SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Woah min tekst als TTHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario is vochtig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NattigheidHey there sunshine lift my heart
Hier word ik niet vrolijk vanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Laatste brug bereikt
Ben er ook wel klaar meeHey there sunshine lift my heart
Die laatste was er net eentje te ver?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Laatste brug bereikt
Ben er ook wel klaar mee![]()
Ga toch niet helemaal naar Arnhem lopenquote:Hey there sunshine lift my heart
Vanuit Velp?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar Arnhem lopen![]()
Utrechtquote:Hey there sunshine lift my heart
wanneerquote:Op maandag 21 juli 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
@:Paul, ging jij @:djmo meeten in Galgenwaard?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww valt wel te doen, toch? Gewoon een beetje in een trein heen en weer lopen.
Hey there sunshine lift my heart
Maakt niet uit hierquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja is ook wel een paar uur geleden dat ik er een bericht over gekregen heb, kan zijn dat ze al weer weg zijn.quote:![]()
Wat slecht deze.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat mijn horloge genoeg batterij hebben voor het laatste half uurHey there sunshine lift my heart
ik zoek een nieuw autootje. Niet te duur in wegenbelasting.
iemand ideetjes?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geeft toch niet groentje.quote:
Ligt er aan wat de eisen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
iemand ideetjes?
Ik heb een foeilelijke Modus. maar het is een prima betrouwbaar autootje.![]()
Aygo?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
iemand ideetjes?Hey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Is mutti weer eens vergeten Depend slips voor hem te kopen?ik ben vochtig om dat buiten regnet
![]()
Bijna bij het winkelcentrumHey there sunshine lift my heart
ja die zijn wel leuk hequote:
Ja daar kijk ik nu ook naar.quote:
Ik wil zo graag een schermpje
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Enige minpunt van de Modus is dat je bij oudere modellen honderden euro's kwijt bent om een lampje te laten vervangen van de koplampen.![]()
Moet je wel knap zijnquote:
Zelfde geldt voor de mini CooperHey there sunshine lift my heart
De topolino.quote:
Ah!quote:Op maandag 21 juli 2025 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]ik ben vochtig om dat buiten regnet
Ja in [NWS] zit er ook eentje steeds te praten over "vochtige moslimjongeren" enzo.![]()
![]()
ja die zijn wel grappig.quote:
Ow en hij moet ook zuinig zijn
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mini Cooper vind ik wel tof, maar ze schijnen redelijk vaak olie en water te lekken.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je wel knap zijn
Zelfde geldt voor de mini Cooper![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja die zijn wel grappig.
Ow en hij moet ook zuinig zijn
Modus, C1, Swift...genoeg keuzes.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja die zijn wel grappig.
Ow en hij moet ook zuinig zijn![]()
ti“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag laatst een filmpje van een Amerikaan die in Europa op vakantie was en een rolberoerte kreeg toen hij dit soort autootjes zag!quote:![]()
![]()
Ik dacht even dat het een Citroën Ami was, maar blijkbaar heeft Fiat nu ook een versie op hetzelfde chassis oid?quote:🐙![]()
auto's van de stellantis groep zijn toch niet zo betrouwbaar las ik?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tot zo. Even aanvullen.quote:
De oudere modellen hebben een hoop problemenquote:Op maandag 21 juli 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini Cooper vind ik wel tof, maar ze schijnen redelijk vaak olie en water te lekken.
En volgens mij ook niet de goedkoopste optie in wegenbelastingHey there sunshine lift my heart
Daarom rijd ik Fordquote:Op maandag 21 juli 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je wel knap zijn
Zelfde geldt voor de mini CooperIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die moet je laten staanquote:Op maandag 21 juli 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
auto's van de stellantis groep zijn toch niet zo betrouwbaar las ik?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Stellaatmaar.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
auto's van de stellantis groep zijn toch niet zo betrouwbaar las ik?🐙![]()
Scherpquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zijn citroenen
Ziet er leuk uit maar ze zijn zuurHey there sunshine lift my heart
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja jij vecht er niet voor. gaat steeds weg enzoHow can I make this topic about me?![]()
Deze man hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In al die jaren zal dat nooit veranderenquote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja jij vecht er niet voor. gaat steeds weg enzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
sws Japanse merkenquote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Of neem een Toyota. Superbetrouwbaar.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben soms ook even wegquote:Op maandag 21 juli 2025 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja jij vecht er niet voor. gaat steeds weg enzoHey there sunshine lift my heart
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb ook een Ford gehad, een Ford Focus. Een prachtige wagen.quote:How can I make this topic about me?![]()
We hebben nu een Mondeoquote:Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ford gehad, een Ford Focus. Een prachtige wagen.
Dat is een slagschipHey there sunshine lift my heart
ik vind suzuki swift wel een leuke auto als ik er een neemUw ADH vitamine Worst
Ugh Ben zo klaar met wandelenHey there sunshine lift my heart
Is ook een leuke. Of een Nissan Note? Ook wel aardig.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind suzuki swift wel een leuke auto als ik er een neemHow can I make this topic about me?![]()
Ik hou van de Nissan Cube
Maar niet te krijgenHey there sunshine lift my heart
ik heb nu ene nissan juke. Maar die hebben we verkochtquote:Op maandag 21 juli 2025 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ook een leuke. Of een Nissan Note? Ook wel aardig.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Was je zeker ook heel gefocust op de wegquote:Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ik vind die Japanse Kei cars wel wat hebbenquote:Op maandag 21 juli 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik hou van de Nissan Cube
Maar niet te krijgenUw ADH vitamine Worst
Ik heb tot nu toe alleen maar Fords gehadquote:Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijdquote:Op maandag 21 juli 2025 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was je zeker ook heel gefocust op de weg
How can I make this topic about me?![]()
Ford Taunus.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar Fords gehadHow can I make this topic about me?![]()
Die dan weer net nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze knakker kan zo auto's van een paar ton kopen, maar hij is helemaal lijp van de Ford Focus!![]()
![]()
De Ford Sierra ook?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar Fords gehadHow can I make this topic about me?![]()
Nergens last van hebben
Thuiskomen
Brein neemt wc waar
Gek dansje moeten doen terwijl ik broek los knoop om niet in mijn broek te plassenHey there sunshine lift my heart
Maar het is gelukt goed gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nergens last van hebben
Thuiskomen
Brein neemt wc waar
Gek dansje moeten doen terwijl ik broek los knoop om niet in mijn broek te plassenHow can I make this topic about me?![]()
Jupquote:Hey there sunshine lift my heart
Meer iemand die op zijn knieën zitquote:Op maandag 21 juli 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit een olifanten hoofd
Zie ik nietquote:Hey there sunshine lift my heart
Heb ik meestal al als ik 1 stap over de drempel zet!quote:Op maandag 21 juli 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nergens last van hebben
Thuiskomen
Brein neemt wc waar
Gek dansje moeten doen terwijl ik broek los knoop om niet in mijn broek te plassen![]()
![]()
Rechtsonder zijn de handen, links onder de benen/knieënquote:
Lijkt een beetje op een gedraaide versie van Drenthe.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit een olifanten hoofd![]()
![]()
Soms wel vervelend als je ineens nodig moet plassen
Dat durft ie toch niet. Die kan alleen maar gluren vanuit de bosjesquote:Op maandag 21 juli 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
@:Paul, ging jij @:djmo meeten in Galgenwaard?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Horloge aan de laderHey there sunshine lift my heart
Met z'n 1,5 cm in een pincet?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat durft ie toch niet. Die kan alleen maar gluren vanuit de bosjes![]()
De stroom zou toch maar eens uitvallen he...quote:
geen internet, geen telefoon, geen horloges
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een Seiko Kinetic Arctura gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Of zo'n mooi rolexje die het op beweging doet
Vond het niet echt wat.![]()
![]()
@kree waar kun je die profieltekst op paiq invullen? Heb een nieuwe gemaakt maar kan de optie niet vinden...
Oja deze, zat ook al te zoeken of waar je foto's kon updaten want die van mij zijn een paar jaar oud
naja maakt niet uit had wel leuk ff gekletst. nu had ik nieuwe berichten maar nog niet gekeken.Do what you love, love what you do!![]()
Ein bisschen nas gewerden auf kopf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee is een slim horlogequote:Hey there sunshine lift my heart
nou opzich lijkt zo'n smartwatch me wel wat, maar het is ook weer meer een gadget alsdan ik het echt nodig hebquote:Op maandag 21 juli 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een Seiko Kinetic Arctura gehad.
Vond het niet echt wat.
Weer een ding om elke keer op te laden....Do what you love, love what you do!![]()
Ooit gehad dat iemand me met zo'n ding in een druk restaurant zat te bellen!quote:Op maandag 21 juli 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou opzich lijkt zo'n smartwatch me wel wat, maar het is ook weer meer een gadget alsdan ik het echt nodig heb
Weer een ding om elke keer op te laden....Echt godverdomme....
![]()
![]()
Yep! En een Falconquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
met rekenmachine en infrarood afstandsbedieningquote:Op maandag 21 juli 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhhh zo eentje dus! Vet modern!
Goeie oude tijd
Die zijn weer helemaal hip.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhhh zo eentje dus! Vet modern!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil ook wel een account maken op Paiq, maar is toch niks denk ik en moet je het weer verwijderen
ik vind het al irritant want zit je met iemand te praten he gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit gehad dat iemand me met zo'n ding in een druk restaurant zat te bellen!Echt godverdomme....
En dan hebben ze die iPods in constant trouwens, wat ik al denk raar.
En ineens. midden in een gesprek, ja hallo met die en die.
WTF dude. Echt ik trek dat slecht dat dat telefoontje dan voorgaat op een persoonlijk gesprek.Do what you love, love what you do!![]()
707 + 707quote:Op maandag 21 juli 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhhh zo eentje dus! Vet modern!Hey there sunshine lift my heart
Shoarma met coleslaw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vraag masberumquote:Op maandag 21 juli 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zoek ook iemand die mij op kan winden
+4141. Nee klopt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
had wel erg veel mentions nu van hem.... ga me bijna beetje zorgen maken.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zorgt voor het tegenovergestelde
LOL toch mag ik hem wel.Do what you love, love what you do!![]()
Daar krijg je spontaan een slappe van?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zorgt voor het tegenovergestelde![]()
nog een snack reepje pakkenHey there sunshine lift my heart
En een snuifje creatine.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
whah ik ben nooit zo moeilijk, mss omdat ik weet dat ik soms ook irritant kan zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
Veel mensen kunnen zich anders behoorlijk opwinden om hem.
nee morgenvroeg weerquote:Hey there sunshine lift my heart
Zit je Sprunki's te kijken?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Turaluraluralu
Ich mach bubu
Was machst du?![]()
![]()
wie zei dat nou, de "rosetta" stone nog niet unlocked van kree
Hahaha
soort van de Keystone dus die alles bij elkaar houdt voor ik uit elkaar breek werd daar mee bedoelt.
Wel weer een mooie gedachte
Hou dat graag zo
hoewel sommige weten meer en minder van mij, maargoed kies graag zelf wie dat dan weten.
Tis toch alles openbaar zetten, hmmms denk dat ik redelijk open al ben.Do what you love, love what you do!![]()
Werd dat er mee bedoeld?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom: eerst plassen als je ergens naartoe gaat, onderweg voor de zekerheid een plasstop, als je er bent gelijk plassen, halverwege het bezoek plassen, niet vergeten te plassen voordat je weer vertrekt, onderweg nog even een sanitaire stop en bij thuiskomst ook weer gelijk naar de wc.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
Soms wel vervelend als je ineens nodig moet plassenHow can I make this topic about me?![]()
Als hij dat wil geloven vind ik het best.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra iemand begrijpt wat hij bedoelt, valt hij uit elkaar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een gezeik....quote:Op maandag 21 juli 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom: eerst plassen als je ergens naartoe gaat, onderweg voor de zekerheid een plasstop, als je er bent gelijk plassen, halverwege het bezoek plassen, niet vergeten te plassen voordat je weer vertrekt, onderweg nog even een sanitaire stop en bij thuiskomst ook weer gelijk naar de wc.![]()
![]()
De rosettasteen was de steen waarmee we eindelijk hiërogliefen konden ontcijferen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:59 schreef kree het volgende:
wie zei dat nou, de "rosetta" stone nog niet unlocked van kree
Hahaha
soort van de Keystone dus die alles bij elkaar houdt voor ik uit elkaar breek werd daar mee bedoelt.
Wel weer een mooie gedachte
Hou dat graag zo
hoewel sommige weten meer en minder van mij, maargoed kies graag zelf wie dat dan weten.
Tis toch alles openbaar zetten, hmmms denk dat ik redelijk open al ben.🐙![]()
Verklaart wel waarom hij altijd zo wazig lult; hij wil niet uit elkaar vallen!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij dat wil geloven vind ik het best.![]()
![]()
Doe ik altijd plassen voor ik de deur uit ga.. En soms onderweg, maar ligt er ook aan hoever het rijden isquote:Op maandag 21 juli 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom: eerst plassen als je ergens naartoe gaat, onderweg voor de zekerheid een plasstop, als je er bent gelijk plassen, halverwege het bezoek plassen, niet vergeten te plassen voordat je weer vertrekt, onderweg nog even een sanitaire stop en bij thuiskomt ook weer gelijk naar de wc.
En op de plaatst van bestemming natuurlijk.. maar soms hoef ik ook een hele middag niet naar de wc..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oude fotoquote:
Maar smakelijk voor straks
Dat eet ie ook niet, Marc is van alles zelf makenquote:
Zouden ze daar tegen verzekerd zijn?quote:Kantoor van verzekeringsmaatschappij Allianz op Coolsingel beklad, ruiten ingeslagen
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
vermoed ik, want ken er geen andere uitdrukking overquote:
keystone is dan mss ook de engelse vertaling voor rosetta steen.Do what you love, love what you do!![]()
Verzekerd met hun eigen verzekeringquote:
weet niet of dudje al toe is aan kokenHey there sunshine lift my heart
Volledige dekking.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het idee is volgens mij meer en komt denk beetje uit films.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra iemand begrijpt wat hij bedoelt, valt hij uit elkaar?
Dat er 1 "steen" is die je eerst moet vinden voordat je alle andere "stenen" los krijgt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op maandag 21 juli 2025 09:39 schreef Zorro het volgende:
Hahaha daar hebben ze Allianz toch helemaal niet mee, die zijn daar vast voor verzekerd!
Oh wacht...![]()
![]()
zelfde idee dus.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rosettasteen was de steen waarmee we eindelijk hiërogliefen konden ontcijferen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon even lief vragenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet niet of dudje al toe is aan koken
hij ligt op bed blij te komenquote:Hey there sunshine lift my heart
En zodra jij een beetje los komt, pleur je uit elkaar?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
het idee is volgens mij meer en komt denk beetje uit films.
Dat er 1 "steen" is die je eerst moet vinden voordat je alle andere "stenen" los krijgt.![]()
Ruimt hij het vervolgens droevig op?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ligt op bed blij te komen![]()
Ojee, dan moet je nog even wachten tot je kan eten?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ligt op bed blij te komen
of ik moet *huivert* zelf kokenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dan moet je nog even wachten tot je kan eten?Hey there sunshine lift my heart
neuh dat niet, maar Euhm hoe leg ik dat uit.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En zodra jij een beetje los komt, pleur je uit elkaar?
Niet dat ik uit elkaar val dan, maar dit is precies wat de GGZ en alle hulp dus bij je willen unlocken.
Het is ze deels gelukt, maar dat hou ik voor groot deel buiten dat topic, want zijn vooral gevoelens en etc over verleden.Do what you love, love what you do!![]()
Probeer het eens.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of ik moet *huivert* zelf koken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alleen als het moetquote:Hey there sunshine lift my heart
Zie je dat echt zo?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar Euhm hoe leg ik dat uit.
Niet dat ik uit elkaar val dan, maar dit is precies wat de GGZ en alle hulp dus bij je willen unlocken.
Het is ze deels gelukt, maar dat hou ik voor groot deel buiten dat topic, want zijn vooral gevoelens en etc over verleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op maandag 21 juli 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat eet ie ook niet, Marc is van alles zelf maken![]()
![]()
hmmm denk kip ravioli saus en iets van groenteHey there sunshine lift my heart
Dat vindt @Sally lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje met die heerlijke romige smaak?Uw ADH vitamine Worst
Nou dat kan je ook doen, wordt dudje straks wakker en dan is t eten al klaarquote:Op maandag 21 juli 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of ik moet *huivert* zelf koken
niet kunnen kokenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of ik moet *huivert* zelf koken
heb je toch wat gemist in je opvoeding?
Weet nog wel en toen was ik 14 denk ofzo dat we als kinderen iig 1 keertje per week moesten koken.
Kan het dus wel, maar neem er onderhand weinig moeite voor, voor mezelf dus.
Doe het wel soms, maarja ben ook wel beetje van het makkelijke als het toch alleen voor mezelf is.Do what you love, love what you do!![]()
Maar deze schotel had je vorige week ook al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja denk ik toch wel hoor?quote:
Ik had heel veel moeite om het achterste van mijn tong te laten zien, aan ineens nieuwe hulp te vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon recepten roulatieHey there sunshine lift my heart
ben veilig binnenHey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar deze schotel had je vorige week ook al.lekker is lekker.
![]()
Hangt er wel van af met wie je praat. Moest je ook naar reclassering ?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik toch wel hoor?
Ik had heel veel moeite om het achterste van mijn tong te laten zien, aan ineens nieuwe hulp te vertellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren ook best een regenbui gehad en wat gerommel.. op sommige plaatsen stonden de straten blankquote:Op maandag 21 juli 2025 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier schijnt het over een uurtje ook volkomen loesoe te gaan.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
of hello-fresh. deden we toen bij begeleid wonen maar weer, in later stadium he toen ik met eentje van die groep samen in ander huis ging wonen.quote:
krijg je budget enzo Per week, wij rekenen is dat niet makkelijker..... Hahaha
Echt ik heb zo gelachen daar met dat begeleid wonen.
Maar het werkte wel, maandje of 3 later vond ik trouwens eigen huisje enzo.
Mis die gasten nog wel eens moet ik zeggen. maar allemaal beetje eigen weg gegaan onderhand erna.
Geloof met de meeste gaat het ook wel goed nu.Do what you love, love what you do!![]()
Ook, maar dat voor rijbewijs. of althans de taakstraf dinges, of dat nou echt reclassering is?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er wel van af met wie je praat. Moest je ook naar reclassering ?
Heb nooit vastgezeten he.
sommige daar trouwens wel, moet zeggen, tja je hoort wel weer verhalen dan.
maar je leeft dan ook bijna een jaar als een gezin bij elkaar. Ik vind het trouwens een mooie oplossing voor als je beetje de weg kwijt bent. de meeste helpt t wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hier net ook even binnen een kwartier.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren ook best een regenbui gehad en wat gerommel.. op sommige plaatsen stonden de straten blank“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook boem boem ?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier net ook even binnen een kwartier.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat zeg ik ook nergens. Die mensen van reclassering heb je vrij weinig aan bedoel ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ook, maar dat voor rijbewijs. of althans de taakstraf dinges, of dat nou echt reclassering is?
Heb nooit vastgezeten he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Het rommelt nu nog zachtjes bum bum.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"Dit is uh niet veel"
Bekijk deze YouTube-video
Zal hier zo ook wel beginnen rond 19:00/19:30quote:Op maandag 21 juli 2025 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rommelt nu nog zachtjes bum bum.
neuh joh was ook 1 grote show, kom bij een bedrijf voor een taakstraf van 90 uur.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Die mensen van reclassering heb je vrij weinig aan bedoel ik.
voor met teveel drank op rijden he.
Kringloop in dit geval, allemaal rommelaars. flessen drank daar in die kringloop.
Tis mss goed dat ik onderhand bij andere hulp instantie zat ook, en dat ik elke keer urine controles had.
maargoed je kunt je er je vraagtekens bij zetten he hoe dat werkt?
Volgens mij werd ermee gesaboteerd als een malle ook.
maargoed ik heb ze netjes volgemaakt en daarmee mijn straf uitgezeten. justitieel gezien.
CBR nog steeds niet klaar.Do what you love, love what you do!![]()
bljkbaar hebben we zaterdag een avondje dus ik dacht misschien eten bij blauw, maar die hebben pas om 9 plekHey there sunshine lift my heart
Zo kan het dus ook.quote:
Overal ketjap manis opquote:
En dan in die pan zoveel mayonaise bah“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
kijk koken met kreequote:Op maandag 21 juli 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Overal ketjap manis op
En dan in die pan zoveel mayonaise bah
Ik denk dat jij nog wel beter kookt, dan wat zij doetquote:
Dat zag er een stuk beter uit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja wil niet zeggen dat dat hoogstaand is, het kan bijna niet misgaan zou je denken.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel beter kookt, dan wat zij doet
ff verspakketje halen enzo bij de super......
hoef je alleen nog kip of gehakt bij te halen of rijst ofzo, rest spreekt voorzich, gewoon de handleiding volgen
Ach daar leer je van, zelfs de beste chefkoks maken/maakten foutenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil niet zeggen dat dat hoogstaand is, het kan bijna niet misgaan zou je denken.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
meestal als ik iets bestelquote:Op maandag 21 juli 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach daar leer je van, zelfs de beste chefkoks maken/maakten foutenHey there sunshine lift my heart
toch kan ik het ook zonder die pakketten wel, maarja teveel moeite, betaal ik liever 2 euro meer ofzo en gelijk alles hebben aan ingrediënten. hoef ik daar niet meer over na te denken.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach daar leer je van, zelfs de beste chefkoks maken/maakten foutenDo what you love, love what you do!![]()
Nis mis mee, zijn ook vaak wel gezondquote:Op maandag 21 juli 2025 18:22 schreef kree het volgende:
ff verspakketje halen enzo bij de super......
hoef je alleen nog kip of gehakt bij te halen of rijst ofzo, rest spreekt voorzich, gewoon de handleiding volgenUw ADH vitamine Worst
Die verspakketten zijn sowieso ideaal“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
De mijne liet het het op eind helemaal afweten. Kwam ze opeens op mijn werk, en toen zag ik de reden: Ze was zwanger.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
neuh joh was ook 1 grote show, kom bij een bedrijf voor een taakstraf van 90 uur.
voor met teveel drank op rijden he.
Kringloop in dit geval, allemaal rommelaars. flessen drank daar in die kringloop.
Tis mss goed dat ik onderhand bij andere hulp instantie zat ook, en dat ik elke keer urine controles had.
maargoed je kunt je er je vraagtekens bij zetten he hoe dat werkt?
Volgens mij werd ermee gesaboteerd als een malle ook.
maargoed ik heb ze netjes volgemaakt en daarmee mijn straf uitgezeten. justitieel gezien.
CBR nog steeds niet klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh zeker, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nis mis mee, zijn ook vaak wel gezond
Ze zijn alleen wat duurder als alles los halen. maarja kies ik toch voor gemak vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Slim welquote:Op maandag 21 juli 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch kan ik het ook zonder die pakketten wel, maarja teveel moeite, betaal ik liever 2 euro meer ofzo en gelijk alles hebben aan ingrediënten. hoef ik daar niet meer over na te denken.
Ja maar de ingredienten in zo'n verspakket is precies goed, waardoor je niet met halve stukken groenten ofzo zit dat is ook wel voordeelquote:Op maandag 21 juli 2025 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
owh zeker, daar is niks mis mee.
Ze zijn alleen wat duurder als alles los halen. maarja kies ik toch voor gemak vaak.Uw ADH vitamine Worst
ja nouja dat met die taakstraffen ja. ben het met je eens.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mijne liet het het op eind helemaal afweten. Kwam ze opeens op mijn werk, en toen zag ik de reden: Ze was zwanger.
Er klopt echt geen reet van, laat staan dat er toezicht op is wat er gebeurt justitieel gezien dan. wat dus wel zou moeten wmb.
komen af en toe keertje langs, en als je taakstraf bedrijf oke lijstje afgeeft worden er geen vragen gesteld.Do what you love, love what you do!![]()
ja precies en kan ik er nog meerdere keren van eten want ze zijn niet voor 1 keer 1 persoon maaltijd.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de ingredienten in zo'n verspakket is precies goed, waardoor je niet met halve stukken groenten ofzo zit dat is ook wel voordeel
maargoed ff beetje invriezen ofzo.
Ideaal die dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik moest het in een sporthal doen, de laatste 20 uur werden me kwijtgescholden omdat ik op tweede kerstdag achter de bar geholpen heb.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat met die taakstraffen ja. ben het met je eens.
Er klopt echt geen reet van, laat staan dat er toezicht op is wat er gebeurt justitieel gezien dan. wat dus wel zou moeten wmb.
komen af en toe keertje langs, en als je taakstraf bedrijf oke lijstje afgeeft worden er geen vragen gesteld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hoorde zondag over zware buien en nu ook code oranje enzo.quote:
maar niet veel gehad hier in het ZW, hoewel nu af en toe een buitje.Do what you love, love what you do!![]()
Het is echt heel lokaal.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoorde zondag over zware buien en nu ook code oranje enzo.
maar niet veel gehad hier in het ZW, hoewel nu af en toe een buitje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Viel uit eindelijk idd best wel mee, hier een beste regenbui gehad rond 20:30 ongeveer.. en watt gerommel van onweerquote:Op maandag 21 juli 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoorde zondag over zware buien en nu ook code oranje enzo.
maar niet veel gehad hier in het ZW, hoewel nu af en toe een buitje.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
ja nouja. kijk het gaat dus nergens over enzo....quote:Op maandag 21 juli 2025 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest het in een sporthal doen, de laatste 20 uur werden me kwijtgescholden omdat ik op tweede kerstdag achter de bar geholpen heb.
maar oke je moet ook bedenken mensen die met messen komen enzo krijgen dat zelfde soort straffen.
Nu wil ik niet oordelen over wat erger is of wat dan ook
Maar oke, het slaat gewoon echt nergens op. laat staan dat het mensen afschrikt die een keer een fout begaan.
Het CBR heb ik meer vrees van als justitie.Do what you love, love what you do!![]()
Hier rommelde het wat en hadden we een vrij normale bui.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren ook best een regenbui gehad en wat gerommel.. op sommige plaatsen stonden de straten blank![]()
dat gerommel is mijn maagHey there sunshine lift my heart
Daar ben je ook meer afhankelijk van wat je rijbewijs aangaat.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja. kijk het gaat dus nergens over enzo....
maar oke je moet ook bedenken mensen die met messen komen enzo krijgen dat zelfde soort straffen.
Nu wil ik niet oordelen over wat erger is of wat dan ook
Maar oke, het slaat gewoon echt nergens op. laat staan dat het mensen afschrikt die een keer een fout begaan.
Het CBR heb ik meer vrees van als justitie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je wat ik nog erger vind he.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest het in een sporthal doen, de laatste 20 uur werden me kwijtgescholden omdat ik op tweede kerstdag achter de bar geholpen heb.
Dat soort malafide bedrijfjes of organisaties van je profiteren als taakstraffer.
Ik weet niet want hun rekenden dan wel dik geld voor bv een huis leeghalen en voor naar de kringloop. (zwart betaald uiteraard of iig een deel)
Wat ik vooral denk, krijgen dat soort bedrijven niet eerst een soort van check dan? voordat ze gratis slaven kunnen krijgen via taakstraf?Do what you love, love what you do!![]()
als je zorgt dat je geen taakstraf krijgt, hoef je geen slavenwerk te doenHey there sunshine lift my heart
Daar gaat wel een check aan vooraf. Ik heb wel kids van Halt mogen begeleiden. Die deden het meestal haske leuk.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet je wat ik nog erger vind he.
Dat soort malafide bedrijfjes of organisaties van je profiteren als taakstraffer.
Ik weet niet want hun rekenden dan wel dik geld voor bv een huis leeghalen en voor naar de kringloop. (zwart betaald uiteraard of iig een deel)
Wat ik vooral denk, krijgen dat soort bedrijven niet eerst een soort van check dan? voordat ze gratis slaven kunnen krijgen via taakstraf?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms maakt men fouten.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
als je zorgt dat je geen taakstraf krijgt, hoef je geen slavenwerk te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Feuerwehr?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dan moet je kutwerk doen zodat je leert vanj e foutenquote:Hey there sunshine lift my heart
klopt ik zeg dan ook niet dat het niet terecht is, maar had er van te voren heel andere gedachten over....quote:Op maandag 21 juli 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
als je zorgt dat je geen taakstraf krijgt, hoef je geen slavenwerk te doen
Voorbeeld ik zit daar dus bij die kringloop, en kom die organist van onze kerk tegen daar, echt die waar ik zeg maar van kinds af aan bij zat. En ook veel mee te maken ivm ik ook bandje deed daar en begeleiding.
Ik zeg heel Piet (ff andere naam). jij ook hier????
Ja had ook taakstraf gehad, ik nog vragen waarom, oke beetje creatief geweest in financieel boekhouden enzo.
Goed kreeg verhaal klopte allemaal niet van hem.
Tuurlijk maar je komt daar niet als je niet veroordeeld bent door een rechter.
Heb het maar in het midden gelaten.
maar van iemand waarvan je het niet verwacht he.
Naja zo zie je maar achter ieder huisje zijn kruisje....Do what you love, love what you do!![]()
nou als ik het moet zeggen, begeleiding was er niet echt. Gewoon doe maar ff dit en dat en trek ff huisje leeg.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaat wel een check aan vooraf. Ik heb wel kids van Halt mogen begeleiden. Die deden het meestal haske leuk.
Wil niet zeggen dat het niet hielp, want het gaf ritme enzo.
maar als ik het kritisch bekijk hoe zo een bedrijfje dat doet, dan is er niet echt iemand die daar nou begeleiding aan gaf met de gedachte aan. van je bent daar (iig ik om je straf uit te zitten 1, maar 2 aan je herstel werkt onderhand. )Do what you love, love what you do!![]()
iedereen die zwaar gelovig is, heeft iets waarom ze zich zo schuldig voelenHey there sunshine lift my heart
Ik heb het gelukkig niet ervaren als kutwerk. Maar leerzaam eerder. Had ook iets meer dan kree. Ze kunnen je ook op een begraafplaats aan het schoffelen zetten of lang de snelweg bordjes schoonmaken.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan moet je kutwerk doen zodat je leert vanj e fouten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij heeft er eentjeHey there sunshine lift my heart
blauwe lucht hierHey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zolang kree er is kan je geen puntjes pakken hoor
How can I make this topic about me?![]()
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zolang kree er is kan je geen puntjes pakken hoorSame shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: