SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Kan je dan niet koffie van huis uit meenemen en een koffiekanquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan best een dag zonder koffie maar als ik thuis ben pak ik altijd een paar mokken.
De koffie thuis is nog altijd beter te verdragen dan de automatenkoffie op kantoor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mag nog niet. Ben zaterdag met @Rob op pad geweest met dat ding he?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht goede temperatuur om een fokstok te leggenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is dat vandaag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh wist niet dat hij ook weer gelegd was, topic was van de autoupdate afquote:Op maandag 21 juli 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik mag nog niet. Ben zaterdag met @:Rob op pad geweest met dat ding he?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kermissen zijn de laatste tijd niet meer echt leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook ,en de sfeer is niet echt prettig. Hoop echt dat het daar vandaag leuk is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet je nu naar Amsterdam...quote:Op maandag 21 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht goede temperatuur om een fokstok te leggenHow can I make this topic about me?![]()
ik kom niet in het amsterdamse bosquote:Op maandag 21 juli 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je nu naar Amsterdam...
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben dit jaar nog niet bij de mac geweest, vorig jaar misschien een keer.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah
Maar @:Fogel lijkt me niet iemand die naar de Mac gaat, @:DeZwabber ook niet dacht ik
Hun kipburger is wel Ok, verder mogen ze van mij hun spul gewoon houden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is weer een hoop gedoe. En mezelf kennende zal die koffiekan gaan lekken in de tas enzo....quote:Op maandag 21 juli 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je dan niet koffie van huis uit meenemen en een koffiekanHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kom niet in het amsterdamse bos
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepel
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tevens goedemorgenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog even de foto in de herhaling..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
How so?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kom niet in het amsterdamse bos
dan heb ik 3 dagen lang zin om mijn ogen uit mijn hoofd te halen met een lepelHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: