Het beste was toch wel de discussie over de mening van Stef Clement.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:58 schreef H.Vviv het volgende:
Wel weer een topshow ondanks dat ik er halverwege inkwam.
Wel op het goede moment.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:58 schreef H.Vviv het volgende:
Wel weer een topshow ondanks dat ik er halverwege inkwam.
Hij komt heel langzaam tot de conclusie dat Stef eigenlijk wel een punt heeft om vervolgens linea recta over te gaan naar beelden van een 2.2U koers met een beperkt deelnemersveld.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit echt nog na te genieten van de meltdown van Karrel. Hij snapt het ook gewoon echt niet.
Het sfeertje dat de Belgische media rond iedere Belgische renner met enig talent weten te creëren is uiteraard het mikpunt van spot in Nederland, hij moet alleen nog even zien uit te vogelen hoe dat komt.
Stuur hem anders het linkjequote:Op zondag 20 juli 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel luistert dus naar Nederlandse podcasts en is dan ziedend als ze hem niet serieus nemen.
Toch maar hopen dat hij nooit forum.fok.nl bezoekt, dat zou zijn Waterloo worden.
Widar wint daar drie ritten op rij, maar ze laten pas de beelden zien de dag nadat Remco is afgestapt, dat vind ik ook heerlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij komt heel langzaam tot de conclusie dat Stef eigenlijk wel een punt heeft om vervolgens linea recta over te gaan naar beelden van een 2.2U koers met een beperkt deelnemersveld.
Beter geïllustreerd gaat het niet worden.
Ziedend.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja vind dat Karl en jan gelijk heeft. Die Stef moet zijn fucking bek houden. Die denkt ook dat hij het mannetje is maar kent er niets van die dwaas.
'We zullen renners niet meer de nieuwe Boonen noemen, afgesproken.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij komt heel langzaam tot de conclusie dat Stef eigenlijk wel een punt heeft om vervolgens linea recta over te gaan naar beelden van een 2.2U koers met een beperkt deelnemersveld.
Beter geïllustreerd gaat het niet worden.
Als ik hem persoonlijk tegenkom ga hem dit topic tonen. (en ja die kans bestaat)quote:Op zondag 20 juli 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel luistert dus naar Nederlandse podcasts en is dan ziedend als ze hem niet serieus nemen.
Toch maar hopen dat hij nooit forum.fok.nl bezoekt, dat zou zijn Waterloo worden.
Daar klopt natuurlijk ook weinig van, de Belgen zijn vrij succesvol deze ronde.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:10 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jan Bakelants is ook wel echt in zichzelf gaan geloven. Daar ligt Stef zeker en vast wakker van...
Gijp zou nu zeggen: wij hebben renners, die maken op het allerhoogste niveau het verschil. Van der Poel, Arensman. Die Belgjes, die fietsen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |