SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario is vochtig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier word ik niet vrolijk vanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Die laatste was er net eentje te ver?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Laatste brug bereikt
Ben er ook wel klaar mee![]()
Vanuit Velp?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga toch niet helemaal naar Arnhem lopen![]()
wanneerquote:Op maandag 21 juli 2025 17:05 schreef ToT het volgende:
@:Paul, ging jij @:djmo meeten in Galgenwaard?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww valt wel te doen, toch? Gewoon een beetje in een trein heen en weer lopen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja is ook wel een paar uur geleden dat ik er een bericht over gekregen heb, kan zijn dat ze al weer weg zijn.quote:![]()
Wat slecht deze.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat mijn horloge genoeg batterij hebben voor het laatste half uurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zoek een nieuw autootje. Niet te duur in wegenbelasting.
iemand ideetjes?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geeft toch niet groentje.quote:
Ligt er aan wat de eisen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
iemand ideetjes?
Ik heb een foeilelijke Modus. maar het is een prima betrouwbaar autootje.![]()
Aygo?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
iemand ideetjes?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Is mutti weer eens vergeten Depend slips voor hem te kopen?ik ben vochtig om dat buiten regnet
![]()
ja die zijn wel leuk hequote:
Ja daar kijk ik nu ook naar.quote:
Ik wil zo graag een schermpje
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Enige minpunt van de Modus is dat je bij oudere modellen honderden euro's kwijt bent om een lampje te laten vervangen van de koplampen.![]()
Moet je wel knap zijnquote:
Zelfde geldt voor de mini CooperHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De topolino.quote:
Ah!quote:Op maandag 21 juli 2025 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]ik ben vochtig om dat buiten regnet
Ja in [NWS] zit er ook eentje steeds te praten over "vochtige moslimjongeren" enzo.![]()
![]()
ja die zijn wel grappig.quote:
Ow en hij moet ook zuinig zijn
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mini Cooper vind ik wel tof, maar ze schijnen redelijk vaak olie en water te lekken.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je wel knap zijn
Zelfde geldt voor de mini Cooper![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja die zijn wel grappig.
Ow en hij moet ook zuinig zijn
Modus, C1, Swift...genoeg keuzes.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja die zijn wel grappig.
Ow en hij moet ook zuinig zijn![]()
ti“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: