten man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
laat een stinkscheetquote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
Lege zaal, en dan komen er mensen precies naast me zitten man3Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Poept een haai in het bos?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Kree is er!
Heb ik nog datingverhalen gemist?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hallo, moeders zit aan de andere kant naast mequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegd
En mijn scheten ruiken naar maneschijn
jij durft te fokken met je moeder naast je?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja hallo, moeders zit aan de andere kant naast meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen grenzenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij durft te fokken met je moeder naast je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe!!!! Kijken. Nu!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef kree het volgende:
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegdIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze baas hequote:Op maandag 21 juli 2025 19:02 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk af!
@:loveislikeakiss
owh het viel mee. gewoon vraag over een vraag die ik stelde, niks meer.quote:
Nog geen dooddoener dus
Ok, bedankt voor de info heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ben wel blij dat ze niet gelijk helemaal gaat uitvragen aan mij en ik alleen maar moet vertellen.
Voor nu is het redelijk 50/50 en hoef ik ook niet het eruit te zuigen dat ze wat verteld.
Pluspuntje wel.
ze kwam beetje met eigen dingen en vragen
* kree aproves.Do what you love, love what you do!![]()
heb wel weer een nieuwe match ook van paiq, maarja dat is hun marketing model. mss maar ff laten gaan.
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Heb er net ook een gekregen.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:05 schreef kree het volgende:
heb wel weer een nieuwe match ook van paiq, maarja dat is hun marketing model. mss maar ff laten gaan.
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.
Zwaar uit de richting. Dat was het voor deze week.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.![]()
Deze ultieme hosselaarquote:Op maandag 21 juli 2025 19:05 schreef kree het volgende:
Eentje wel genoeg aan eigenlijk.![]()
Die kan gewoon matches laten lopen omdat hij al genoeg aan zijn hoofd heeft![]()
Wat een beest, wat een baas
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Had je naar weer 1 nieuwe match?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er net ook een gekregen.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.
Ik heb gekeken en ik had er 11de eerste keer
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Check het maar even - wie weet hele leuke dingen...quote:Op maandag 21 juli 2025 18:59 schreef kree het volgende:
ik durf eigenlijk bijna niet te kijken wat die meid op paiq nou terug heeft gezegdHow can I make this topic about me?![]()
Ik snap er echt geen reet van.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze ultieme hosselaar![]()
Die kan gewoon matches laten lopen omdat hij al genoeg aan zijn hoofd heeft![]()
Wat een beest, wat een baas
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.![]()
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Had je naar weer 1 nieuwe match?
Dus ik moet gaan lappen denk ik anders wordt dat niet wat.![]()
Vrouw = EZmodequote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Film begint!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat gaat lekker. JE hebt ze voor het kiezen dus.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Duurder abonnement nemenquote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen reet van.
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.![]()
![]()
Dat was hier ook, voorafgaandquote:
Maar viel wel mee.
Flinke regen en wat gerommeld en geflits (ja - andere volgorde)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Amy is een vrouw dus iedere vent met een hartslag matched haar.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.
Kree en GroteTijd zijn de hossel koningen van Europa, daar moet je jezelf niet mee vergelijkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelukkig geen hagelbuienquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was hier ook, voorafgaand
Maar viel wel mee.
Flinke regen en wat gerommeld en geflits (ja - andere volgorde)
Zal hier ook wel mee vallen denk ik
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja klopt, dat is ook zo. Dat zijn level 5 spelers. Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amy is een vrouw dus iedere vent met een hartslag matched haar.
Kree en GroteTijd zijn de hossel koningen van Europa, daar moet je jezelf niet mee vergelijken![]()
Ik krijg er vooral uit Amsterdam nu.... een Nicole. houd niet van sporten.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er net ook een gekregen.
Nouja ga er wel even mee praten, we zien wel.
ja maar jij bent vrouw. bedenk ff dat wij als mannen dat niet zo hebben meestalquote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wow geen sport? die moet je trouwen, vraag ff of ze ook kettingrookt.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik krijg er vooral uit Amsterdam nu.... een Nicole. houd niet van sporten.![]()
heb ff hoi gestuurd.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Check het maar even - wie weet hele leuke dingen...Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor, ik krijg helemaal niet zo maar matches? Ik weet ook niet waar ik die moet vinden.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Amy, Kree en GroteTijd krijgen allemaal matches. Ik moet het met 1 per week doen. Schrale bedoening.
Ik heb gewoon 1 quiz helemaal ingevuld en dat was gelijk een match.
En allemaal van die fotoreacties die ik ook kan toevoegen als ik wil. Maar geen matches zo maar. Of misschien krijg ik ze wel en zijn er nu allemaal mannen boos dat ik nooit wat terug zeg
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatie
Sinds gister weet ik het niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Is dit het DodenTopicSpel of het DatingTopicSpeculatieIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hahaha mazzelkont.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg helemaal niet zo maar matches? Ik weet ook niet waar ik die moet vinden.
Ik heb gewoon 1 quiz helemaal ingevuld en dat was gelijk een match.
En allemaal van die fotoreacties die ik ook kan toevoegen als ik wil. Maar geen matches zo maar. Of misschien krijg ik ze wel en zijn er nu allemaal mannen boos dat ik nooit wat terug zeg![]()
Ja jullie als bezette mannen mogen mooi meedelen in het leed dat daten heetquote:Op maandag 21 juli 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds gister weet ik het niet meer.
Ergens wel leuk om mee te lezen over alle date troubles
Ja is toch mooi manquote:Op maandag 21 juli 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ergens wel leuk om mee te lezen over alle date troubles
Gedeelde smart is halve smart.![]()
als je je net weer aanmeld krijg je er een paar om je te lokken.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarna meestal idd eentje per week.
tis het verdienmodel van die sites. naja denk dat ze het uitbuiten ook, want geloof niet dat het eerlijk gaat.
Hun model is niet gebaseerd om mensen te matchen (hoewel ze dat zo voordoen). maar om er zoveel mogelijk geld uit te slepen en je te verlijden om te betalen.
als je dat doorhebt, dan maakt het niet uit en afentoe tref je iemand waar je ff leuk mee kunt kletsen.
heb het allang door dat systeem.Do what you love, love what you do!![]()
Ja of je match gewoon met je interesses?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat lekker. JE hebt ze voor het kiezen dus.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan begint het echte gezeik pas echtquote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is toch mooi man
Gedeelde smart is halve smart.![]()
Probeer scheidingquote:Op maandag 21 juli 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent, dan begint het echte gezeik pas echt![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
laatje niet verleiden, kun je beter gelijk een betaalde nemen waarbij ook vrouwen net zoveel betalen.quote:
Paiq doet het erom en durf te wedden dat t zo ingericht is dat je als man minder match krijgt als vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is pas duur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dacht ook al dat matched wel aardigquote:Op maandag 21 juli 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow geen sport? die moet je trouwen, vraag ff of ze ook kettingrookt.
Ja als ik reageer welquote:Op maandag 21 juli 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
Oke @:Vino_Tinto jij hebt een quiz toch?
Komen daar ook gesprekken uit?ik kan 2 keer gratis reageren, daarna kost het credits.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: