SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kan je dan niet koffie van huis uit meenemen en een koffiekanquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan best een dag zonder koffie maar als ik thuis ben pak ik altijd een paar mokken.
De koffie thuis is nog altijd beter te verdragen dan de automatenkoffie op kantoor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mag nog niet. Ben zaterdag met @Rob op pad geweest met dat ding he?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht goede temperatuur om een fokstok te leggenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is dat vandaag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh wist niet dat hij ook weer gelegd was, topic was van de autoupdate afquote:Op maandag 21 juli 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag nog niet. Ben zaterdag met @:Rob op pad geweest met dat ding he?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kermissen zijn de laatste tijd niet meer echt leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook ,en de sfeer is niet echt prettig. Hoop echt dat het daar vandaag leuk is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je nu naar Amsterdam...quote:Op maandag 21 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht goede temperatuur om een fokstok te leggenHow can I make this topic about me?![]()
ik kom niet in het amsterdamse bosquote:Op maandag 21 juli 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je nu naar Amsterdam...
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben dit jaar nog niet bij de mac geweest, vorig jaar misschien een keer.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah
Maar @:Fogel lijkt me niet iemand die naar de Mac gaat, @:DeZwabber ook niet dacht ik
Hun kipburger is wel Ok, verder mogen ze van mij hun spul gewoon houden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is weer een hoop gedoe. En mezelf kennende zal die koffiekan gaan lekken in de tas enzo....quote:Op maandag 21 juli 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je dan niet koffie van huis uit meenemen en een koffiekanHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kom niet in het amsterdamse bos
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tevens goedemorgenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog even de foto in de herhaling..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
How so?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepelHow can I make this topic about me?![]()
er groeit daar iets waar ik monsterlijke hooikoorts voor hebquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik zou 3 dagen niet kunnen zittenquote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een mafketel zegquote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit soort types.
Bekijk deze YouTube-video"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bonjour.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zit daar wel een bekende parkeerplaats jaquote:Op maandag 21 juli 2025 10:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik zou 3 dagen niet kunnen zittenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier moet men zichzelf nu identificeren voor ze het kermisterrein op mogen, dankzij wat temperamentvolle Mediterraanse boyz.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit soort types.
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles moet kapotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lievquote:Op maandag 21 juli 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig hebben we hier in Groningen iemand die niet kapot kan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die komt bijna weer naar Nederland.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig hebben we hier in Groningen iemand die niet kapot kan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wordt ie gelijk gearresteerd?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komt bijna weer naar Nederland.How can I make this topic about me?![]()
enige ongeval op de tilburgse kermis dat ik zo weet is van die gast die op het spookhuis klom na een avondje stappen
nu is het een legit spookhuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zekers, hij wacht op uitlevering. Kan nog 2 maand duren. Hij zit daar nu vast.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heeft van zijn hobby zijn permanente bezigheid gemaakt?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
enige ongeval op de tilburgse kermis dat ik zo weet is van die gast die op het spookhuis klom na een avondje stappen
nu is het een legit spookhuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In Nederland staat er nog 17 maand open.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
Lekker vast laten zien, een gevaar voor de mensheid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bastognekoeken in mijn persoonlijke aanbiedingen box...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is dat die Alex nogwat?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zekers, hij wacht op uitlevering. Kan nog 2 maand duren. Hij zit daar nu vast.
quote:
Heer Killem.quote:
Maar waarom kunnen ze hem waar die zit niet weg halen en hier in de cel stoppenquote:Op maandag 21 juli 2025 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nederland staat er nog 17 maand open."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die mag wel kappt van mijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is nu in werking.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen ze hem waar die zit niet weg halen en hier in de cel stoppen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar zoals jezelf al zei, kan dat 2 maanden durenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker op zijn oog stompen ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze hebben in Dubai dus twee maanden de tijd om z’n tanden uit z’n bek te slaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zoals jezelf al zei, kan dat 2 maanden duren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zie ik hier een DTS-uitje?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze hebben in Dubai dus twee maanden de tijd om z’n tanden uit z’n bek te slaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het moet juridisch wel goed geregeld zijn. En hij was in Dubai ook niet altijd een lieverdje.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zoals jezelf al zei, kan dat 2 maanden duren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil pas gaan als het disney park klaar is, dan kan ik gelijk 20 achtbanen in 1 vakantie aftikkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Why?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke ik moet echt iets nuttigs gaan doenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou ik denk dat ie wel veilig in een privé cel zitquote:Op maandag 21 juli 2025 10:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze hebben in Dubai dus twee maanden de tijd om z’n tanden uit z’n bek te slaan.
Nee ik denk nergens, die gast is gewoon zwaar gestoord..quote:Op maandag 21 juli 2025 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het moet juridisch wel goed geregeld zijn. En hij was in Dubai ook niet altijd een lieverdje."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tell me why.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neequote:Op maandag 21 juli 2025 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
Zouden het allemaal indoor achtbanen met airco zijn?
Bekijk deze YouTube-videoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee. Zal Quincy vragen hoe dat zit.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ie wel veilig in een privé cel zitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Zal Quincy vragen hoe dat zit.
Zijn volgelingen zijn nog gestoorder. Die AlexKneus doet het om geld te verdienen. Die volgelingen volgen hem omdat ze hem echt vereren.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik denk nergens, die gast is gewoon zwaar gestoord..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Zal Quincy vragen hoe dat zit.
Geen steek veranderdquote:Op maandag 21 juli 2025 10:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee. Zal Quincy vragen hoe dat zit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Annitemeyer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja maar zo zijn er meer mensen die gestoorde figuren adoreren en volgenquote:Op maandag 21 juli 2025 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn volgelingen zijn nog gestoorder. Die AlexKneus doet het om geld te verdienen. Die volgelingen volgen hem omdat ze hem echt vereren.
True that. Ene Okkie zit nu wel fijn vast.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja maar zo zijn er meer mensen die gestoorde figuren adoreren en volgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ken ik niet..quote:Op maandag 21 juli 2025 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
True that. Ene Okkie zit nu wel fijn vast."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die Amsterdamse praatjesmaker?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
True that. Ene Okkie zit nu wel fijn vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die Amsterdamse praatjesmaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die lul dus.quote:![]()
Zat wel mooi in Patricks villa in Spanje.
dat staat vast ergens op de kinky scatterplotquote:Op maandag 21 juli 2025 10:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, ik krijg zin om in z’n bek te schijten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij heeft ooit 2 Van Goghs kunnen roven uit een museum en waant zich nu 1 van de grootste criminelen in de Amstserdamse onderwereld. en dacht de laatste tijd nogal wat mensen te kunnen bedreigen met de dood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scat'er? I hardly know her!quote:Op maandag 21 juli 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat staat vast ergens op de kinky scatterplot🐙![]()
Hij was laatst ook op een snoepreisje met iemand naar Bali.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja die lul dus.![]()
Zat wel mooi in Patricks villa in Spanje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man kent de geheimen van de elite, want die lagen in de kluizen die hij heeft gekraakt!quote:Op maandag 21 juli 2025 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft ooit 2 Van Goghs kunnen roven uit een museum en waant zich nu 1 van de grootste criminelen in de Amstserdamse onderwereld. en dacht de laatste tijd nogal wat mensen te kunnen bedreigen met de dood.
Met die gozer van die podcast?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was laatst ook op een snoepreisje met iemand naar Bali.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zelfs zijn dochter wil niks meer met hem te maken hebben. Als in onberekenbaar en knettergek.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man kent de geheimen van de elite, want die lagen in de kluizen die hij heeft gekraakt!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niels Hoekman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als iemand die gaat huilen als hij de moeder gebolkt wordtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen dat kut accent is al genoeg om z’n bek voorgoed dicht te willen slaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs zijn dochter wil niks meer met hem te maken hebben. Als in onberekenbaar en knettergek.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij had toch zijn straf uitgezeten? Dit is dus een nieuwe straf.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nederland staat er nog 17 maand open.How can I make this topic about me?![]()
Scherpe analyse wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Klinkt als iemand die gaat huilen als hij de moeder gebolkt wordt
Klopt, jij doelt op die keer dat hij ging ravotten met de Politie zeker? Dit was een nieuwe mishandeling en hij is toen naar Dubai gevlucht.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij had toch zijn straf uitgezeten? Dit is dus een nieuwe straf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar stel ik krijg visite. Is raar dat ik dan naakt rondloopquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deze man.quote:
Gaan ze je niet visiteren?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar stel ik krijg visite. Is raar dat ik dan naakt rondloopProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
doet @dud0r ookquote:Op maandag 21 juli 2025 10:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar stel ik krijg visite. Is raar dat ik dan naakt rondloop
nouja half naaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms zelfs bijna helemaal naakt. Ligt eraan wie er langs komt. Als @Mickytjuh langs komt is het gewoon zo min mogelijk klerenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
doet @:dud0r ook
nouja half naakt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Als hij visite krijgt?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
doet @:dud0r ook
nouja half naaktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Johquote:Op maandag 21 juli 2025 11:03 schreef Paul het volgende:
of zou harrie hier undercover zijn nu met kloontje?
Is dit nou handig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puzzie.quote:
Een themafeestje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amy.quote:
quote:Ik zie het al helemaal voor me
loop jij dan ook half naakt rond
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op maandag 21 juli 2025 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me
loop jij dan ook half naakt rondHow can I make this topic about me?![]()
soms maar is afhankelijk van wie er op bezoek komtquote:Op maandag 21 juli 2025 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me
loop jij dan ook half naakt rond
niet iedereen is gediend van nudismeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee standaard worst kaas scenario![]()
Hmmmm worst van @dudor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zin in worst nu
Maar zal maar een schaaltje yoghurt nemenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb gister knakworst gekocht.quote:
#How can I make this topic about me?How can I make this topic about me?![]()
ook lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gister knakworst gekocht.
#How can I make this topic about me?
beetje dun
heeft wat extra nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Saus.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook lekker
beetje dun
heeft wat extra nodig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog leuke gesprekken gehad?quote:
Ik zit te verzinnen wat ik in mijn quiz moet zetten
leverworst is wel lekker, maar dan zo. Gewoon als een plakkie leverworst.
Typisch iets voor op tafel bij verjaardagsfeestjes, tezamen met kaasblokjes, hapjes, chips, etc.quote:How can I make this topic about me?![]()
Wel de boerenleverworst.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
leverworst is wel lekker, maar dan zo. Gewoon als een plakkie leverworst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zin in worst nu
Maar zal maar een schaaltje yoghurt nemen
Is dit een hint?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker hollandsquote:Op maandag 21 juli 2025 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Typisch iets voor op tafel bij verjaardagsfeestjes, tezamen met kaasblokjes, hapjes, chips, etc.
quote:
En dan lag het altijd naast de kaas en smaakte de kaas naar leverworst
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn mams deed altijd. Jonge kaas, komkommer, leverworst, gelderse worst en daarna oude kaasquote:Op maandag 21 juli 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan lag het altijd naast de kaas en smaakte de kaas naar leverworst
Nee ik ben gestopt met meerdere gesprekken tegelijk voeren. Nu met 1 aan het chatten, dat is even genoeg.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog leuke gesprekken gehad?
Ik zit te verzinnen wat ik in mijn quiz moet zetten
Maar quizzes bekijken en foto toernooien doe ik nog wel, dat vind ik wel leuk tijdverdrijf
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb later gewoon 2 borden geëist. 1 met kaas, 1 met worst.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn mams deed altijd. Jonge kaas, komkommer, leverworst, gelderse worst en daarna oude kaasTrotste mama van Ambar
Jwtquote:
Al zag ik pas later erg veelen
in jouw smilies, had dat even gemist, anders had ik er meer
ingezet natuurlijk
Mijn seksdate man was er vanmorgen vroeg bij en wilde mijn nummer op te seksvideobellen. Daar heb ik nee tegen gezegd.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik ben gestopt met meerdere gesprekken tegelijk voeren. Nu met 1 aan het chatten, dat is even genoeg.
Maar quizzes bekijken en foto toernooien doe ik nog wel, dat vind ik wel leuk tijdverdrijf
De Hagenees noemt mij heel de tijd lieverd en schat
ja de quizjes vind ik ook wel leuk
Ach, wijffie toch!quote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn seksdate man was er vanmorgen vroeg bij en wilde mijn nummer op te seksvideobellen. Daar heb ik nee tegen gezegd.
ja de quizjes vind ik ook wel leukProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
JOUW SEKSDATEMAN???????????????quote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn seksdate man was er vanmorgen vroeg bij en wilde mijn nummer op te seksvideobellen. Daar heb ik nee tegen gezegd.
ja de quizjes vind ik ook wel leukGA JE VREEMD
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ging jij echt naar dat soort feestjes?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb later gewoon 2 borden geëist. 1 met kaas, 1 met worst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha die had zeker een odolquote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja de quizjes vind ik ook wel leuk
Haha lieverd toch, die Hagenees doet gewoon zn best
Ik kan daar zo niet tegenquote:
Goedemorgen lieverd
Welterusten schat
nu wil ik ookquote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja de quizjes vind ik ook wel leukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik ook alleen quizjes doen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
kom je lekker knuffelen poepiescheetje?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan daar zo niet tegen
Goedemorgen lieverd
Welterusten schatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alsof dat 100% te vermijden valt als Nederlander.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging jij echt naar dat soort feestjes?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gewoon lekker rammen en daarna klaarquote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Welterusten schat
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee hij wilt een seksdate met mijquote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef Paul het volgende:
[..]
JOUW SEKSDATEMAN???????????????GA JE VREEMD
Ik val wel op hagenezen, maar ik krijg de kriebels van hem met lieverd en schatquote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha die had zeker een odol
Haha lieverd toch, die Hagenees doet gewoon zn bestDirect al, in de eerste zin
Gatver
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja van mensen die ik net leer kennen vind ik dat ook nogal slijmerig overkomen, brrrquote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Welterusten schatIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Waarom zeg je niet gewoon dat ‘ie moet nokken met die shit?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Welterusten schatProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja door de verhalen hier heb ik een account aangemaakt. Ben er voor de rest niks mee van plan, nog nietquote:Over jaartje ofzo
maar die quizjes zijn echt leuk om te doenJa hoorquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom je lekker knuffelen poepiescheetje?
Ik kan er wel om lachen hoe jullie het op die site doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij geen lieverd dan?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja van mensen die ik net leer kennen vind ik dat ook nogal slijmerig overkomen, brrrProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
we zijn te oud om mannen op te voedenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat ‘ie moet nokken met die shit?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon deze gif terug sturenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat ‘ie moet nokken met die shit?![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja van mensen die ik net leer kennen vind ik dat ook nogal slijmerig overkomen, brrr
Nu wel weer een andere hagenees. Die is gelukkig wat normaler![]()
maar ik heb het gevoel dat het een engelsman is
Ik ben te lief denk ikquote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat ‘ie moet nokken met die shit?
*Vockingquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jawel, maar dat hoef je niet gelijk te zeggen als je me nog amper kent.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het is ook wel echt lachen.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan er wel om lachen hoe jullie het op die site doen.
Maar goed ik neem het allemaal (nog) niet serieus
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon deze gif terug sturen![]()
[ afbeelding ]
Oké lieffiequote:Op maandag 21 juli 2025 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoef je niet gelijk te zeggen als je me nog amper kent.
![]()
Het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn te oud om mannen op te voeden
Mooi signaal dat de vibes niet overeenkomen, gewoon door naar de volgende.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
je weet dat ik letters utiwisselquote:
wees blij dat ik er geen h in zetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan heb je ook nog je DTS-ers.... Wij willen ook aandacht.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik ben gestopt met meerdere gesprekken tegelijk voeren. Nu met 1 aan het chatten, dat is even genoeg.
How can I make this topic about me?![]()
Maar blijkbaar niet te oud om je te blijven ergeren aan zo’n figuur.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn te oud om mannen op te voedenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
whorstquote:Op maandag 21 juli 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je weet dat ik letters utiwissel
wees blij dat ik er geen h in zetDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog je DTS-ers.... Wij willen ook aandacht.Was gisteravond wel even gezellig ja. Normaal ben ik niet zo vaak wakker na 22:00 uur
maar door jullie ging ik wel te laat slapen
Ah spreek je weer in koninklijk meervoud?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog je DTS-ers.... Wij willen ook aandacht.GGG
![]()
Niks onaardigs aan Rotterdamse directheid.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat dus
Nu wel weer een andere hagenees. Die is gelukkig wat normaler![]()
maar ik heb het gevoel dat het een engelsman is
[..]
Ik ben te lief denk ik
Maar ik doe ook wel eens eenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja van mensen die ik net leer kennen vind ik dat ook nogal slijmerig overkomen, brrrof
Hoewel ik me niet herinner of ik dat ooit bij jou heb gedaan al.How can I make this topic about me?![]()
Ik kwam serieus een foto tegen met een worst (geen piemel) met de tekst: of je worst lust?
En, lust je worstquote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kwam serieus een foto tegen met een worst (geen piemel) met de tekst: of je worst lust?
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoef je niet gelijk te zeggen als je me nog amper kent.
Dat is waarquote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niks onaardigs aan Rotterdamse directheid.
Dit is een te grote uitdaging voor m'n hollandse tongval.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jawel, moest ervan blozenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik doe ook wel eens eenof
Hoewel ik me niet herinner of ik dat ooit bij jou heb gedaan al.![]()
I remember it well...
Like on the Discovery Channel?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan er wel om lachen hoe jullie het op die site doen.🐙![]()
Ow.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, moest ervan blozen![]()
I remember it well...
Ik heb verder geen rare dingen in het zin hoor.How can I make this topic about me?![]()
Straks lekker aan een broodje beenham met Honingmosterdsaus én een saucijzenbroodje.
La Place
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
...my cat from hell?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
snap dat je m moet dubbel vouwen, anders is het nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er zit een hoop lui tussen die vooral lol willen trappen.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kwam serieus een foto tegen met een worst (geen piemel) met de tekst: of je worst lust?How can I make this topic about me?![]()
Dat is gewoon een bedrijfsnaam, die worst lui staan altijd op markten en braderieënquote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kwam serieus een foto tegen met een worst (geen piemel) met de tekst: of je worst lust?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan ook voor DP.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snap dat je m moet dubbel vouwen, anders is het niets“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha als je eenmaal je quiz hebt, zoveel leuke antwoorden.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
De raarste vond ik nog wel dat iemand wilde weten of ik er een probleem mee had om zn luier te verschonen, omdat hij graag luiers droeg. Euhm ja ik ken de kink, maar niets voor mij
Pesto broodje met beenham en homosausquote:Op maandag 21 juli 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
Straks lekker aan een broodje beenham met Honingmosterdsaus én een saucijzenbroodje.
La Place
Ja? Smaakt zijn leverworst goed?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je die van dud0r eens proberen
Ja ik moest wel lachen. Maar niet gereageerd.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zit een hoop lui tussen die vooral lol willen trappen.
Ik had een foto geplaatst van mijn motor. En nu zie ik dat ik daar 25 reactie op heb
Ik las: homomosterdsausquote:Op maandag 21 juli 2025 11:30 schreef Grotetijd het volgende:
La PlaceProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is toch een liedje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh godquote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha als je eenmaal je quiz hebt, zoveel leuke antwoorden.
De raarste vond ik nog wel dat iemand wilde weten of ik er een probleem mee had om zn luier te verschonen, omdat hij graag luiers droeg. Euhm ja ik ken de kink, maar niets voor mij
Zit jij er stiekem ook tussen?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zit een hoop lui tussen die vooral lol willen trappen.
Allemaal van die 'zullen we samen een rondje rijden' reacties.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja? Smaakt zijn leverworst goed?
[..]
Ja ik moest wel lachen. Maar niet gereageerd.
Ik had een foto geplaatst van mijn motor. En nu zie ik dat ik daar 25 reactie op hebHow can I make this topic about me?![]()
En hun worst lust ik, ze hebben echt goede worst daar bij of je worst lust
waar staat die op de plot?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De raarste vond ik nog wel dat iemand wilde weten of ik er een probleem mee had om zn luier te verschonen, omdat hij graag luiers droeg. Euhm ja ik ken de kink, maar niets voor mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wil je dat?quote:
Nee, ik zit op geen enkele dating site.
Ook nooit op gezeten trouwens.How can I make this topic about me?![]()
Je bent wel erg vanilla.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nobody caresDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
gg runt datingsites!quote:Op maandag 21 juli 2025 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je dat?
Ook nooit op gezeten trouwens.
Denk je dat ik een man wil die doet wat ik wil?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je dat?
Ook nooit op gezeten trouwens.
Wil jij niet daten?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal van die 'zullen we samen een rondje rijden' reacties.
Wanneer gaan we samen rijden. Gave motor
Zijn dit die quiz vragen van je?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk je dat ik een man wil die doet wat ik wil?
Wil jij niet daten?How can I make this topic about me?![]()
homosaus?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pesto broodje met beenham en homosaus
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mannen die met zulke reacties komen zijn allemaal echte mannen die gaan janken als een vrouw sneller is.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Wanneer gaan we samen rijden. Gave motor
Enkel flikkertjes laten dat soort reacties achterwegen omdat ze weten dat ze je binnen een kilometer of 5 op meer dan 2,5 minuut achterstand hebben gereden
ik weet dat we niet kinkshamen maar ik vind dat toch een discutabel hoekjequote:Op maandag 21 juli 2025 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naast de My Little Pony fetisjisten en de Nazikink.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De tijd dat ik me daar druk over maakte ligt wel achter me.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen die met zulke reacties komen zijn allemaal echte mannen die gaan janken als een vrouw sneller is.
Enkel flikkertjes laten dat soort reacties achterwegen omdat ze weten dat ze je binnen een kilometer of 5 op meer dan 2,5 minuut achterstand hebben gereden
How can I make this topic about me?![]()
In keukens worden houdbaarheid stickers gebruikt waar de naam van het product en wanneer het gemaakt is geschreven. Honing Mosterd Saus past niet op die stickers, dus word dat afgekort naar Ho(ning)Mo(sterd) Sausquote:
Hey KW.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
Fuck Sandra.
Had een foto bewonderaar maar die heeft direct afgehaakt
Ja he.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet dat we niet kinkshamen maar ik vind dat toch een discutabel hoekje
🐙![]()
Nee die zijn nog veel ergerquote:Op maandag 21 juli 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn dit die quiz vragen van je?
Maar wil ik hier niet delen, want zit met mn echte naam op de appIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Feestje is een groot woord en kringverjaardagen van familie was helaas verplicht.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging jij echt naar dat soort feestjes?Trotste mama van Ambar
Maar je had een bewonderaarquote:Op maandag 21 juli 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
Fuck Sandra.
Nu denk ik dat jouw quizvragen uitkomen op dingen zoals 'Wat is de grootste maat butplug die je ooit in je hol hebt gehad?'quote:Op maandag 21 juli 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die zijn nog veel erger
Maar wil ik hier niet delen, want zit met mn echte naam op de app![]()
maar blijkbaar staat octopi / squid ook in die hoek dus![]()
![]()
mezelf
je onderschat haar vanille-heidquote:Op maandag 21 juli 2025 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jouw quizvragen uitkomen op dingen zoals 'Wat is de grootste maat butplug die je ooit in je hol hebt gehad?'
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
mezelf
[..]
je onderschat haar vanille-heid
Wel crap.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
mezelf
[..]
je onderschat haar vanille-heidJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
compleet vanille met een sprinkle of jezus wtf meidquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat een trutquote:Op maandag 21 juli 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
Fuck Sandra.
Rookte ze?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
Fuck Sandra.
Had een foto bewonderaar maar die heeft direct afgehaaktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* loveislikeakiss schenkt kopje thee in voor KW om bij te komenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja of ik was de bewonderaar. Geen idee meer, maar ze voegde me toen en trapte me weg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het nu in mijn quiz gezet.quote:
Of en bij interesses overig kan je roken of anti-roken zetten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: